I/19 Obecně
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Aktuální stav vykoupených pozemků pro obchvat Chýnova:
odkaz na plné rozlišení:
odkaz na poloviční rozlišení:
náhled:
odkaz na plné rozlišení:
odkaz na poloviční rozlišení:
náhled:
Naposledy upravil(a) Jirka L dne 15.3.2015 10:32:59, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
To je tak 50 %. A to "vyhrožovali", že se "už letos" začne stavět před pár lety...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Tak jsem dnes mel tu "cest" projet si I/19 z D1 na D3. Jednim slovem dopravni katastrofa. Husty provoz OA, ktere se zoufale snazili predjizdet kamiony, ktere se zase snazily predjizdet traktory... V patek odpoledne!
Ja vim, ze obchvaty na I/34 jsou potreba, ale se stavbou D3 se jako mnohem dulezitejsi ukazuje I/19. Na I/34 se asi stavi podle intenzit, ktere tam byly pred otevrenim D3 vyssi, ted by to ale chtelo opravdu neco udelat s I/19 a to ne jen Zarybnicnou Lhotu, Chynov a Kamen a Lejckov v JcK, ale i Obratan, Cizkov a taky ten uzky usek za St. Pelhrimovem smerem na Tabor. O St. Pelhrimove ani nemluve...
Ja vim, ze obchvaty na I/34 jsou potreba, ale se stavbou D3 se jako mnohem dulezitejsi ukazuje I/19. Na I/34 se asi stavi podle intenzit, ktere tam byly pred otevrenim D3 vyssi, ted by to ale chtelo opravdu neco udelat s I/19 a to ne jen Zarybnicnou Lhotu, Chynov a Kamen a Lejckov v JcK, ale i Obratan, Cizkov a taky ten uzky usek za St. Pelhrimovem smerem na Tabor. O St. Pelhrimove ani nemluve...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Mosty v Čekanicích dokončí v půlce září. Budou stát 24 milionů
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=206&t=4833
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=206&t=4833
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Zpátky minulosti..... takovéto ohlédnutí zpět mě vždycky dojme...když vím, jak to dopadlo....
http://www.rozhlas.cz/cb/zpravodajstvi/ ... a--1184347
článek z března 2013...dneska pojedu z TA na PE, tak se mrknu jak to na tom obchvatu vypadá...
http://www.rozhlas.cz/cb/zpravodajstvi/ ... a--1184347
článek z března 2013...dneska pojedu z TA na PE, tak se mrknu jak to na tom obchvatu vypadá...
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Spory o Žďákovský most končí. Poražené firmy blokovaly opravu tři roky
Řidiče mezi Plzní a Táborem čeká od června velká objížďka. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) uzavře kvůli rekonstrukci Žďákovský most přes Orlickou přehradu. Oprava technické památky měla být už dávno hotová, stala se ale jedním z příkladů, jak mohou firmy blokovat roky veřejné soutěže ......
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/oprava-zdakov ... oprava_suj
Řidiče mezi Plzní a Táborem čeká od června velká objížďka. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) uzavře kvůli rekonstrukci Žďákovský most přes Orlickou přehradu. Oprava technické památky měla být už dávno hotová, stala se ale jedním z příkladů, jak mohou firmy blokovat roky veřejné soutěže ......
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/oprava-zdakov ... oprava_suj
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Kdo bude chytrej, pojede po I/18 přes Sedlčany a zajede si jen 12 Km... Předpokládám, že článek je určený široké veřejnosti, která si na rozdíl od MKD může jezdit kudy chce, tak si mohl dát autor tu námahu, podívat se do mapy.Country píše:Spory o Žďákovský most končí. Poražené firmy blokovaly opravu tři roky
Řidiče mezi Plzní a Táborem čeká od června velká objížďka. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) uzavře kvůli rekonstrukci Žďákovský most přes Orlickou přehradu. Oprava technické památky měla být už dávno hotová, stala se ale jedním z příkladů, jak mohou firmy blokovat roky veřejné soutěže ......
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/oprava-zdakov ... oprava_suj
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
A není lepší jezdit přes Zvíkov? 121 je hodně kvalitní dvojka.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Není to spíše o neschopnosti úředníků na ÚOHS vyřešit kauzu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Spíš mě děsí prohlášení NSS, který řeší vystupování v médiích.Lenny píše:Není to spíše o neschopnosti úředníků na ÚOHS vyřešit kauzu?
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Lidem jde pod Žďákovským mostem o život
Zdroj: http://ceskobudejovicky.denik.cz/z-regi ... -fhrg.html
Zdroj: http://ceskobudejovicky.denik.cz/z-regi ... -fhrg.html
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Takový obecný článek, s mnoha různými sliby co bude - týká si více silnic na vysočině - mě na tom nejvíc zaujal stav výkupu na obchvatu Kamene na I /19..
http://www.jihlavske-listy.cz/clanek180 ... i-obci.htm
http://www.jihlavske-listy.cz/clanek180 ... i-obci.htm
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Tady je správný odkaz http://www.jihlavske-listy.cz/clanek180 ... -obci.html
Jen pro úplnost, článek je z 1.srpna
Jen pro úplnost, článek je z 1.srpna
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Ty opravené "Mosty v Čekanicích" postavily zcela shodně jako mosty původní. Tedy varianta "skokanský můstek", která z mě neznámého důvodu nebyla odstraněna. Obdobnou vadu spatřuji na mnoha dalších nových či novou vozovkou potažených mostech.
Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že na silnici této kategorie lze u novostavby mostu převzít dílo s takto výraznou "vadou bezpečnosti a jízdní pohody"? To u nás neexistuje norma na rovinnost (nejvyšší přípustnou nerovnost) vozovek, kterou by měl zadavatel zkontrolovat a vymáhat? Dnes v době laserů a podobných číslicově řízených strojů není výrazně složité vyrobit či dodržet a zkontrolovat rovinnost a přechodové úhly v místě napojení mostovky a vozovky.
Gratuluji správci komunikace k přímému zkrácení životnosti nových mostů. Každé vozidlo (včetně mnohatunových kamionů) na most po předchozím krátkém a prudkém stoupání "vyskočí" a plocha na mostu slouží jako "doskočiště". Dynamické namáhání mostní konstrukce je takovou vadou evidentně násobeno a tím je přímo krácena životnost. Otázkou je co vede zástupce správce komunikace k převzetí takto dle mého názoru nedokonalého díla?
Ono to patrně souvisí i s přebíráním navazujícího nového AB povrchu, který se v lokalitě dělal v relativně nedávné minulosti. Výškový rozdíl rozhodně není v mm ani v jednotkách CM, ale spíše 10 cm a náběh na převýšení je realizován v rámci relativně krátkých vzdáleností a bez dodržení přechodnicové charakteristiky.
Obdobnou vadu registruji např. u dálničního mostu na D8 u Lovosic (odbočka na Most a UL), nebo na D1 (podchod či podjezd nedaleko odbočky na Sázavu) a mnoho dalších místech. Je možné s tím něco udělat? Co?
Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že na silnici této kategorie lze u novostavby mostu převzít dílo s takto výraznou "vadou bezpečnosti a jízdní pohody"? To u nás neexistuje norma na rovinnost (nejvyšší přípustnou nerovnost) vozovek, kterou by měl zadavatel zkontrolovat a vymáhat? Dnes v době laserů a podobných číslicově řízených strojů není výrazně složité vyrobit či dodržet a zkontrolovat rovinnost a přechodové úhly v místě napojení mostovky a vozovky.
Gratuluji správci komunikace k přímému zkrácení životnosti nových mostů. Každé vozidlo (včetně mnohatunových kamionů) na most po předchozím krátkém a prudkém stoupání "vyskočí" a plocha na mostu slouží jako "doskočiště". Dynamické namáhání mostní konstrukce je takovou vadou evidentně násobeno a tím je přímo krácena životnost. Otázkou je co vede zástupce správce komunikace k převzetí takto dle mého názoru nedokonalého díla?
Ono to patrně souvisí i s přebíráním navazujícího nového AB povrchu, který se v lokalitě dělal v relativně nedávné minulosti. Výškový rozdíl rozhodně není v mm ani v jednotkách CM, ale spíše 10 cm a náběh na převýšení je realizován v rámci relativně krátkých vzdáleností a bez dodržení přechodnicové charakteristiky.
Obdobnou vadu registruji např. u dálničního mostu na D8 u Lovosic (odbočka na Most a UL), nebo na D1 (podchod či podjezd nedaleko odbočky na Sázavu) a mnoho dalších místech. Je možné s tím něco udělat? Co?
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Neměl by se opravit název vlákna, protoze I/19 nekončí v Pelhřimově, ale pokračuje přes Havl. Brod, Žďár n. S. a Nové Město na Moravě do Sebranic, kde končí na křižovatce s I/43?
Re: I/19 Obecně
Aktualizovaný leták:
I/19 Kámen - obchvat
Vykoupeno je cca 93 % potřebných pozemků (původní údaj neuveden). V březnu 2015 bylo zahájeno vyvlastňovací řízení. IZ 04/2014 (pův. 08/2007), SP 2016 (pův. bez termínu)
I/19 Kámen - obchvat
Vykoupeno je cca 93 % potřebných pozemků (původní údaj neuveden). V březnu 2015 bylo zahájeno vyvlastňovací řízení. IZ 04/2014 (pův. 08/2007), SP 2016 (pův. bez termínu)
Re: I/19 Obecně
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků pro obchvat obce Kámen:
plné rozlišení:
stav k 7.2.2016
stav k 15.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 7.2.2016 (zobrazeno níže)
stav k 15.2.2015
plné rozlišení:
stav k 7.2.2016
stav k 15.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 7.2.2016 (zobrazeno níže)
stav k 15.2.2015
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/19 Obecně
Chapu to spravne, ze chybi vykoupit dva pozemky?!
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/19 Obecně
lépe se to bude prohlížet v měřítku 1:2000 (pouze k.ú. Kámen) ZDE
Vidím jich tam nejméně 14, ale špatně se to odhaduje
Vidím jich tam nejméně 14, ale špatně se to odhaduje
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/19 Obecně
Díky. Koukal jsem na to jen v mobilu. Ty pozemky kolem cest a v místě napojení na starou I/19 by snad mohly patřit obci nebo kraji, ne? A víte někdo, proč je před tou ostrou pravotočivou zatáčkou do Kamene ten vykupovaný pás tak široký? Podle letáku tam vede nějaká místní komunikace do pole...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/19 Obecně
Tak jsem prošel zbývající pozemky a téměř všechny jsou obce Kámen (případně parcely nejsou zapsány na LV), pouze 750/5 a 750/6 jsou ve spoluvlastnictví ŘSD a Fratiška Jirků, který vlastní čtvrtinový podíl. Zmínka o vyvlastnění žádná.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/19 Obecně
Vypadá to, že se stará silnice (už jen jako místní komunikace) napojí na tu cestu, co vede přes letiště do Věžné.MickeyMouse píše:A víte někdo, proč je před tou ostrou pravotočivou zatáčkou do Kamene ten vykupovaný pás tak široký?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/19 Obecně
Pokud má stát-ŘSD většinový podíl na pozemku, není na místě vyvlastňovací řízení, ale řízení o zrušení a vypořádání spoluvlastnictví. (Kdyby menšinový spoluvlastník byl neznámého pobytu, není to na překážku stavby a může se o vypořádací podíl přihlásit, až se objeví, případně jeho dědici, pokud by zemřel.)Jirka L píše:Tak jsem prošel zbývající pozemky a téměř všechny jsou obce Kámen (případně parcely nejsou zapsány na LV), pouze 750/5 a 750/6 jsou ve spoluvlastnictví ŘSD a Fratiška Jirků, který vlastní čtvrtinový podíl. Zmínka o vyvlastnění žádná.
Re: I/19 Obecně
No tak zrušení a vypořádání se může domáhat i menšinový vlastník, na druhé straně pokud spoluvlastník zemřel - ani řízení o zrušení a vypořádání SV neproběhne dřív, než skončí dědické řízení.