Silnice I/18 kdysi koncila az v Michalovcich a ne v Presove.Jarda Š. píše:I/18 původně vedla od začátku, který je na křižovatce s I/19 v Rožmitálu p. T. až do Prešova. Později byla část od Votic až po Val. Mez. ponížena na II/150 a část od Val.Mez. ke hranici se Slovenskem přičleněna k I/35. Po nějaké době pak byla část II/150 od Havl. Brodu po Svitávku povýšena na část I/19.viky píše:ona totiž končí až v Žilině,ne-li dálWarcz píše:Malý dotaz je nějaká silnice delší než I/11 ?
na wikipedii je délka I/11 380Km ale ten údaj se mi nezdá protože mapy.cz tvrdí něco kolem 280Km
http://www.mapy.cz
route(fast,tollfree):obec Hradec Králové, okres Hradec Králové>ulice Jesenická, Šumperk, okres Šumperk>Stanislavice
dříve byla nejdelší I/18,vedla někde od Plzně až za Prešov,pak její části "ponížíli" do dvojky
Na peazi I/19 a I/34 je celkem kuriozni situace v Havl. Brode, kde na prijezdu od Zdirce je na kruhaci I/34 vedena doprava na obchvat a I/19 rovne do centra. Vubec by me zajimalo kdo a proc rozhodl o precislovani II/150 z Havl. Brodu do Semonic (krizovatka s I/43) na I/19, ktera je tak o Pelhrimova vedena v peazi s I/34. Pritom pokud se nepletu tak cely usek Havl. Brod - Pelhrimov je znacen jako I/34.
Ale tohle by spis melo byt ve vlakne k I/19.