I/19 Obrataň, obchvat
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Existence nového vlákna ve mně vyvolala klamnou naději, že existuje nějaký hypotetický předpoklad, že se někdy v budoucnu (třeba za 30 let) zadá veřejná zakázka na technickou studiu na na realizaci tohoto obchvatu (jsem na tomto fóru zvyklý radovat se z maličkostí, viz vlákna, kde se radujeme z každé vykoupené meze, pokácené břízky v trase dálnice nebo z toho, že spis s kasační stížnosti proti nějakému marginálnímu mezirozhodnutí v územním řízení někdo přenesl z jedné soudní kanceláře do druhé). V této věci však nevidím ani ten nejmenší důvod se radovat či těšit....
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Studie se zpracovávala společně s obchvatem Kamene již v roce 2005.
Nenašel jsem žádná PDF z této doby, ale cadovský soubor stále mám, tehdejší studie je k nahlédnutí
Nenašel jsem žádná PDF z této doby, ale cadovský soubor stále mám, tehdejší studie je k nahlédnutí
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Když teď nedávno odložili záp obchvat Pejru o 3 roky (v podstatě směr I/34) tak jsem si říkal, že ŘSD konečně hledí na svoje dopravní data.. termíny obchvatu St.Pelhřimova při tom zůstaly nezměněny. Ovšem stavba typu Lásenice http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=129&t=4782 mě zase vrátila do pochybností
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Vidím to naprosto stejně.Ricos píše:Když teď nedávno odložili záp obchvat Pejru o 3 roky (v podstatě směr I/34) tak jsem si říkal, že ŘSD konečně hledí na svoje dopravní data.. termíny obchvatu St.Pelhřimova při tom zůstaly nezměněny. Ovšem stavba typu Lásenice http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=129&t=4782 mě zase vrátila do pochybností
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Divím se, že si obchvat vedení obce nevyběhá. V ničem jiném problém nevidím. Když si vyběhá starosta Salačovy Lhoty obchvat na silnici, kde "nic nejezdí"?
Plánuje se taky něco v Čížkově či Lejčkově?
Plánuje se taky něco v Čížkově či Lejčkově?
Re: I/19 Obrataň, obchvat
V květnu 2020 uzavřelo ŘSD smlouvu na zpracování vyhledávací studie na tuto stavbu. Pokud by stavba obchvatu bylo dítě a uvedení do provozu by odpovídalo jeho narození, tak si myslím, že jsme u prvního letmého očního kontaktu mezi budoucími rodiči, že z toho něco bude a kdy se ještě vůbec neví....
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/soubor/1 ... 002190.pdf
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/12505400
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/soubor/1 ... 002190.pdf
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/12505400
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Na té mapě je opravdu krásně vidět, jak jeden a navíc kór tento, ve výsledku nic na I/19 neřeší, ta silnice se prostě musí postavit zcela nová v nové stopě a ne stavět obchvaty, podobný případ jako I/38. Pokud na té silnici budou dál jezdit traktory ve velkém, tak to není žádná spojnice 2 dálnic.
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Takže podle tebe nemáme stavět žádné obchvaty, neboť jeden obchvat nic neřeší?
Pokud by se postavil tento obchvat, tak už máme přestavěný ucelený úsek na S 11,5 od Lejčkova až za Leskovec v délce 16-17 km. Což je výborné číslo z 38 km od Tábora po Pelhřimov. A pokud započítame i připravované obchvaty Chýnova a Starého Pelhřimova, tak už je to 22 km přestavěných úseků z 38 km.
Pokud by se postavil tento obchvat, tak už máme přestavěný ucelený úsek na S 11,5 od Lejčkova až za Leskovec v délce 16-17 km. Což je výborné číslo z 38 km od Tábora po Pelhřimov. A pokud započítame i připravované obchvaty Chýnova a Starého Pelhřimova, tak už je to 22 km přestavěných úseků z 38 km.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Nic takového .. ať se postaví to, co je nyní připravováno, Chýnov a Pelhřimov, ale tady tento obchvat, který je na samém začátku přípravy je asi jeden z 6 potřebných .. proč se tedy nedělá vyhledávací studie na obchvaty na celé této trase ? Tenhle jeden nic neřeší .. To vyhledáme teď jeden, za 5 let další, pak další ?
Ta silnice ani svými výškovými parametry zdaleka neodpovídá tomu, jakou dopravu přenáší a to nemluvím o tom, že by to chtělo alespoň vystřídaný třípruh pro určitý komfort takhle důležitého tahu.Je to spojení třetiny Čech s Moravou a navíc i s východními Čechy. Do budoucna by bylo určitě lepší, kdyby doprava ČB-HK jezdila tudy a ne D3+D0+D11. Tak, jak "plánoval" Kremlík
Myslím, že by se nejpozději v příštím roce měla začít dělat vyhledávačka na komplet tah Plzeň-Humpolec tak, aby jeho dílčí části byly samozřejmě využívány dopravou Plzeň-Písek a Plzeň-ČB a přebrala tak dopravu i z I/20. A postavit to co nejdřív, což by odpovídalo cca 2030-2035, už pohledem na dálniční síť je jasné, že něco takového musí vzniknout a to i kvůli intenzitám na D1, D5 a D0. Tohle mi zkrátka přijde velmi krátkozraké .. to jako postavíme prvně všude obchvaty, abychom potom začaly vyhledávat budoucí S19 ? To nedává žádnou logiku. Je zde potřeba pořádný rychlý tah s vyloučením pomalé dopravy a cyklistů, čehož se po postavení obchvatů pořád nikdy nedocílí. Navíc to chce mít všude MÚK a to je také nereálné to dostavět na současnou I/19.
Ta silnice ani svými výškovými parametry zdaleka neodpovídá tomu, jakou dopravu přenáší a to nemluvím o tom, že by to chtělo alespoň vystřídaný třípruh pro určitý komfort takhle důležitého tahu.Je to spojení třetiny Čech s Moravou a navíc i s východními Čechy. Do budoucna by bylo určitě lepší, kdyby doprava ČB-HK jezdila tudy a ne D3+D0+D11. Tak, jak "plánoval" Kremlík
Myslím, že by se nejpozději v příštím roce měla začít dělat vyhledávačka na komplet tah Plzeň-Humpolec tak, aby jeho dílčí části byly samozřejmě využívány dopravou Plzeň-Písek a Plzeň-ČB a přebrala tak dopravu i z I/20. A postavit to co nejdřív, což by odpovídalo cca 2030-2035, už pohledem na dálniční síť je jasné, že něco takového musí vzniknout a to i kvůli intenzitám na D1, D5 a D0. Tohle mi zkrátka přijde velmi krátkozraké .. to jako postavíme prvně všude obchvaty, abychom potom začaly vyhledávat budoucí S19 ? To nedává žádnou logiku. Je zde potřeba pořádný rychlý tah s vyloučením pomalé dopravy a cyklistů, čehož se po postavení obchvatů pořád nikdy nedocílí. Navíc to chce mít všude MÚK a to je také nereálné to dostavět na současnou I/19.
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Jihočeši mají pro1/19 dvě studie - první:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/181 ... -kraje.pdf
a drhá:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/182 ... -kraje.pdf
Plzeňáci udělali toto:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/180 ... porici.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/181 ... -kraje.pdf
a drhá:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/182 ... -kraje.pdf
Plzeňáci udělali toto:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/180 ... porici.pdf
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Tyhle trasy bohužel nebudou sloužit té dopravě, o které jsem psal, což je právě škoda. Když by se změnilo trochu trasování úseku Plzeň-Tábor, bylo by to ku prospěchu věci.
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Když jsem v roce 2005 nastupoval do svého prvního zaměstnání, dělali jsme mj. studii úpravy trasy I/19 od hranice kraje po Pelhřimov a následně jsme zpracovávali podrobnější studie obchvatů Obrataně a Kamene.
Proč nyní chtějí novou studii je mi záhadou, moc jiného tam vymyslet nejde, leda, že by nějaký vlivný politik/podnikatel potřeboval nezne/zhodnotit své pozemky.
Proč nyní chtějí novou studii je mi záhadou, moc jiného tam vymyslet nejde, leda, že by nějaký vlivný politik/podnikatel potřeboval nezne/zhodnotit své pozemky.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Tady jsou ty situace z roku 2005JAnD píše:Když jsem v roce 2005 nastupoval do svého prvního zaměstnání, dělali jsme mj. studii úpravy trasy I/19 od hranice kraje po Pelhřimov a následně jsme zpracovávali podrobnější studie obchvatů Obrataně a Kamene.
Proč nyní chtějí novou studii je mi záhadou, moc jiného tam vymyslet nejde, leda, že by nějaký vlivný politik/podnikatel potřeboval nezne/zhodnotit své pozemky.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Nebo, jak jsem zaslechl, jelikož se plánuje ten středočeský rychlostní/dálniční okruh (D/R19), aby bylo většinou možné pak jen přidat další vozovku, jako když se dostavuje poloviční dálnice na plný profil, i když to možná nebude úplně odpovídat výškovými parametry a oblouky zatáček...
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Díky, myslím, že to ani nijak moc vymyslet nejdeJAnD píše: Tady jsou ty situace z roku 2005
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Proč to nevzít od jihu, než to složitě kroutit na sever?
https://mapy.cz/s/ponefogavu
https://mapy.cz/s/ponefogavu
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Nevím, ale vidím tam zábor PUPFL a nějaké biokoridoryGejza píše:Proč to nevzít od jihu, než to složitě kroutit na sever?
https://mapy.cz/s/ponefogavu
https://www.mestopacov.cz/assets/File.a ... menty=6178
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/19 Obrataň, obchvat
PUPFL bohužel nejspíše do pár let "oholí" kůrovec. A lokální biocentrum je i v trase severního obchvatu. Na druhou stranu chápu, že je z hlediska obce asi výhodnější ten obchvat "schovat" za trať.JAnD píše: Nevím, ale vidím tam zábor PUPFL a nějaké biokoridory
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Tak ona ta severní varianta je pro obec (i pro nás chalupáře lepší. Jednak odpadne úrovňový železniční přejezd, silnice se schová za vysoký násep železnice, vypadá to i na mimoúrovňvé odbočení do Obrataně a dále na silnici do Černovic. A hlavně to je dále od potenciálního rozvoje obce, který je na jihu.
Jižní varianta by vzala obec do kleští mezi silnici a dráhu.
Jižní varianta by vzala obec do kleští mezi silnici a dráhu.
Re: I/19 Obrataň, obchvat
Tyka se přípravy obchvatu Obrataně a dalších vesnic na I/19. Zajímavé.
https://www.jcted.cz/64380-blog-bude-mi ... kracovani/
Pro úplnost: v registru smluv byla letos publikovaná zakázka: I/19 Kladruby - Lejčkov - Obrataň, obchvat - severní varianta, ekonomické hodnocení.
https://www.jcted.cz/64380-blog-bude-mi ... kracovani/
Pro úplnost: v registru smluv byla letos publikovaná zakázka: I/19 Kladruby - Lejčkov - Obrataň, obchvat - severní varianta, ekonomické hodnocení.
Re: I/19 Obrataň, obchvat
ŘSD dnes vydalo nový informační leták.
Viz zde.
Ten projekt by však potřeboval aktualizovat pro dnešní a budoucí potřeby, jakož i ostatní chystané obchvaty na této silnici.
Viz zde.
Ten projekt by však potřeboval aktualizovat pro dnešní a budoucí potřeby, jakož i ostatní chystané obchvaty na této silnici.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.