I/19 Čížkov, obchvat
I/19 Čížkov, obchvat
Dnes byl vydán leták na další stavbu na I/19 mezi Táborem a Pelhřimovem - obchvat Čížkova
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :39:47.919
Úplně nevím, co na tom má stát půl miliardy. Jinak návrh trasy i napojení obce asi OK, škoda jen, že úpravu neprotáhli dál na Leskovice, aby se napojili na již homogenizovaný úsek.
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :39:47.919
Úplně nevím, co na tom má stát půl miliardy. Jinak návrh trasy i napojení obce asi OK, škoda jen, že úpravu neprotáhli dál na Leskovice, aby se napojili na již homogenizovaný úsek.
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Toto se bohužel neděje, aby se propojovali úseky. Vždy obchvat a pak o kus dal zase další obchvat a mezitím nic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Škoda že když už bylo Řsd u dělání nových letáků neudělali leták i stavbu I/19 Drhovice – Tábor nebo třeba na I/4 Volyně-Zlešice. Taky je škoda že není žádná zmiňka o obchvatu Kladrub , o kterém mluvili právě po otevření obchvatu Chýnova. Navíc podle mě není obchvat Čížkova tak důležitý. Důležitější mi přijde obchvat Obrataně a už zmiňovaných Kladrub . A jestli má obchvat Čížkova plánovanou realizaci 2029-30 tak nechci vidět na kdy je plánován obchat Kladrub . Samozřejmě chápu že tenhle obchvat je asi nejlevnější ale i tak by bylo fajn aby veřejnost viděla nějákou snahu i u ostatních staveb na I/19 .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Edit: Tak na Obratan jsem nějáký ten obchvat našel https://www.obecobratan.cz/obcan/aktual ... t=obchvat+ . Na to že má obchvat mít realizaci 2025 tak by mohlo řsd dát aspoň zmíňku do mapy projektů.
A u kladrub jsem našel pouze nějáký starý leták řsd na doc playeru https://www.obecobratan.cz/obcan/aktual ... t=obchvat+
A u kladrub jsem našel pouze nějáký starý leták řsd na doc playeru https://www.obecobratan.cz/obcan/aktual ... t=obchvat+
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Netýká se ten rok 2025 rekonstrukce nádražní ulice? O obchvatu Obrataně píšou v prvním odstavci, který končí uvedením roku 2028. Jinak druhý odkaz je stejný jako ten první.
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Ten druhý odkaz měl být https://docplayer.cz/164371384-Tabor-hr ... ocina.html .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Běží EIA na tento projekt: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 39?lang=cs
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Velká EIA nebude potřeba, záměr nepodléhá dalšímu posuzování: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Občas se to povede a je to jednodušší...
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/19 Čížkov, obchvat
https://zdopravy.cz/dalsi-obchvat-na-i- ... li-179064/
Další obchvat na I/19. Přeložka u Čížkova nemusí projít podrobným zkoumáním vlivů na okolí
Další obchvat na I/19. Přeložka u Čížkova nemusí projít podrobným zkoumáním vlivů na okolí
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Součástí bude MUK... Že by poučení ?
Re: I/19 Čížkov, obchvat
Jen nevím, proč dva mosty, když by stačil jen ten jeden. Kdyby to bylo město, tak jsem za, ať je z jedné i z druhé strany jednostranný vjezd, tady naprosto nevidím smysl. Leda by ten východní most byl naprosto nutný kvůli obsluze pozemků.
A ta cena mi přijde také trochu vysoká. To už mohli za tu cenu alespoň narovnat ty zatáčky směrem na Tábor.
A ta cena mi přijde také trochu vysoká. To už mohli za tu cenu alespoň narovnat ty zatáčky směrem na Tábor.