I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Hlavně tam asi ta křižovatka u fiatu už nebude, když se bude jezdit přímo do ulice za škodovkou až nad Ptáčkem, takže ten jednopruh do centra bude prostě jen o něco delší.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Tak 4 měsíční oprava na Sokolské se projevila:
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... ondyn.html
Se závěrem roku přichází tradiční posouvání začátku staveb ŘSD na přespříští rok a došlo také k posunu zahájení přestavby Milety na r. 2023:
https://hradecky.denik.cz/zpravy_region ... 11206.html
Jedině dobře, protože na jaře město zahájí výstavbu menšího dopravního špuntu u Fortny:
https://hradecky.denik.cz/zpravy_region ... 21120.html
Kdyby se tyhle dvě stavby potkaly, byl by to hodně velký problém.
I tak se dá předpokládat, že v nejbližších letech se ta trojice nejucpanějších měst měnit nebude.
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... ondyn.html
Se závěrem roku přichází tradiční posouvání začátku staveb ŘSD na přespříští rok a došlo také k posunu zahájení přestavby Milety na r. 2023:
https://hradecky.denik.cz/zpravy_region ... 11206.html
Jedině dobře, protože na jaře město zahájí výstavbu menšího dopravního špuntu u Fortny:
https://hradecky.denik.cz/zpravy_region ... 21120.html
Kdyby se tyhle dvě stavby potkaly, byl by to hodně velký problém.
I tak se dá předpokládat, že v nejbližších letech se ta trojice nejucpanějších měst měnit nebude.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
2 Xyzc : pane kolego Hradec jako třetí nejucpanější město ? To je fór, ne?
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Mě by spíš zajímaly ty první dvě.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
viz. článek:Aram96 píše:Mě by spíš zajímaly ty první dvě.
V Česku není podle společnosti Inrix dopravně nejzahlcenějším městem Praha, ale Hradec Králové, kde řidiči letos čekáním v autě strávili 53 hodin. Stejný čas jako v metropoli - 51 hodin - v kolonách prostáli i řidiči v Pardubicích. Až daleko za touto trojicí skončily České Budějovice (38 hodin v zácpách), Brno (36 hodin), Olomouc (31 hodin) a Ústí nad Labem (24 hodin). Nejmenší prostoje měli řidiči v Liberci, kde hustá doprava letos způsobila jen 13 hodin čekání, v Karlových Varech to je 16 hodin a v Ostravě 17 hodin.
tady je odkaz na zdroj:
https://inrix.com/scorecard/
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Jo takhle, já myslel, že to je tvůj názor.
Zajímavá studie, hlavně pro porovnání se zbytkem světa. Nicméně jako vstupní data pro prohlášení, že jde o nejzacpanější město v ČR, to IMHO nejde použít. Vždycky se musí přihlédnout k velikosti města. Ale co mě překvapilo, že opravdu ČB dopadly lépe než HK či PCE. Podobně Olomouc .. ano, kolony tam jsou brutální, ale město není rozhodně zacpané, všechno je to jen kvůli chybějícím 3 km dálnice. Naopak vnitřek Olomouce bych, co se týče dopravy, hodnotil jako jedno z nejlepších v ČR.
A rozporuji větu z článku, že se pořadí nezmění. Naopak bych řekl, že situace v Hradubicích se od příštího roku změní a to celkem radikálně. Naštěstí, což nebývá v ČR úplně zvykem, k lepšímu.
Zajímavá studie, hlavně pro porovnání se zbytkem světa. Nicméně jako vstupní data pro prohlášení, že jde o nejzacpanější město v ČR, to IMHO nejde použít. Vždycky se musí přihlédnout k velikosti města. Ale co mě překvapilo, že opravdu ČB dopadly lépe než HK či PCE. Podobně Olomouc .. ano, kolony tam jsou brutální, ale město není rozhodně zacpané, všechno je to jen kvůli chybějícím 3 km dálnice. Naopak vnitřek Olomouce bych, co se týče dopravy, hodnotil jako jedno z nejlepších v ČR.
A rozporuji větu z článku, že se pořadí nezmění. Naopak bych řekl, že situace v Hradubicích se od příštího roku změní a to celkem radikálně. Naštěstí, což nebývá v ČR úplně zvykem, k lepšímu.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Aram96 píše:Jo takhle, já myslel, že to je tvůj názor.
Zajímavá studie, hlavně pro porovnání se zbytkem světa. Nicméně jako vstupní data pro prohlášení, že jde o nejzacpanější město v ČR, to IMHO nejde použít. Vždycky se musí přihlédnout k velikosti města. Ale co mě překvapilo, že opravdu ČB dopadly lépe než HK či PCE. Podobně Olomouc .. ano, kolony tam jsou brutální, ale město není rozhodně zacpané, všechno je to jen kvůli chybějícím 3 km dálnice. Naopak vnitřek Olomouce bych, co se týče dopravy, hodnotil jako jedno z nejlepších v ČR.
A rozporuji větu z článku, že se pořadí nezmění. Naopak bych řekl, že situace v Hradubicích se od příštího roku změní a to celkem radikálně. Naštěstí, což nebývá v ČR úplně zvykem, k lepšímu.
Však ten žebříček velikost sídla zohledňuje. Praha je 82. a HK 130. i když má delší čas strávený v zácpách, jenže to ovlivňuje menší počet lidí.
Posledních min. 5 let se na prvních 4. místech v rámci CZ drží Praha, HK, PCE a ČB, jen si prohazují pořadí.
To, že se ty první místa nebudou v následujících několika letech měnit jsem psal já. To v článku není.
HK se nijak výrazně neuleví. D11 do Jaroměře ovlivní HK minimálně. V podstatě jen fronty na OK u ČKD a u Teleflexu (tam ale takový problém není). Vliv D35 bude znatelný, ale nijak enormní. Z okruhu před FN ubude něco mezi 4-5k voz./24h z cca 30k. Naštestí je v tom velký podíl NA. I tak to znamená, že díky D35 poklesne na čtrvtině městského okruhu intenzita o cca 15% (NA ubude znatelně víc).
A jelikož stavba OK u Fortny přiští rok na 14 měsíců zablokuje vnitřní okruh, tak se žádný výrazný posun k lepšímu konat nebude ( i pak ta OK bude znamenat zhoršení proti stávájícímu tvaru křižovatky). Resp. posun tam bude. Jen díky tomu, že v tom žebříčku jsou i data z té 4 měsíční rekonstrukce před FN.
A v roce 2023 přijde na řadu Mileta a to bude tak zle, že první místo v CZ bude zase jisté. HK opravdu uleví až severní tangenta, ale to je ještě vzdálená budoucnost.
On ten transit přes Hradubice na Olomouc/Ostravu zatím není nijak výrazný. To se změní až teď a hlavně s otevřením D35 Časy-Ostrov.
V Pardubicích bude ten vliv D35 ještě menší. Navíc ještě 2 roky bude Pardubice sužovat přestavba železničního uzlu Pardubice. Uleví se jim až s výstavbou SV obchvatu a to ještě chvílí potrvá.
Praze uleví až D0 511 a ČB otevření D3. Brnu naopak pomůže odstranění dlouhodobého problému "I/42 Brno, VMO Žabovřeská II. etapa".
Proto můžu s klidem říct, že během tak 3 let se do top 4 nikdo jiný nedostane.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Krom toho poklesu na 1/4 městského okruhu dojde samozřejmě i k adekvátnímů snížení intenzit na Brněnské a Hradubické.
Ale je tu ještě jeden důležitý aspekt. Vzhledem k poloze HK na trase Praha-Olomouc/Ostrava ten transit téměř neovliňuje ranní špičku, ale má svůj vlastní vrchol někdy po desáté dopoledne. Odpolední špičku, která je "rozplizlejší" už samozřejmě ovlivňuje.
Pak ještě ubude osobní doprava na trase Praha-Rychnov, pro kterou bude minimálně v době špičky výhodnější jet přes Holice a Borohrádek. A stejně tak ubudou pražští chalupáři do severnější části Orlických hor, pro které tu bude varianta přes MUK Rokytno, Býšť a Bělečko do Třebechovic. Ještě výraznější to bude po dostavbě obchvatu Rokytna.
Ale je tu ještě jeden důležitý aspekt. Vzhledem k poloze HK na trase Praha-Olomouc/Ostrava ten transit téměř neovliňuje ranní špičku, ale má svůj vlastní vrchol někdy po desáté dopoledne. Odpolední špičku, která je "rozplizlejší" už samozřejmě ovlivňuje.
Pak ještě ubude osobní doprava na trase Praha-Rychnov, pro kterou bude minimálně v době špičky výhodnější jet přes Holice a Borohrádek. A stejně tak ubudou pražští chalupáři do severnější části Orlických hor, pro které tu bude varianta přes MUK Rokytno, Býšť a Bělečko do Třebechovic. Ještě výraznější to bude po dostavbě obchvatu Rokytna.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Ano, samozřejmě jsem měl na mysli především nákladní dopravu, která ubyde v těchto dvou městech. Osobní doprava ve velkých městech bude vždycky problém v ranních a odpoledních špičkách. S tím nové silnice nic neudělají. Nicméně bych řekl, že pro HK bude D35 větší úleva než se domníváš, ona stáhne i nějakou dopravu z I/11, především po realizaci těch různých přeložek na I/36.
Každopádně i jak píšeš ty, tak to vidím podobně, že oběma těmto městům chybí vždycky jedna zásadní stavba - PCE SV obchvat, HK severní tangenta. Když se podívám na takové Brno, kde těch staveb chybí několik, možná přes 10 když počítáme D1, tak nevím kdo je na tom lépe, a to raději nemluvím o potřebných financích na ně.
Důležité je, aby takhle velká města mohla projet/objet po nějaké kapacitní komunikaci dálková doprava (OA i NA) ze všech hlavních tranzitních směrů a to bez zdržení (žádné 50, světla, přechody, pravidelné kolony apod.). Což by mělo být dosaženo do roku 2024 ve všech 3 městech (D35+D11+Žabovřeská) a to je hlavní. Špatně je na tom z tohoto pohledu docela Zlín a v dalších městech (Plzeň, ČB,..) bude většinou zbývat vyřešit poslední směr. Ale v ani jednom případě nejde o tak důležité silniční tahy. Druhá věc je, jestli bude Žabovřeská v Brně stíhat odbavovat dálkovou dopravu i ve špičkách. Z velkých měst pak už tedy zůstane "jen" Praha. Přiznám se ale, že vůbec neznám situaci v Ústí n.L.
Kolony v samotném městě jsou pak už většinou dány i historicky a tím, jak je pojatá infrastruktura z minulých staletí. Stavění kapacitních průtahů dnes není vůbec na pořadu dne. Za mě má v tomto obrovskou výhodu Ostrava, která je s kapacitními komunikacemi v samotném městě úplně někde jinde.
Každopádně i jak píšeš ty, tak to vidím podobně, že oběma těmto městům chybí vždycky jedna zásadní stavba - PCE SV obchvat, HK severní tangenta. Když se podívám na takové Brno, kde těch staveb chybí několik, možná přes 10 když počítáme D1, tak nevím kdo je na tom lépe, a to raději nemluvím o potřebných financích na ně.
Důležité je, aby takhle velká města mohla projet/objet po nějaké kapacitní komunikaci dálková doprava (OA i NA) ze všech hlavních tranzitních směrů a to bez zdržení (žádné 50, světla, přechody, pravidelné kolony apod.). Což by mělo být dosaženo do roku 2024 ve všech 3 městech (D35+D11+Žabovřeská) a to je hlavní. Špatně je na tom z tohoto pohledu docela Zlín a v dalších městech (Plzeň, ČB,..) bude většinou zbývat vyřešit poslední směr. Ale v ani jednom případě nejde o tak důležité silniční tahy. Druhá věc je, jestli bude Žabovřeská v Brně stíhat odbavovat dálkovou dopravu i ve špičkách. Z velkých měst pak už tedy zůstane "jen" Praha. Přiznám se ale, že vůbec neznám situaci v Ústí n.L.
Kolony v samotném městě jsou pak už většinou dány i historicky a tím, jak je pojatá infrastruktura z minulých staletí. Stavění kapacitních průtahů dnes není vůbec na pořadu dne. Za mě má v tomto obrovskou výhodu Ostrava, která je s kapacitními komunikacemi v samotném městě úplně někde jinde.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
letmým pohledem - s historickou znalostí pražské JS
vymístění NA zvedlo kapacitu o 30-40%
tedy zmizí-li NA z okruhu v HK, bude to znát
a proto nečekám, že bych na cestě do Orl. hor - ačkoli jezdím spíš do východní části - jezdil jinudy, než přes Hradec
krom toho, letošní největší pomsta - výstavba podchodu u Třebechovic - je snad již za námi
vymístění NA zvedlo kapacitu o 30-40%
tedy zmizí-li NA z okruhu v HK, bude to znát
a proto nečekám, že bych na cestě do Orl. hor - ačkoli jezdím spíš do východní části - jezdil jinudy, než přes Hradec
krom toho, letošní největší pomsta - výstavba podchodu u Třebechovic - je snad již za námi
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Je - od pátku je to otevřený a od pondělí i průjezd Třebechovicemi.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Tak já vycházím z čísel z dopravních modelů. Na Brněnské to sice bude kolem těch 40%, ale na okruhu to bude o dost míň. Je to způsobené i tím, že auta přijíždějí z východní části okruhu uhýbaly na Brněnskou a teď část pojede rovně a odbočí až na Hradubickou. Pro řidiče to ale bude kvůli úbytku NA mnohem příjemnější.Mike píše:letmým pohledem - s historickou znalostí pražské JS
vymístění NA zvedlo kapacitu o 30-40%
tedy zmizí-li NA z okruhu v HK, bude to znát
a proto nečekám, že bych na cestě do Orl. hor - ačkoli jezdím spíš do východní části - jezdil jinudy, než přes Hradec
krom toho, letošní největší pomsta - výstavba podchodu u Třebechovic - je snad již za námi
Ta JS v Praze není ideální příklad. V čechách všechny dálnice vedou do Prahy, takže ten transit je tam silný, Praze se nedá moc vyhnout.
Transit Praha - Ostrava nehraje v HK takovou roli, protože doteď to vycházelo líp po D1. Resp. rozhoduje taky z které strany Prahy jedu. Kvůli chybějící D0 511, je D11/D35 rychlejší pro D8 a D10, pro zbytek pak D1. V HK má větší vliv transit na I/11 (RK) a zasahuje větší část města. Každopádně kvůli významným uzavírkám v HK v 2022-2024, si Hradec moc neuleví.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Pro HK to úleva bude, ale díky výstavbě OK u Fortny a následné přestavbě Milety se to tolik neprojeví.Aram96 píše:Ano, samozřejmě jsem měl na mysli především nákladní dopravu, která ubyde v těchto dvou městech. Osobní doprava ve velkých městech bude vždycky problém v ranních a odpoledních špičkách. S tím nové silnice nic neudělají. Nicméně bych řekl, že pro HK bude D35 větší úleva než se domníváš, ona stáhne i nějakou dopravu z I/11, především po realizaci těch různých přeložek na I/36.
Každopádně i jak píšeš ty, tak to vidím podobně, že oběma těmto městům chybí vždycky jedna zásadní stavba - PCE SV obchvat, HK severní tangenta. Když se podívám na takové Brno, kde těch staveb chybí několik, možná přes 10 když počítáme D1, tak nevím kdo je na tom lépe, a to raději nemluvím o potřebných financích na ně.
Důležité je, aby takhle velká města mohla projet/objet po nějaké kapacitní komunikaci dálková doprava (OA i NA) ze všech hlavních tranzitních směrů a to bez zdržení (žádné 50, světla, přechody, pravidelné kolony apod.). Což by mělo být dosaženo do roku 2024 ve všech 3 městech (D35+D11+Žabovřeská) a to je hlavní. Špatně je na tom z tohoto pohledu docela Zlín a v dalších městech (Plzeň, ČB,..) bude většinou zbývat vyřešit poslední směr. Ale v ani jednom případě nejde o tak důležité silniční tahy. Druhá věc je, jestli bude Žabovřeská v Brně stíhat odbavovat dálkovou dopravu i ve špičkách. Z velkých měst pak už tedy zůstane "jen" Praha. Přiznám se ale, že vůbec neznám situaci v Ústí n.L.
Kolony v samotném městě jsou pak už většinou dány i historicky a tím, jak je pojatá infrastruktura z minulých staletí. Stavění kapacitních průtahů dnes není vůbec na pořadu dne. Za mě má v tomto obrovskou výhodu Ostrava, která je s kapacitními komunikacemi v samotném městě úplně někde jinde.
Nové silnice se navrhují na 50-ti rázovou intenzitu, tudíž tu ranní a odpolední špičku ve městech reflektují. A i v případě HK existují navrhované komunikace, co ve špičkách výrazně pomůžou. Byla by to buď jižní spojka, pokud by šla přes řeku (tak jak se bude stavět, moc smysl nemá). Místo toho se má dělat HK jižní propojení od MUK Březhrad po ČOV na druhé straně řeky.
V HK žije 1/2 města v sídlištích na JV a nejvíc lidí pracuje ve FN. Když se část dopravy vyžene přes řeku jinudy než kolem FN, bude efekt výrazný.
Severní tangenta zas nasměruje auta dojíždějící do města přímo do cílových částí a skladištní oblasti a městskému okruhu pomůže víc jak D11/D35, protože zasáhne jeho větší část.
I/36 je zajímavá tím, že se bude asi jako jediná silnice I. třídy v CZ z větší části budovat v nové stopě. Z I/11 ale v dohledné době nestáhne žádnou nákladní dopravu, v Borohrádku je železniční most s podjezdnou výškou 3,0m. A přeložka I/36 Holice-Čestice přijde na řadu jako poslední nejdříve mezi lety 2027-2029.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Díky za krásné shrnutí. Je pravda, že jsem si neuvědomil, že Holice-Čestice je opravdu hodně vzdálená budoucnost. A ta II/298 je použitelná i pro NA ? Tou jsem nikdy neprojížděl. I ta bude mít návaznost na dálnici. Pro spojení I/11 na Prahu by to mohlo být rychlejší tudy než přes HK.
S jižní spojkou naprostý souhlas. Za mě je současná podoba naopak ještě horší než současný stav. Takhle rozdrbat již postavenou 4-pruhovou spojnici dvou 100-tisícových měst (+současně hlavního přivaděče z dálnice do HK), to by nemělo projít přes žádné schvalovací orgány ani ŘSD, natož MD. Snad se to ještě změní a s I/37 bude MÚK a jak říkáš i s pokračováním přes řeku. O tom tu bylo psáno mnoho, jak by to pomohlo. Logicky.
S jižní spojkou naprostý souhlas. Za mě je současná podoba naopak ještě horší než současný stav. Takhle rozdrbat již postavenou 4-pruhovou spojnici dvou 100-tisícových měst (+současně hlavního přivaděče z dálnice do HK), to by nemělo projít přes žádné schvalovací orgány ani ŘSD, natož MD. Snad se to ještě změní a s I/37 bude MÚK a jak říkáš i s pokračováním přes řeku. O tom tu bylo psáno mnoho, jak by to pomohlo. Logicky.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
já se tedy v HK pohybuji většinou v těch špičkách a v 90% jedu "severem"
občas mi to vyjde "spodem" a tam je to kamionové peklo obzvlášť znát
tam právě čekám tu úlevu
kdyby se povedlo "vyladit" zelenou vlnou příjezd od Třebechovic ( tedy semafory od Lidlu až k odbočení na severní část okruhu ) tak by to taky plynulosti prospělo
legrace bude, dožijeme-li se, Borohrádek Holice, jak to v navigacích bude krásné, že z D11 sjeďte na D35, pokračujte na I/36, odbočte na I/11
bohužel v té době už D11 na D33 nepřejmenují, spíš hrozí nějaký přejmenovávací paskvil u I/11
občas mi to vyjde "spodem" a tam je to kamionové peklo obzvlášť znát
tam právě čekám tu úlevu
kdyby se povedlo "vyladit" zelenou vlnou příjezd od Třebechovic ( tedy semafory od Lidlu až k odbočení na severní část okruhu ) tak by to taky plynulosti prospělo
legrace bude, dožijeme-li se, Borohrádek Holice, jak to v navigacích bude krásné, že z D11 sjeďte na D35, pokračujte na I/36, odbočte na I/11
bohužel v té době už D11 na D33 nepřejmenují, spíš hrozí nějaký přejmenovávací paskvil u I/11
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Navíc teď v HK probíhá postupně výměna světelné signalizace takže to ještě není synchronizované a tudíž se musí na křižovatkách kde předtím skákala zelená zastavovat. Tohle by se mělo dodělat někdy v průběhu příštího roku a pak by to mělo být řízeno dynamicky podle hustoty provozu s preferencí MHD. No, tak uvidíme.
Jezdím teď po městě autem skoro denně a v některé dny je průjezd z Labské II na Slezské Předměstí opravdu o nervy - spousta řidičů nezná blinkry atd.
Jezdím teď po městě autem skoro denně a v některé dny je průjezd z Labské II na Slezské Předměstí opravdu o nervy - spousta řidičů nezná blinkry atd.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
se nediv
světla zapíná samo
stěrače zapíná samo
před překážkou brzdí samo
a teď hledej nějakou páčku blinkrů
světla zapíná samo
stěrače zapíná samo
před překážkou brzdí samo
a teď hledej nějakou páčku blinkrů
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Na území stavby křižovatky Mileta proběhly převody pozemků ÚZSVM a nemocnice do vlastnictví města. Konkrétně Zborovská ulice.
stav k 20.2.2022 (zobrazeno níže)
stav k 6.2.2021
stav k 2.2.2020
změna DÚR, Valbek 02/2014
legenda barev:
stav k 20.2.2022 (zobrazeno níže)
stav k 6.2.2021
stav k 2.2.2020
změna DÚR, Valbek 02/2014
legenda barev:
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Křižovatka Mileta má stavebko, které vydal Liberecký kraj: https://edeska.mmhk.cz/eDeska/
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Ona se fakt jednou ta přestavba začne ? Skoro neuvěřitelné přitom jak se tato akce táhne dlouho...
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
hlavně po zprovoznění D35 už to skoro není potřeba
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Těžko říct. Tranzit samozřejmě ubyl, ale třeba doprava končící v Hradci a okolí, přijíždějící od Svitav po staré silnici - ta přes Miletu většinou nejezdila, kdežto dnes se sjíždí z D35 a od prosince ještě více bude sjíždět až u Opatovic a Miletu používat budou.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Ta křižovatka je pro HK hodně důležitá a její zlepšení je nutné. Vlastně přes ni vede celá doprava do a z FN HK a současně s tím přes ni vede doprava z Vysoké nad Labem, Třebše a části Moravského Předměstí. Ty kolony od Třebše byly občas dost neúnosné stejně tak jako kolony od Labské II. Ty se sice po vybudování D35 poněkud zmenšily ale stejně jě průjezd Miletou občas dost velký záhul na nervy.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Dovolím si přidat svou zkušenost. Hradcem projíždím většinou odpoledne po čtvrté hodině, často v pátky kdy před otevřením D11/D35 bývaly kolony od Opatovic směrem na Slezký už od prvních světel. Dnes se prakticky nestane, že bych musel na některých světlech čekat víc než jeden cyklus a po výměně technologie už zase běží zelená vlna takže průjezd HK je v této době naprosto bez problémů.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Jo, to je vidět na rychlosti, kterou se ta křižovatka blíží realizaci. Už 20 let...kik píše:Ta křižovatka je pro HK hodně důležitá a její zlepšení je nutné.