I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
No krasa... Odboceni od nemocnice doprava do Trebse bez semaforu stejne jako z Trebse ke kruhaku u koleji ci z mesta k nemocnici - OK, to beru. Rozsireni Hradecke ulice na smerove rozsireny 4-pruh nevypada spatne ale je to mozna trosku zbytecne. Idealni by bylo propojeni s Benesovou ulici, ale neni poznat zda to je v planu nebo ne. Co mi na tom nacrku chybi, je umisteni zastavek MHD, hlavne tech na Gocarove okruhu.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Bude pokracovat oprava Orl. mostu, tentokrate v opacnem smeru (od Tesly ke KO Brnenska). Provoz by mel byt veden jak 2+1 (2 pruhy k Brnenske a jeden pruh k Tesle). Takze se prujezd po okruhu ponekud zhorsi. Planovany termin dokonceni je 30.9.t.r.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Už to začalo minulý týden, akorát jsem nechápal vyznačení druhého pruhu ve směru k Brněnské, do kterého se nic nemůže vejít a taky byl prázdný.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Tohle sice úplně nesouvisí s I/31 ale začala rekonstrukce křižovatky "U Koruny" která souvisí s výstavbou nového OC "Aupark". Jako Hradečákovi mi ten název připadá velice přihodný - už teď mě z toho bolí hlava a volá "au au au" Třešničkou na dortu nové KO má být vodotrysk uvnitř KO Když jsem se ptal primátora proč tam ten vodotrysk bude, odpovědi jsem se nedočkal. Zkusím se znovu zeptat na osobních jednání kam mě pozval. Původní cena se odhadovala na cca 65 mega, současná je cca 130 mega. Podle vyjádření primátora Finka prý původní cena byla nereálná a při soutěži prý čekali cenu kolem cca 100 mega.
Takže kdo budete projíždět přes HK, rozhodně nejezděte přes Kukleny dále do centra a radši to někudy objeďte. Mělo by to být hotové, myslím, někdy příští rok. Tak uvidíme.
Takže kdo budete projíždět přes HK, rozhodně nejezděte přes Kukleny dále do centra a radši to někudy objeďte. Mělo by to být hotové, myslím, někdy příští rok. Tak uvidíme.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Na okruhu je v Resslově ul. (tř. Karla IV. a M.D. Rettigové) je provoz obousměrně sveden do středních pruhů protože probíhá oprava komunikace - frézování, oprava uličních vpustí, vodicí proužek, obruby, sanace, pokládka nového živičného krytu, úprava krajnic.
Vypadá to, že po opravě pravých pruhů se budou dělat prostřední. Celé by to mělo být hotové začátkem října. Je pravdou, že tenhle úsek už to potřeboval, na křižovatce s Průmyslovou auto skákalo jak koza.
Vypadá to, že po opravě pravých pruhů se budou dělat prostřední. Celé by to mělo být hotové začátkem října. Je pravdou, že tenhle úsek už to potřeboval, na křižovatce s Průmyslovou auto skákalo jak koza.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Křižovatka Mileta bude nakonec průsečná. Projekt MÚK byl příliš nákladný a tlak na navazující projekty v okolí křižovatky je enormní. Leták a nějaké čtení zde: https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553e ... 562974.pdf
http://hradec.idnes.cz/projekty-u-krizo ... zpravy_pos
http://hradec.idnes.cz/projekty-u-krizo ... zpravy_pos
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Připravuje se také úprava křižovatky Brněnská.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Aktualizovaný leták:
I/31 Hradec Králové, křižovatka Mileta
odstraněna věta "Územní rozhodnutí bylo prodlouženo s dobou platnosti do roku 2015." ÚR 03/2015 (pův. 02/2011), zahájení 2017 (+1rok), provoz 2019 (+2roky)
I/31 Hradec Králové, křižovatka Mileta
odstraněna věta "Územní rozhodnutí bylo prodlouženo s dobou platnosti do roku 2015." ÚR 03/2015 (pův. 02/2011), zahájení 2017 (+1rok), provoz 2019 (+2roky)
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
No tak to bude sranda. Světla dál zůstanou ale vlastně se jen upraví křížení Benesovy tř. a obchvatu Třebše na křížení dvou 4-proudových ulic. Tak nějak mě napadlo že vznikne další špunt který se může přenést i na křižovaku "Mileta". Protože po dokončení Benešovky v ní doprava na 100% výrazně zhoustne.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Další článek, tentokrát k Vančurovu náměstí, ale ono se to okruhu v HK týká... ->Kvůli přetížené silnici jde na náměstí o život, náprava je v nedohlednu
D0, D1, I/3, D11 a D35
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Nevím, proč píšou jen o jižní spojce a severní tangentě, když největší vliv na pokles počtu kamionů bude mít dostavba D35.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Ta slavná jižní spojka jen přivede dopravu od D11 k nemocnici. Co jsem slyšel od manželčiny kolegyně, která bydli na Pouchově, tak tam se zase lidé bouří proti té severní tangentě. Navíc podle jedné z variant nového územního plánu by město rádo odklonilo stávající trať na Týniště právě kolem letiště, což by vzhledem k plánovanému zdvoukolejnění v té oblasti ještě zvýšilo hlukovou zátěž.
A jak správně napsal JirkaS, po dostavbě R35 min. do Časů počet kamiónů klesne.
A jak správně napsal JirkaS, po dostavbě R35 min. do Časů počet kamiónů klesne.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Efekt NIMBY funguje naprosto spolehlivě napříč republikou . Nikdo nechce žádnou výstavbu "za svým komínem"...
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Nemůžu si pomoct, ale pokud "velká Mileta" s tím podjížděným kruhákem padla, tak je potřeba nejen dostat Jižní Spojku přes Labe, ale dokonce je ta část z Třebše na Hradubickou důležitější, než úsek z Hradubické na Bláhovku. Jinak bude vždycky úzké hrdlo na levém odbočení na Miletě, kudy bude jezdit půlka Moravského předměstí na Prahu, a to i po dostavbě D35. Z Hradubické už je to celou dobu po čtyřech pruzích mimo město, takže zvlášť po dotažení D11 na MÚK Plotiště výhodnější i směrem na Hořice nebo Jaroměř, i přes tu malou zajížďku, než po okruhu, rozhodně ráno ve špičce.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Jestli jsem to správně pochopil, tak v rámci opravy křižovatky s ulicí Brněnská bude zrušena světelná křižovatka a nahrazena okružní křižovatkou. Chápu to správně?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Na křižovatce s Brněnskou je OK v podstatě odjakživa, takže maximálně ty semafory vypnou...
https://mapy.cz/s/2vABT
Ale pochybuji o tom, jsou tam přechody, cyklistické stezky, to by bez světel přes den nefungovalo.
https://mapy.cz/s/2vABT
Ale pochybuji o tom, jsou tam přechody, cyklistické stezky, to by bez světel přes den nefungovalo.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Před lety (hodně) tam ty světla dávali kvůli zrychlení provozu. Pokud je vyhodí, tak to bude masakr a budou je rychle vracet. Bez dotažení D11 k Jaroměři a D35 k Ostrovu a zakázání průjezdu NA Hradcem to bez semaforů fungovat nebude. Nejspíš ani pak.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
To by mě zajímalo, kdy před lety. V Hradci jsem bydlel v 1/2 80. let a ty semafory už tam byly a nevypadaly nově. Stále stejné jako dnes i cyklostezkami.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
JirkoS, myslím že se tam daly při úpravě Brněnské ulici a dobudování Gočárova okruhu od nemocnice právě k této křižovatce. A to muselo být někdy začátkem 80. let, protože když jsem jednou z vojny ve Val. Meziříčí jel někdy v roce 1982 busem, tak už "nová" Brněnská byla hotová - včetně této OK.
A jestli tam ty semafory vypnout tak to opravdu bude masakr a nejspíš to zablokuje půlku města. Už teď sahaj občas kolony od této křižovatky málem až ke špitálu.
A jestli tam ty semafory vypnout tak to opravdu bude masakr a nejspíš to zablokuje půlku města. Už teď sahaj občas kolony od této křižovatky málem až ke špitálu.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
v květnu začne rekonstrukce OK Brněnská - bude to rozděleno na 5 fází:
Stavba je umístěna na křižovatce silnic I/31 a I/35 v jižní části městského okruhu v zastavěném území města Hradec Králové. Stavba řeší rekonstrukci hlavního dopravního prostoru předmětných komunikací v rozsahu stavby.
Stavba je rozdělena na pět základních fází. Jejich rozsah je následující:
1. fáze jihovýchodní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve
2. fáze jihozápadní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská - I/31 Sokolská a navazující větve
3. fáze severozápadní a severovýchodní čtvrtina OK ve směru I/31 Sokolská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve
4. fáze I/31 Sokolská - pravý jízdní pruh pravého jízdního pásu a pravý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská
5. fáze I/31 Sokolská - levý jízdní pruh pravého jízdního pásu a levý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská
Podrobnosti jednotlivých fází
Pracovní fáze 0
Příprava území – SO 001, provizorní přejezdy SDP – SO 901.
DIO – předpoklad bez uzavírky, pouze zřízení pracovních míst v jízdním pruhu
dle příslušných schémat z TP66/2015.
Pracovní fáze 1
Jihovýchodní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve – předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 101
- SO 103
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná všemi směry.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK. Je možný výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 2
Jihozápadní čtvrtina OK ve směru /35 Brněnská - I/31Sokolská a navazující větve
– předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 103
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná směry I/31 Sokolská, I/31 Gočárův okruh a I/35 Brněnská.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK. Je možný výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 3
Severozápadní a severovýchodní čtvrtina OK ve směru I/31 Sokolská – I/31
Gočárův okruh a navazující větve – předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 101
- SO 102
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná směry I/31 Sokolská, I/31 Gočárův okruh a I/35 Brněnská.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK i výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 4
I/31 Sokolská - pravý jízdní pruh pravého jízdního pásu a pravý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská – předpoklad 3 týdny.
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 496
· Provoz probíhá v levém jízdním pruhu I/31 Sokolská
· Křižovatka průjezdná bez omezení
Pracovní fáze 5
I/31 Sokolská - levý jízdní pruh pravého jízdního pásu a levý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská – předpoklad 3 týdny.
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 496
· Provoz probíhá v levém jízdním pruhu I/31 Sokolská
· Křižovatka průjezdná bez omezení
Pracovní fáze 6
Dokončovací práce, úpravy odvodnění, krajnic, apod.
Odstranění provizorních přejezdů SDP – SO 901.
DIO – předpoklad bez uzavírky, pouze zřízení pracovních míst v jízdním pruhu dle příslušných schémat z TP66/2015.
Shrnutí
Realizace rozhodujících prací v okružní křižovatce (fáze č.1, č.2 a č.3) musí proběhnout o letních prázdninách v době platnosti prázdninového jízdního řádu. Jen tak je schopen DPmHK zajistit náhradní autobusovou dopravu za vyloučený provoz trolejbusů přes křižovatku.
Celková doba výstavby jednotlivých základních fází je předpokládána na 15
týdnů.
Prostorová omezení:
Stavba proběhne na stávající velmi zatížené komunikaci na silničním okruhu v zastavěném území obce (města). Způsob výstavby je navržen tak, aby omezení dopravy bylo minimální.
Časová omezení
Práce nejsou časově omezeny. Z hlediska kvality a ceny se předpokládá jejich provádění v období duben – říjen.
Objízdné trasy
Objízdná trasa pro vozidla do 3,5t – Moravské Předměstí
Na základě jednání byla pro IAD stanovena alternativní objízdná trasa Palachova – Štefánikova – Zborovská.
Pro zajištění propustnosti křižovatek jsou navržena následující opatření:
a. Brněnská – Palachova
- provoz v křižovatce bude řízen nezávislým provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Palachova z I/35.
b. Palachova – Pod Zámečkem
- bez úprav
c. Palachova – Milady Horákové
- křižovatka bude provizorně upravena na okružní křižovatku se snížením jízdních pruhů s rozměry dostatečnými pro zajištění dopravní obslužnosti (MHD, NA)
d. OK Palachova – třída E. Beneše – Štefánikova
- uspořádání OK bude ponecháno ve stávajícím stavu.
- V případě nedostatečné kapacity jsou v soupisu prací uvažovány úpravy a demontáže dopravních zařízení (dělících prvků) pro možnost průjezdu v hlavních směrech ve dvou pruzích.
e. Štefánikova – Na Potoce
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
f. Štefánikova – výjezdy ze sídliště
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
g. Štefánikova – stávající dělící a ochranné ostrůvky
- v místě přechodů pro chodce bez úprav
h. Štefánikova – Hradecká
- Vzhledem k blízkosti křižovatky Zborovská je řízení pomocí samostatné SSZ problematické. Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou Zborovská bude dostatečné.
i. Štefánikova – Zborovská
- provoz v křižovatce řízen nezávislým provizorním SSZ. Bez změny přednosti. V signálním plánu bude preferován směr Štefánikova – Zborovská (objízdná trasa)
j. FN technická vrátnice
- Směr od Třebše bude stažen do jednoho JP a bude vytvořen připojovací JP pro vozidla odbočující vlevo od FN směrem do centra
- Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou MILETA a Štefánikova bude v kombinaci s odbočovacími a připojovacími pruhy dostatečné.
– V případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažována rezerva pro zřízení provizorní SSZ k řízení křižovatky - nutná návaznost na signální plán SSZ křižovatky „Mileta“ a Štefánikova
k. Zborovská – Hradecká – FN hlavní vrátnice
- Vzhledem k blízkosti křižovatky MILETA je řízení pomocí samostatné SSZ problematické. Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou MILETA bude v kombinaci s odbočovacími a připojovacími pruhy dostatečné.
– V případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažována rezerva pro zřízení provizorní SSZ k řízení křižovatky - nutná návaznost na signální plán SSZ křižovatky „Mileta“
l. Křižovatka „Mileta“
– Provoz v křižovatce bude řízen nezávislým provizorním SSZ s preferencí směrů z objízdné trasy
Objízdná trasa pro vozidla do 3,5t – Malšovice
Na základě jednání byla pro IAD stanovena objízdná trasa Mrštíkova – Štefcova – Náhon.
Pro zajištění propustnosti křižovatek jsou navržena následující opatření:
m. Brněnská – Mrštíkova
- provoz v křižovatce bude řízen SSZ ve stávajícím režimu
n. Mrštíkova – Pekařova
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
o. Mrštíkova - Štefcova
- bez úprav a změny předností
- v případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažováno řízení bude provozu v křižovatce provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Štefcova (objízdná trasa)
p. Štefcova - Náhon
- dojde k úpravě přednosti. Jako hlavní pozemní komunikace bude směr Štefcova – Náhon (směr objízdné trasy)
- v případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažováno řízení provozu v křižovatce provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Náhon (objízdná trasa).
q. Náhon – U Křížku – Úprkova – Malšovický most
- provoz v křižovatkách bude ponechán bez úprav a změn předností.
Každopádně to bude maso
Stavba je umístěna na křižovatce silnic I/31 a I/35 v jižní části městského okruhu v zastavěném území města Hradec Králové. Stavba řeší rekonstrukci hlavního dopravního prostoru předmětných komunikací v rozsahu stavby.
Stavba je rozdělena na pět základních fází. Jejich rozsah je následující:
1. fáze jihovýchodní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve
2. fáze jihozápadní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská - I/31 Sokolská a navazující větve
3. fáze severozápadní a severovýchodní čtvrtina OK ve směru I/31 Sokolská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve
4. fáze I/31 Sokolská - pravý jízdní pruh pravého jízdního pásu a pravý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská
5. fáze I/31 Sokolská - levý jízdní pruh pravého jízdního pásu a levý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská
Podrobnosti jednotlivých fází
Pracovní fáze 0
Příprava území – SO 001, provizorní přejezdy SDP – SO 901.
DIO – předpoklad bez uzavírky, pouze zřízení pracovních míst v jízdním pruhu
dle příslušných schémat z TP66/2015.
Pracovní fáze 1
Jihovýchodní čtvrtina OK ve směru I/35 Brněnská – I/31 Gočárův okruh a navazující větve – předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 101
- SO 103
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná všemi směry.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK. Je možný výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 2
Jihozápadní čtvrtina OK ve směru /35 Brněnská - I/31Sokolská a navazující větve
– předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 103
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná směry I/31 Sokolská, I/31 Gočárův okruh a I/35 Brněnská.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK. Je možný výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 3
Severozápadní a severovýchodní čtvrtina OK ve směru I/31 Sokolská – I/31
Gočárův okruh a navazující větve – předpoklad 3 týdny
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 101
- SO 102
- SO 110
- SO 496
· Provoz probíhá protisměry s přejížděním SDP za řízení pracovníky zhotovitele v pracovní době a v noci SSZ.
· Křižovatka průjezdná směry I/31 Sokolská, I/31 Gočárův okruh a I/35 Brněnská.
· Místní komunikace Brněnská uzavřen vjezd do OK i výjezd z OK na MK Brněnská.
· Individuální automobilová doprava odkloněna na alternativní objízdnou trasu.
· Nákladní doprava a hromadná doprava vedena přes stavbu.
Pracovní fáze 4
I/31 Sokolská - pravý jízdní pruh pravého jízdního pásu a pravý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská – předpoklad 3 týdny.
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 496
· Provoz probíhá v levém jízdním pruhu I/31 Sokolská
· Křižovatka průjezdná bez omezení
Pracovní fáze 5
I/31 Sokolská - levý jízdní pruh pravého jízdního pásu a levý jízdní pruh levého jízdního pásu na ulici Sokolská – předpoklad 3 týdny.
Oprava krytových vrstev + recyklace podkladní vrstvy v rozsahu fáze.
· realizace objektů:
- SO 102
- SO 496
· Provoz probíhá v levém jízdním pruhu I/31 Sokolská
· Křižovatka průjezdná bez omezení
Pracovní fáze 6
Dokončovací práce, úpravy odvodnění, krajnic, apod.
Odstranění provizorních přejezdů SDP – SO 901.
DIO – předpoklad bez uzavírky, pouze zřízení pracovních míst v jízdním pruhu dle příslušných schémat z TP66/2015.
Shrnutí
Realizace rozhodujících prací v okružní křižovatce (fáze č.1, č.2 a č.3) musí proběhnout o letních prázdninách v době platnosti prázdninového jízdního řádu. Jen tak je schopen DPmHK zajistit náhradní autobusovou dopravu za vyloučený provoz trolejbusů přes křižovatku.
Celková doba výstavby jednotlivých základních fází je předpokládána na 15
týdnů.
Prostorová omezení:
Stavba proběhne na stávající velmi zatížené komunikaci na silničním okruhu v zastavěném území obce (města). Způsob výstavby je navržen tak, aby omezení dopravy bylo minimální.
Časová omezení
Práce nejsou časově omezeny. Z hlediska kvality a ceny se předpokládá jejich provádění v období duben – říjen.
Objízdné trasy
Objízdná trasa pro vozidla do 3,5t – Moravské Předměstí
Na základě jednání byla pro IAD stanovena alternativní objízdná trasa Palachova – Štefánikova – Zborovská.
Pro zajištění propustnosti křižovatek jsou navržena následující opatření:
a. Brněnská – Palachova
- provoz v křižovatce bude řízen nezávislým provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Palachova z I/35.
b. Palachova – Pod Zámečkem
- bez úprav
c. Palachova – Milady Horákové
- křižovatka bude provizorně upravena na okružní křižovatku se snížením jízdních pruhů s rozměry dostatečnými pro zajištění dopravní obslužnosti (MHD, NA)
d. OK Palachova – třída E. Beneše – Štefánikova
- uspořádání OK bude ponecháno ve stávajícím stavu.
- V případě nedostatečné kapacity jsou v soupisu prací uvažovány úpravy a demontáže dopravních zařízení (dělících prvků) pro možnost průjezdu v hlavních směrech ve dvou pruzích.
e. Štefánikova – Na Potoce
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
f. Štefánikova – výjezdy ze sídliště
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
g. Štefánikova – stávající dělící a ochranné ostrůvky
- v místě přechodů pro chodce bez úprav
h. Štefánikova – Hradecká
- Vzhledem k blízkosti křižovatky Zborovská je řízení pomocí samostatné SSZ problematické. Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou Zborovská bude dostatečné.
i. Štefánikova – Zborovská
- provoz v křižovatce řízen nezávislým provizorním SSZ. Bez změny přednosti. V signálním plánu bude preferován směr Štefánikova – Zborovská (objízdná trasa)
j. FN technická vrátnice
- Směr od Třebše bude stažen do jednoho JP a bude vytvořen připojovací JP pro vozidla odbočující vlevo od FN směrem do centra
- Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou MILETA a Štefánikova bude v kombinaci s odbočovacími a připojovacími pruhy dostatečné.
– V případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažována rezerva pro zřízení provizorní SSZ k řízení křižovatky - nutná návaznost na signální plán SSZ křižovatky „Mileta“ a Štefánikova
k. Zborovská – Hradecká – FN hlavní vrátnice
- Vzhledem k blízkosti křižovatky MILETA je řízení pomocí samostatné SSZ problematické. Předpokládá se, že řízení dopravního proudu přilehlou křižovatkou MILETA bude v kombinaci s odbočovacími a připojovacími pruhy dostatečné.
– V případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažována rezerva pro zřízení provizorní SSZ k řízení křižovatky - nutná návaznost na signální plán SSZ křižovatky „Mileta“
l. Křižovatka „Mileta“
– Provoz v křižovatce bude řízen nezávislým provizorním SSZ s preferencí směrů z objízdné trasy
Objízdná trasa pro vozidla do 3,5t – Malšovice
Na základě jednání byla pro IAD stanovena objízdná trasa Mrštíkova – Štefcova – Náhon.
Pro zajištění propustnosti křižovatek jsou navržena následující opatření:
m. Brněnská – Mrštíkova
- provoz v křižovatce bude řízen SSZ ve stávajícím režimu
n. Mrštíkova – Pekařova
- bez úprav, bez přikázaných směrů odbočení z vedlejších komunikací
o. Mrštíkova - Štefcova
- bez úprav a změny předností
- v případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažováno řízení bude provozu v křižovatce provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Štefcova (objízdná trasa)
p. Štefcova - Náhon
- dojde k úpravě přednosti. Jako hlavní pozemní komunikace bude směr Štefcova – Náhon (směr objízdné trasy)
- v případě dopravních komplikací je v soupisu prací uvažováno řízení provozu v křižovatce provizorním SSZ s preferencí odbočení vlevo na ul. Náhon (objízdná trasa).
q. Náhon – U Křížku – Úprkova – Malšovický most
- provoz v křižovatkách bude ponechán bez úprav a změn předností.
Každopádně to bude maso
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
No dneska jsem na to koukal, to bude náročný léto
D0, D1, I/3, D11 a D35
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Prodloužení pravého odbočovacího pruhu od Milety na Brněnskou nic, že? Přitom se kvůli tomu stojí až k Miletě... Nebo přece jen někdo aspoň zkusil použít mozek?
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Řeší se v rozsahu stávající silnice. Pokud by se rozšiřovalo, tak to by papírově bylo sakra jiné kafe.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
No to bude fakt masakr.... Už začínám přemýšlet kudy to půjde objet - tedy při cestě z Labské II směrem na Orlické hory či do Malšovic. Asi budu muset přes město a na I/11 se napojit u Stoletý.
Re: I/31 Hradec Králové - Gočárův okruh
Oprava mostu U Soutoku prověří trpělivost řidičů
No hurá, že to někoho napadlo.Práce na mostu by měly být hotové do konce června, teprve poté se silničáři pustí i do křižovatky v Brněnské ulici. Kdyby se most a křižovatka opravovaly současně, město by se téměř jistě nevyhnulo dopravnímu kolapsu.
D0, D1, I/3, D11 a D35