Právě je 20.1.2018 1:57:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1399 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
 Kde to bylo ... 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 994
Bydliště: v Trutnově, 53 km od nejbližší dálnice, 49 km od rozestavěné polské dálnice.
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
To by rovnou mohl naznačit, že kromě budoucí dálnice D1 a té německé se také stavělo na dálnicích u Chebu nebo u Liberce :-) Naštěstí to bylo v Sudetech, čímž se okruh zmenšuje jen na pár stovek km :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


19.12.2017 12:51:54
Profil
 

Příspěvky: 215
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Vítězem je Lenny...
Stavba naší dálnice mezi Šeberovem a Kateřinkami v létě 1939. Kateřinky a les, který se nachází za Kateřinkami dodnes je zachycen na fotografii....
Kateřinky se nám poněkud rozrostly....


19.12.2017 13:22:16
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Doposud křižovatka dvou silnic první třídy.
Příloha:
obrazek.JPG
obrazek.JPG [ 83.33 KiB | Zobrazeno 1925 krát ]


24.12.2017 14:54:45
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 7949
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Nebude to Řevničov?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


25.12.2017 13:20:23
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Lenny píše:
Nebude to Řevničov?


Ne, nebude. Nápověda, i když je to křižovatka do T, je tam kruhový objezd.


25.12.2017 14:03:18
Profil ICQ
 

Příspěvky: 123
Bydliště: u trasy budoucí D3
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Nové Město I/36 x I/11 ?

_________________
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...


25.12.2017 16:16:17
Profil
 

Příspěvky: 881
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Nejdřív jsem suverénně tvrdil, že to není ono, ale při druhém pohledu vidím, že jsem se mýlil a JAnD má pravdu. Akorát že už to není křižovatka silnic 1. třídy.

1. třída už není ani jedna z nich.

https://mapy.cz/s/2hkh7


25.12.2017 20:11:47
Profil
 

Příspěvky: 994
Bydliště: v Trutnově, 53 km od nejbližší dálnice, 49 km od rozestavěné polské dálnice.
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Pro motoristy a v mapách sice možná ne, ale oficiálně jsou obě jedničky stále, dokud nebudou obě silnice převedeny pod kraj.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


25.12.2017 20:20:57
Profil
 

Příspěvky: 834
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Ano, letos ŘSD opravilo jak samotný kruhák, tak i silnice na všechny 3 strany.

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


25.12.2017 20:43:56
Profil
 

Příspěvky: 1690
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Tolikrát jsme tam v životě jel a já to nepoznám. Nebylo to bez toho kulaťáku, a bez těch všech kár, tehdy krásnější? A na co to tam vůbec ti všichni lidé čekají? :)

_________________
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)


26.12.2017 21:53:35
Profil
 

Příspěvky: 504
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Který je to cca rok víte? Ač Chlumečák, nepoznal jsem to :-)


26.12.2017 22:09:34
Profil
 

Příspěvky: 881
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Honey72 píše:
Pro motoristy a v mapách sice možná ne, ale oficiálně jsou obě jedničky stále, dokud nebudou obě silnice převedeny pod kraj.


No tak, žerty stranou. Berme realitu a ne úředního šimla. Jižní spojka také (údajně) není dodnes zkolaudovaná a jezdí se tam, ale nebudu se kvůli úředníkům tvářit, jakože neexistuje. Stejně tak se nebudu tvářit, že někde existuje silnice první třídy, když tam reálně není a kolem vede už 10 let dálnice, která jí tu 1. třídu v reálném světě automaticky odebrala. Chápu, že na úřadě můžou mít napsáno třeba, že tam vede transsibiřská magistrála a nebo brněnské metro, ale bavme se radši o realitě běžného člověka a ne o strašidelném světě paragrafů a úředních lejster ....


26.12.2017 23:27:07
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
monin píše:
Tolikrát jsme tam v životě jel a já to nepoznám. Nebylo to bez toho kulaťáku, a bez těch všech kár, tehdy krásnější? A na co to tam vůbec ti všichni lidé čekají? :)


Je to foceno z okna školy, tak to jsou asi žáci na nějaké školní aktivitě, možná pěstitelské práce.


27.12.2017 16:08:51
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1323
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Prijde mi to, ze se vsichni (vsechny pokud tam jsou jen deti) koukaji smerem k Chysti, jako by neco vyhlizeli.


27.12.2017 17:14:12
Profil
 

Příspěvky: 2301
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Lynx píše:
No tak, žerty stranou. Berme realitu a ne úředního šimla. Jižní spojka také (údajně) není dodnes zkolaudovaná a jezdí se tam, ale nebudu se kvůli úředníkům tvářit, jakože neexistuje. Stejně tak se nebudu tvářit, že někde existuje silnice první třídy, když tam reálně není a kolem vede už 10 let dálnice, která jí tu 1. třídu v reálném světě automaticky odebrala. Chápu, že na úřadě můžou mít napsáno třeba, že tam vede transsibiřská magistrála a nebo brněnské metro, ale bavme se radši o realitě běžného člověka a ne o strašidelném světě paragrafů a úředních lejster ....
Pro motoristu je realitou to, co vidí na značkách. A tam až do doby převodu bude I/11, ne II/611. I/11 x I/32
I/11 x I/36
Je zajímavé, že googlemapy to mají stále správně.


30.12.2017 9:19:00
Profil
 

Příspěvky: 994
Bydliště: v Trutnově, 53 km od nejbližší dálnice, 49 km od rozestavěné polské dálnice.
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Ono je to nyní trošku chaos. Zatímco na výjezdech z dálnice jsou už 611, sloupky a směrovky dál od dálnice jsou 11 :-)

A Lynxi, automaticky se dvojkou jednička stát nemůže, i když to je u nás zvykem, ne pravidlem .-)

Ale kvůli tomu se svět nezboří.

A na té fotce to vypadá na polední přestávku :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


31.12.2017 17:27:01
Profil
 

Příspěvky: 215
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Nepozná někdo kde by to mohlo být?
Rok 1940
Někde mezi Prahou a Humpolcem
Podle válce se dají vyloučit úseky firmy Jelínek (9/1 a 11/1)


Přílohy:
Nosek 14 - kopie.jpg
Nosek 14 - kopie.jpg [ 155.09 KiB | Zobrazeno 607 krát ]
12.1.2018 21:42:24
Profil
 

Příspěvky: 504
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Zatímco si lámete hlavu s Tomášovou prosbou, zkuste tuhle fotku.
Jedná se (dodnes) o silnici první třídy. Díky siluetě kostela zatím nebudu dál napovídat :-)
Snímek je z roku 1976.


Přílohy:
kviz.jpg
kviz.jpg [ 143.85 KiB | Zobrazeno 258 krát ]
17.1.2018 16:03:42
Profil
 

Příspěvky: 215
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Odpovím nejprve sám sobě
Stavba dálnice u Kateřinek....
a následně Vodouchovy Vysoké Mýto, stavba dnešní I/35


17.1.2018 16:35:20
Profil
 

Příspěvky: 1357
Bydliště: D1, 2,78 km
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Tomas 1975 píše:
Odpovím nejprve sám sobě
Stavba dálnice u Kateřinek....


U Kateřinek? To bych ho měl asi znát... nepoznávám ale to kamenné zakončení, myslel jsem, že všechny tři propustky byly s betonovou fasádou - přestože dnes po rozšíření na šestipruh je původní čelo zabetonované. Který propustek by to měl být?

_________________
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.


17.1.2018 16:49:22
Profil ICQ
 

Příspěvky: 215
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Podařilo se mně blíže určit válec (typ, výrobce) a tím pádem stavební díl...
Musí to být díly 5/1 nebo 8/1 a poslední možností je 12/1...
Tento válec není v evidenci strojů na stavbě dálnice a ani není v evidenci strojů jiných stavebních firem, které stavěli dálnici....
Díl 8/1 můžu vyškrtnout, tam takový propust nebyl....
Díl 12/1 to také není, ze stavby dílu 12/1 mám hodně fotografií. Podobný propust tam byl, ale uprostřed lesa....
Takže zbývá díl 5/1. Tam bylo takových propustků 9. Všechny měli mít takovéto kamenné obložení, byť na všech nebylo provedeno...
Mě to nejvíce pasuje na propust v km 0,997 původní dálnice...
Mohu se ovšem seknout...
Proto jsem to dal na fórum... A jsem rád za reakci....
Takže pokud chceš hledat....
Konstrukčně stejné propustky byly v km:
0.433, 0,997, 2,140, 2,360, 2,605, 2,890.... po Botič...
Stejné kamenné obložení měli mýt i opěry mostu v km 1,169 u Kateřinek, který ovšem nebyl vybudován.....


17.1.2018 18:03:31
Profil
 

Příspěvky: 1357
Bydliště: D1, 2,78 km
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Tomas 1975 píše:
Podařilo se mně blíže určit válec (typ, výrobce) a tím pádem stavební díl...
Musí to být díly 5/1 nebo 8/1 a poslední možností je 12/1...
Tento válec není v evidenci strojů na stavbě dálnice a ani není v evidenci strojů jiných stavebních firem, které stavěli dálnici....
Díl 8/1 můžu vyškrtnout, tam takový propust nebyl....
Díl 12/1 to také není, ze stavby dílu 12/1 mám hodně fotografií. Podobný propust tam byl, ale uprostřed lesa....
Takže zbývá díl 5/1. Tam bylo takových propustků 9. Všechny měli mít takovéto kamenné obložení, byť na všech nebylo provedeno...
Mě to nejvíce pasuje na propust v km 0,997 původní dálnice...
Mohu se ovšem seknout...
Proto jsem to dal na fórum... A jsem rád za reakci....
Takže pokud chceš hledat....
Konstrukčně stejné propustky byly v km:
0.433, 0,997, 2,140, 2,360, 2,605, 2,890.... po Botič...
Stejné kamenné obložení měli mýt i opěry mostu v km 1,169 u Kateřinek, který ovšem nebyl vybudován.....
Diky za info. Az se prodlouzi den, pujdu to prozkoumat. Podle ceho prepoctu kilometraz na aktualni staniceni? A jeste prosba na zaver, nepokracuje fotografie nahoru, kvuli okolnim domum?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

_________________
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.


17.1.2018 18:50:55
Profil ICQ
 

Příspěvky: 215
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Fotka větší není...
Přepočet na dnešní stav je cca plus 2 km...
Za Kateřinkami byl v původním tělese postaven menší most 200/230 pro pěší a pro děti, které chodily z Kateřinek do Šeberova do školy....
Tuším, že je dnes použit i pro nějaký chodník - cyklostezku tehdy km 0,830....
Původní most Újezd u Průhonic - Průhonice je 2,997....
Pro lepší orientaci....
Já bohužel nemám dnešní plány ŘSD..... (jsem v klatbě) :mrgreen:


17.1.2018 19:31:10
Profil
 

Příspěvky: 1357
Bydliště: D1, 2,78 km
Příspěvek Re: Kde to bylo ...
Tomas 1975 píše:
Fotka větší není...
Přepočet na dnešní stav je cca plus 2 km...
Za Kateřinkami byl v původním tělese postaven menší most 200/230 pro pěší a pro děti, které chodily z Kateřinek do Šeberova do školy....
Tuším, že je dnes použit i pro nějaký chodník - cyklostezku tehdy km 0,830....
Původní most Újezd u Průhonic - Průhonice je 2,997....
Pro lepší orientaci....
Já bohužel nemám dnešní plány ŘSD..... (jsem v klatbě) :mrgreen:
Ano, je tam chodnik, casto tudy chodim, kdyz ho mam za barakem. Diky za info, kdyz neco objevim, rad se podelim.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

_________________
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.


17.1.2018 19:48:41
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1399 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz