I/20, Severní spojka ČB
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Se v tom právním jazyce trochu ztrácím, ale Krajský úřad zrušil usnesení Magistrátu o povolení změny obsahu podání (žádosti o ÚR).
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/20, Severní tangenta ČB
vypsaná veřejná zakázka na akci: I/20 České Budějovice, severní spojka - konsolidační násyp (realizace)
Popis: Stavba I/20 České Budějovice, severní spojka řeší severní obchvat Českých Budějovic – propojení silnice I/20 v úseku od křižovatky u Globusu po Pražskou třídu. Tato stavba je liniovou stavbou dopravní infrastruktury.
Stavba Severní spojky prochází úsekem, kde se nachází bývalé koryto řeky Vltavy, ve kterém v 50. a 60. letech minulého století vznikla skládka komunálního odpadu. Tato byla v letech 1991 až 1995 rekultivována. Předmětem stavby je vybudování konsolidačního násypu v prostoru zmíněné skládky. Jedná se o úsek km 1,220 až 1,310 Severní spojky. Pro monitorování sedání v místě násypu budou zřízeny profily hydrostatické nivelace.
Popis: Stavba I/20 České Budějovice, severní spojka řeší severní obchvat Českých Budějovic – propojení silnice I/20 v úseku od křižovatky u Globusu po Pražskou třídu. Tato stavba je liniovou stavbou dopravní infrastruktury.
Stavba Severní spojky prochází úsekem, kde se nachází bývalé koryto řeky Vltavy, ve kterém v 50. a 60. letech minulého století vznikla skládka komunálního odpadu. Tato byla v letech 1991 až 1995 rekultivována. Předmětem stavby je vybudování konsolidačního násypu v prostoru zmíněné skládky. Jedná se o úsek km 1,220 až 1,310 Severní spojky. Pro monitorování sedání v místě násypu budou zřízeny profily hydrostatické nivelace.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Bylo vydáno ÚR - silnice I/20, Severní spojka, Č. Budějovice - https://www.c-budejovice.cz/uzemni-rozh ... budejovice
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Twitter RM:
Krajský úřad Jč kraje napodruhé potvrdil právní moc ÚR na akci “I/20 České Budějovice, severní spojka”, což umožňuje pokračovat v přípravě této velmi důležité stavby. Je zpracována DSP a obratem bude zahájena majetkoprávní příprava a posléze IČ pro získání stavebního povolení.
Krajský úřad Jč kraje napodruhé potvrdil právní moc ÚR na akci “I/20 České Budějovice, severní spojka”, což umožňuje pokračovat v přípravě této velmi důležité stavby. Je zpracována DSP a obratem bude zahájena majetkoprávní příprava a posléze IČ pro získání stavebního povolení.
ČB Severní spojka (Globus kruháč - Pražská tř.)
Tak to vypadá, že se konečně pohnula situace kolem této velmi potřebné stavby, která by měla ulevit mostu přes Vltavu / Diamant a propojit Okružní ulici se silnicí vedoucí od Písku v Českém Vrbném. Že bude jen ve dvojpruhu asi nevadí, pokud nebude přes Pražskou třídu mimoúrovňová křižovatka, pak bude špunt spíš tam než v severní spojce.
https://budejcka.drbna.cz/zpravy/doprav ... N8CtnS9yvk
https://budejcka.drbna.cz/zpravy/doprav ... N8CtnS9yvk
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Když nad tím přemýšlím nebylo by efektivnější tu tangentu připojit rovnou na D3
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Jenže kudy? vede skoro nejkratší možnou cestou, je kapacitní a hlavně se staví jen relativně malý kus (2,5 km), z toho část ve stopě stávající silnice a převážně v neobytné zástavbě.darwousek píše:Když nad tím přemýšlím nebylo by efektivnější tu tangentu připojit rovnou na D3
Pokud by se udělala spojnice I/20 z místa křížení s II/105 po dálniční křižovatku, bylo by to 6 km a koridor by byl dost omezený železnicí, ČOV, VVN, obytnou zástavbou, přírodní rezervací, biokoridory etc.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Zdravím,JAnD píše:Jenže kudy? vede skoro nejkratší možnou cestou, je kapacitní a hlavně se staví jen relativně malý kus (2,5 km), z toho část ve stopě stávající silnice a převážně v neobytné zástavbě.darwousek píše:Když nad tím přemýšlím nebylo by efektivnější tu tangentu připojit rovnou na D3
Pokud by se udělala spojnice I/20 z místa křížení s II/105 po dálniční křižovatku, bylo by to 6 km a koridor by byl dost omezený železnicí, ČOV, VVN, obytnou zástavbou, přírodní rezervací, biokoridory etc.
na to už je nějaký pátek studie. Také proto jsou na silnici I/34 za kruháčem připravené mosty pro MÚK.
https://geoportal.kraj-jihocesky.gov.cz ... reseni.pdf
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Já spíš myslel to něják u Borku napojit rovnou na D3 ale i tohle by bylo lepší než to co má v plánu Řsd
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Aha, to je pro mě novinka. Vždycky jsem si říkal, proč se něco takového neplánuje .. a ono ejhle.mishak píše:Zdravím,JAnD píše:Jenže kudy? vede skoro nejkratší možnou cestou, je kapacitní a hlavně se staví jen relativně malý kus (2,5 km), z toho část ve stopě stávající silnice a převážně v neobytné zástavbě.darwousek píše:Když nad tím přemýšlím nebylo by efektivnější tu tangentu připojit rovnou na D3
Pokud by se udělala spojnice I/20 z místa křížení s II/105 po dálniční křižovatku, bylo by to 6 km a koridor by byl dost omezený železnicí, ČOV, VVN, obytnou zástavbou, přírodní rezervací, biokoridory etc.
na to už je nějaký pátek studie. Také proto jsou na silnici I/34 za kruháčem připravené mosty pro MÚK.
https://geoportal.kraj-jihocesky.gov.cz ... reseni.pdf
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Tak jako vše, i tahle zadní varianta má svá pro i proti, ta pro jsou pro transit, tam to vidím o něco lépe. Ale v rámci dopravy v Budějovicích už tak pěkně nespojí tři sídliště a obchodní zónu kolem Globusu s Nemanicemi, Borkem, Vrátem protože to bude celé o 2-4 km zajížďka a tím pádem neuleví mostu s křižovatkou diamant přes Vltavu na Strakonické.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Tahle varianta je pouze jen na papíře. A nejspíš se nikdy realizovat nebude. Logistické centrum tam nikdy nebude. Místo toho se ŘSD podílí na severní spojce Globus-Nemanice, jako náhradu za Severní tangentu. Jak sem psal na I/34 je most pro MÚK připraven lze si toho všimnout na mapěRedBaron píše:Tak jako vše, i tahle zadní varianta má svá pro i proti, ta pro jsou pro transit, tam to vidím o něco lépe. Ale v rámci dopravy v Budějovicích už tak pěkně nespojí tři sídliště a obchodní zónu kolem Globusu s Nemanicemi, Borkem, Vrátem protože to bude celé o 2-4 km zajížďka a tím pádem neuleví mostu s křižovatkou diamant přes Vltavu na Strakonické.
https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x ... 16.899%22E.
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Tak tu máme další PR od pana Kuby.
https://fb.watch/cYy85iXJFm/
Holt, vzal to za správný konec a škoda těch promarněných let, kdy se toho s přípravou moc nedělo...
https://fb.watch/cYy85iXJFm/
Holt, vzal to za správný konec a škoda těch promarněných let, kdy se toho s přípravou moc nedělo...
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Radek Mátl, TW:
ŘSD požádalo o vydání stavebního povolení na stavbu “I/20 České Budějovice, severní spojka”. Na akci o délce 2,5 km propojení sil. I/20 a D3 probíhá dále majetkoprávní příprava a zpracovává se zadávací dokumentace. Zahájení realizace stavby předpokládáme v roce 2024.
ŘSD požádalo o vydání stavebního povolení na stavbu “I/20 České Budějovice, severní spojka”. Na akci o délce 2,5 km propojení sil. I/20 a D3 probíhá dále majetkoprávní příprava a zpracovává se zadávací dokumentace. Zahájení realizace stavby předpokládáme v roce 2024.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Ona snad tahle zbytečnost fakt vznikne .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Vzhledem k tomu, že Budějce mají všehovšudy tři mosty spojující západ a východ města a z toho nepřekvapivě všechny 3 věčně ucpané, tak aspiruje na zbytečnost spíše tvá věta týkající se této stavby. Tohle rozhodně pomůže.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Nebo spíše takhle stavba je potřebná ale rozhodně ne jako I/20 . Jasně že je potřeba další most přes Vltavu tenhle navíc bude pěkně spojovat severní části. Ale na to že po I/20 projede 20 tis. Vozidel/den tak mi tohle přijde jako dočasné řešení. Nejlepší by bylo ještě k tomuhle plánovat Spojku od múk u Bavorovic až na I/34 u Úsilného. Konec konců o tom už tu jednou debata byla .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Ono taky hodně jde územní přípravu a strategii rozvoje.
Ad příprava - tangenta je mnohem dál, prakticky je reálné kopnout do země v příštím roce. To se o Severní spojce fakt říci nedá. Vzhledem k nutnosti řešení dopravy severozápadního kvadrantu města, není to moc k diskuzi
Ad strategie - kdyby (hypoteticky!!!) se postavila dříve vzdálenější Spojka, tak dojde k nerovnoměrnému rozvoji zástavby v prostoru Spojka - město. Za pár let by stejně vznikla potřeba tangenty, ale už by to byl sakra problém.
Ad příprava - tangenta je mnohem dál, prakticky je reálné kopnout do země v příštím roce. To se o Severní spojce fakt říci nedá. Vzhledem k nutnosti řešení dopravy severozápadního kvadrantu města, není to moc k diskuzi
Ad strategie - kdyby (hypoteticky!!!) se postavila dříve vzdálenější Spojka, tak dojde k nerovnoměrnému rozvoji zástavby v prostoru Spojka - město. Za pár let by stejně vznikla potřeba tangenty, ale už by to byl sakra problém.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Právě o tom mluvím ke stavbě téhle tangenty jako dočasného řešení už plánovat něco co ČB komplet severně objede.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Tady dochází ke záměně pojmů, v ČB jsou spojky to co je blíže středu města a tangenty to co je mimo město. Takže připravená je severní spojka (přes Kněžské Dvory) a skoro hotová jižní tangenta, v přípravě/projednávání jižní spojka (u papíren) a v dlouhodobém výhledu Severní tangenta.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Takže se o nějáké té severní tangentě mimo Budějky v dlouhodobém výhledu už mluví ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
Jo jo, byl tu odkaz pár příspěvků výše:
mishak píše: ↑7.4.2022 18:11:07 Zdravím,
na to už je nějaký pátek studie. Také proto jsou na silnici I/34 za kruháčem připravené mosty pro MÚK.
https://geoportal.kraj-jihocesky.gov.cz ... reseni.pdf
Re: I/20, Severní tangenta ČB
To jo ale tomu se mi moc nechce věřit. Ta dokumentace je z roku kdy ještě nebyl globus ani kruháč u globusu. Takže před rokem 2003. A 2030 nebude ani ta spojka natož tangenta. Myslel jsem že už je něco novějšího k tangentĕ. Ale představa pěkná.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20, Severní tangenta ČB
ŘSD vypíše tendr na českobudějovickou severní spojku na podzim, propojí I/20 a D3
https://zdopravy.cz/rsd-vypise-tendr-na ... d3-170994/
https://zdopravy.cz/rsd-vypise-tendr-na ... d3-170994/