prekvapily me ty desitky milionu tunokm nakladu. To je mysleno za stavby? Pak asi ano ale i tak se mi to zda moc. Provoz podle me jak par desitek tun rocne, kdyz pocitam, ze VVER1000 ma asi 80tun paliva a meni se jen 1/3 rocne coz je necelych 30tun, kdyz pripoctu obal a 2 cesty je to max 100tun. I vetsi typ o kterem se pry uvazuje prida jen par desitek tun.Michal R píše:K výše uvedenému připojuji související dotaz, zda se nějakým způsobem zohledňuje ve výhledech dostavba Temelína. Myslím, že mám docela čerstvá čísla, která mluví o 6.000 dělníků během stavby, 1.500 nových zaměstnanců a desítkách milionů tunokm silniční nákladní dopravy.
I/20 obecně
Re: I/20 po Písek jako R4?
Je to sice OT ale
Re: I/20 po Písek jako R4?
Ve stavbě určitě .. mohutná železobetonová konstrukce kontejmentu, vysoká 56 m o vnitřním průměru 45 m. shora vše uzavírá kulový vrchlík. Stěny jsou silné 1,2 m to dělá nějakých 40 tis. tun jen na kontejment pro jeden reaktor .. násobte cca desíti krát padesát až sto km a jste tam.
Re: I/20 po Písek jako R4?
Celá silnice I/20 v úseku konec obchvatu Vodňan - České Budějovice je zralá na zlepšení. S výjimkou obchvatu Sedlece a poslední části od mimoúrovňové křižovatky s II/105 je její šíře nevyhovující, došlo zde k celé řadě nehod s vážnými následky. Provoz je zde poměrně hustý. Samozřejmě, že nejhorší jsou průjezdy obcemi Dasný a Češňovice (zde je ovšem skvělá hospoda). Pokud by se něco mělo urychleně řešit, je to právě úsek od křižovatky s II/105 ke křižovatce s II/145 - a to by byly obchvaty dvou výše uvedených obcí. Ale i úsek mezi křížením s II/122 (Týn n/Vlt.-Netolice) a koncem vodňanského obchvatu je hodně špatný - terénní vlny, aleje přerostlých stromů, křížení s železniční tratí - prostě i tady je třeba něco provést. Obchvat Vodňan je celkem v pořádku a silnice I/20 dále okolo Protivína do Písku se mi taky zdá zatím vyhovující.
Jinak spojení Praha-ČB přes Písek pak brání už jen nedokončení R4 od Dubence k Miroticím.....
Jinak spojení Praha-ČB přes Písek pak brání už jen nedokončení R4 od Dubence k Miroticím.....
Re: I/20 po Písek jako R4?
takhle to ale nebude pro dostavbu, oba nove bloky budou staveny jinou technoligii....jonáš píše:Ve stavbě určitě .. mohutná železobetonová konstrukce kontejmentu, vysoká 56 m o vnitřním průměru 45 m. shora vše uzavírá kulový vrchlík. Stěny jsou silné 1,2 m to dělá nějakých 40 tis. tun jen na kontejment pro jeden reaktor .. násobte cca desíti krát padesát až sto km a jste tam.
Re: I/20 po Písek jako R4?
Možná, ale rozhodně nebude miniaturizovaná a určitě ne bez kotejnmentu .. to už si fudisti pohlídaj. Ostatně tam vede furt železniční vlečka, ne? O rozšíření I/20 se musí uvažovat s dlouhodobou představou, ne kvůli jedný stavbě, jen mě napadlo, že ty tuny nebudou až tak nereálný. Akorát by se tim oslabil tlak na dostavbu D3, čili nepočítejte s tim, že k tomu v historický budoucnosti dojde ..
Re: I/20 po Písek jako R4?
R4 má naději na "brzké" dokončení. To samé D3 Mezno - Rakousko a kudy se bude jezdit? Správně, R4, I/20, D3, protože D3 u Prahy není a jen tak zase bohužel nebude. Čili něco provést s dvacítkou by byl nejenom prozíravý tah, ale taky naprostá nezbytnost, protože tato cesta je stále víc schůdnější než po I/3 na Tábor.
Re: I/20 po Písek jako R4?
No ja si po tom co jsme vcera vypnul pocitac uvedomil, ze slovy klasika "to bylo spocitany dobre a faliruje v tom akorat to nasobeni" poctem kilometru.jonáš píše: .. násobte cca desíti krát padesát až sto km a jste tam.
Nejspise to opet budou tlakovodni reaktory at uz jim budeme rikat VVER nebo PWR. Stavebni i ridici technologie udelali za cca 30let od projektu Temelina pokrok ale aktivni zona tohoto typu reaktoru bude stale mit blizko tvaru koule a jen podle pozadovaneho vykonu bude mit prumer cca 5 nebo vice metru. Takze s tim vypoctem materialu na kontejment je Jonas asi blizko pravde (akorat myslim, ze prestrelil vysku ale nemam chut to ted hledat). Navic provozni budovy, chladici veze, potrubi pro vodu z Hnevkovic a draty pro odvod vyrobene energie spolykaji materialu vice nez samotny reaktor a jeho kontejment.Majkl_prg píše: takhle to ale nebude pro dostavbu, oba nove bloky budou staveny jinou technoligii....
Toto OT bych ale radeji uz ukoncil, nebot uz jsem si uvedomil svoji pocetni chybu. At vlakno slouzi dale jen I/20.
problémový úsek
Rovinka u Vodňan, noční můra řidičů i policejních hlídek
http://strakonicky.denik.cz/zpravy_regi ... vinka.html
Tento úsek by si opravdu dobřál úpravy. Snad se alespoň v blízké době dočkáme čtyřpruhu kolem dasnýho.
http://strakonicky.denik.cz/zpravy_regi ... vinka.html
Tento úsek by si opravdu dobřál úpravy. Snad se alespoň v blízké době dočkáme čtyřpruhu kolem dasnýho.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: I/20
Zdravím,
kdysi jsem kdesi viděl variantu přetrasování I/20 na západě cca do stopy II/198. Ví někdo něco bližšího? Díky.
kdysi jsem kdesi viděl variantu přetrasování I/20 na západě cca do stopy II/198. Ví někdo něco bližšího? Díky.
Re: I/20
Most v Protivíně zkusí opravit na třetí pokus
Protivín - Dělníci mění na mostě u Protivína části, které rekonstruovali v minulosti již dvakrát. Protivínští kroutí nevěřícně hlavou, řidiči se rozčilují. Potřetí za posledních deset let obsadili dělníci na delší dobu most u Protivína na hlavním silničním tahu z Č. Budějovic na Písek...
Protivín - Dělníci mění na mostě u Protivína části, které rekonstruovali v minulosti již dvakrát. Protivínští kroutí nevěřícně hlavou, řidiči se rozčilují. Potřetí za posledních deset let obsadili dělníci na delší dobu most u Protivína na hlavním silničním tahu z Č. Budějovic na Písek...
Re: I/20
Ale asi je to lepší,než stát 20 min v koloně,jak tu někdo napsalJarda Š. píše:Ono by to sice šlo objet přes město, ale tam je zase úrovňový přejezd frekventované železniční trati.Bobek píše:Díky, právě kvůli tomu mostu jsem se ptal.
Re: I/20
To nemá vejšku přes město, když jedu z Plzně do Budějovic, tak prostě nepojedu po I/20 celou cestu, ale vemu to přes Horažďovice a Strakonice. Sice je to silnice o něco pomalejší, ale než kysnout ve štrůdlu... kór když člověk neví, kam až to bude stát.
Království a půl princezny za 511.
I/20 obecně
silnice I/20 v úseku Vodňany - Sedlec si dne bohužel vybrala hnedka 3 životy.
http://prachaticky.denik.cz/nehody/pt_s ... 00720.html
Už by bylo na čas silnici předělat na rychlostní typ.Tento úsek je děsivý, provoz veliký a samý horizont či zatáčka
http://prachaticky.denik.cz/nehody/pt_s ... 00720.html
Už by bylo na čas silnici předělat na rychlostní typ.Tento úsek je děsivý, provoz veliký a samý horizont či zatáčka
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/20 obecně
Až teď jsem si všiml, že na I/20 máme celý 1km (mapy.cz) třípruhu, to je asi jediný mezi jedničkami, co?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/20 obecně
Tím třípruhem myslíte střídaný třípruh (2+1) nebo šestipruh (3+3)? Kdyžtak mohl byste uvést odkaz na mapu? Právě jsem si prošel na mapách.cz celou I/20 od Budějovic až po Karlovy vary a nějak pořád netuším, co tím jediným třípruhem mezi jedničkami myslíte Jestli jsem něco přehlédl v předchozí diskuzi, tak se omlouvám.