I/20 Pištín – České Vrbné
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Střídavý třípruh by byl podle mýho optimální. Určitě se tam výhledově počítá s menšíma intenzitama provozu po dostavbě D3, jenže..... Jenže jestli se vůbec D3 někdy dostaví a mezitím se dostaví D4 a intenzity se tím určitě zvýší.. Snad to ještě přehodnotěj na ten třípruh, nejlépe s územní rezervou pro dálnici.
Jinak buďme rádi, že to má aspoň ty MÚK. V rámci úspor tam taky mohli nasekat místo toho kruháče
Jinak buďme rádi, že to má aspoň ty MÚK. V rámci úspor tam taky mohli nasekat místo toho kruháče
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Tam půjde spíš o to, že se neví, kde stavět záměr označený jako S13 - jestli v ose I/20+I/34, tzn. přes ČB, nebo v ose I/19., tzn. přes Písek+Tábor. Tak se radši to, co by pak šlo na D nebo SPMV rozšířit, udělá polovičatě. Navíc, hlavně by bylo potřeba, aby se alespoň na S11,5 postavil i úsek Sedlec-Vodňany, to pak bude poslední bodová závada mezi ČB a D4.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Edit: Podle aktualizace politiky územního rozvoje má S13 dvě větve: Plzeň-Písek-ČB a Písek-Tábor-Pelhřimov-Humpolec (http://www.mmr.cz/getmedia/e7ff2b3b-b63 ... f?ext=.pdf) strana 51, mapa třeba zde: (http://img.ihned.cz/attachment.php/290/ ... oprava.png) tzn. upgrade jak I/20, tak i I/19 ovšem na kapacitní silnici.
Teď se asi neví, jestli tato jednička má být "jen" jednička, nebo alespoň úsekově silnice pro motorová vozidla. Letáky ŘSD o studii trasy počítají se S11,5.
Silnice pro motorová vozidla alespoň jako 3+1 by se hodila hlavně na dvou úsecích: I/20 D4-České Budějovice a I/19 D3-D1. Pokud by to ale mělo fakt odlehčit D5-D0-D1, tak pak celý úsek I/19 D5-D4-D3-D1 2+2 a úsek I/20 D4-ČB jako 2+1. To je takový můj ideál...
Teď se asi neví, jestli tato jednička má být "jen" jednička, nebo alespoň úsekově silnice pro motorová vozidla. Letáky ŘSD o studii trasy počítají se S11,5.
Silnice pro motorová vozidla alespoň jako 3+1 by se hodila hlavně na dvou úsecích: I/20 D4-České Budějovice a I/19 D3-D1. Pokud by to ale mělo fakt odlehčit D5-D0-D1, tak pak celý úsek I/19 D5-D4-D3-D1 2+2 a úsek I/20 D4-ČB jako 2+1. To je takový můj ideál...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
to MickeyMouse:
Tak tak.... Ale který politik si troufne říct, že postavíme D19 (Plzeň - Písek - Tábor - Pelhřimov - Humpolec) pro odklonění tranzitu, odlehčení D0, spolu s D3 by to vyřešilo neprostupnost Třeboňska pro R34, propojení západních - jiho/středních Čech a Vysočiny a hlavně jako strategicky významnou stavbu ... vždyť by ho aktivisti ukamenovali ouředníci vytáhnou tabulky s intenzitami, jistě se ozve něco na téma krajinný ráz, nepatřičnost z hlediska kdejaké koncepce a .... a ....
A že už dnes v této trase jezdí hromada tranzitu? To se nesmí říkat nahlas.
Tak tak.... Ale který politik si troufne říct, že postavíme D19 (Plzeň - Písek - Tábor - Pelhřimov - Humpolec) pro odklonění tranzitu, odlehčení D0, spolu s D3 by to vyřešilo neprostupnost Třeboňska pro R34, propojení západních - jiho/středních Čech a Vysočiny a hlavně jako strategicky významnou stavbu ... vždyť by ho aktivisti ukamenovali ouředníci vytáhnou tabulky s intenzitami, jistě se ozve něco na téma krajinný ráz, nepatřičnost z hlediska kdejaké koncepce a .... a ....
A že už dnes v této trase jezdí hromada tranzitu? To se nesmí říkat nahlas.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Našel jsem hrubým projetím mapy šest bodů, kde je možný příp. konflikt rozšíření I/20 s ochranou přírody (http://mapy.cz/turisticka?vlastni-body& ... 33.185%22E). Na dálnici to asi moc není, spíš na jedničku 11,5, místy s uspořádáním 2+1 nebo 2+2. Ony by ty přeložky teda možná i pomohly, aby se I/20 nedotýkala těch PPamátek nebo PParků tak, jak se jich dotýká teď.
I/29 a I/19 se do konfliktu s takovým územím nedostane vůbec.
Ale je to tu už dost OT.
I/29 a I/19 se do konfliktu s takovým územím nedostane vůbec.
Ale je to tu už dost OT.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Nevíte někdo, proč je trasa severně od Dasnýho a Češnovic? Myslím, že by se kapacitní komunikace měly s ohledem na budoucnost realizovat pokud možno alespoň 400 m od obcí (obytných částí), což by zrovna tady šlo dobře.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Na jih od I/20 mezi CB a Dasnym jsou Vrbenske rybniky a pak vic na zapad bliz k Dasnemu louka. Vrbenske rybniky jsou chranene uzemi, kde zije hodne (chranenych) ptaku.
Ta louka patri do k.u. Hluboke n/V, ktera s ni ma velke plany. Rakousky investor tam ma vybudovat obchodni zonu, domy a rodinne domky. Protoze se ti ptaci (nejaky husy) letaji na tu louku mezi Vrbenskymi rybniky a dasnym past, je proti stavbe te obchodne-rezidencni ctvrti velky odpor ornitologu ap. Nicmen ta louka nijak chranena neni. Tzn., je moc dobre, ze I/20 vede od Dasneho severne. Vic na sever ale podle me asi prelozena byt nemuze kvuli trati 190(CB-Plzen), ktera by snad jednou mela byt i dvojkolejna.
Ta obchodne-rezidencni ctvrt je ale podle me i za zdrzenim stavby prelozky I/20, protoze se kvuli ni bude muset prestavet MUK I/20 a II/105, aby z ni slo sjet i do te zony (viz letak RSD).
Ta louka patri do k.u. Hluboke n/V, ktera s ni ma velke plany. Rakousky investor tam ma vybudovat obchodni zonu, domy a rodinne domky. Protoze se ti ptaci (nejaky husy) letaji na tu louku mezi Vrbenskymi rybniky a dasnym past, je proti stavbe te obchodne-rezidencni ctvrti velky odpor ornitologu ap. Nicmen ta louka nijak chranena neni. Tzn., je moc dobre, ze I/20 vede od Dasneho severne. Vic na sever ale podle me asi prelozena byt nemuze kvuli trati 190(CB-Plzen), ktera by snad jednou mela byt i dvojkolejna.
Ta obchodne-rezidencni ctvrt je ale podle me i za zdrzenim stavby prelozky I/20, protoze se kvuli ni bude muset prestavet MUK I/20 a II/105, aby z ni slo sjet i do te zony (viz letak RSD).
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
opět aktualizovaný leták
V odstavci stav přípravy opraveno
"zpracování aktualizace ZP – koncept byl předán do 15. 2. 2016"
na
"zpracování aktualizace ZP – koncept bylo předáno"
a
"další postup přípravy je za tím nejasný"
opraveno na
"další postup přípravy je zatím nejasný"
V odstavci stav přípravy opraveno
"zpracování aktualizace ZP – koncept byl předán do 15. 2. 2016"
na
"zpracování aktualizace ZP – koncept bylo předáno"
a
"další postup přípravy je za tím nejasný"
opraveno na
"další postup přípravy je zatím nejasný"
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Někde zde (https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 43.964%22E) jsem dnes viděl vrtnou soupravu.
Může to být geologický průzkum pro novou EIA?
Může to být geologický průzkum pro novou EIA?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Vrtna souprava se objevila i tento tyden. Nejprve v polich mezi I/20 a zeleznicni trati pobliz MUK I/20 a II/105. Dnes primo v MUK mezi hlavnim smerem I/20 smer Pisem a vetvi MUK smer Hluboka n/V.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
v termínu od 15.11. do 17.11. se má na silnici I/20 u MÚK Hluboká provádět geologický průzkum
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Postavte nám obchvat, žádají lidé z Dasného a Češnovic
Zdroj: http://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy ... 61026.html
Zdroj: http://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy ... 61026.html
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Lidé zablokovali hlavní tah u Budějovic. Bojují tak za stavbu obchvatu
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/blokada-kvul ... zpravy_mrl
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/blokada-kvul ... zpravy_mrl
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Uplne ty lidi chapu. Ucinejsi - pokud by se to tak dalo rict - by ale asi bylo, zablokovat krajsky urad, sidlo RSD nebo rovnou MD. Nejlepe auty a pak zacit troubit
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
48 let, to snad zas ne.
Kdesi jsem ale o tom četl a tam se psalo, že se to má stavět až po roce 2018 pokud se nepletu. To se snad brzo dočkají.
Kdesi jsem ale o tom četl a tam se psalo, že se to má stavět až po roce 2018 pokud se nepletu. To se snad brzo dočkají.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 Dasný, Češňovice, obchvat
Letaky RSD do nedavna slibovaly rok 2014... Pokud si toteda dobre pamatuju.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
aktualizovaný leták
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/188 ... -vrbne.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/188 ... -vrbne.pdf
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
Bylo zahájeno řízení EIA na tento úsek:(I/20 Pištín - České Vrbné:)
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC858 v textu oznámení lze vypátrat kromě popisů i obrázky, mapy apod. Tak pokud chce někdo zkoumat:
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.zip
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC858 v textu oznámení lze vypátrat kromě popisů i obrázky, mapy apod. Tak pokud chce někdo zkoumat:
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.zip
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
Obchvat Dasného a Češnovic může být hotový v roce 2023
https://budejovice.idnes.cz/dasny-cesno ... zpravy_khr
https://budejovice.idnes.cz/dasny-cesno ... zpravy_khr
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
aktualizovaný leták
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/188 ... -vrbne.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/188 ... -vrbne.pdf
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
Nejni to nic novýho, ale tady je vizaulizace z června 2015:
https://www.youtube.com/watch?v=Jbo7iq9Yoh0
https://www.youtube.com/watch?v=Jbo7iq9Yoh0
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
Ani jedno už neodpovídá skutečnosti, stavba nově začíná jižně od Pištína a je v kategoriích S 13,5/80 a R 21,5/100. Změna kategorie je na MÚK Češňovice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Pištín – České Vrbné
Rozhodnutí doručované veřejnou vyhláškou k záměru „I/20 Pištín – České Vrbné“
" nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona"
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf
" nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona"
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf