I/20 v Plzni
I/20 v Plzni
Leták stavby:
Silnice I/20 Plzeň, K Dráze–Jasmínová
Aktuální článek, trochu zmiňující i některé okolnosti výstavby v zimě:
Stavbaři finišují před pauzou
Silnice I/20 Plzeň, K Dráze–Jasmínová
Aktuální článek, trochu zmiňující i některé okolnosti výstavby v zimě:
Stavbaři finišují před pauzou
I/20 Plzeň-Plaská - Na Roudné - Chrástecká
Stavba, součástí jejíž druhé etapy je i 1, 3 km městského okruhu (kategorie MS 20/60):
Silnice I/20 Plzeň-Plaská – Na Roudné – Chrástecká
V 1. etapě bude vedle historického mostu postaven nový most přes Berounku, stávající most zůstane pouze pro pěší a cyklisty. Porobnosti viz info v aktuálním článku.
Silnice I/20 Plzeň-Plaská – Na Roudné – Chrástecká
V 1. etapě bude vedle historického mostu postaven nový most přes Berounku, stávající most zůstane pouze pro pěší a cyklisty. Porobnosti viz info v aktuálním článku.
Re: I/20 v Plzni
Jen sem pro představu hodím obrázek dopravního řešení v Plzni, vč. I/20. K tomuto tématu bude ještě živo, až se začne něco dít.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/20 v Plzni
Takže podle webu ŘSD (konkrétně letáku stavby se po I/20 K Dráze–Jasmínová jezdí od srpna a slavnostní otevření proběhlo ve středu. Překvapuje mě, že o tom nevydali tiskovku.
Re: I/20 v Plzni
Úsek silnice I/20 K Dráze – Jasmínová k dálnici D5 slavnostně uveden do provozu
...ŘSD zprovozňuje čtyřpruhový úsek silnice I/20 mezi ulicemi K Dráze – Jasmínová. Plzni přinese odlehčení dopravní zátěže v části Nepomucké třídy a v budoucnu umožní další pokračování průtahu přes město. Stavba byla dána do předčasného provozu již v srpnu 2010....
...ŘSD zprovozňuje čtyřpruhový úsek silnice I/20 mezi ulicemi K Dráze – Jasmínová. Plzni přinese odlehčení dopravní zátěže v části Nepomucké třídy a v budoucnu umožní další pokračování průtahu přes město. Stavba byla dána do předčasného provozu již v srpnu 2010....
Naposledy upravil(a) martini dne 7.11.2010 19:08:02, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Diskuse k I/27 přesunuta do "I/27 v Plzni"
Důvod: Diskuse k I/27 přesunuta do "I/27 v Plzni"
Re: I/20 v Plzni
nevite nahodou nekdo kdy by se melo zacit stavet Plaská – Na Roudné – Chrástecká ?
Re: I/20 v Plzni
Zde opravdu záleží na penězích, které se bohužel nerýsují, kor ne na silnice I. třídy mimo transevropskou síť TEN-T.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/20 v Plzni
Tohle by mě taky náramě zajímalo. Defakto to má být priorita města - napojení nejlidnatější části města na dálnici směr Praha, což je dle mého nejčetnější směr.
Takže jestli jsem to tu pochopil správně, tak:
- starý most bude jen pro pěší a cyklisty
- nový most na východ od starého zaplatí kraj
- nový 4 proud. most západně od železniční trati by mělo zacálovat jako celou tu silnici ŘSD
Nefunguje mi tento odkaz výše:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... stecka.pdf
nalezl jsem aktuální (04/2012): http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/4741 ... stecka.pdf
Takže jestli jsem to tu pochopil správně, tak:
- starý most bude jen pro pěší a cyklisty
- nový most na východ od starého zaplatí kraj
- nový 4 proud. most západně od železniční trati by mělo zacálovat jako celou tu silnici ŘSD
Nefunguje mi tento odkaz výše:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... stecka.pdf
nalezl jsem aktuální (04/2012): http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/4741 ... stecka.pdf
Re: I/20 v Plzni
Po přečtení aktuálního dotazu už se ztrácím kompletně:
- není tam zanesen (prý provizorní) kruhový objezd na stávajícím křížení ul. Na Roudné-U Velkého rybníka
- naopak je tam kruháč pod viaduktem v ulici Na Roudné, což nechápu, jak ho tam chtějí dostat.
- a vůbec, prostor stávající stanice a svahu vedle trati by se musel tak brutálně předělat, že si to skoro nedokážu představit, tak jak je to v tom dokumentu...
- budoucí 4 pruh přes Berounku bude nad stávajícími domky nebo se vybourají?
- starý most se tedy bude opravovat a budou po něm jezdit auta jako kdysi?
- není tam zanesen (prý provizorní) kruhový objezd na stávajícím křížení ul. Na Roudné-U Velkého rybníka
- naopak je tam kruháč pod viaduktem v ulici Na Roudné, což nechápu, jak ho tam chtějí dostat.
- a vůbec, prostor stávající stanice a svahu vedle trati by se musel tak brutálně předělat, že si to skoro nedokážu představit, tak jak je to v tom dokumentu...
- budoucí 4 pruh přes Berounku bude nad stávajícími domky nebo se vybourají?
- starý most se tedy bude opravovat a budou po něm jezdit auta jako kdysi?
Re: I/20 v Plzni
Viadukt nad ulicí Na Roudné se bude stavět kompletně nový, takže se pod něj kruhový objezd pak již vejde. Prostor železniční stanice a svahu vedle trati se brutálně předělá . Zda-li dojde k nějakým demolicím je v tuto chvíli asi předčasné uvažovat. Starý most se určitě bude opravovat, protože na to má již nárok. Auta po něm už jezdit nebudou.zorg píše:Po přečtení aktuálního dotazu už se ztrácím kompletně:
- není tam zanesen (prý provizorní) kruhový objezd na stávajícím křížení ul. Na Roudné-U Velkého rybníka
- naopak je tam kruháč pod viaduktem v ulici Na Roudné, což nechápu, jak ho tam chtějí dostat.
- a vůbec, prostor stávající stanice a svahu vedle trati by se musel tak brutálně předělat, že si to skoro nedokážu představit, tak jak je to v tom dokumentu...
- budoucí 4 pruh přes Berounku bude nad stávajícími domky nebo se vybourají?
- starý most se tedy bude opravovat a budou po něm jezdit auta jako kdysi?
Re: I/20 v Plzni
To oni nejezdí už dlouho. Takže starý zůstane po opravě pro pěší/cyklo a postaví nový menší most pro auta, který nebude součástí I/20, tj. ve finále budou vedle sebe 4 mosty: nový velký, železniční, starý a nový.
Kdy by mohlo toto být výhledově realizováno, tj. I20 od Studentské po Na Roudné - zatím se časově fakt počítá s tím co je napsáno v tom projektu? Kdy se začne s nějakým přemostěním Berounky - ať už velký nebo malý most pro auta? (v projektu je zahájení stavby I. etapy 9/2012, což zní naprosto luxusně)
Myslím, že je to naprostá ostuda vedení Plzně, že celý Lochotín jezdí x let na Prahu/D5 přes pontoňák a přitom vehementně prosazují zbytečné komunikace typu Rychtářka-Alej Svobody, což prohlašují za prioritu...
Jen tu opíšu, že Plzeň z celkové částky zaplatí za I. etapu (257M Kč) 70M Kč a kraj 187M Kč a za II. etapu (457M Kč) Plzeň 142M Kč.
Kdy by mohlo toto být výhledově realizováno, tj. I20 od Studentské po Na Roudné - zatím se časově fakt počítá s tím co je napsáno v tom projektu? Kdy se začne s nějakým přemostěním Berounky - ať už velký nebo malý most pro auta? (v projektu je zahájení stavby I. etapy 9/2012, což zní naprosto luxusně)
Myslím, že je to naprostá ostuda vedení Plzně, že celý Lochotín jezdí x let na Prahu/D5 přes pontoňák a přitom vehementně prosazují zbytečné komunikace typu Rychtářka-Alej Svobody, což prohlašují za prioritu...
Jen tu opíšu, že Plzeň z celkové částky zaplatí za I. etapu (257M Kč) 70M Kč a kraj 187M Kč a za II. etapu (457M Kč) Plzeň 142M Kč.
Re: I/20 v Plzni
Tak od rána se už jezdí po tom novém temporálním kruháči U Součků.
Jen přemýšlým, čemu to vlastně pomůže. Mimo nového povrchu jako takového (od Locháče směr Na Roudné dokázala zatáčka pěkně vytrestat) ubude odbočovák z Bílé Hory na Lochotín, kam se sice tolik aut nevlezlo kvůli zácpě před, ale stejnak. Pokud ráno bude moc aut z Locháče a/nebo Bílé Hory, tak bude jeden směr stejně stát, leda by se zipovalo, ale pak není nutnej kruháč. Taky napojení Na Roudné s 231 mezi viadukty už je mimo kruháč, takže tam se bude stát jako doposud a čekat "na milost" z prava. No, uvidíme...
Jen přemýšlým, čemu to vlastně pomůže. Mimo nového povrchu jako takového (od Locháče směr Na Roudné dokázala zatáčka pěkně vytrestat) ubude odbočovák z Bílé Hory na Lochotín, kam se sice tolik aut nevlezlo kvůli zácpě před, ale stejnak. Pokud ráno bude moc aut z Locháče a/nebo Bílé Hory, tak bude jeden směr stejně stát, leda by se zipovalo, ale pak není nutnej kruháč. Taky napojení Na Roudné s 231 mezi viadukty už je mimo kruháč, takže tam se bude stát jako doposud a čekat "na milost" z prava. No, uvidíme...
Re: I/20 v Plzni
Nějaké nové info? Od září se mělo stavět, ale pokud vidím dobře, tak se nepohnul ani kamínek
Ještě sem prdnu pdfko, kde je vidět, jak to chtěj hnát dál.
Ještě sem prdnu pdfko, kde je vidět, jak to chtěj hnát dál.
Re: I/20 v Plzni
Tak to vypada, ze prace na novem mostiku pres Berounku u cisticky jsou v (plnem) proudu. Na 4 proudu vedle trati to naopak vypada, ze se vubec nic nedeje...
Navic konecne otevreli kompletne zrekonstruovany usek na Chrastecke kolem Senca smer Doubravka, novy asfalt a nejake veci kolem.
Navic konecne otevreli kompletne zrekonstruovany usek na Chrastecke kolem Senca smer Doubravka, novy asfalt a nejake veci kolem.
Re: I/20 v Plzni
Jo zakládá se most u čističky a už je vykolíkované těleso přeložky. To je I. etapa. Čtyřpruh za tratí od Studentský k ulici Na Roudné je II. etapa a podle letáku je zahájení 04/2017. Takže "žádnej spěch".
Re: I/20 v Plzni
No jo, máš recht, a já se tak těšil, ale blbě jsem se podíval
Myslel jsem, že II. etapa je až ten 4 proud k rokycanský včetně novýho 4proud mostu I20-na roudne-jatecni-rokycanska
Myslel jsem, že II. etapa je až ten 4 proud k rokycanský včetně novýho 4proud mostu I20-na roudne-jatecni-rokycanska
Re: I/20 v Plzni
Tak prvni etapa zda se speje ke konci, most stoji a nova vozovka ma uz hotove zvysene luzko uz aby to otevreli, pred 5 lety bylo pozde
Re: I/20 v Plzni
tak ten 4 pruh z Jatecni na Na Roudne nebude ani za 15 let, jeste nezacala ani EIA. A pritom je to jedna z nepotrebnejsich silnic co Plzen potrebuje.
Re: I/20 v Plzni
Hmm, skvělý místo toho vymejšlí debility typu Obchvat Roudné, přitom tam kde to vyúsťuje se víc aut nevejde a ničemu - ani mostu g. Pattona - to nepomůže...
No snad aspoň pohnou se záp. obchvatem, ten kousíček od Makra do Křimic je celkem příjemnej, taková německá státovka...
No snad aspoň pohnou se záp. obchvatem, ten kousíček od Makra do Křimic je celkem příjemnej, taková německá státovka...
Re: I/20 v Plzni
Aktualizované letáky:
I/20 Plzeň, Jateční-Na Roudné (severní etapa) +
I/20 Plzeň, Jasmínová-Jateční (jižní etapa)
V současné době probíhá proces EIA a aktualizace Záměru projektu. Termín schválení Záměru projektu se předpokládá v 06/2016 (pův. bez termínu)
Pozn: stanovisko EIA je již vydané: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PLK1705 otázkou je, jestli tím probíhajícím procesem EIA není myšlena verifikace
I/20 Plzeň, Jateční-Na Roudné (severní etapa) +
I/20 Plzeň, Jasmínová-Jateční (jižní etapa)
V současné době probíhá proces EIA a aktualizace Záměru projektu. Termín schválení Záměru projektu se předpokládá v 06/2016 (pův. bez termínu)
Pozn: stanovisko EIA je již vydané: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PLK1705 otázkou je, jestli tím probíhajícím procesem EIA není myšlena verifikace
Re: I/20 v Plzni
Sice se zpožděním, ale udělal jsem krátký video toho soumostí nad Berounkou. Video není moc nápadité, už jsem byl se strojem daleko, tak jsem moc nevymýšlel. Omluvte vibrace.
Re: I/20 v Plzni
Nová vizualizace:
Silnice I/20 a II/231 - Plzeň - Plaská - Na Roudné - Chrástecká, II. etapa
Silnice I/20 a II/231 - Plzeň - Plaská - Na Roudné - Chrástecká, II. etapa
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/20 v Plzni
Video výborné a vibrace jsou přece normální. A proč bez nápadu ? Chtěl jste snad původně udělat piruetu anebo nízký přelet, či dokonce podletět všechny tři mosty najednou ?Dannyboy píše:Sice se zpožděním, ale udělal jsem krátký video toho soumostí nad Berounkou. Video není moc nápadité, už jsem byl se strojem daleko, tak jsem moc nevymýšlel. Omluvte vibrace.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023