Právě je 27.7.2017 1:32:26




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
 Hněvkov - Sedlice 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 1054
Bydliště: Praha
Příspěvek Hněvkov - Sedlice
Leták stavby:

http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/6023 ... edlice.pdf

Jinak by mě zajímalo - nebylo by chytré počítat u této poměrně luxusní stavby s výhledovým rozšířením na D 25,5 (D19 :-) )? Zrovna u téhle stavby by stačilo pouze postavit delší ten most silnice III. třídy vedoucí přes přeložku, aby se pod něj vešly oba směry a ten tunýlek pod KO připravit na možný 2. tubus... :kladivo:

Ono to výše napsané jak tak koukám vůbec platí pro celou I/20 (nevšiml jsem si předtím těch letáků ve studiích dlouhých tahů)


11.7.2012 10:46:54
Profil
 

Příspěvky: 2896
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
No , nejen zahájení stavby je pěkně daleko. Ale i vydání SP není zrovna za rohem... Takže kdoví co bude.


14.7.2012 18:50:34
Profil
 

Příspěvky: 245
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Proč se vlastně buduje v rámci této stavby MÚK Hněvkov, když bude do postavení navazujícího úseku akorát komplikovat dopravu? Nehledě na její zbytečnou složitost, což se určitě prodraží…


15.7.2012 8:45:43
Profil
Autor

Příspěvky: 7699
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Podle mě nekomplikuje. Stavba začíná na okružní křižovatce, které je schodou okolností na mostě. Převažující směry se nekříží.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


15.7.2012 8:57:20
Profil
 

Příspěvky: 245
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Tak možná ne komplikovat, ale určitě zpomalovat. Hlavně ale ten most s kruháčem (nepůjde spíš o zahloubený tunel?) stavbu hodně podraží, což mi přijde ve chvíli, kdy je pokračování v nedohlednu, poněkud zbytečné… Toto dopravní řešení má jakžtakž ospravedlnění, pokud by byly hotové obě stavby, tak proč stavět složitou MÚK už s první stavbou, kde jde o dražší a z hlediska dopravy kontraproduktivní řešení?


15.7.2012 10:38:09
Profil
 

Příspěvky: 977
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Proč by tam nestačila jednoduchá křižovatka jako tady? Určitě by vyšla nejméně o 100 mega levněji a posloužila by možná lépe.

Jediné kolizní místo (sjezd směr Plzeň) by šlo vyřešit připojovacím pruhem nebo "dočasnou" stopkou na původní silnici. Beztak zůstane na původní I/20 jen minimální provoz.


15.7.2012 12:20:20
Profil
Autor

Příspěvky: 7699
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Rozhodně bude zpomalovat méně než průjezd obcemi. Přesýpaný most neprodraží, stejně se musí postavit a rozhodně lepší postavit definitivní napojení než provizorní a pak to předělávat.
Stavba je ve fázi zpracované DÚR, co se nakonec bude stavět, jestli jen provizorní napojení nebo celá MÚK je ještě daleko.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


15.7.2012 12:22:59
Profil
 

Příspěvky: 977
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Podle mého je tam ten ko právě kvůli provizornímu napojení. Po dokončení navazující části bude původní I/20 stěží zařaditelná do II. třídy, spíš do III.

Přesto pořád nechápu výhodu ko na mostě, byť přesypaném, přes I/20. Most bude muset být nejméně 3x širší, tak pochybuji, že stavbu neprodraží.


15.7.2012 19:05:06
Profil
 

Příspěvky: 652
Bydliště: D1
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Možná by se mohly udělat standardy na stavby mostů a MÚK, nepotřebujeme žádné architektonické skvosty ani žádné blbůstky, udělat normální most a normální typové křížení ať je to co nejlevnější, na podobné hovadiny nemáme peníze... (samozřejmě tam kde to jde, někde se hold improvizovat musí)


15.7.2012 21:19:05
Profil
 

Příspěvky: 245
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
dd píše:
Přesto pořád nechápu výhodu ko na mostě, byť přesypaném, přes I/20. Most bude muset být nejméně 3x širší, tak pochybuji, že stavbu neprodraží.

Nadto je tu otázka bezpečnosti. KO je samozřejmě potenciálně kolizní místo, byť v malých rychlostech, takže bude třeba zajistit, aby se případně auto neodporoučelo dolu na I/20... což znamená další rozšíření "mostu", nebo vystavění jiných zábran.
Ona je to vlastně zmenšenina těch předimenzovaých dálničních mimoúrovňových křížení s kruhovými objezdy (jako v Opatovicích či D47 v Ostravě). Ale v případě MÚK silnice I. třídy se silnicí III. třídy... :kladivo:


16.7.2012 8:05:55
Profil
Autor

Příspěvky: 3942
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
No, nevím co Vám na tom pánové vadí. Je to řešení používané zcela běžně i jinde ve světe, příkladmo třeba tady v Rakousku: http://goo.gl/maps/uM8e - naopak to celkem dobře klidní dopravu a z pohledu bezpečnosti je kruhový objezd nejbezpečnějším typem úrovňové křižovatky. Zkrátka to není od toho abych tudy proletěl ve 100ce ale musím z každé strany zpomalit tak abych dobře viděl. S těmi zhůvěřilostmi jako na D3×I/34 nebo D1×I/56 bych to nesrovnával, tam je to s bezpečností mnohem horší i s ohledem na paramtery těch oblouků...


16.7.2012 11:20:22
Profil
 

Příspěvky: 977
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Teď ještě porovnat cenovku. Laickým pohledem vidím dvě mostovky oproti jedné, větší objem zemních prací i větší plochu vozovek.


16.7.2012 17:16:19
Profil
Autor

Příspěvky: 7699
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Je tam jen jeden delší most.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


22.7.2012 21:30:59
Profil
 

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
kot píše:
No , nejen zahájení stavby je pěkně daleko. Ale i vydání SP není zrovna za rohem... Takže kdoví co bude.

Jooo, cela I20 od Plzne je peknej nebezpecnej hnus. Tuhle cast jako dobry, ale urcite se najdou lepsi adepti, napr. odbocka na Horazdovice; zajimalo by me, kolik tam bylo uz smrtaku... Udelat tam jednoduse zarez a 188 by se krizilo mimourovnove nad.


13.5.2014 11:45:59
Profil
 

Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Aktualizovaný leták:
I/20 Hněvkov-Sedlice
V 09/2014 byla zpracována aktualizace záměru projektu a HDM 4. V 11/2014 byl zpracován a odevzdán projekt podrobného geotechnického průzkumu. Bylo vypsáno výběrové řízení na zpracování GTP a DSP. SP 2017 (pův. 08/2015). Předpokládaná cena stavby: 837 495 238 Kč (-311mil.)


25.12.2015 15:57:22
Profil
 

Příspěvky: 973
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Oznámení o zadání zakázky - projektové práce ve stupni DÚR/IČ k ÚR:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 294858.pdf


7.1.2016 9:39:31
Profil
 

Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
má to být samozřejmě DSP, mají tam překlep
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/638569


10.1.2016 16:31:56
Profil
 

Příspěvky: 973
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
Aktualizovaný leták:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 927627.pdf


29.7.2016 22:02:36
Profil
 

Příspěvky: 145
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Hněvkov - Sedlice
vizualizace



1.8.2016 10:18:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz