I/20 Hněvkov - Sedlice
Re: Hněvkov - Sedlice
Tady se to s pozemky nějak zaseklo, stav je úplně stejný jako před rokem.
A to včetně analogové mapy k.ú. Pacelice. Tam mimochodem žádná ze zasažených parcel nemá vlastníka.
A to včetně analogové mapy k.ú. Pacelice. Tam mimochodem žádná ze zasažených parcel nemá vlastníka.
Re: Hněvkov - Sedlice
ŘSD Jihočeský kraj @RSD_Jihocesky · 1 h
Na konci února byl dokončen koncept dokumentace pro stavební povolení na plánovanou přeložku silnice I/20 v úseku Hněvkov – Sedlice.
https://twitter.com/RSD_Jihocesky/statu ... 6333339655
Na konci února byl dokončen koncept dokumentace pro stavební povolení na plánovanou přeložku silnice I/20 v úseku Hněvkov – Sedlice.
https://twitter.com/RSD_Jihocesky/statu ... 6333339655
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Proběhlo oddělení pozemků pro stavbu a začaly výkupy. A není tu funkční odkaz na leták, tak přidávám zde.
Plné rozlišení:
stav k 11.2.2023
stav k 18.1.2021=23.1.2022
náhled:
Plné rozlišení:
stav k 11.2.2023
stav k 18.1.2021=23.1.2022
náhled:
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Pár novinek.
Veřejná vyhláška, oznámení o zahájení stavebního řízení o žádosti, vodní díla - I/20 Hněvkov - Sedlice, přeložka silnice I. třídy
https://www.mesto-blatna.cz/urad-blatna ... -3666.html
Veřejná vyhláška - Oznámení stavebního řízení -I/20 Hněvkov-Sedlice
https://www.mesto-blatna.cz/urad-blatna ... -3668.html
Vypadá to, že se projekt přeložky pomalu, ale jistě hýbe. Snad nebudou žádné námitky a žaloby proti SP.
Veřejná vyhláška, oznámení o zahájení stavebního řízení o žádosti, vodní díla - I/20 Hněvkov - Sedlice, přeložka silnice I. třídy
https://www.mesto-blatna.cz/urad-blatna ... -3666.html
Veřejná vyhláška - Oznámení stavebního řízení -I/20 Hněvkov-Sedlice
https://www.mesto-blatna.cz/urad-blatna ... -3668.html
Vypadá to, že se projekt přeložky pomalu, ale jistě hýbe. Snad nebudou žádné námitky a žaloby proti SP.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Že by to byla první stavba na I/20 I/4-Plzeň která fakt vyjde.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Jen škoda, že to není ve 3-pruhu, nebo že nedělají alespoň občasné přídatné pruhy. 2-pruh je pro tuto silnici přežitek. Ale hlavně, že se tu drží výhradně MÚK, to je hlavní.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Je tam jeden stoupací pruh viz letáček:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :41:49.907
Ale souhlasím, že to mohli nadimenzovat lépe na předjíždění těžkých vozidel.
Nicméně věřím, že plynulost provozu bude dobrá - žádné OK, křižovatky snad mají navržené odbočovací/připojovací pruhy, zmizí průjezdy dvěma obcema a dva železniční přejezdy.
Zároveň doufám, že zemědělci nebudou muset na tuhle novou komunikaci a že tam snad nebudou nějaké nepříjemné horizonty...
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Tak se nám přeložka rýsuje již i na portálu mapy.cz - viz zde:
https://mapy.cz/s/keposeburo
Zároveň jedna aktualita z konce května na webu silnice I/20:
https://www.silnicei20.cz/novinky/na-pl ... o-k-posunu
Člověk se tam asi nedozví nic co by nebylo v letáčku, ale fakt že se o stavbě ŘSD zmiňuje na více místech dává tušit přívětivý vývoj příprav
https://mapy.cz/s/keposeburo
Zároveň jedna aktualita z konce května na webu silnice I/20:
https://www.silnicei20.cz/novinky/na-pl ... o-k-posunu
Člověk se tam asi nedozví nic co by nebylo v letáčku, ale fakt že se o stavbě ŘSD zmiňuje na více místech dává tušit přívětivý vývoj příprav
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Malá novinka ohledně přeložky zde.
A třeba inspiruje k obchvatům čehokoliv mezi Blatnou a Plzní.
Tak snad brzy bude jízda po trase Blatná-ČB svižná a plynuláJedním z nezbytných kroků před realizací stavby přeložky silnice I/20 mezi Hněvkovem a Sedlicemi je přeložka vysokotlakého plynovodu. Konkrétně jde o tři stavební objekty. Zakázku bude mít na starost firma EG.D, a.s., se kterou tento týden uzavřelo ŘSD smlouvu. Cena za práce činí 48 107 974 Kč (bez DPH). U stavby se v dohledné době předpokládá vydání stavebního povolení. Krajský úřad již shromáždil veškeré podklady pro vydání SP. Zatím pokračují výkupy pozemků v trase.
A třeba inspiruje k obchvatům čehokoliv mezi Blatnou a Plzní.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Jedna novinka z úterý:
Rozhodnutí - stavební povolení, stavební objekty vodních děl, I/20 Hněvkov - Sedlice, přeložka silnice I. třídy
Odkaz zde.
Škoda že zahájení stavby je naplánované až na rok 2025, ale asi je to pořád lepší než I/20 v Plzeňském kraji...
Rozhodnutí - stavební povolení, stavební objekty vodních děl, I/20 Hněvkov - Sedlice, přeložka silnice I. třídy
Odkaz zde.
Doufejme, že za krátko budou vydána i zbylá SP, vykoupeny pozemky a vypsáno VŘMěstský úřad Blatná, odbor životního prostředí, vodoprávní úřad, příslušný orgán státní správy podle § 7 odst... Vydává stavební povolení podle § 15 odst... k "stavební objekty vodních děl I/20 Hněvkov - Sedlice přeložka silnice I. třídy"
Škoda že zahájení stavby je naplánované až na rok 2025, ale asi je to pořád lepší než I/20 v Plzeňském kraji...
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Krajský úřad zveřejnil stavební povolení na hlavní stavbu
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
https://zdopravy.cz/silnice-i-20-se-u-b ... ni-183697/
Silnice I/20 se u Blatné zbaví dvou přejezdů, přeložka Sedlice – Hněvkov získala povolení
Silnice I/20 se u Blatné zbaví dvou přejezdů, přeložka Sedlice – Hněvkov získala povolení
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Twitter: ŘSD Jihočeský kraj@RSD_Jihocesky
Minulý týden vydal Krajský úřad Jihočeského kraje stavební povolení na 23 hlavních stavebních objektů na plánované přeložce sil. I/20, která bude primárně sloužit jako obchvat města Sedlice. Pokud nenastanou výrazné komplikace, chce ŘSD stavbu zahájit v druhé polovině roku 2025.
Minulý týden vydal Krajský úřad Jihočeského kraje stavební povolení na 23 hlavních stavebních objektů na plánované přeložce sil. I/20, která bude primárně sloužit jako obchvat města Sedlice. Pokud nenastanou výrazné komplikace, chce ŘSD stavbu zahájit v druhé polovině roku 2025.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Evidentně během posledních 2 měsíců nastali výrazné komplikace.vondr píše: ↑14.11.2023 12:15:45 Twitter: ŘSD Jihočeský kraj@RSD_Jihocesky
Minulý týden vydal Krajský úřad Jihočeského kraje stavební povolení na 23 hlavních stavebních objektů na plánované přeložce sil. I/20, která bude primárně sloužit jako obchvat města Sedlice. Pokud nenastanou výrazné komplikace, chce ŘSD stavbu zahájit v druhé polovině roku 2025.
Aktualizovaný leták: vykoupeno 88% trvalého záboru, SP na 23 hlavních stavebních objektů v právní moci, VŘ = 2025, ZS = 2026, UP = 2029.
VŘ mohli zahájit klidně už teď a na konci roku předat stavbu zhotoviteli.
Holt peníze a priority
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Jestli v tom nejsou jiné úmysly, které by souvisely s tím co prohlásil RM v rozhovoru pro HN:
To by ale znamenalo spíše delší odklad začátku, aktualizaci ÚR i nové SPVnímáme, že dvoupruhová komunikace je na řadě míst nedostačující. Přepracováváme například projekt mezi Lechovicemi a Pohořelicemi, kde se mělo stavět ve dvoupruhu, ale zaměníme ho pravděpodobně za střídavý třípruh. I u silnice I/20 od Plzně na Tábor vnímáme, že by bylo dobré ji řešit třípruhem nebo čtyřpruhem.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Na přehodnocování kategorie to úplně nevypadá. Za poslední rok se vykoupila většina pozemků.
Plné rozlišení:
stav k 28.1.2024
stav k 11.2.2023
stav k 18.1.2021=23.1.2022
náhled:
Plné rozlišení:
stav k 28.1.2024
stav k 11.2.2023
stav k 18.1.2021=23.1.2022
náhled:
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Kategorie zůstává. Bylo rozhodnuto, že se měnit nebude. Stejně tak i u stavby Losiná.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
U Losiné to chápu, u Sedlice moc ne.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Jsem to tady psal, že tyto stavby jsou v pokročilém stupni přípravy a proto bude jejích příprava dokončena beze změn.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Zlepšení bude i tak značné. A pokud opravdu klapne D19 nebo jiné rychlostní spojení D1 a D5 kolem Tábora (pořád čekám na zveřejnění zprávy od R. Mátla, které bylo přislíbeno do konce minulého roku), tak by měla dlouhodobě stačit i tahle kategorie. Osobně mám úsek od Nové Hospody do Losiné velice nerad a od Nové Hospody bych jezdil do Plzně po D4 a D19.
Re: I/20 Hněvkov - Sedlice
Jenže tam v nějaké té studii nic takového být asi nemá. Naopak tam snad má být nějaké dálnice vedoucí Z-V nad Brnem skrz M.Kras. Jako už z tohoto lze částečně usoudit, k čemu ta studie asi byla ..
Pořád ale věřím, že mě ještě mile překvapí.
Hněvkov-Sedlice bude dobrá stavba i bez 3-pruhu, jsou tam jen MÚK, to je základ. Když budou 3-pruhy (nebo 4-pruhy v případě plánované trasy D5-D1) na vedlejších stavbách z obou stran, tak to bude vpohodě.
Pořád ale věřím, že mě ještě mile překvapí.
Hněvkov-Sedlice bude dobrá stavba i bez 3-pruhu, jsou tam jen MÚK, to je základ. Když budou 3-pruhy (nebo 4-pruhy v případě plánované trasy D5-D1) na vedlejších stavbách z obou stran, tak to bude vpohodě.