I/20 Chválenice, přeložka
Napsal: 15.5.2019 10:07:51
nějaké info...
http://www.chvalenice.cz/e_download.php ... ormace.pdf
http://www.chvalenice.cz/e_download.php ... ormace.pdf
fórum návštěvníků stránek
https://forum.ceskedalnice.cz/
a on ten první odkaz je snad nefunkční? nebo jen tak vypadá? hm..Jirka L píše:bylo by dobré si po sobě kontrolovat funkčnost odkazů
http://www.chvalenice.cz/e_download.php ... ormace.pdf
další info zde:
http://www.chvalenice.cz/obec-107/prelo ... nice-i-20/
Mimochodem, stavba se nově jmenuje I/20 Chválenice, přeložka, viz leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/195 ... elozka.pdf
Mě úpravy na téhle části I/20 přijdou zbytečné, spíše bych vymyslel něco, co půjde od Plzně na D4, tudíž to přebere dopravu do Písku a do ČB, ale zároveň to půjde v budoucnu využít jako část "jižní dálnice" mezi Plzní a Humpolcem, která by logicky musela být kratší než trasa přes Prahu. A od D3 směrem k D1 je trasa víceméně jasná - I/19. Úpravy na I/20 mezi Pískem a ČB jsou v pořádku, ta se bude intenzivně využívat i v budoucnu, ale tyhle úpravy mi přijdou prostě nekoncepční, ta "D19" bude prostě dříve nebo později stejně potřeba. Minimálně její polovina mezi D3 a D1.Anonym píše:Tak snad tam udělají rezervu na 4 pruh. Současné intenzity jsou podobné jako na I/4, I/6 nebo I/7, kde bude dálnice.
Stávající I/19 mezi Plzní a Lety je nevyhovující - příliš úzká, navíc je v CHKO Brdy. Musela by se stavět jako celek. Jako "jižní dálnici" je lepší trasa: I/20 z Plzně až do Písku, severní obchvat Písku, I/29 a potom I/19 a I/34 k Humpolci. Tato trasa je sice delší než po I/19, ale stále kratší než přes Prahu. Na I/20 se plánuje několik obchvatů, na I/19 z Tábora také. V okolí Prahy budou kolony pořád, jako u každého velkého města. Můžete postavit super obchvat, ale potom to zabijí nějaké sjezdy do města, které nelze vyřešit.Aram96 píše:Mě úpravy na téhle části I/20 přijdou zbytečné, spíše bych vymyslel něco, co půjde od Plzně na D4, tudíž to přebere dopravu do Písku a do ČB, ale zároveň to půjde v budoucnu využít jako část "jižní dálnice" mezi Plzní a Humpolcem, která by logicky musela být kratší než trasa přes Prahu. A od D3 směrem k D1 je trasa víceméně jasná - I/19. Úpravy na I/20 mezi Pískem a ČB jsou v pořádku, ta se bude intenzivně využívat i v budoucnu, ale tyhle úpravy mi přijdou prostě nekoncepční, ta "D19" bude prostě dříve nebo později stejně potřeba. Minimálně její polovina mezi D3 a D1.Anonym píše:Tak snad tam udělají rezervu na 4 pruh. Současné intenzity jsou podobné jako na I/4, I/6 nebo I/7, kde bude dálnice.
Právěže ne, tahle trasa by byla sotva kratší než D1+D0+D5, takže úspora téměř žádná, ekonomika žádná, a na tu dálnici by nedošlo. Osobně bych řekl, a vychází to i z pohledu na mapu a trochu i ze současných plánů ŘSD, že spojit D3 s D1 je rozhodně potřeba mimo obce a do budoucna dost možná i kapacitně (4-pruh). A propojit Plzeň a ČB potažmo vše co je severněji od Plzně atd. je taktéž potřeba a pro to bude sloužit I/20, taktéž by takováhle silnice měla vést mimo obce, s MÚK, 4-pruh asi ne na celé trase, ale bude to prostě důležitá a tranzitní komunikace. Obzvláště po dostavbě D3+S10 to s dopravou v tomto kraji hodně zamíchá.outdoor píše:stejně dobře by se dala využít D20 z Plzně do Písku a pak D19 (aktuálně I/29 a I/19) od Písku přes Tábor a Pejr na Humpolec.
Tím se dle mého názoru vyřešilo víc, než jen D19 dle současné I/19, která by byla dobrá jako tranzit, ale už by neřešila tak dobře místní potřeby např. Písek-Tábor, (Šumava-Sušice)-Hora-Plzeň
Tak to se omlouvám. Když jsem to zkoušel, tak opravdu nefungoval. Teď už funguje (na jiném počítači).outdoor píše: a on ten první odkaz je snad nefunkční? nebo jen tak vypadá? hm..
mně funguje na dvou PC nezávisle..
naprostý souhlas dostat se v první řadě na stav I/20 KV(Toužim)-PlzAnonym píše:to Aram96: I/19 není typická silnice první třídy. Je úzká, jsou tam i takovéto úseky:
https://en.mapy.cz/zakladni?x=13.982735 ... tch=-0.017
Trasa by nebyla sotva kratší, ale byla by o pár kilometrů kratší, změřte si to na mapě.
Stavět novou D19 mezi I/19 I/20 je příliš velký úsek najednou. Nyní se prostě budou dělat obchvaty po trase - naplánováno je jich několik, lepší silnice přitáhne další intenzity, takže se udělají obchvaty většiny obcí a pokud kapacita obchvatu nebude stačit, tak se udělá 4-pruh.
Však právě .. vždyť celou dobu mluvím o novostavbě. Ať se nedělají lokální obchvaty na I/20, ale novostavba klidně jen jako 2-pruh ale s většími poloměry, aby to šlo v budoucnu použít pro 4-pruh.Anonym píše:to Aram96: I/19 není typická silnice první třídy. Je úzká, jsou tam i takovéto úseky:
https://en.mapy.cz/zakladni?x=13.982735 ... tch=-0.017
Trasa by nebyla sotva kratší, ale byla by o pár kilometrů kratší, změřte si to na mapě.
Stavět novou D19 mezi I/19 I/20 je příliš velký úsek najednou. Nyní se prostě budou dělat obchvaty po trase - naplánováno je jich několik, lepší silnice přitáhne další intenzity, takže se udělají obchvaty většiny obcí a pokud kapacita obchvatu nebude stačit, tak se udělá 4-pruh.
Toho jsem si vědom, ale pořád zůstává hodně obcí bez obchvatu. Úpravy (plány) končí za Kasejovicemi a dál už nic. Nevěděl jsem ale o plánech na I/29, to se přiznám. To to trochu mění.Anonym píše:Ono těch obchvatů je plánováno více, zatím jen ve formě studie:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/196 ... votice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/237 ... -tabor.pdf
Dle mého je rozumnější postavit obchvaty a místa, kde to nejvíce hoří. Chtěl jsem jen poukázat na to, že obchvat Chvalenic má již intenzity na 4 pruh, tak by bylo záhodnou udělat na 4 pruh alespoň rezervu.
A až se jednou dodělá D35, tak se na Moravu a Slezska taky začne jezdit jinudy..Anonym píše:Intenzity v Chvalenicích nejsou 8000 ale 11408, podle sčítání z roku 2016.
http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
On zas tak velký tranzit Plzeň - Humpolec není. Rozhodně bude menší než Ústí - Břeclav.
Dobře promiň, tak postavme 4-pruh okolo Chvalenic a dál 2-pruh, protože tam jezdí 11k a vedle 8k vozidel. Tohle opravdu není logika Když by na celé I/20 bylo 11 k vozidel, je to o něčem jiném Každopádně vidím, že bohužel není zájem vyjádřit se k jakékoli jiné myšlence, kromě intenzit na pár km ...Anonym píše:Intenzity v Chvalenicích nejsou 8000 ale 11408, podle sčítání z roku 2016.
http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
On zas tak velký tranzit Plzeň - Humpolec není. Rozhodně bude menší než Ústí - Břeclav.
ještě existuje jeden leták, na který ale není z neznámých důvodů odkaz z mapové aplikace ŘSD:Aram96 píše: Úpravy (plány) končí za Kasejovicemi a dál už nic
Je pravda, že s ohledem, že se to bude několik let stavět by se to mohlo rovnou udělat 2+2 aspoň po odbočku na Blovice (Seč) a tím navázat na Losinou. Ta oblast se čím dál víc osídluje a dálková doprava taky roste.Anonym píše:Tak snad tam udělají rezervu na 4 pruh. Současné intenzity jsou podobné jako na I/4, I/6 nebo I/7, kde bude dálnice.