to bude veselo:
https://pisecky.denik.cz/zpravy_region/ ... vu-20.html
I/20 Protivín, most ev. č. 20-075
Re: I/20 obecně
https://pisecky.denik.cz/zpravy_region/ ... rok-2.html. Nemám sice plnou verzi ale stačí mi ten úryvek abych si domyslel jak špatně tohle dopadne.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
Nebude se dělat jen most, ale i úprava silnice I/20 s přeznačením na třípruh.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
I/20 Protivín, most ev. č. 20-075
Leták k rekonstrukci mostu v Protivíně, je škoda že nezruší tu stykovou křižovatku a nevyužijí tuhle rekonstrukci i k rekonstrukci MÚK aby se dala využívat místo stávající stykovky.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
U Protivína u MÚK není problém ta samotná křižovatka, ale cesta od ní do centra mezi bytovkami a a domky, kde už dnes je zákaz pro vozidla nad 5 t
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/20 obecně
Jo už ten problém vidím, to je škoda že to tam vypadá takhle. Říkal jsem si že by tam eliminace téhle ÚK nemusela být díky existence téhle múk tak složitá.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 Protivín, most ev. č. 20-075
Ideální to není, ale řešit by to šlo. Pokud to myslí s přestavbou I/20 vážně, stykové křižovatky tam nemají co dělat. Respektive můžou zůstat se zakázanými levými odbočeními.