V rámci pročtení celého tématu jsem pro neaktuálnost odstranil 19 příspěvků, některé jsem ponechal bez ohledu na to, že jejich informační hodnota = 0 vzhledem k obsahu typu "zde jsou fotky, přiložený odkaz a tam již nic" - ale je na ně odkazováno v dalších příspěvcích a účelem procházení vláken není likvidovat debaty, ale zcela nepodstatné staré příspěvky, na které ani není debata a nelze si tak domyslet jejich původní obsah, tedy snížit čas při hledání opravdu důležitých faktů pro uživatele fóra. Takže takové příspěvky mají v úpravě příspěvku zanechanou poznámku "odkaz je neplatný, ale jeho odstranění by vedlo k znehodnocení obsahu příspěvku".
Všechny informace jsou prakticky v tématu, není co doplnit, snad kromě aktualizace odkazu na informace z Hochtiefu: https://hochtief.at/projekte/a5-nordwei ... rettyPhoto , do minulosti.
Tady se pouze uvádí, že dostavba se provede až s realizací na české straně: https://www.bmk.gv.at/themen/verkehr/st ... en/a5.html .
A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen)
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 8.11.2012 20:59:49
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen
Potvrzuji zahájení výstavby oboustranné odpočívky u Großkrutu za cca 17mio. eur.
V místě je snížena rychlost na 100->80km/h.
Odpočívka má mít každá po 109 míst pro NA, 46 OA, 6 invalidů, 6 BUS a 10 Moto.
Jak je klasicky zvykem,tak bezplatná Wifi a Trinkwasser.
Měl by to být ten větší Rastplatz s větším zázemím, v začátku osazen automaty, ale má zde být připravena plocha pro nějaký krámek jako např. na A2 před Vídní.
Hotová by měla být za rok.
https://www.noen.at/mistelbach/wilfersd ... -314117199
Potom vzdálenostně asi velká odpočívka u Pohořelic bude akorát. Škoda jen té u Rajhradu, kt. se má zrušit.
V místě je snížena rychlost na 100->80km/h.
Odpočívka má mít každá po 109 míst pro NA, 46 OA, 6 invalidů, 6 BUS a 10 Moto.
Jak je klasicky zvykem,tak bezplatná Wifi a Trinkwasser.
Měl by to být ten větší Rastplatz s větším zázemím, v začátku osazen automaty, ale má zde být připravena plocha pro nějaký krámek jako např. na A2 před Vídní.
Hotová by měla být za rok.
https://www.noen.at/mistelbach/wilfersd ... -314117199
Potom vzdálenostně asi velká odpočívka u Pohořelic bude akorát. Škoda jen té u Rajhradu, kt. se má zrušit.
D52, D43 v původní trase!
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen
Pokud zmizí možnost odpočívat na hranicích tak jak je to teď, tak to bude 50 km díra. To považuju za velmi nedostatečné. Minimálně jedno oficiální místo k zastavení pro OA by to chtělo.
Každopádně super, že toto vzniká, snad to vyřeší právě ty přecpané hranice, kde to v noci stojí pomalu na okraji silnice.
Každopádně super, že toto vzniká, snad to vyřeší právě ty přecpané hranice, kde to v noci stojí pomalu na okraji silnice.
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen
Osobni auto si sjede z dalnice kamkoliv. Neni hlucnejsiho a odosobnenejsiho mista, nez dalnicni odpocivka.
; o )
; o )
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen
Za to ale dálniční kupon neplatím. Na pouhé zastavení fakt nehodlám opouštět dálnici.
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen
Reagoval jsem na "moznost odpocivat". Pro zastaveni typu vytahnout neco z kufru a jet dal se sjizdet z dalnice nevyplati.
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen)
Po dlouhé době jsem jsem jel po A5 a překvapilo mě, že to pořád hodně houpe (nedokážu říct, kde přesně). Neplánuje se konečně nějaká oprava?
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: A5 (Nord Autobahn) Schrick - st. hranice CZ (Drasenhofen)
Na rakouské dálnici A5 byly před několika lety instalovány váhy na stanovišti řízení provozu rakouské severní dálnice A5, kde je rakouské úřady používají k monitorování bezpečnosti provozu a detekci přetížených vozidel.
Jedná se o nákladní váhy HHB01 a HHB02 pro dynamickou detekci přetížených vozidel od společnosti Batsch Dynaweigh, které mají zákonem ověřitelnou přesnost +/- 1 % (třída 2D). To splňuje požadavky předpisů OIML R134 pro automatické přístroje pro vážení silničních vozidel za jízdy a měření zatížení náprav.
U populárních vah Dynaweigh HHB01 a HHB02 – osm let ve vývoji – se celková hmotnost a zatížení náprav zaznamenává automaticky během přejezdu rychlostí až 35 km/h.
Společnost Batsch Dynaweigh se sídlem v Rakousku nedávno přidala nové komponenty pro vysokorychlostní systém WiM pro běžné rychlosti provozu, včetně klasifikace. K dispozici je automatický výběr a klasifikace pro všechna nákladní motorová vozidla, včetně tahačů s přívěsy, návěsových souprav a vozidel s tekutým nákladem.
Podobně jako u radarového systému lze podle výrobce nasbíraná data (celková hmotnost, zatížení náprav, typ vozidla a SPZ) automaticky přeposílat s fotografií vozidla v reálném čase pomocí Weight Flasher. Poté jde do systémů zpracování dat nebo ke kontrolnímu orgánu.
Mezi výhody oproti konvenčním systémům patří vyšší přesnost, zvýšení frekvence testů, je plně automatický 24 hodin denně, lze jej používat ve všech ročních obdobích a fotodokumentace vozidla a přenos schválených výsledků vážení jsou odesílány do systémů pro zpracování dat.
Jedná se o nákladní váhy HHB01 a HHB02 pro dynamickou detekci přetížených vozidel od společnosti Batsch Dynaweigh, které mají zákonem ověřitelnou přesnost +/- 1 % (třída 2D). To splňuje požadavky předpisů OIML R134 pro automatické přístroje pro vážení silničních vozidel za jízdy a měření zatížení náprav.
U populárních vah Dynaweigh HHB01 a HHB02 – osm let ve vývoji – se celková hmotnost a zatížení náprav zaznamenává automaticky během přejezdu rychlostí až 35 km/h.
Společnost Batsch Dynaweigh se sídlem v Rakousku nedávno přidala nové komponenty pro vysokorychlostní systém WiM pro běžné rychlosti provozu, včetně klasifikace. K dispozici je automatický výběr a klasifikace pro všechna nákladní motorová vozidla, včetně tahačů s přívěsy, návěsových souprav a vozidel s tekutým nákladem.
Podobně jako u radarového systému lze podle výrobce nasbíraná data (celková hmotnost, zatížení náprav, typ vozidla a SPZ) automaticky přeposílat s fotografií vozidla v reálném čase pomocí Weight Flasher. Poté jde do systémů zpracování dat nebo ke kontrolnímu orgánu.
Mezi výhody oproti konvenčním systémům patří vyšší přesnost, zvýšení frekvence testů, je plně automatický 24 hodin denně, lze jej používat ve všech ročních obdobích a fotodokumentace vozidla a přenos schválených výsledků vážení jsou odesílány do systémů pro zpracování dat.