Rakousko všeobecně
Re: Rakousko všeobecně
Ano, horní pasáž od Schönbergu je ok, dá se i dobře natankovat, ale dolů pod ten most to je už hrůza a po dálnici to stojí jen 2E.
Re: Rakousko všeobecně
Cca před rokem je datována zpráva, že byl zprovozněn nový tubus Tauernského tunelu a začíná se rekonstruovat ten starý. Viz ČT24. Je tam zmínka, že otevření v plném profilu před prázdninami. Nevíte někdo aktuální stav, zda-li to stihnou?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Rakousko všeobecně
Jel jsem tam před 14 dny. Katschbergtunnel je v provozu ve 2 tubusech, teď se rekonstruuje ten druhý tubus Tauerntunnelu a na mostě před ním na Flachauské straně ve směru na Salzburg se dělá nová mostovka a jezdí se obousměrně po mostě směr Villach. Že by to měli mít v červnu hotové to nevypadalo.
Novinkou na A10 je omezení rychlosti kvůli hlukovým limitům na 100 km/h (100 IG-L) už od Salzburgu až někam po Bischofshofen. Před rekonstruovaným úsekem je snížená rychlost a kamery.
Novinkou na A10 je omezení rychlosti kvůli hlukovým limitům na 100 km/h (100 IG-L) už od Salzburgu až někam po Bischofshofen. Před rekonstruovaným úsekem je snížená rychlost a kamery.
Re: Rakousko všeobecně
To omezení na 100 není fixní, zažil jsem i situaci, kdy se od MUK Salzburg-süd jelo 130... Při cestě tam ale na proměnnkách svítila 100ka až za ty dva tunely...
U Grazu to dokonce mají udělané tak, že tam instalovali stálé měřiče hluku a v případě překročení hlukového limitu dojde na proměnkách k omezení rychlosti (na 100 nebo 80), což by mělo vést ke snížení momentální hladiny hluku...
U Grazu to dokonce mají udělané tak, že tam instalovali stálé měřiče hluku a v případě překročení hlukového limitu dojde na proměnkách k omezení rychlosti (na 100 nebo 80), což by mělo vést ke snížení momentální hladiny hluku...
Re: Rakousko všeobecně
Opravený Tauernský tunel se má otevírat 28.června 2011. Takové jsou alespoň jediné dostupné informace
Re: Rakousko všeobecně
Na mezinárodním tahu E49 bude mít mezinárodní provoz smůlu http://www.ct24.cz/doprava/123591-kamio ... s-mikulov/. Poněkud to nechápu. Kdo bude rozhodovat o tom, která doprava je dálková a která místní?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Rakousko všeobecně
Kam potom ty kamiony jezdí? Nějak se mi nezdá, že alternativou k přechodu nedaleko Třeboně by měla být cesta přes Mikulov.
Re: Rakousko všeobecně
Na I/20 (E49) je k vidění spousta náklaďáků z balkánských zemí, nejspíš se jim vyplatí objíždět to cestou do Německa tudy... ČR má povolenu pro NA na normálních silnicích 80ku stejně jako na dálnici, čili nejspíš mají pocit že ušetří a tolik času neztratí...
Re: Rakousko všeobecně
Zkracují si to z D5 na Vídeň touto cestou. Primární důvod je buď kvalita D1 nebo cena za mýto. Je to jedna ze silnic I. třídy, kde by se zpoplatnění mělo zavést. Podle mého názoru je to však velmi obtížně zkontrolovatelné, aby se odsud ta "mezinárodní doprava" vymístila. Navíc to je podle mého názoru trochu šikanózní opatření na volném trhu EU.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Rakousko všeobecně
A navíc tudy vede mezinárodní silnice E 49. Jsou nějaké poznatky o zvyšeném provozu tohoto tranzitu na I/20?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rakousko všeobecně
V tom případě by měla být ČR zásadně proti. To totiž znamená nasměrování další dopravy na Pražský okruh a na D1, což jsou nejplnější dálnice u nás.martini píše:Zkracují si to z D5 na Vídeň touto cestou.
Stejně mi není jasné, jak chtějí na mezinárodním tahu zakázat nákladní dopravu A pokud zavřou přechod, tak to budou objíždět spíš přes Dvořiště.
Re: Rakousko všeobecně
Dle mě je to jen kec, pár jedinců se nejde, ale o nějaké masovosti nemůže být řeč, to by muselo být znát i na I/20 a to rozhodně není.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
A 10 (E55)
Rakousko 30. června zprovozní oba tubusy tauernského dálničního tunelu.
V článku mě zaujalo: "Nový tubus byl hotový už loni, rok ale trvala rekonstrukce toho starého. Celkové náklady se vyšplhaly na 200 milionů eur, včetně opatření pro obce kolem dálnice, které se obávaly intenzivnějšího provozu."
Když to tedy přepočítám 200 mil. eur x cca 25 = 5 miliard Kč za 6,5 km nového tubusu a 6,5 km rekonstrukce původního tubusu včetně opatření pro obce. Co dodat skvělá práce. Rakousku můžeme pogratulovat včetně přínosu pro ČR při cestách na jih.
odkaz: http://www.ct24.cz/doprava/127673-od-pr ... -bez-zacp/
V článku mě zaujalo: "Nový tubus byl hotový už loni, rok ale trvala rekonstrukce toho starého. Celkové náklady se vyšplhaly na 200 milionů eur, včetně opatření pro obce kolem dálnice, které se obávaly intenzivnějšího provozu."
Když to tedy přepočítám 200 mil. eur x cca 25 = 5 miliard Kč za 6,5 km nového tubusu a 6,5 km rekonstrukce původního tubusu včetně opatření pro obce. Co dodat skvělá práce. Rakousku můžeme pogratulovat včetně přínosu pro ČR při cestách na jih.
odkaz: http://www.ct24.cz/doprava/127673-od-pr ... -bez-zacp/
Re: Rakousko všeobecně
http://www.lidovky.cz/na-rakouskych-dal ... hranici_sk
Tak v Rakousku jsou ucpané A2, A9, A12 a A11, možná i další. To tam nemůžou postavit kapacitně odpovídající komunikace? Takové zácpy, to může být jen v Helmutlandu
Tak v Rakousku jsou ucpané A2, A9, A12 a A11, možná i další. To tam nemůžou postavit kapacitně odpovídající komunikace? Takové zácpy, to může být jen v Helmutlandu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rakousko všeobecně
Ale netvrdil nám tady Tachau/Dobrenz, že je tam všechno skvělé?
Každopádně pozitivní je, že letos poprvé se ve výčtu kolon neobjevuje A10. Mimo Tauernského byla postavena druhá roura i u Katschbergu nebo tam už byla dřív? Teď si z hlavy nějak nevzpomínám.
Každopádně pozitivní je, že letos poprvé se ve výčtu kolon neobjevuje A10. Mimo Tauernského byla postavena druhá roura i u Katschbergu nebo tam už byla dřív? Teď si z hlavy nějak nevzpomínám.
Re: Rakousko všeobecně
Byla postavena teď nedávno, chyběla.
Re: PPP Ostregion Paket 1
Rakousko důsledně rozlišuje mezi označením "silnice pro motorová vozidla" (Kraftfahrstraße), tj. značka s autčíkem, a pojmem "rychlostní silnice" (Schnellstraße). Dálnice (A) a rychlostní silnice (S) lze podle jejich dopravně-technického stavu označit buď značkou dálnice nebo silnice pro motorová vozidla, přičemž na obou komunikacích lze užít obojí. Např. pokud je dálnice postavena v polovičním profilu, je to pořád dálnice, ale může být označena jako "silnice pro motorová vozidla" protože 130 tam smysl nemá, ale je žádoucí z komunikace vyloučit veškerý nemotorový provoz. Značka s "autíčkem" se pak používá i na běžných silnicích v městech i mimo ně, kde je opět potřeba jednoduše vyloučit nemotorový provoz.
Podobný přístup byl u nás dlouho tabu, nicméně na českém MD se změna v tomto smyslu projednává a je na spadnutí...
Na té S3 je pouze autíčko, čili 100ka, alespoň co já pamatuju.
Podobný přístup byl u nás dlouho tabu, nicméně na českém MD se změna v tomto smyslu projednává a je na spadnutí...
Na té S3 je pouze autíčko, čili 100ka, alespoň co já pamatuju.
Re: Rakousko všeobecně
Opět se ukazuje, jak Rakousko má nedostatečnou kapacitu dálnic. Tentokrát 70 km dlouhá kolona...
http://zpravy.ihned.cz/svet-stredni-evr ... ouha-70-km
http://zpravy.ihned.cz/svet-stredni-evr ... ouha-70-km
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko všeobecně
Si děláte kozy .. nikdo na světě nemůže dimenzovat síť na nahodilý prázdninový špičky. Nebo to má bejt opakovanej vtip
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko všeobecně
Jo jo, jak se němci dají do pohybu, tak jím na to nestačí ani jejich síť.
Takový provoz ve 3 ráno jako jsem zažil loni na A5 u Karlsruhe není u nás ani ve špičku přes den
Takový provoz ve 3 ráno jako jsem zažil loni na A5 u Karlsruhe není u nás ani ve špičku přes den
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Rakousko všeobecně
Každý rok jim to tam stojí a každý rok nic neudělají nic proto, aby jim to tam nestalo i příští rok. No jo, to jsou ti Rakušané, kde je všechno super...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rakousko všeobecně
No já si myslím,že je jim to jedno,moc Rakušanů v těch kolonách nestojí
Stejně moc možností není,jak to řešit.Jedině to pustit do tunelů bez placení
Stejně moc možností není,jak to řešit.Jedině to pustit do tunelů bez placení
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 25.4.2016 18:18:57, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když reagujete na předchozí příspěvek
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rakousko všeobecně
Tirolská (A12/S16), Brenner (A13), Tauern (A10) a Pyhrn (A9) mají klasické mýtnice.