Právě je 8.3.2021 17:02:43




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 I/23 Olšany průtah 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 37
Příspěvek I/23 Olšany průtah
Je smutné, že se staví I/23 Olšany průtah místo toho, aby se totéž postavilo jako obchvat. Mrhání časem řidičů. :shock:

https://etendry.cz/detail/282826-I-23-O ... rutah.html

Přitom ještě 2016 to vedli jako obchvat:

https://www.obcasnik.eu/severni-nebo-ji ... sta-telce/


20.9.2019 0:48:54
Profil
Autor

Příspěvky: 9843
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/23 Olšany průtah
No dobrý, ale to jsou 2 různé akce, jedna je investiční obchvat, a druhá je neinvestiční a to oprava stávajícího průtahu.
Dle posledního sčítání dopravy projelo obcí 2200 aut za den, např. ve Zlínském kraji Krajský úřad, resp. ŘSZK staví obchvat až při intenzitě 8000 aut za den.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


20.9.2019 20:36:00
Profil
 

Příspěvky: 655
Bydliště: ValMez
Příspěvek Re: I/23 Olšany průtah
Když jsem tudy jel naposled od JH, tak byla silnice v obci docela rozbitá, dále však OK. Co mě však zarazilo byla intenzita provozu. Byl pravda víkend, ale první auto jsem potkal snad až v Telči. Až jsem se místama bál, ža jsem v nějaké uzavírce...


21.9.2019 9:36:45
Profil
 

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: I/23 Olšany průtah
Lenny píše:
No dobrý, ale to jsou 2 různé akce, jedna je investiční obchvat, a druhá je neinvestiční a to oprava stávajícího průtahu.
Dle posledního sčítání dopravy projelo obcí 2200 aut za den, např. ve Zlínském kraji Krajský úřad, resp. ŘSZK staví obchvat až při intenzitě 8000 aut za den.

Chápu, ze ta silnice byla ve špatném stavu a bylo ji třeba havarijně opravit. Ale mám obavu, že v tomto případě ta intenzita funguje tak, že po I/23 nejezdí lidi, protože:
- nevhodné směrové a rozhledové uspořádání vozovky, neumožňující běžnou rychlost odpovídající silnici I. třídy,
- příliš mnoho času člověk stráví v obcích rychlostí 50 km/h (pokud řidič dodržuje předpisy, jako třeba já), protože chybí obchvaty,
- na místech, kde by byla logická MÚK, jsou kruhové objezdy (I/23 x I/38),
- zcela nedostačující značení odboček, u některých křižovatek ani není srozumitelné, která cesta je hlavní I/23 a která je vedlejší,
- sjezd z I/34 na I/23 ve směru Brno vede zcela nesmyslně středem obce, přitom silnice I. třídy nemá sloužit k zajisteni vnitroobecni dopravy, s výjimkou silnic ve velkých městech, jako např. I/42 nebo I/41,
- v některých obcích je třeba buď ubourat domy vedle I/23 nebo vyhotovit obchvat, protože I/23 neodpovídá normovému uspořádání v šířce ani zatáčkách - není to náhodou nedbalostí spravce tj. ŘSD Jihlava?

Jet za 100 km více jak dvaceti obcemi na silnici 1. třídy odpovídá 1. polovině 20. století.

Čili je třeba se v tomto případě rozhodnout provést ty investice stejně, protože jinak budou lidé v Kraji Vysočina trpět pořád.


22.9.2019 15:56:55
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz