I/46 Šternberk obchvat
I/46 Šternberk obchvat
Tak se nám objevil nový leták ŘSD (tx Majkii) k této stavbě. Opravdu nechápu, jak si pak můžeme říkat, že chceme stavět levněji, když projektujeme takto. Co tam dělá ta dopravně naprosto nevýznamná MÚK uprostřed obchvatu. Okamžitě ji vyhodit, jinak se fakt nepohneme z místa s nějakým zlevněním! To zase určitě měla být průmyslová zóna či co místo kasáren.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/46 Šternberk obchvat
ta křižovatka je rozdělená na dvě části na začátku je umožněn sjezd a nájezd od Olomouce a uprostřed od Bruntalu. Na ten přivaděč navazuje přeložka silnice II. třídy.martini píše:Tak se nám objevil nový leták ŘSD (tx Majkii) k této stavbě. Opravdu nechápu, jak si pak můžeme říkat, že chceme stavět levněji, když projektujeme takto. Co tam dělá ta dopravně naprosto nevýznamná MÚK uprostřed obchvatu. Okamžitě ji vyhodit, jinak se fakt nepohneme z místa s nějakým zlevněním! To zase určitě měla být průmyslová zóna či co místo kasáren.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/46 Šternberk obchvat
Přijde mi to docela logické, II/447 od Litovle bude asi po zprovoznění R35 dost vytížená a část téhle dopravy bude chtít pokračovat na Bruntál a Opavu. Můj názor je, že by dokonce měla být II/447 upgradována mezi jedničky a doplněna obchvaty (i když zrovna Litovel je v CHKO).
Re: I/46 Šternberk obchvat
Ta přeložka II/447 bylo jediné, co mne ještě napadlo a co by to částečně odůvodňovalo, ale bez ní to postrádá smysl realizovat, protože kdo chce, tak od Opavy a Bruntálu sjede už před Šternberkem a vezme to po současné přes město, pokud chce pokračovat po některé z těch II. tříd, ať už na Litovel a nebo na Uničov. Tuto zátěž myslím není trestuhodné ve Šternberku ponechat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/46 Šternberk obchvat
Takže jinými slovy navrhuješ financování té poloviny MÚK a přivaděče přenechat kraji, popříp. městu. Nebylo by to špatné řešení, ale určitě by se to nelíbilo městu
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/46 Šternberk obchvat
Přesně tak, udělal bych tam max. ten most a přípravu na připojovací/odpojovací pruhy, tedy tak aby se to dalo kdykoliv bez zásahu do provozu na I/46 dodělat a jestli kraj bude chtít, nechť si to pak dostaví, protože bez navazující přeložky, kterou by beztak financoval kraj to nemá absolutní význam.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/46 Šternberk obchvat
To je dost rozumné, ale úplně nejlepší by asi bylo, kdyby se obě přeložky podařilo zkoordinovat. Jinak jsem se trochu podrobněji podíval do mapy a upgrade II/447 na jedničku je samozřejmě nesmysl, není kudy ho protáhnout kolem Litovle. Snad jedině něco v koridoru Mohelnice - Uničov - Šternberk (II/444 nebo II/444+II/446+II/447).martini píše:Přesně tak, udělal bych tam max. ten most a přípravu na připojovací/odpojovací pruhy, tedy tak aby se to dalo kdykoliv bez zásahu do provozu na I/46 dodělat a jestli kraj bude chtít, nechť si to pak dostaví, protože bez navazující přeložky, kterou by beztak financoval kraj to nemá absolutní význam.
Re: I/46 Šternberk obchvat
Nad Šternberkem mezi Lipinou a domašovskou serpentinou byl nedávno vyměněn AB povrch a je tam zajímavě provedené vodorovné značení. Já jsem se s tím ještě nikde v ČR nesetkal - je zachován jeden pruh pro každý směr, ale ten ve stoupajícím směru je značně širší než ten ve směru klesajícím. Je tak umožněné předjíždění pomalých vozidel, aniž by předjíždějící vozidlo muselo vjet do protisměru. Je to velmi chytré řešení, ještě by to chtělo tu rakouskou značku "Jezděte vpravo!"
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: I/46 Šternberk obchvat
Úplně stejné je to zřejmě od Jeseníku na ČH sedlo viz. http://www.mapy.cz/s/2FtxTrupman píše:Nad Šternberkem mezi Lipinou a domašovskou serpentinou byl nedávno vyměněn AB povrch a je tam zajímavě provedené vodorovné značení. Já jsem se s tím ještě nikde v ČR nesetkal - je zachován jeden pruh pro každý směr, ale ten ve stoupajícím směru je značně širší než ten ve směru klesajícím. Je tak umožněné předjíždění pomalých vozidel, aniž by předjíždějící vozidlo muselo vjet do protisměru. Je to velmi chytré řešení, ještě by to chtělo tu rakouskou značku "Jezděte vpravo!"
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/46 Šternberk obchvat
Proč tam není rovnou nakreslen stoupák či naznačen, respektive je to nějak označeno svislým značením?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/46 Šternberk obchvat
Jo, to je ono.viky píše:Úplně stejné je to zřejmě od Jeseníku na ČH sedlo viz. http://www.mapy.cz/s/2Ftx
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: I/46 Šternberk obchvat
Podobně i jedna krátká rovná ve stoupání z Bořislavi na I/8.Trupman píše:Já jsem se s tím ještě nikde v ČR nesetkal - je zachován jeden pruh pro každý směr, ale ten ve stoupajícím směru je značně širší než ten ve směru klesajícím. Je tak umožněné předjíždění pomalých vozidel, aniž by předjíždějící vozidlo muselo vjet do protisměru.
http://www.mapy.cz/s/2Gah
Re: I/46 Šternberk obchvat
Aktuální situace z webu města Šternberk.
http://www.sternberk.eu/index_web.php?j ... mentu=7005
http://www.sternberk.eu/index_web.php?j ... mentu=7005
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/46 Šternberk obchvat
To je jen chlácholení, že první postaví východní tangentu ve čtyřpruhu až k obchvatu Šternberka a pak až obchvat. Nepostaví nic, jen to nechtějí přiznat, proto se to odsunulo po roce 2017...............................
A pak se to zase posune a zase posune. Ostatně jako vše v Českých zemích už několik desetiletí.
A pak se to zase posune a zase posune. Ostatně jako vše v Českých zemích už několik desetiletí.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/46 Šternberk obchvat
Nevíte někdo, jaká stavební akce probíhá v sousedství I/46 v úseku mezi Slezskou Hartou a Dvorci? Na řadě míst je snížená rychlost kvůli výjezdu "vozidel stavby".
Re: I/46 Šternberk obchvat
Nebudeme si nic nalhávat, dělení dopravních proudů ve Šternberku je natolik významné (3 silnice II. třídy + pokračování I/46), že i představitelé města usoudili, že by jim obchvat pomohl jen velmi minimálně... Proto se priorita směřuje na tangentu (S 20,75) a na Týneček - Šternberk (3pruh).Hanes píše:To je jen chlácholení, že první postaví východní tangentu ve čtyřpruhu až k obchvatu Šternberka a pak až obchvat. Nepostaví nic, jen to nechtějí přiznat, proto se to odsunulo po roce 2017...............................
A pak se to zase posune a zase posune. Ostatně jako vše v Českých zemích už několik desetiletí.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/46 Šternberk obchvat
opět aktualizovaný leták
Do první věty stavu přípravy doplněno vynechané slovo "je"
Do první věty stavu přípravy doplněno vynechané slovo "je"
Re: I/46 Šternberk obchvat
Aktualizovaný leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/329 ... bchvat.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/329 ... bchvat.pdf
Od posledního letáku tady přibyly roky SP a a VZ - 2024 shodně. Navíc došlo o posun UP o rok (2028)Jakmile se potvrdí platnost územního rozhodnutí, která byla napadena, bude ihned pokračovat příprava zpracováním dokumen-tace pro stavební povolení a následně pak výkupy pozemků. Při majetkoprávní přípravě bude nutné vypořádat 124 listů vlastnictví.
Re: I/46 Šternberk obchvat
Ty stavby okolo té Olomouce se tady strašně táhnou, tam není vidina na jedinou stavbu v nejbližších letech, když nepočítám D55 k Přerovu
Re: I/46 Šternberk obchvat
No Bludov+Chromeč jsou docela nadějné na zahájení do roka až dvou. Akorát nevím, zda to splňuje parametr okolo OlomouceAram96 píše:Ty stavby okolo té Olomouce se tady strašně táhnou, tam není vidina na jedinou stavbu v nejbližších letech, když nepočítám D55 k Přerovu
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/46 Šternberk obchvat
martasi ne, myslel jsem čistě okolí Olomouce dodělání D35, I/46, východní tangentu.