Autor |
Zpráva |
andy
Příspěvky: 1276 Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
|
 I/4 Kubova Huť
Tunel pod Kubovou Hutí: Silnice rozděluje obec na dvě částiCitace: „Obec v úzké spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR nechala zpracovat projekt tunelové trasy. Účelem první fáze studie bylo navrhnout vhodné řešení a z navržených variant byla dotčenými správními i ostatními úřady zvolena varianta více než dvoukilometrového tunelu s dvoupruhovým obousměrným provozem,“ představil výsledek projektu, který byl kofinancován z Evropských prostředků, místostarosta obce Aleš Strnad s tím, že by se tunel měl přibližně v polovině trasy dostat až sto metrů pod povrch.
|
29.12.2009 13:06:16 |
|
 |
Pavel_t
Příspěvky: 126 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4
Na starem foru tesne pred jeho koncem jsem tento tunel napul v zertu vymyslel a napsal, nebot jsem si nedokazal jine reseni v teto casti vyjma velkeho oblouku, ktery mi ale pripadal jeste nerealnejsi. Dostal jsem odpoved, ze se o tom vazne uvazuje. A koukam, ze uvahy jsou stale zive. Pokud vim tak od hranice pres Strazny nekam k H. Vltavici nedavno probehla rekonstrukce I/4 (treba tato zprava RSD) takze brzo bude z tohoto smeru na rade prave H. Vltavice (tam zejmena sice pekny ale uzky most) a Kubova Hut. Co myslite, jakou sanci ma tento projekt na uspech? Podle vseho se jedna o stabilizovanou variantu. A je nekde nejaky vykres? Nasel jsem jen neco v UP Jihoceskeho kraje (PDF) ale moc to nerika.
|
29.12.2009 14:28:17 |
|
 |
Web
Příspěvky: 410 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4
Ke Kubovce nevím (ale přeju jim ten tunel). Ale šokovalo mě tohle z odkazovaného materiálu ŘSD: "Přeložka silnice je vystavěna pro návrhovou kategorii S 9,5/60 s rozšířením pro cyklistické pruhy v celkové délce 5,6 km." Doprčic to fakt někdo chce nacpat cyklisty na silnici první třídy, když pět metrů souběžně vede stará silnice? 
|
29.12.2009 14:44:20 |
|
 |
Pavel_t
Příspěvky: 126 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4
Web píše: Ke Kubovce nevím (ale přeju jim ten tunel). Ale šokovalo mě tohle z odkazovaného materiálu ŘSD: "Přeložka silnice je vystavěna pro návrhovou kategorii S 9,5/60 s rozšířením pro cyklistické pruhy v celkové délce 5,6 km." Doprčic to fakt někdo chce nacpat cyklisty na silnici první třídy, když pět metrů souběžně vede stará silnice?  Jojo taky jsem si toho tenkrat kdyz to vyslo vsiml. Alespon vidite, ze idi..y na radnici nemame jen v Letnanech Sice je to OT ale dovolim si jeste komentar: Na Sumave se bezne potkavam s cyklisty a neni zadny problem, obcas jedou po silnici vedle sebe ale pri malem provozu staci vetsi pozornost, ubrat a dostatecny odstup. Ale vetsinou se sami vcas zaradi do zastupu. Vice se s nimi potkavam kdyz jdu pesky s rodinou a taky zadny problem, casto kdyz uhneme tak slysime zretelne "Dekuji" nebo "Danke". Na odpocivadle neni problem pozdravit apod. proste vetsina jsou normalni slusni lide. Dokonce jsem loni, kdyz jsem sli skupina 5ti lidi a 3 deti, mel pocit, ze prekazime spise my ale ono ukocirovat 3 deti ve veku 6-8 let neni jednoduche. Nejak zacinam mit pocit, ze ti militantni jsou akorat na radnicich a tam si leci komplexy... Jinak peknou cyklostezku vybudovali tady (a tady je mapa), loni jsem si toho vsiml, kdyz jsem sel okolo a vypadalo to stejne siroke jak ta silnice vedle. Sice spousta penez (cca 30mega, coz zase vzhledem k dnesnim cenam a co jsem videl jak to staveli neni zas tak moc) ale alespon to ma smysl.
|
29.12.2009 15:28:24 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4083
|
 Re: I/4
Web píše: Doprčic to fakt někdo chce nacpat cyklisty na silnici první třídy, když pět metrů souběžně vede stará silnice?  No třeba proto, že tam žádná stará silnice vedle nevede .. http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=131453200@y=131781960@z=17 .. nebo že se z tý starý nedá odbočit http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=131510160@y=131791568@z=16. Cyklopruhy jsou jen krycí označení, ve skutečnosti jsou to odstavný 
|
29.12.2009 16:17:04 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3792 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4
jonáš píše: ...Cyklopruhy jsou jen krycí označení, ve skutečnosti jsou to odstavný  Jen se, prosím, neodstavujte na cyklisty  !
|
29.12.2009 17:08:07 |
|
 |
bobrik
Příspěvky: 15
|
 Re: I/4
21.03.2010 přibyla na stránkách obce Kubova Huť tato prezentace Studie tunelové trasy silnice I/4 v průtahu obcí Kubova Huť z 10.12.2009. Věci, které mě zaujaly: délka: 3,5 km délka tunelu: 2 km náklady (vč. DPH): 2,5 mld. Kč náklady na tunel (bez DPH): 1,5 mld. Kč
|
26.3.2010 21:39:02 |
|
 |
žichovice
Příspěvky: 27
|
 Re: R4 Skalka - křiž. II/118
Sice to sem nepatří, ale co říkáte tomuhle: http://www.kubovahut.cz/kubovahut/ou/us ... ace_CZ.pdf ...že nad tím vůbec nikdo uvažuje...uprostřed Šumavy.....R4
|
4.4.2010 13:52:54 |
|
 |
bobrik
Příspěvky: 15
|
 Re: R4 Skalka - křiž. II/118
možná lepší bude tohle diskutovat na vláknu I/4, kam jsem tu informaci před týdnem posílal, tady je to IMHO opravdu moc off-topic.
Naposledy upravil martini dne 5.4.2010 9:22:00, celkově upraveno 1
Přesunuto z R4 Skalka - II/118
|
4.4.2010 13:57:52 |
|
 |
dusek
Příspěvky: 26
|
 Re: I/4 Kubova Huť
|
21.7.2016 13:30:40 |
|
 |
alabastr
Příspěvky: 469 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4 Kubova Huť
Nový leták:https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/307/infoletak_s4-kubova-hut.pdfsice vydaný 01/2019 ale poslední časový údaj je v něm " V dubnu 2014 byl západní obchvat Kubovy Huti předložen v rámci návrhu pro řízení dle §52 územního plánu obce."
|
10.1.2019 12:02:01 |
|
 |
vodouch2000
Příspěvky: 1184 Bydliště: D11 - exit 62
|
 Re: I/4 Kubova Huť
2km tunel na dvoupruhu? To tu ještě nebylo.  Má takový projekt šanci uspět? Myslím hlavně ekonomicky, nápad to není špatný.
|
10.1.2019 14:25:48 |
|
 |
alabastr
Příspěvky: 469 Bydliště: Praha
|
 Re: I/4 Kubova Huť
Dost mě šokovala ta cena, skoro 2miliardy za obchvat malé vísky? Dost bych se divil kdyby to prošlo. Ale jedu tam tak 2x do roka, takže mě to tak moc netrápí..
|
10.1.2019 14:28:38 |
|
 |
michal
Příspěvky: 3254
|
 Re: I/4 Kubova Huť
Vůbec nechápu, jak při těhle cenách mohou být Rakousko, Německo, ale i ta Itálie, plné tunelů a obchvatů menších měst a obcí...
|
10.1.2019 15:22:23 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1659 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: I/4 Kubova Huť
Ono to snad ale není navrženo jen pro ochranu vesnice před dopravou, ale hlavně kvůli zrychlení cestovní rychlosti na trase ne? Ejpovický tunel taky asi nebyl stavěn jako protihlukové opatření Druztové a Bukovce.
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Naposledy upravil adamos dne 10.1.2019 15:38:03, celkově upraveno 1
|
10.1.2019 15:29:05 |
|
 |
Honey72
Příspěvky: 3935 Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 29 km od české, 17 km od rozestavěné polské.
|
 Re: I/4 Kubova Huť
Uspět tunel šanci zřejmě má, protože když se na to podívám podrobně, samý kopeček, samá zatáčka, CHKO, rezervace, chaty, sjezdovky. Obchvat vlastně není kudy vést a pokud ano, tak po kopcích, byl by také pěkně drahý, ale CHKO by ho nepovolila. Rozšíření silnice by nepomohlo a stejně by se musela provést spousta změn, jako nový podjezd, stezky, chodníky, nadchody. Tunel vyřeší vše  Navíc po dokončení D4 a německé A94 se přes Strážný stane docela dobrá trasa do Mnichova.
_________________ 82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020
|
10.1.2019 15:30:08 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5370
|
 Re: I/4 Kubova Huť
No, pro nějakou konkurenceschopnost téhle části 4ky se musí ale nejdřív zásadně přestavět celý úsek od Strakonic po Vimperk. Od Vltavice po Strážný je to už v pohodě.
|
10.1.2019 16:43:24 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 5830 Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?
|
 Re: I/4 Kubova Huť
michal píše: Vůbec nechápu, jak při těhle cenách mohou být Rakousko, Německo, ale i ta Itálie, plné tunelů a obchvatů menších měst a obcí... Přesně tohle jsem chtěl napsat, akorát z opačného pohledu  Že když "vychází ekonomika" tolika tunelů v Rakousku a Itálii, proč by to nemělo projít u nás. A nemluvím o tunelech kvůli horám, mají hromady tunelů kolikrát jen kvůli komfortu jízdy (čas, zatáčky) a nebo kvůli lepšímu odvedení aut od obce pryč, ne jen pár m vedle. Samozřejmě netvrdím, že jich mají hromadu na takto málo vytížených silnicích, ale je jich dost.
|
10.1.2019 21:49:46 |
|
|