I/4 Obecně
I/4 Obecně
Místo I/4 Strakonice-Vimperk se na mapě projektů řsd objevil projekt Volyně-Zlešice https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa- ... die&page=0 zatím zde není žádný leták ale myslím si že půjde o zkrácenou verzi I/4 Strakonice-Vimperk nebo půjde o tuto verzi na stránkách města Volyně https://www.volyne.eu/assets/File.ashx? ... enty=11492
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Tomuto řešení obchvatu Volyně moc nevěřím, stejně jako nevěřím navrhovanému východnímu obchvatu Strakonic - nejspíš by bylo v obou případech vhodnější jít dále od měst. Zlešické serpentiny jsou problém, malý tunel by to nejspíš vyřešil. V každém případě bude úspěch, když se něco pohne, třeba obchvat Strakonic má nejlbližší možné zahájení výstavby v roce 2033.
Re: I/4 Obecně
Překvapuje mě ten datum zpracování v projektu. Myslel jsem, že celý koncept modernizace I/4 k Německu je jedním z těch snových projektů devadesátek (jako např. R35 Turnov Jičín, D43, D52 nebo tunel Červenohorské sedlo) a v té studii na odkazu je 06/2019 takže se přeci jen o něco ŘSD na tom to úseku snaží.
Re: I/4 Obecně
Tak ono není divu obchvat volyně je potřebný zvlášť když potom vidíte tyhle zprávy https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/1 ... ni-namesti
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
https://www.facebook.com/page/955644631 ... ?q=obchvat Jak je vidět tak i Strakonice již pracují na obchvatu jen mi datum 2033 přijde pozdě už v tuto chvíli když ve špičce jedu Strakonicemi tak stojím v koloně ty kolony by se daly dočasně vyřešit kdyby se tyto okružní křižovatky přestavěly na turbookružní https://mapy.cz/s/puvobezeta
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Dnes začala oprava od Chraštiček po hranici Středočeského a Jihočeského kraje (před Lety), budu rád za reporting z místa, jak to tam vypadá, podíl regulovčíků by měl být vyšší než loni, tak snad se to obejde s menšími kolonami.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/4 Obecně
Projížděl jsem včera a dnes okolo 7:30 směr PI > Pb, čekaní v pohodě, 5 minut zdržení. Včera stihli odfrézovat starý povrch v celém blokovaném úseku. Zlý špatný budou zase pátky odpo, neděle a pondělí ráno.
Semafory nefungují, asi zatím. Úsměvný je způsob, jakým ukazují pracovníci že první auto může ject - snando se splete s naháněním mouchy plácačkou vodorovně podél těla.
Semafory nefungují, asi zatím. Úsměvný je způsob, jakým ukazují pracovníci že první auto může ject - snando se splete s naháněním mouchy plácačkou vodorovně podél těla.
Re: I/4 Obecně
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/4 Obecně
Před pár týdny jsem si projel silnici ze Strakonic do Vimperka. Pěkná vyhlídková silnice s několika serpentinami a od Volyně s relativně slabým provozem.
Nejvíce mne ale překvapilo náměstí ve Volyni, kde je snad poslední úsek silnice I. třídy s dlažebními kostkami u nás. Nebo jsou ještě nějaká další místa?
Nejvíce mne ale překvapilo náměstí ve Volyni, kde je snad poslední úsek silnice I. třídy s dlažebními kostkami u nás. Nebo jsou ještě nějaká další místa?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/4 Obecně
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/4 Obecně
Dnes jsem jel Vimperkem na Pasov a obvykle sjíždím na II/145 a stav silnice od ulice Kaplířova Je příšerný. Ačkoliv se po opravě zlepšil tak těch skoro 1,5 km padesátky a radarů hrozně zpomaluje. Taak jsem začal po internetu tápat zda exisují/existovali nějáké ty plány na obchvat. Ačkoliv se mi povedlo najít že stavba
Vimperk-Solná Lhota měla být realizována už v roce 2012 a mrzí mne že na stavbu tehdy nebyli peníze a teď se k znovuotevření plánování téhle stavby nikdo moc nemá.
Každopádně jsem k obchvatu Vimperku nic nenašel tak mě takový lehký obchvat napadl https://www.rajce.net/a18258456 . A vím ten obchvat není realizovatelný ale myslím že je to jedna z mála realizovatlných variant bez tunelu.
Vimperk-Solná Lhota měla být realizována už v roce 2012 a mrzí mne že na stavbu tehdy nebyli peníze a teď se k znovuotevření plánování téhle stavby nikdo moc nemá.
Každopádně jsem k obchvatu Vimperku nic nenašel tak mě takový lehký obchvat napadl https://www.rajce.net/a18258456 . A vím ten obchvat není realizovatelný ale myslím že je to jedna z mála realizovatlných variant bez tunelu.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Zase jsem se vydal do Německa a nestihl jsem se divit jak I/4 za Vimperkem vypadá. Přibližně v těhle místech jsou popadaná svodidla od stromů . U Kubové Huti byl špalek na kraji vozovky no prostě hrůza. Kdyby to byl ojedinělý případ tak nic neřeknu ale ty stromy prakticky na vozovce byli od Vimperka až po Novou Houžnou. Zatímco na B12 až do Freyungu nebyl ani jeden strom spadlý natož na vozovce a to tam vítr byl také. A o stavu vozovky se nedá mluvit rozdíl mezi B12 a I/4 bych poznal i po slepu. Myslím že mnozí němci by se až zalekli stavu I/4 .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Když už se na foru I/11 posílali nějáké ty vize I/11 tak sem zašlu svoji vizi I/4 . https://mapy.cz/s/mafusavaro
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/4 Obecně
Kam zmizely ty obrázky? Docela se mi to líbilo. Člověk aspoň věděl, co je dálnice a co ne.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/4 Obecně
Pošlu sem tedy všechny moje vize od Nové hospody po Čkyni mám je ještě dál ale od Čkyně jsem to plácal hrozně megalomansky a nereálně
¨
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/4 Obecně
Jo, tyhle 3 se mi líbí. Takhle by to mělo být.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/4 Obecně
do jednoho příspěvku se mi to nevejde tak to rozkouskuju
Tady jsem u Nemětic malinko upstul uzdu fantazie.
Stále všude až od Nové hospody s múk aby byl provoz co nejplynulejší .Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/ ... die&page=0 . Až na malé úpravy u Zlešic jako je třeba múk.
Trochu jsem opět upustil uzdu fantazii a u Lčovic jsem zakreslil velkou MÚK co by měla spojovat Lčovice,Malenice a Nahořany . Do spojení do 1 múk aby nebyli 3 stykové křižovatky.
Můžu poslat i vize za Vimperk dál ale to je fantasmagorie.
Namaloval jsem to prakticky stejně jako řsd Můžu poslat i vize za Vimperk dál ale to je fantasmagorie.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/4 Obecně
Jo, tohle bych si dokázal představit jako cílový stav.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/4 Obecně
Bohužel mi přijde že se i tomuhle stavu nikdy nedostaneme. Už jenom ta D4 do Strakonic s obchvatem je v nedohlednu. V mojí vizi by až za Čkyni nebyly žádné stykové křižovatky . Ve verzi ŘSD budou stykové křižovatky všude. Třeba ta múk z Nemĕtic,tu by kraj ani řsd nikdy nechtěl. Ale já zastávám ten názor aby byli I/_ × II/__ múk . Ať se nám nestane něco jako u Chýnova.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Pánové zcela jistě píšete o ideálním stavu, to je jasné. Ale co peníze na ten ideál ? Budou ?
Re: I/4 Obecně
Možná by byly kdyby se nestavěli takové zbytečnosti a nebourali mosty co mohli sloužit. Viz. PPP u Milína. Jinak je mi jasné že finančně proveditelné jsou v téhle době max na obchvat Volyně,Čkyně a myslím že na tu D4 ke Strakonicím by se taky peníze našli. Tenhle cílový stav jsou jen mé sny.
Už když po té I/4 skoro každodenně jezdím. Tak mě nějáká místa štvou extra třeba právě ta Čkyně,Volyně nebo křižovatka u Lčovic.
Kde jsou na 0,5 Km 3 stykovky. S tím že ani z jedné není při výjezdu z vedlejší něják extra vidět. Od Nahořan není vidět ani na jednu stranu. Od Lčovic kvůli horizontům tak ne. Né jednou se stalo že se tam buď od Vimperka nebo Volyně vyřítilo auto. Což dříve řešila alespoň doporučená 70km/h jenže ta byla při rekonstrukci v roce 2020 z neznámých důvodů odebrána. Moc řidičů jí nedodržovalo ale t hrstka co si tam dával pozor byla fajn Od Malenic tak je to to stejné kvůli horizontům. Další sebevražda jsou zastávky nevím jakého deb*la napadlo dát takhle za horizont zastávky bez podchodu/nadchodu.
Řešení je jasné.
Hlavní trasu I/4 zavrtat v téhle délce do zářezu https://mapy.cz/s/gezameheku . Nakreslil jsem si zase takový rádoby plánek. Modře jsou nové bus zastávky ať je o ně Lčovice neochudíme a šedivě jsou přístupové cesty k zastávkám .
Už když po té I/4 skoro každodenně jezdím. Tak mě nějáká místa štvou extra třeba právě ta Čkyně,Volyně nebo křižovatka u Lčovic.
Kde jsou na 0,5 Km 3 stykovky. S tím že ani z jedné není při výjezdu z vedlejší něják extra vidět. Od Nahořan není vidět ani na jednu stranu. Od Lčovic kvůli horizontům tak ne. Né jednou se stalo že se tam buď od Vimperka nebo Volyně vyřítilo auto. Což dříve řešila alespoň doporučená 70km/h jenže ta byla při rekonstrukci v roce 2020 z neznámých důvodů odebrána. Moc řidičů jí nedodržovalo ale t hrstka co si tam dával pozor byla fajn Od Malenic tak je to to stejné kvůli horizontům. Další sebevražda jsou zastávky nevím jakého deb*la napadlo dát takhle za horizont zastávky bez podchodu/nadchodu.
Řešení je jasné.
Hlavní trasu I/4 zavrtat v téhle délce do zářezu https://mapy.cz/s/gezameheku . Nakreslil jsem si zase takový rádoby plánek. Modře jsou nové bus zastávky ať je o ně Lčovice neochudíme a šedivě jsou přístupové cesty k zastávkám .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Tak bych jen chtěl říct že návštěva premiéra Fialy ve Vimperku pomohla i na I/4 . Dneska tam dávali nové odrazky a v celé délce od Strakonic vysekávali . Premiér si asi stěžoval.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.