I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Dobrý den,
měl by jsem takový dotaz, jelikož po I/4 jezdím docela často, zajímalo by mě jak by to bylo s pokračováním silnice od křižovatky Nová hospoda směrem do Německa, příliš mnoho informací na internetu o této silnici a její budoucnosti není. Silnice je sice od této křižovatky až do Strakonic postavena v dobrých parametrech, ale zarazila mě jedna věc. Pokud jste si všimli tak most, který kříží I/4 po výjezdu z R4 (most z Blatné do Písku I/20)je postaven tak, že se nejspíš uvažuje cesta pod ní do budoucna přestavět na čtyřpruh, asi jako vede dneska do Písku. Nevíte něco o případné výstavbě. Podle mě se této úpravy minimálně 25 let nedočkáme. A pokud přece jen jo, tak by čtyřpruh určitě vedl jen do Strakonic, jelikož dál, směrem k hranicím, je provoz minimální, ale cesta je tam místy opravdu nebezpečná a měla by se přestavit.
měl by jsem takový dotaz, jelikož po I/4 jezdím docela často, zajímalo by mě jak by to bylo s pokračováním silnice od křižovatky Nová hospoda směrem do Německa, příliš mnoho informací na internetu o této silnici a její budoucnosti není. Silnice je sice od této křižovatky až do Strakonic postavena v dobrých parametrech, ale zarazila mě jedna věc. Pokud jste si všimli tak most, který kříží I/4 po výjezdu z R4 (most z Blatné do Písku I/20)je postaven tak, že se nejspíš uvažuje cesta pod ní do budoucna přestavět na čtyřpruh, asi jako vede dneska do Písku. Nevíte něco o případné výstavbě. Podle mě se této úpravy minimálně 25 let nedočkáme. A pokud přece jen jo, tak by čtyřpruh určitě vedl jen do Strakonic, jelikož dál, směrem k hranicím, je provoz minimální, ale cesta je tam místy opravdu nebezpečná a měla by se přestavit.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Domnívám se, že ten most je postaven tak, aby nebylo nutné ho celý předělávat, kdyby se v budoucnu rozhodlo rozšířit onen úsek na čtyřpruh. Ale mám za to, že momentálně to tak plánováno není.
No a na jih by se měla silnice homogenizovat do tuším 11,5/70 do Vimperka a dále na jih do 9,0/60.
No a na jih by se měla silnice homogenizovat do tuším 11,5/70 do Vimperka a dále na jih do 9,0/60.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Pokud vím, vedení města Strakonice se chlubilo, že dosáhlo změny projektu při stavbě této křižovatky právě v možnosti využít tento most pro případný čtyřpruh směrem na Strakonice.
Ale nevěřím, že by se něco mělo stavět.
Vedení města Strakonice stále a stále očekává začátek výstavby tzv. severozápadního půloblouku, který by měl přeložit komunikaci I/22 mimo centrum města (někdy před 80 lety by to byl skoro obchvat) a před asi dvěma lety přišlo s koncepcí odklonu silnice I/4 východně od města, ovšem ani to není reálné.
Ale nevěřím, že by se něco mělo stavět.
Vedení města Strakonice stále a stále očekává začátek výstavby tzv. severozápadního půloblouku, který by měl přeložit komunikaci I/22 mimo centrum města (někdy před 80 lety by to byl skoro obchvat) a před asi dvěma lety přišlo s koncepcí odklonu silnice I/4 východně od města, ovšem ani to není reálné.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Právě to si taky myslím, že to je do hodně daleké budoucnosti. A s těma Strakonicema, tam jsem viděl územní plán a opravdu je tam zanesen východně od města odklon silnice, ale každý, kdo zná zdejší terén tak je mu hned jasný, že ta cesta povede po hodně mostech a na Podsrpu bude muset vést buď v hlubokém zářezu a nebo v tunelu, což je absolutně nereálný, protože tomu jednak neodpovídá doprava a také to není příliš využívaná mezinárodní silnice pro stavbu takto drahých staveb. Spíš by se mělo uvažovat o přestavbě silnice jižněji od Strakonic. Nevíte jak je to s případnou realizací. Řekl bych, že se tam dlouho nekopne do země.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
O kus dale u Kubovi Huti je tunel na stejne silnici planovan nejen v UP ale je fakt, ze je to v narodnim parku a neni tam moc moznosti jak to resit jinak.cimbi-eu píše:...ale každý, kdo zná zdejší terén tak je mu hned jasný, že ta cesta povede po hodně mostech a na Podsrpu bude muset vést buď v hlubokém zářezu a nebo v tunelu, což je absolutně nereálný, protože tomu jednak neodpovídá doprava a také to není příliš využívaná mezinárodní silnice pro stavbu takto drahých staveb...
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Tunel u Kubovi Huti jsem viděl v územním plánu a tam se mi to zdá jako jediné řešení jak zlepšit průjezdnost Šumavou, v zimě se tam kamiony můžou zbláznit a den co den je tam nějaký, který to nevyjede a hrabe. Taky to je ve výšce nad 1000 metrů. A ještě malá oprava Kubova Huť není v národním parku, ale jenom v ChKO. Národní park začíná až u Strážnýho, kde už je cesta naštěstí hotová.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Dnes jsem si všiml asi nových pachových ohradníků na I/4 mezi Volyní a Strakonicemi a zaujalo mě, že jsou na nich nalepené modré reflexivní folie. V té tmě se to pak dost plete se směrovými sloupky (těmi modrými, jak jsou v místech častého náledí - mosty). Těch sloupků s tou pěnou je hodně a jsou na druhé straně příkopu a opravdu působí jako směrové sloupky, mohlo by to mást.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Jel jsem tam "vcera" tedy v sobotu 25.8. dopoledne do Prahy (a o tyden drive na Sumavu) ale nevsiml jsem si jich. Tezko je tam nekdo dal v sobotu odpoledne. Kde to presneji bylo??MiKu píše:Dnes jsem si všiml asi nových pachových ohradníků na I/4 mezi Volyní a Strakonicemi ...
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Snad mě nepodezíráte, že jsem si to vymyslel? . Bylo to hned za Volyní (Přechovicemi) směrem na ST minimálně v tomto úseku, ale přesně kam až to bylo si nepamatuji.Pavel_t píše:Jel jsem tam "vcera" tedy v sobotu 25.8. dopoledne do Prahy (a o tyden drive na Sumavu) ale nevsiml jsem si jich. Tezko je tam nekdo dal v sobotu odpoledne. Kde to presneji bylo??
Teď ještě koukám, že jste tam jel dopoledne. Jestli jste jel za světla, tak to vám asi mohly lehce uniknout. Ale v noci jsou nepřehlédnutelné. Ještě mě napadlo, jestli to nemá nějak sloužit na odhánění zvěře, ale o tom dost pochybuji, je to nasměrované do vozovky, nikoliv ven, a navíc je to modrá barva.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Nepodeziram. Spise jestli si je nevybavim ale to se mi ani s urcenim mista bohuzel nepovedlo.MiKu píše:Snad mě nepodezíráte, že jsem si to vymyslel?
Aha, u odbocky na Hostice. Byla tam pomoci prenosnych znacek postupne snizena rychlost na 70 a pak 50kmh. Presne naproti odbocce stali policajti s dodavkou. Cekal jsem, ze se nekde bude neco dit tak jsem koukal hlavne na silnici a provoz.MiKu píše: Bylo to hned za Volyní (Přechovicemi) směrem na ST minimálně v tomto úseku, ale přesně kam až to bylo si nepamatuji.
Ted jsem se mrknul do logu s GPS a bylo to v 10:48MiKu píše:Teď ještě koukám, že jste tam jel dopoledne.
Ale jel jsem v aute kde sedim ponekud vyse nez vetsina ridicu osobnich vozu, nebot moje auto doslouzilo a tak jsem dovolenou odjezdil pujcenym autem se spotrebou 10.6l/100km Naturalu (udaj z pocitace).Nekdy zacatkem rijna touto trasou pojedu brzo rano (odhahadem kolem 4) a pokud si vzpomenu tak si zkusim vsimnout a prijit na to k cemu je to dobre. Jinak zatim netusim.MiKu píše:Jestli jste jel za světla, tak to vám asi mohly lehce uniknout.Ale v noci jsou nepřehlédnutelné. Ještě mě napadlo, jestli to nemá nějak sloužit na odhánění zvěře, ale o tom dost pochybuji, je to nasměrované do vozovky, nikoliv ven, a navíc je to modrá barva.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Tak tak, to bylo kvůli Stodole Michala Tučného, asi kvůli větší bezpečnosti na té křižovatce. A dali tam koumácky přenosnou značku 70 hned vedle pevné 70, což se tu už taky někde řešiloPavel_t píše:Aha, u odbocky na Hostice. Byla tam pomoci prenosnych znacek postupne snizena rychlost na 70 a pak 50kmh. Presne naproti odbocce stali policajti s dodavkou. Cekal jsem, ze se nekde bude neco dit tak jsem koukal hlavne na silnici a provoz.
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Byla vypsána soutěž na opravu obloukového mostu u obce Nerestce z roku 1955. Výkresy jsou prý v mostním archívu Písek.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 707
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Plány nepotřebuješ. Žije autor mostu. Ročník tuším 1922 nebo 1924...
Nedávno byl i se synátorem v televizi ohledně Libeňského mostu....
Nedávno byl i se synátorem v televizi ohledně Libeňského mostu....
-
- Autor
- Příspěvky: 6840
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
Tak asi si taky všechno nepamatuje, ale mohl by k těm plánům dát zasvěcený komentář, třeba co se kde udělalo v reálu jinak.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/4 od křižovatky Nová hospoda R4 x I/20.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!