I/4 Strakonice – Vimperk
I/4 Strakonice – Vimperk
I/4 Strakonice – Vimperk (stav k 10/2014)
Rozděleno na 11 staveb.
Rozděleno na 11 staveb.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
odkazy na I/4 jsou nefunkční.
dnes v noci jsem jel Salzburgu -Braunau - Pasov - Vimperk -ST a musím říct, že ten stav české I/4 je dost hrozný, hlavně s porovnáním s německou B12 . a při noční jízdě v dešti si toho člověk dobře všimne...
dnes v noci jsem jel Salzburgu -Braunau - Pasov - Vimperk -ST a musím říct, že ten stav české I/4 je dost hrozný, hlavně s porovnáním s německou B12 . a při noční jízdě v dešti si toho člověk dobře všimne...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Zahájení zjišťovacího řízení na 1/4 Volyně- Zlešice,
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 88?lang=cs
je tam i mapa z vyznačením přeložky
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 88?lang=cs
je tam i mapa z vyznačením přeložky
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
mě by zajímalo proč má řsd potřebu táhnout přeložku až to vimperka bohatě by stačilo kdyby přeložku zařízly za obchvatem čkyně jako chápu že je asi blbé když silnice vede takovými zatáčkami ale opravdu si někdo myslí že to má šanci projít když to tam vede pomalu řekou
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
chci jen oznámit že na mapě projektů řsd již nenajdete i/4Strakonice-Vimperk
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
No tak v tuto chvíli hádám projekt zanikl
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Z čeho tak soudíš darwousku ?
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa- ... die&page=0kot píše:Z čeho tak soudíš darwousku ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
nikde tam Straonice-Vimperk není
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Naopak, byl aktualizován leták. Byť bez jakýchkoli časových výhledů.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/306 ... imperk.pdf
"Hlavní problém v další přípravě projektu je to, že se zastupitelstva v některých obcích nejsou dlouhodobě schopna shodnout na stabilizované podobě svých územních plánů."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/306 ... imperk.pdf
"Hlavní problém v další přípravě projektu je to, že se zastupitelstva v některých obcích nejsou dlouhodobě schopna shodnout na stabilizované podobě svých územních plánů."
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Za mě by bohatě stačilo kdyby kdyby to dotahli za obchvat Čkyně .Dál na Vimperk jsou to jen špatně vyhozené peníze. Maximálně bych to zařadil do dalšího projektu Čkyně-Vimperk
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/ ... die&page=0
nevíte někdo kdy plánují přidat leták ke stavbě ?
nevíte někdo kdy plánují přidat leták ke stavbě ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Tohle by zatím nestačilo?
https://www.volyne.eu/assets/File.ashx? ... enty=11491
https://www.volyne.eu/assets/File.ashx? ... enty=11491
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Myslím, že v mapové aplikaci ŘSD na stavbě I/4 Volyně-Zlešice přibyla malůvka. Je to pod šedým puntíkem. Teď ještě leták.
Ale připisují tam tohle:
Ale připisují tam tohle:
Pokud je to křížení s II/142 mimoúrovňové bez napojení, tak je to za mě velmi povedená stavba. Jen bych možná řekl, že když už se dělá taková hezká přeložka, tak se mohl řešit i ten kousek na začátku stavby v Přechovicích, byť to tam nevede vyloženě středem zástavby.V listopadu 2022 byla dokončena Dokumentace EIA. Veřejné projednání se uskuteční 23. 1. 2023 ve Volyni.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Jupí už jsem se na něco takového těšil . Taky mě potěšilo že je v plánu něco jako napřímení silnice od Strunkovic po Volyni. Ideálně by to chtělo napřímení silnice od Strakonic až po Vimperk třeba ve 4 stavbách.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Tak to je vtipné... na poměrně vytížené a mnohem důležitější I/27 kolem Klatov kruháky, tady MUK...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
U Klatov byly také původně MÚK... Možná je to jen relikt minulosti, kdy ty Klatovy padly do doby Bártova šetření, podobně jako D1 0136 a MÚK Plotiště, a ta setrvačnost je zde bohužel přes 10 let. Možná se teď blíží doba, kdy se budou tyto hlavní tahy dělat pořádně, byť už jenom v S9,5. Celkem nadějná je mj. I/26, I/27 na sever od Plzně, I/38 od D1 na jih apod. Ale pak jsou tady pořád zase prasárny, kde se kruháčí nešetří i přes to, že se jedná o tranzitní tahy. Otázkou je, jak moc na to mají vliv jednotlivé krajské správy, nebo se tyto koncepční věci řeší někde výš?
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Co si tak pamatuji tak původně měla být s II/144 klasická průsečná křižovatka.Kdy to změnili nevím. Spíš jsem rád že neprošla ta dřívější verze obchvatu kdy by se I/4 odpojovala až u Volyňky https://mapy.cz/s/nopabafopu . Nevím co to v té době bylo za plány a jsem rád že prošla varianta i s tunelem i s múk .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Dělají to jak to koho kde napadne. Jak jakého projektanta a hlavně jak jakou správu. Není v tom jediný náznak systému. A to se bavím o mladších projektech. Stavby typu Klatovy nebo třeba Lechovice (I/53) do toho už radši nepočítám, to je opravdu tím, jak se realizují staré projekty._jan91 píše:U Klatov byly také původně MÚK... Možná je to jen relikt minulosti, kdy ty Klatovy padly do doby Bártova šetření, podobně jako D1 0136 a MÚK Plotiště, a ta setrvačnost je zde bohužel přes 10 let. Možná se teď blíží doba, kdy se budou tyto hlavní tahy dělat pořádně, byť už jenom v S9,5. Celkem nadějná je mj. I/26, I/27 na sever od Plzně, I/38 od D1 na jih apod. Ale pak jsou tady pořád zase prasárny, kde se kruháčí nešetří i přes to, že se jedná o tranzitní tahy. Otázkou je, jak moc na to mají vliv jednotlivé krajské správy, nebo se tyto koncepční věci řeší někde výš?
S II/144 buď MÚK nebo mimoúrovňové vykřížení bez propojení. Všechno ostatní je naprosto špatné řešení.
darwousek: hmm, takže nový projekt to o něco protáhl, ale zase kousek severněji ještě zbyde. To už se to mohlo protáhnout fakt pořádně, aby zmizly všechny 50ky.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Tam mě štve ten šílený přejezd v křižovatce se semaforem na I/4 samozřejmě s MPR 50 km/h https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=871 ... 95192&z=18 . Tam by to potřebovalo západní obchvat kolem Volyňky třeba takhle https://mapy.cz/s/bedecevesu . Nejlépe jak vy kolego píšete napojit to ještě na tu stávající stavbu aby byla Volyně komplet vyřešená.
Bohužel v tom letáčku od řsd je stavba Strunkovice-Volyně zakreslená ale na nějáký obchvat Přechovic to nevypadá . Tak doufejme že v té stavbě Strunkovice-Volyně bude alespoň vyřešení úr. přejezdu u Strunkovic a rovnou i obchvat Strunkovic.
Bohužel v tom letáčku od řsd je stavba Strunkovice-Volyně zakreslená ale na nějáký obchvat Přechovic to nevypadá . Tak doufejme že v té stavbě Strunkovice-Volyně bude alespoň vyřešení úr. přejezdu u Strunkovic a rovnou i obchvat Strunkovic.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Neví někdo proč se i přes postup stavby Zlešice-Volyně stále aktualizuje leták stavby Strakonice-Volyně https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... imperk.pdf . Kde je ta stará zkrácená verze obchvatu co z poloviny vede městem . A zároveň je zde ten zvláštní západní obchvat Zlešic .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
EIA 6/1996...