I/4 Strakonice – Vimperk
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
To už je dávno propadlé.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Právě proto se dělala to komplet nová EIA dokumentace.
Jinak už mě štvou Nišovice s tím jak nechtějí tu múk že je prý monstrozní . Nedokážu si tam ale představit něco jako kruháč nebo nedejbože průsečnou křižovatku.
Jinak už mě štvou Nišovice s tím jak nechtějí tu múk že je prý monstrozní . Nedokážu si tam ale představit něco jako kruháč nebo nedejbože průsečnou křižovatku.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
https://www.volyne.eu/assets/File.ashx? ... enty=15305 mínka o přeložce je v měsíčníku Volyně . Přibližně od konce 1. stránky . Ale nepíše se tam nic co už by nezaznělo někde jinde .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Zdopravy.cz: Obchvat Volyně na cestě do Bavorska získal klíčový souhlas při posouzení vlivů na okolí (EIA)
https://zdopravy.cz/obchvat-volyne-na-c ... li-152434/
Na žádost města Volyně byla prověřena možnost realizace hloubeného tunelu o délce 150 metrů v blízkosti Kaple Anděla Strážce.
Přeložka se napojí na stávající silnici severně od Volyně mimoúrovňovou křižovatkou, ukončení trasy pak bylo posunuto na jih až za obec Zlešice.
Zdroj:Stavět se má v letech 2027 až 2030
https://zdopravy.cz/obchvat-volyne-na-c ... li-152434/
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Až na ten termín dobry. Jsou zde stavby, které mají buď UR nebo mají o UR požádáno již dnes a jsou v plánu 2030+. A jsou rozhodně potřebnější ..
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Já jsem třeba rád že se toho fakt v 2030 snad dočkáme.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Mě to přijde jako úplně mimo. Pokud má fungovat nějaká prioritizace staveb (jakože v následujících 5 letech rozhodně nebude situace že budou peníze na všechno co bude připravené), tak do tohohle by se před rokem 2030 fakt kopnout nemělo. Přál bych si podobně komfortní silnici na celém úseku na české straně už od Strážného, ale je to opravdu tak do příští dekády takovéto silnice. Chybí hlavní, násobně potřebnější tahy (a to teď vůbec nemyslím dálnice).
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Pánové, tohle datum je teprve nástřel. Veškeré diskuze pro x proti je na stejné úrovni jako blondýnka x bruneta. Termín je pouze indikativní. Potřebnost je další příběh...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Třeba právě Nišovice co za boha nechtějí tu MÚK s II/144 .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
kote
ovšem v tebou uvedené úrovni, mám již nějaké to desetiletí jasno
blondýny
omlouvám se za OT
ovšem v tebou uvedené úrovni, mám již nějaké to desetiletí jasno
blondýny
omlouvám se za OT
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Ke stavbě I/4 Volyně – Zlešice, přeložka přibl leták https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :20:18.195 . I s 2 ekodukty u Zlešic a posunutím stavby z 2027-30 na 2028-30 . Zaroveň se šediv zakreslenou stavbou I/4 Strunkovice nad Volyňkou – Volyně bohužel bez obchvatu kolem Přechovic. Trochu mě překvapuje SPP aneb vydání společného povolení . To se bude stavět zároveň něco dalšího ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
SPP podle mě bude sjednocené územní a stavební povolení (a řízení) dle liniového zákona (nebo tak něco). Ostatně tam chybí sloupec na územní řízení.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Takže se bude žádat o více povolení najednou ? Jinak mě zaskočilo datum až 2027. EIA máme už od března tak proč se se SP a ÚŘ nezačne hned . Dejme tomu by SP a ÚŘ mohlo být 2025 (Optimistické datum) . Mezitím by se vykoupili pozemky a 2025-6 by se začalo stvět a 2028-9 by se mohlo jezdit. Ta úspora rok by alespoň pro lidi co po I/4 jezdí každodenně jako já velká. Je mi docela líto že na jihu není alespoň šedivě stavba obchvatu Čkyně. To samé že to moc nevypadá na obchvat Přechovic ať se zbavíme tohohle https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=871 ... 94982&z=18 debi*ního semaforu.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Hoši, jestli navštěvujete tohle fórum, tak byste o společném povolení už mohli něco čuchat, ne ? Je to samozřejmě jak píše dusek.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Jinak je třeba taky očko hodit na stav státní kasy. Zahajuje se toho více než dost. Rozumím samozřejmě tomu, že by každý rád viděl stavbu právě v jeho okolí, či tu kde jezdí velmi často...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Jo to je mi jasné, jsem ovlivněn tím že po I/4 kažý den jezdím. Jinak bych asi taky viděl stavbu jak zbytečnou.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Každá stavba je svým způsobem důležitá Darwousku, spíše jde o prioritizaci staveb...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
No právě..... Jen tak pro porovnání I/4 ve Volyni -8.6 tis. denně + je to jediný tah z JH kraje do Německa. Bude se stavět 2028-30
I/57 Linhartovy-5.8 tis. denně. Bude se stavět 2023-24
I/4 Strakonice-14tis. denně. Kdy se bude stavět nikdo neví.
D0 Běchovice-Nevím kolik tam má jezdit ale víc jak 40tis. to bude. Stavět se má 2024-27
A bizárek na závěr. I/60 Javorník-1.6 tis. denně. Stavělo se 2009-12.....
Jedinou útěchou je že ten obchvat Jeseníku je bez zářezů atd. a nebyl nejdražší
I/57 Linhartovy-5.8 tis. denně. Bude se stavět 2023-24
I/4 Strakonice-14tis. denně. Kdy se bude stavět nikdo neví.
D0 Běchovice-Nevím kolik tam má jezdit ale víc jak 40tis. to bude. Stavět se má 2024-27
A bizárek na závěr. I/60 Javorník-1.6 tis. denně. Stavělo se 2009-12.....
Jedinou útěchou je že ten obchvat Jeseníku je bez zářezů atd. a nebyl nejdražší
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Tohle uvažování je bohužel v ČR naprosto zbytečné. Možná začne být na místě prioritizovat v nadcházejících 10 letech, doteď to nemělo smysl.
S takovou by se nestavěla ani D6, D7, D48, D55...
Ale doufám, že se teď vyberou třeba nějaké tahy, které povalí vyšším tempem a více staveb hned po sobě. Nebo se prostě budou připravovat mnohem delší a ucelené přeložky. A ne během 10 let stavět 20 obchvatů na 20 silnicích. To je úplně k ničemu (výjimkou jsou snad nějaké obce/města, která jsou silnou bodovou závadou).
S takovou by se nestavěla ani D6, D7, D48, D55...
Ale doufám, že se teď vyberou třeba nějaké tahy, které povalí vyšším tempem a více staveb hned po sobě. Nebo se prostě budou připravovat mnohem delší a ucelené přeložky. A ne během 10 let stavět 20 obchvatů na 20 silnicích. To je úplně k ničemu (výjimkou jsou snad nějaké obce/města, která jsou silnou bodovou závadou).
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Arame naprostý souhlas ! Problém je, že pokud nějaký starosta "tlačí a prudí" permanentně, tak to stavbu posune. Obávám se, že sousloví "ucelený tah" zatím moc do plánování nezapadá. Byť by to bylo logické. Zatím je používán "salám". Díky za něj. Ale změna by měla / mohla / nastat...
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Hýbe se nám i navazující stavba viz . https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC1069 bohužel to však nevypadá na nějáký obchvat Strunkovic . 2030-2032 vypadá fajn. Tak třeba budeme za 10 let jezdit od Zlešic do Strunkovic po novém. Samozřejmě že by byl fajn i obchvat Strakonic ale na ten to moc do 10 let nevidím.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Zakázka na vypracování projektové dokumentace na stavbu Volyně-Zlešice https://www.hlidacstatu.cz/Detail/24333665 .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Ale to je jen oprava
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
je vypsána zakázka na vypracování dokuemtace EIA na úsek I/4 Volyně - Strunkovice nad Volyňkou
Re: I/4 Strakonice – Vimperk
Tak by mě zajímalo jaká varianta nakonec projde. Doufám v MAX.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.