- Hlavní výkres územního plánu Strakonice (zdroj: Územní plán Strakonice), účinný od 2. ledna 2012, kde je na východ od Strakonic šedým pruhem (a hlavně červenými čárami) nakreslena trasa východního obchvatu, s poznámkou:
- Výkres širších vztahů Územního plánu Strakonice (zdroj opět Územní plán Strakonice), kde je vidět trasa východního obchvatu více v kontextu stávající I/4Nejvýznamnějším návrhem v území řešeném Územním plánem Strakonice je východní obchvat města (komunikace I/4), který je však již přebírán z návrhu Zásad územního rozvoje Jihočeského kraje. Navržená trasa se vyhýbá zastavěnému území města a zároveň umožňuje napojení stávající průmyslové zóny prodloužením Heydukovy ulice. Předložená varianta rovněž minimalizuje zásah do otevřené krajiny a prochází podél zastavěného území částečně v rámci stávajících zastavitelných ploch.
- Koncepce optimalizace dopravní sítě: Návrh opatření v ORP Strakonice, kde je zakreslen východní okruh Strakonic v ještě širším kontextu