VMO: Dobrovského B
Re: VMO: Dobrovského B
řeknu vám, že při jízdě z Pisárek nebo od Dobrovského na novou kruhovou křižovatku je to přejetí do levého pruhu dost krátké. Borec do mně dnes málem napálil. Když člověk náhodou přejede svůj výjezd a bude chtít to znovu objet tak bude přejíždet z pruhu do pruhu. Holt daň za preferenci dopravního proudu Kr. pole - centrum a zpět. Koneckonců podobný parametr křižovatky v Olomouci se řešil v samostatné sekci okr. křižovatky.
Re: VMO: Dobrovského B
a kdy už budou nějaké průjezdní fotky nebo video??
Re: VMO: Dobrovského B
Můžou být aspoň fotky z průchodu?
Můj "oblíbený" výjezd Dobrovského a (polo)kruháč
Můj "oblíbený" výjezd Dobrovského a (polo)kruháč
- Přílohy
-
- S6061158.jpg (179.66 KiB) Zobrazeno 8068 x
-
- S6061157.jpg (192.84 KiB) Zobrazeno 8068 x
-
- S6061156.jpg (188.58 KiB) Zobrazeno 8068 x
Re: VMO: Dobrovského B
A při příjezdu od severu dopravní značení ještě není úplně optimální
- Přílohy
-
- S6061160.jpg (198.26 KiB) Zobrazeno 8072 x
Re: VMO: Dobrovského B
ty se naotravuješkasme píše:a kdy už budou nějaké průjezdní fotky nebo video??
VMO Dobrovského B: Žabovřeská - Hradecká směr SY
http://youtu.be/_khZoi0Dams
VMO Dobrovského B: Hradecká - Žabovřeská
http://youtu.be/k2R-SpWymbw
VMO Dobrovského B: Žabovřeská - Hradecká směr centrum a zpět na SY
http://youtu.be/jCutW19Y5_I
VMO Dobrovského B: Purkyňova - Žabovřeská
http://youtu.be/h5AlPDWqHkQ
Jinak kvalita (rozumněj rovinnost) obrusu mě na některých místech zklamala
Re: VMO: Dobrovského B
Jsem zvědavej, jak nalajnujou směr z města na Svitavy z poslední fotky, zatím mě to připadá, že se budou ty 2 pruhy za mostem rovnat do jednoho, protože jeden pruh zabere směr z křižovatky z Královopolskou při výjezdu na Svitavy.. To by bylo celkem na houby..
Re: VMO: Dobrovského B
Chtělo by to udělat nějak ve stylu jako na křižovatce Hradecká x Sportovní, tam by to přijde docela dobré, plynulé a kapacitní spojení.
Re: VMO: Dobrovského B
To je pravda pouze z poloviny. Napojeni Novomestske je naprosta tragediemulti píše:Chtělo by to udělat nějak ve stylu jako na křižovatce Hradecká x Sportovní, tam by to přijde docela dobré, plynulé a kapacitní spojení.
Re: VMO: Dobrovského B
To je pravda, však tu jsem ani nemyslel.
Jezdím přes křižovatku od pondělka a sleduji rapidní nárůst dopravy ve směru Řečkovice-centrum. V pondělí průjezd v pohodě a dnes už jsem čekal v dlouhé frontě na semaforech a pak u kruháče. Myslím, že až si na to lidi zvyknou, tak to bude pěkně zacpaný...
Jezdím přes křižovatku od pondělka a sleduji rapidní nárůst dopravy ve směru Řečkovice-centrum. V pondělí průjezd v pohodě a dnes už jsem čekal v dlouhé frontě na semaforech a pak u kruháče. Myslím, že až si na to lidi zvyknou, tak to bude pěkně zacpaný...
Re: VMO: Dobrovského B
Řekl bych, že to bude způsobeno spíš uzavírkou Palackého v úseku Semilasso-Husitská. Pro cesty od Řečkovic do centra teď přichází v úvahu jenom Sportovní (tam se ale musí pak jet prakticky až na Koliště, protože zavřená Pionýrská), Purkyňova (špunty v podobě zastávek MHD) nebo Hradecká-Veveří. A ta poslední varianta je z mého pohledu momentálně nejlepší. Všichni se snaží vyhnout Semilassu, protože tam je to ve špičkách teď bez šance...
Re: VMO: Dobrovského B
Trochu OT, nicméně zčásti souvisí:
Info ze stránek SÚS JMK
http://www.susjmk.cz/index.php?FaqType=5
Otázka: Dobrý den, je plánována v souvislosti s otevřením Královopolských tunelů na VMO Brno výměna obrusných vrstev na ulici Hradecká (II/640; mezi Skácelovou a I/43)?
Odpověď: Dobrý den, oprava povrchů sil. II/640 Hradecká se připravuje. Je hotova diagnostika vozovky, probíhá jednání s ŘSD o financování. Oprava by měla proběhnout ještě v tomto roce. ing. Vladimír Svoboda ved. TSČ Brno-město oblast Brno SÚS JmK
Info ze stránek SÚS JMK
http://www.susjmk.cz/index.php?FaqType=5
Otázka: Dobrý den, je plánována v souvislosti s otevřením Královopolských tunelů na VMO Brno výměna obrusných vrstev na ulici Hradecká (II/640; mezi Skácelovou a I/43)?
Odpověď: Dobrý den, oprava povrchů sil. II/640 Hradecká se připravuje. Je hotova diagnostika vozovky, probíhá jednání s ŘSD o financování. Oprava by měla proběhnout ještě v tomto roce. ing. Vladimír Svoboda ved. TSČ Brno-město oblast Brno SÚS JmK
Re: VMO: Dobrovského B
dnes je na žabovřeské jen 1 pruh, kolony už od mostu přes kralopolskou
Maluji vodorovne značení, snad pak už budeme jezdit alespoň přes žabiny všemi pruhy
Maluji vodorovne značení, snad pak už budeme jezdit alespoň přes žabiny všemi pruhy
Re: VMO: Dobrovského B
Mam par akt. fotecek
Vjezd do tunelu ze strany Zabovresky - pekna cedule
Vjezd do tunelu ze strany Zabovresky - pekna cedule
- Přílohy
-
- Vjezd do tunelu od Zabovresk
- P7035475m.jpg (46.13 KiB) Zobrazeno 7058 x
Re: VMO: Dobrovského B
Z Kralovopolske strany se usilovne pracuje. Chybi jen obrusna vrstva asfaltu.
!!! Pozor !!!!
vsem rychlikum na fotce v priloze je videt ze pri vjezdu do tunelu jsou smycky pro mereni rychlosti a protoze prijde souvisla obrusna vrstva, tak to po dokonceni nebude vubec videt (na rozdil od jizni spojky v Praze).
!!! Pozor !!!!
!!! Pozor !!!!
vsem rychlikum na fotce v priloze je videt ze pri vjezdu do tunelu jsou smycky pro mereni rychlosti a protoze prijde souvisla obrusna vrstva, tak to po dokonceni nebude vubec videt (na rozdil od jizni spojky v Praze).
!!! Pozor !!!!
- Přílohy
-
- Konec tunelu smerem z Zabin ke Kralovopolske.
- P7035481m.jpg (63.18 KiB) Zobrazeno 7060 x
-
- Vyjezd z tunelu smerem na Kralovopolskou.
- P7035480m.jpg (45.6 KiB) Zobrazeno 7060 x
-
- Vjezd od Kralovopolske. Uz tam maji smycky pro mereni rychlosti.
- P7035477m.jpg (55.36 KiB) Zobrazeno 7060 x
Re: VMO: Dobrovského B
Pěkné fotky!
Opravdu jsou to smyčky na měření rychlosti vozidel? Nebo jsou na počítání intenzit? Pokud vím, na rychlost se používá buď stacionární radar, nebo soustava kamer u úsekového měření.
Opravdu jsou to smyčky na měření rychlosti vozidel? Nebo jsou na počítání intenzit? Pokud vím, na rychlost se používá buď stacionární radar, nebo soustava kamer u úsekového měření.
Re: VMO: Dobrovského B
Pokud jsou to jen ty smyčky na fotce, ta to je měření intenzit. Na měření rychlosti potřebujete na každý pruh smyčky dvě. To se běžně používá, ale tahají se z toho jen rychlosti pro statitistiku. Nevím o sčítači se smyčkami, který by byl využit pro postih závodníků....
Re: VMO: Dobrovského B
Mě by spíš zajímalo co se stalo s tou cedulí.
Re: VMO: Dobrovského B
Ja nechápu co ta cedule má napovědět ?!? co bude za 1200m ? tunel ?
Re: VMO: Dobrovského B
Nechápu co je na tom k nepochopení
za 1200 m je společný sjezd na SY a centrum ...
za 1200 m je společný sjezd na SY a centrum ...
Re: VMO: Dobrovského B
Ročenka 2011 ÚDI Praha: "Měření okamžité rychlosti s využitím pouze jedné kamery na jeden pruh a detekčních smyček bylo v Praze realizováno poprvé v roce 2010 v blízkosti tramvajové zastávky Ořechovka ve směru do centra města."Toxy píše:Pokud jsou to jen ty smyčky na fotce, ta to je měření intenzit. Na měření rychlosti potřebujete na každý pruh smyčky dvě. To se běžně používá, ale tahají se z toho jen rychlosti pro statitistiku. Nevím o sčítači se smyčkami, který by byl využit pro postih závodníků....
Tady je nějaká malůvka k tomu: http://kamery.praha.eu/SemaforDetail.jsp?id=28708935
A ano, smyčky jsou tam dvě: http://goo.gl/maps/3blV
Re: VMO: Dobrovského B
adamos píše:Pěkné fotky!
Opravdu jsou to smyčky na měření rychlosti vozidel? Nebo jsou na počítání intenzit? Pokud vím, na rychlost se používá buď stacionární radar, nebo soustava kamer u úsekového měření.
Na fotce je zabrana jen jedna na jeden pruh a o par desitek metru dal je totez, takze ANO, jsou 2 v odstupu v kazdem pruhu. celkem tedy 4 smycky na vjezdu od Kralovopolske. Jedine co jsem na miste nevidel k mereni rychlosti je kamera ktera k tomu usekovemu mereni prida foto.
Re: VMO: Dobrovského B
Neni tak tak 1,4Km ? Mě to přijde docela zmatečné... Vjezd do tunelu je docela kritické místo ( mění se osvětlení atd ), tak nechapu proč tam je cedule s informacemi o výjezdu...balance píše:Nechápu co je na tom k nepochopení
za 1200 m je společný sjezd na SY a centrum ...
Re: VMO: Dobrovského B
Třeba protože se pak na konec tunelu nevejde?
Re: VMO: Dobrovského B
Cedule s "exitem" mi přijde v pořádku (až na její fyzický stav ). 1200m je taky OK, tubus ve směru na Lesnou má 1258m, na cedulích se píšou vždy jen stovky metrů. Za výjezdem z tunelů určitě další cedule budou, ale je fajn vědět pro mimobrňáky že na Svitavy je třeba se řadit do pravýho pruhu už na vjezdu, aspoň se vyhnou zmatkům při výjezdu.
Nevíte spíš někdo proč ještě pořád nepustili výjezd z kruhovýho objezdu na Žabiny? Prvně jsem myslel že je to nedodělaným chodníčkem, ale pokud vím tak ten už je hotovej.
Nevíte spíš někdo proč ještě pořád nepustili výjezd z kruhovýho objezdu na Žabiny? Prvně jsem myslel že je to nedodělaným chodníčkem, ale pokud vím tak ten už je hotovej.