Menší silniční stavby v Brně
Re: Menší silniční stavby v Brně
Jédamane S73 znamená prostě 4-pruhovou I/73 a už to zde furt neřešte. Oficiálně “S” nic není, jen se to pracovně (a zde na fóru) používá právě pro odlišení 4-pruhu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Netušíte někdo jak to je s touto stavbou.Warcz píše:.... myslím, že stejnou pozornost zaslouží třeba křižovatka Kníničská x Veslařská kde by to sneslo posunout šalinu a dodělat nájezdové rampy. Tím by se vyhodila jedna světelná křižovatka.
Vím, že před více než 5 lety se připravovala na tuto úpravu PD, ale od té doby o tom nic nevím. Tak ve kterém šuplíku to skončilo....
Re: Menší silniční stavby v Brně
Podle mě to osadili semafory a vyřešeno
Re: Menší silniční stavby v Brně
semafory se tam davali v jinem case a argument byla predevsim stavba zabovreske
Re: Menší silniční stavby v Brně
Šalinou mezi Štefánikovou čtvrtí a Lesnou: takto bude vypadat prodloužená trať
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... -2022.html
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... -2022.html
Re: Menší silniční stavby v Brně
Nechci rýpat, ale téma je "silniční" stavby.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Ten komentář je dost hloupý. Celá stavba mění i vedení silniční dopravy. Mj. je na Lesné atypický kruháč, který celý příjde pryč (a není to jediná změna).
Re: Menší silniční stavby v Brně
Ano, o tom "kruháči" (co ale není kruháč) na Lesné se vedly dlouhé diskuze, konečně se s ním bude něco dít.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Klid, já to myslel fakt jen jako rýpnutí. Naopak jsem rád za každý příspěvek o jakékoli dopravní stavbě (i když o této spojce jsem konkrétně už četl).Kamikadze píše:Ten komentář je dost hloupý. Celá stavba mění i vedení silniční dopravy. Mj. je na Lesné atypický kruháč, který celý příjde pryč (a není to jediná změna).
Re: Menší silniční stavby v Brně
Podle https://www.seznamzpravy.cz/clanek/regi ... ina-190511 má obchvat Tuřan stát 300 milionů.
Článek o připravovaných obchvatech v Brně (není úplně optimistický): https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 20209.html
Článek o připravovaných obchvatech v Brně (není úplně optimistický): https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 20209.html
Re: Menší silniční stavby v Brně
Článek je zpoplatněn... Je tam něco o obchvatu Tuřan?
Re: Menší silniční stavby v Brně
F5+vhodně načasovaný esc na přerušení načítání skriptu ho odemkne.
Je tam jen
Je tam jen
Momentálně zpracovávají aktualizaci dokumentace pro územní rozhodnutí. „Těleso obchvatu se posune tak, aby vyhnulo ochrannému pásmu letiště. V Pratecké ulici směrem na Dvorska vznikne kruhový objezd," přiblížil změny tuřanský starosta Radomír Vondra.
Podle něho je v současnosti vykoupených zhruba třicet procent parcel od soukromých majitelů. Dalších deset procent je rozjednaných, pro ně aktuálně vznikají znalecké posudky. „Stavět by se mohlo v letech 2026 až 2028," doplnila Markéta Chumchalová z krajského úřadu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 20412.html
Nemáte někdo možnost sem postnout celý text?
Nemáte někdo možnost sem postnout celý text?
Re: Menší silniční stavby v Brně
Obchvaty brněnských částí: posun u Slatiny, Maloměřice a Obřany nejsou v plánu
brnensky.denik.cz
Obchvat má ulevit dopravou zkoušené Slatině. Brněnská část na něj čeká roky, brzy má vzniknout potřebná studie.
Kliknutím zvětšíte
Stavba obchvatu. Ilustrační foto | Foto: Deník / Jaroslav Loskot
Na hustou dopravu si stěžují obyvatelé brněnské Slatiny. Auty zahlcená je především křižovatka Tuřanky a Řípské ulice. „Je tady hrozný provoz. Znám dost lidí, kteří raději jezdí hromadnou dopravou, než aby tudy projížděli autem,“ řekla například Zuzana Tichá. Odlehčit má městské části plánovaný obchvat.
Zlepšení příjezdů do Modřic: opraví rozbitou silnici, doplní protihlukovou stěnu
Obchvat brněnské Slatiny: * Aktuální fáze: brzy začátek prací na studii, hotovo do konce roku * Trasa: podél D1 od mimoúrovňové křižovatky Slatina po novou mimoúrovňovou křižovatku Podolí na I/50 * Délka: 2,35 kilometru * Začátek stavby: přesné datum neurčeno, čekání na územní studii * Důvody stavby: dopravní odlehčení brněnské městské části Slatina
Podle původních plánů měli dělníci se stavbou začít už v roce 2011. Postup ale zbrzdil odkup pozemků. „Momentálně zahájíme práce na studii, která by měla být hotová koncem roku,“ uvedl ředitel jihomoravské Správy a údržby silnic Roman Hanák.
Obchvat Slatiny povede podél dálnice D1. Od mimoúrovňové křižovatky Slatina po nové mimoúrovňové křížení Podolí na silnici I/50. Bude dlouhý zhruba 2,35 kilometru. Kdy stavba začne, nyní není jasné. Stejně jako náklady. „Musíme počkat na územní studii, přesné datum zatím určené není,“ sdělil Hanák.
Starosta městské části Jiří Ides je přesvědčený, že v zájmu Slatiny je, aby stavba začala co nejdříve. „Nejkritičtější je dopravní situace okolo křižovatky ulic Tuřanky a Řípské. Každý den je přeplněná, je nutné jí ulevit,“ zdůraznil.
Zatímco Slatinští mohou už alespoň doufat v brzký začátek, hůře jsou na tom lidé v další části Brna: Maloměřicích a Obřanech. Také tam vyhlížejí vznik obchvatu. „Stavba ale zatím není ani v územním plánu města,“ konstatoval ředitel Hanák.
Podle tamní starostky Kláry Liptákové je nejhorší stav na silnici vedoucí Selskou, Obřanskou a Fryčajovou ulicí. „Prašnost a hluk však ovlivňují život i v dalších ulicích,“ upozornila.
Cesta přivádí do Brna dopravu z oblasti Bílovic nad Svitavou, Adamova a dalších míst. „Všechna auta mířící ze severovýchodu projíždí Fryčajovou a Obřanskou ulicí, které jsou hlavními tepnami Maloměřic a Obřan. Na takovou hustotu nebyly připraveny silnice ani obyvatelé,“ popsala primátorka Markéta Vaňková.
Podle Liptákové byla silnice tehdy stavěná, aby na ní jezdily povozy s koňmi, nikoliv tisíce aut a kamionů. „Obchvat problémy vyřeší. Nejvíce pomůže nám, kteří žijeme okolo těch frekventovaných cest,“ řekla.
Trolejbusové puzzle v Brně: koupí jen díly, nové vozy si sami poskládají
Brněnští radní nedávno podepsali memorandum o spolupráci Brna, městské části Maloměřice a Obřany a společnosti Teplárny Brno, která chce výstavbu obchvatu podpořit.
Dokument vyjasňuje postupy a role při přípravě stavby. Potvrzuje také závazek tepláren k úhradě nákladů souvisejících s přípravou až do výše šesti milionů. Jde o projektovou dokumentaci mířící ke stavebnímu povolení a všechny náležitosti s tím spojené.
MICHAL HRABAL JAKUB TRUČKA
Předplaťte si Deník.cz a čtěte vše bez limitu a omezení. Více zde.
Tento článek jste si mohli přečíst díky předplatnému Deník Klubu
Odesláno z mého XQ-AS52 pomocí Tapatalk
brnensky.denik.cz
Obchvat má ulevit dopravou zkoušené Slatině. Brněnská část na něj čeká roky, brzy má vzniknout potřebná studie.
Kliknutím zvětšíte
Stavba obchvatu. Ilustrační foto | Foto: Deník / Jaroslav Loskot
Na hustou dopravu si stěžují obyvatelé brněnské Slatiny. Auty zahlcená je především křižovatka Tuřanky a Řípské ulice. „Je tady hrozný provoz. Znám dost lidí, kteří raději jezdí hromadnou dopravou, než aby tudy projížděli autem,“ řekla například Zuzana Tichá. Odlehčit má městské části plánovaný obchvat.
Zlepšení příjezdů do Modřic: opraví rozbitou silnici, doplní protihlukovou stěnu
Obchvat brněnské Slatiny: * Aktuální fáze: brzy začátek prací na studii, hotovo do konce roku * Trasa: podél D1 od mimoúrovňové křižovatky Slatina po novou mimoúrovňovou křižovatku Podolí na I/50 * Délka: 2,35 kilometru * Začátek stavby: přesné datum neurčeno, čekání na územní studii * Důvody stavby: dopravní odlehčení brněnské městské části Slatina
Podle původních plánů měli dělníci se stavbou začít už v roce 2011. Postup ale zbrzdil odkup pozemků. „Momentálně zahájíme práce na studii, která by měla být hotová koncem roku,“ uvedl ředitel jihomoravské Správy a údržby silnic Roman Hanák.
Obchvat Slatiny povede podél dálnice D1. Od mimoúrovňové křižovatky Slatina po nové mimoúrovňové křížení Podolí na silnici I/50. Bude dlouhý zhruba 2,35 kilometru. Kdy stavba začne, nyní není jasné. Stejně jako náklady. „Musíme počkat na územní studii, přesné datum zatím určené není,“ sdělil Hanák.
Starosta městské části Jiří Ides je přesvědčený, že v zájmu Slatiny je, aby stavba začala co nejdříve. „Nejkritičtější je dopravní situace okolo křižovatky ulic Tuřanky a Řípské. Každý den je přeplněná, je nutné jí ulevit,“ zdůraznil.
Zatímco Slatinští mohou už alespoň doufat v brzký začátek, hůře jsou na tom lidé v další části Brna: Maloměřicích a Obřanech. Také tam vyhlížejí vznik obchvatu. „Stavba ale zatím není ani v územním plánu města,“ konstatoval ředitel Hanák.
Podle tamní starostky Kláry Liptákové je nejhorší stav na silnici vedoucí Selskou, Obřanskou a Fryčajovou ulicí. „Prašnost a hluk však ovlivňují život i v dalších ulicích,“ upozornila.
Cesta přivádí do Brna dopravu z oblasti Bílovic nad Svitavou, Adamova a dalších míst. „Všechna auta mířící ze severovýchodu projíždí Fryčajovou a Obřanskou ulicí, které jsou hlavními tepnami Maloměřic a Obřan. Na takovou hustotu nebyly připraveny silnice ani obyvatelé,“ popsala primátorka Markéta Vaňková.
Podle Liptákové byla silnice tehdy stavěná, aby na ní jezdily povozy s koňmi, nikoliv tisíce aut a kamionů. „Obchvat problémy vyřeší. Nejvíce pomůže nám, kteří žijeme okolo těch frekventovaných cest,“ řekla.
Trolejbusové puzzle v Brně: koupí jen díly, nové vozy si sami poskládají
Brněnští radní nedávno podepsali memorandum o spolupráci Brna, městské části Maloměřice a Obřany a společnosti Teplárny Brno, která chce výstavbu obchvatu podpořit.
Dokument vyjasňuje postupy a role při přípravě stavby. Potvrzuje také závazek tepláren k úhradě nákladů souvisejících s přípravou až do výše šesti milionů. Jde o projektovou dokumentaci mířící ke stavebnímu povolení a všechny náležitosti s tím spojené.
MICHAL HRABAL JAKUB TRUČKA
Předplaťte si Deník.cz a čtěte vše bez limitu a omezení. Více zde.
Tento článek jste si mohli přečíst díky předplatnému Deník Klubu
Odesláno z mého XQ-AS52 pomocí Tapatalk
Re: Menší silniční stavby v Brně
Obchvat Obřan nový územní plán řeší, nicméně mám pocit, že tam jsou dvě "předběžné varianty", s tím, že jedna je ohleduplnější ke krajině a k archeologickému nalezišti Hradisko a vede v tunelu pod ním, namísto po jeho okraji.
Takže je dost možné, že nevznikne žádný a dopadne to jako s Žabovřeskou a budou se 30 let všici hádat, kudy tedy. On totiž i ten obchvat bez tunelu nebude úplně levná záležitost na krajskou komunikaci vzhledem k tomu, co všechno musí překonávat.
Každopádně by to postavit fakt chtělo, za mě je směr Bílovice/Adamov ten nejvíce podceněný výjezd z Brna když to vezmeme ve vztahu množství provozu vs vedení a parametry komunikace. To i do Bitýšky přes Bystrc se jede lépe.
Takže je dost možné, že nevznikne žádný a dopadne to jako s Žabovřeskou a budou se 30 let všici hádat, kudy tedy. On totiž i ten obchvat bez tunelu nebude úplně levná záležitost na krajskou komunikaci vzhledem k tomu, co všechno musí překonávat.
Každopádně by to postavit fakt chtělo, za mě je směr Bílovice/Adamov ten nejvíce podceněný výjezd z Brna když to vezmeme ve vztahu množství provozu vs vedení a parametry komunikace. To i do Bitýšky přes Bystrc se jede lépe.
Re: Menší silniční stavby v Brně
//Příspěvek smazán kvůli používání vulgarismů//
Re: Menší silniční stavby v Brně
90% neduhů v Brně a v celém JMK je (krom ŘSD) i špatným vedením kraje. A to myslím jako dlouhodobým, teď v posledních 2 letech vyhlížím světlejší zítřky, snad se jich dočkáme.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Přesně tak, dostat se ve špičcce z Brna na sever je horor. A to nemluvím jen o nechvalně proslulé I/43. Do Soběšic, Bílovic nebo Ochoza vedou naprosto šílený silnice, přitom po nich projíždí klidně i 6-8 tisíc aut denně. A kraj s tím nic nedělá, žádný přeložky nejsou ani v plánu.Aram96 píše:Každopádně by to postavit fakt chtělo, za mě je směr Bílovice/Adamov ten nejvíce podceněný výjezd z Brna když to vezmeme ve vztahu množství provozu vs vedení a parametry komunikace. To i do Bitýšky přes Bystrc se jede lépe.
(přitom na I/6 jsou intenzity podobný a plánuje se tam dálnice )
Re: Menší silniční stavby v Brně
Zrovna u tohohle kruháče se plánuje přestavba - nově přibudou bypassy a zálivy pro MHD. Bude to jestě trvat, ale aspoň se něco děje. Nedávno byla uzavřena smlouva o přeložce NN vedení https://smlouvy.gov.cz/smlouva/19704387?backlink=ef141.Veronss píše://Příspěvek smazán kvůli používání vulgarismů//
Re: Menší silniční stavby v Brně
To by bylo fajn, kdyby se ukázalo, že těch křiklounu je jenom pár: https://navrhy.damenavas.cz/w/detail-na ... 14L52sc5ME
Re: Menší silniční stavby v Brně
Ano už jsem se tam přihlásil a dal odmítnout. Je nás zatím 5 ku 13 ale věřím že se tu pár lidí najde.Warcz píše:To by bylo fajn, kdyby se ukázalo, že těch křiklounu je jenom pár: https://navrhy.damenavas.cz/w/detail-na ... 14L52sc5ME
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 8.11.2012 20:59:49
Re: Menší silniční stavby v Brně
Taky jsem se zamítnul. aktuálne 25 odmítnutí ku 21
D52, D43 v původní trase!
Re: Menší silniční stavby v Brně
Diky za info, pridal jsem palec dolu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
https://lepsistred.cz/ - docela jsem zvědavý kolik % dostanou. Pro lidi z úplného centra to může být cesta. Pro někoho kdo dojíždí do Brna banda bláznu