Menší silniční stavby v Brně
Re: Menší silniční stavby v Brně
Jo takhle. Už rozumím, to smysl z tohoto pohledu samozřejmě dává. Samozřejmě za mě varianta postavit oboje.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Obrázky jsou to hezké, ale chybějí na nich obvyklé hyzdiče - trolejbusové dráty. Chybí i trolejbusová zastávka směr Bystrc, tramvajové zastávky chybějí úplně.
Ale pro představu pěkný. Jen to jako obvykle mělo stát nejméně před deseti lety, ideálně před dvaceti.
Ale pro představu pěkný. Jen to jako obvykle mělo stát nejméně před deseti lety, ideálně před dvaceti.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: Menší silniční stavby v Brně
Zstávka šaliny Kamenolom bude zrušená, takže na vizualizaci není správněl
Re: Menší silniční stavby v Brně
Tuto "logiku" nechápu. Kvůli tomu, že se Bystrc (resp. část jejich obyvatel) nechce připojit na D1, tak budu trestat všechny ostatní řidiče, kteří nemají s Bystrcí nic společného a jezdí tudy na přehradu a dál. Naschvál řešit ještě větším naschválem.Warcz píše:Ja bych tuhle stavbu postavil až se Bystr připojí na D1. Nechcete autem, jezděte Šalinou. Sorry jako. Chudáci v Jundrově a Komíně.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: Menší silniční stavby v Brně
Spolu chyceni, spolu oběšeni. Jeden za ffšechny, ffšichni za jednoho.
Re: Menší silniční stavby v Brně
pěkně napsáno.... přidávám se k tomuWarcz píše:Protože lidi v Bystrci by chtěli klidně bydlet a jezdit všude autem. Blokuji 4301 ale všude jezdí autem. Dal bych jim vybrat buď obojí nebo nic a jezděte šalinou.
Stačí se podívat na Svrateckou. Jundrovu pomůže Žabovřeská, ale mě tenhle přístup kdy bydlím na kraji města a chci mít svůj klid, ale sednu do auta a jedu do centra prostě vadí.
Ano jsem zaujatý protože bydlím v Žabinách u okruhu. Beru to tak, že okruh pomáhá všem a sám ho využívám, ale kdyby se Bystrc jenom připojila na D1 tak by odpadlo tak 30% provozu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Jakých 30% provozu? Z Bystrce je to kratší po Staré dálnici, ne po Kníničské a ucpané Žabovřeské.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31.7.2020 11:39:44
Re: Menší silniční stavby v Brně
To bude ale velká škoda. Dá se to ještě někde připomínkovat? Pokud to vizualizace ukazuje správně, tak nová lávka plynule navazovat na stávající lávku přes Svratku?goldfinger píše:Zstávka šaliny Kamenolom bude zrušená, takže na vizualizaci není správněl
Kamenolom je totiž velmi strategická zastávka, kam se dá relativně rychle dostat z centra do přírody. Dá se odsud vyrážet na pěší výlety jak do Údolí oddechu a dále na Holednou nebo na druhou stranu vede turistická zelená k Medláneckým kopcům okolo Komína.
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 3.2.2018 15:09:56
Re: Menší silniční stavby v Brně
Podle mne nenavazuje. Je to zmršená křižovatka. Je potřeba zastávku Kamenolom zachovat a udělat přechod / přejezd tak, aby člověk nenašlapal půl kilometru a 50 výškových metrů.To bude ale velká škoda. Dá se to ještě někde připomínkovat? Pokud to vizualizace ukazuje správně, tak nová lávka plynule navazovat na stávající lávku přes Svratku?
Kamenolom je totiž velmi strategická zastávka, kam se dá relativně rychle dostat z centra do přírody. Dá se odsud vyrážet na pěší výlety jak do Údolí oddechu a dále na Holednou nebo na druhou stranu vede turistická zelená k Medláneckým kopcům okolo Komína.
- Přílohy
-
- bystrc2.jpg (359.19 KiB) Zobrazeno 6345 x
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16.10.2009 17:04:03
Re: Menší silniční stavby v Brně
Tady se zase sešlo chytrolínů. Tvl. Nestačím žasnout, co expertů tady je. Můžete mi vysvětlit, proč dáváte dohromady jablka s hruškama? Tahle stavba nemá vůbec nic společného s D43. Tahle stavba má zásadní význam z pohledu plynulosti dopravy a bezpečností. Jezdím touhle křižovatkou několikrát denně od Kuřimi. Každý den se tam najdou lidi, kteří nevědí, jak touhle křižovatkou projet. Neví, jak odbočit, kam se zařadit. Projíždějí křižovatku na červenou. Sám jsem byl svědkem několika nehod. Nehody jsou tam velmi pravidelně. Z pohledu chodce a cyklisty, je ten přechod za křižovatkou šílený. Pro MHD - obzvláště trolejbusy je ta křižovatka taky kritická, protože mnohdy stojí v dlouhé koloně na odbočení. Tramvaje blokují provoz z Kuřimi. Kolony jsou tady každý den - ať již ze směru od Brna do Bystrce nebo z Kuřimi na Brno. Celkově je ta křižovatka naprostý shi..t. Takže za mě jakákoliv úprava je ku prospěchu věci - jak pro chodce - díky nadchodu, tak pro auta! Blábolit tady něco o spojitosti s dálnicí v Bystrci je fakt naprosto od věci. Buďte rádi, že s tím něco dělají!
Re: Menší silniční stavby v Brně
marecek.ch: Naprostý souhlas. Jen někteří lidé by rámci jejich pochybné "spravedlnosti" radši zablokovali všechny ostatní stavby kolem Bystrce v okruhu 10 km dokud nebude D43.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Tak to je takovy brnensky komplex, takove hloupe velikasstvi..
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...). Kdyz se resi presun nadrazi, tak nejlepe s diametrem (nebot aspon to lehke metro Brno nutne potrebuje!). Kdyz se stavi mrakodrap, tak na nej dame nesmyslnou dratenou pixlu, aby jsme trunfli ty Prazaky). Atd. atd.
Tak pro neporesit 'banalni' (a toto je z me strany opravdu sarkasmus, nebot tahle krizovtka je opravdu opruz a pije krev i mne) krizovatku rovnou zaroven s dalnicnim obchvatem.
(Jesteze se nerozsiruje brnenske letiste, to bychom tam rovnou staveli ranveje pro pristavani raketoplanu...)
Ono muze se to zdat byt jako vtip, ale bohuzel to silne brzdi rozvoj mesta a za posledni jednu dve dekady to je poznat (srovnejte s podobne velkymi mesty jinde v CR).
Jinak je po Brne vice takovych staveb, ktere by za 'malo' penez udelaly hodne muziky. A nemusime chodit prilis daleko. Vezmene treba takovou nedokoncenou MUK Komin na teze Kninicske radiale. Tam staci prelozit tramvaj o dve mostni pole vedle a dostavet dve rampy, a je mimourovnova krizovatka hotova. Tohle proste nepochopim....
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...). Kdyz se resi presun nadrazi, tak nejlepe s diametrem (nebot aspon to lehke metro Brno nutne potrebuje!). Kdyz se stavi mrakodrap, tak na nej dame nesmyslnou dratenou pixlu, aby jsme trunfli ty Prazaky). Atd. atd.
Tak pro neporesit 'banalni' (a toto je z me strany opravdu sarkasmus, nebot tahle krizovtka je opravdu opruz a pije krev i mne) krizovatku rovnou zaroven s dalnicnim obchvatem.
(Jesteze se nerozsiruje brnenske letiste, to bychom tam rovnou staveli ranveje pro pristavani raketoplanu...)
Ono muze se to zdat byt jako vtip, ale bohuzel to silne brzdi rozvoj mesta a za posledni jednu dve dekady to je poznat (srovnejte s podobne velkymi mesty jinde v CR).
Jinak je po Brne vice takovych staveb, ktere by za 'malo' penez udelaly hodne muziky. A nemusime chodit prilis daleko. Vezmene treba takovou nedokoncenou MUK Komin na teze Kninicske radiale. Tam staci prelozit tramvaj o dve mostni pole vedle a dostavet dve rampy, a je mimourovnova krizovatka hotova. Tohle proste nepochopim....
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 3.2.2018 15:09:56
Re: Menší silniční stavby v Brně
Já jsem myslel, že to je z důvodu toho, aby bylo co nejdražší a míň lidí tím pádem proti tomu protestovalo (zbylo na držhubné)siesa píše:Tak to je takovy brnensky komplex, takove hloupe velikasstvi..
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...).
Což je krásný případ toho jak to dopadne, když se to nepodaří k něčemu přifařit.siesa píše: Jinak je po Brne vice takovych staveb, ktere by za 'malo' penez udelaly hodne muziky. A nemusime chodit prilis daleko. Vezmene treba takovou nedokoncenou MUK Komin na teze Kninicske radiale. Tam staci prelozit tramvaj o dve mostni pole vedle a dostavet dve rampy, a je mimourovnova krizovatka hotova. Tohle proste nepochopim....
Re: Menší silniční stavby v Brně
A já myslel, že to bylo aby ta část VMO byla vůbec realizovatelná. Šalina nemá kam jinam uhnout než do tunelu (a varianta zrušit trať úplně aby lidi v autech nečekali tolik v koloně je taková, no, neprosaditelná, a vlastně celkem stupidní), a přesun říčního koryta byl za neprůchodný z jiných důvodůStavošUskanski píše:Já jsem myslel, že to je z důvodu toho, aby bylo co nejdražší a míň lidí tím pádem proti tomu protestovalo (zbylo na držhubné)siesa píše:Tak to je takovy brnensky komplex, takove hloupe velikasstvi..
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...).
Re: Menší silniční stavby v Brně
Mohlo to stát 15 let a jízdní pásy mohly být na sobě i bez tunelu. Ale to už je jedno, tohle je taky dobré řešení, lepší pro urbanismus města, a hlavně že se konečně kope.
Jinak jste zde z toho udělali solidní OT “hospodu”.
Ač ten pohled Warcze a spol. chápu (MÚK za D43), tak mi přijde rozhodně špatný. Tímto stylem by se nepostavilo nikdy nic. Obdobný totální nesmysl vymyslelo ŘSD na samotné D43 a to že se prostě bude stavět od D1. A dnes vidíme kam to vedlo.
Jinak jste zde z toho udělali solidní OT “hospodu”.
Ač ten pohled Warcze a spol. chápu (MÚK za D43), tak mi přijde rozhodně špatný. Tímto stylem by se nepostavilo nikdy nic. Obdobný totální nesmysl vymyslelo ŘSD na samotné D43 a to že se prostě bude stavět od D1. A dnes vidíme kam to vedlo.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: Menší silniční stavby v Brně
Takový blábol bych na odborném fóru fakt nečekal. Otázka ubrání kusu Wilsňáku estakády na sobě, přeložení řeky a kdovíjakých dalších bizarností se tady řešila tisíckrát a překvapuje mne, že to ještě někoho baví. Tunel pro šalinu se nepřifařil, ale navrhnul se z mnoha dobrých důvodů, napřílad omezení hluku, který se přes vodu nese velmi dobře.Zvolená podoba napravuje nejhorší zvěrstva, která se v posledních desetiletích v údolí napáchala. V tomto případě i vůbec nevadí vyšší náklady na tunel (vyrazili ho v rekordně krátké době) a galerii, protože už to tak zůstane navěky.siesa píše:Tak to je takovy brnensky komplex, takove hloupe velikasstvi..
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...). Kdyz se resi presun nadrazi, tak nejlepe s diametrem (nebot aspon to lehke metro Brno nutne potrebuje!). ...
Odsun role bez diametru je nemožný, s diametrem zbytečný, cituji nebožtíka Dukáta. Že se Dolní nedá rozumně obsloužit, je fakt. Že by diametr odlehčil stávajícímu HBf., je další fakt. Má-li diametr stát tolik, co odsun, tak bych začal stavět dřív tohle, protože je to i líp průchodné.
Re: Menší silniční stavby v Brně
No umite se pekne rozcertit, Goldfingregoldfinger píše:Takový blábol bych na odborném fóru fakt nečekal. Otázka ubrání kusu Wilsňáku estakády na sobě, přeložení řeky a kdovíjakých dalších bizarností se tady řešila tisíckrát a překvapuje mne, že to ještě někoho baví. Tunel pro šalinu se nepřifařil, ale navrhnul se z mnoha dobrých důvodů, napřílad omezení hluku, který se přes vodu nese velmi dobře.Zvolená podoba napravuje nejhorší zvěrstva, která se v posledních desetiletích v údolí napáchala. V tomto případě i vůbec nevadí vyšší náklady na tunel (vyrazili ho v rekordně krátké době) a galerii, protože už to tak zůstane navěky.siesa píše:Tak to je takovy brnensky komplex, takove hloupe velikasstvi..
Kdyz je treba vyresit posledni kus zapadniho VMO, tak se k tomu prifari salinove tunel, protoze to je vec, kterou nikdo nema...). Kdyz se resi presun nadrazi, tak nejlepe s diametrem (nebot aspon to lehke metro Brno nutne potrebuje!). ...
Odsun role bez diametru je nemožný, s diametrem zbytečný, cituji nebožtíka Dukáta. Že se Dolní nedá rozumně obsloužit, je fakt. Že by diametr odlehčil stávajícímu HBf., je další fakt. Má-li diametr stát tolik, co odsun, tak bych začal stavět dřív tohle, protože je to i líp průchodné.
Jina reseni samozrejme byla mozna, a to ne pouze ta, ktera jste zminoval vy aktera byla posuzovana a srovnavana se soucasnou variantou. Tedy takova, ktera by byla jednodussi, levnejsi a hlavne rychlejsi. Ale to je ted plac nad rozlitym mlekem...
Jinak debata byla iniciovana tim, ze by nejradeji podminili vystavbu jedne z nejvice potrebnych staveb v Brne necim, co s tim nema absolutne nic spolecneho. To je, alespon tedy z meho pohledu, zcela nerealisticky blabol
Re: Menší silniční stavby v Brně
Abychom se vrátili k těm drobným stavbám: lehce skrytá viditelnější rekonstrukcí kanalizace začala přestavba dopravního uzlu Mendlova náměstí. Ve Veletržní jsou již vztyčeny téměř všechny sloupy pro přeložku trolejbusové trati od hlavního vchodu výstaviště na Mendlak. Už tak celkem nízká podjezdná výška tramvajového mostu se ještě sníží, srovnatelně s křižovatkou Koliště x Křenová.
Re: Menší silniční stavby v Brně
trolejbus Veletržní - několik fotek ze čtvrtka 20.1.2022: https://ppepe-rajce.rajce.idnes.cz/Trol ... _Veletrzni
Re: Menší silniční stavby v Brně
Veletržní sleduju skoro každý den. Občas tam zažiju bizardní situace: https://www.youtube.com/watch?v=_WAt8fz ... e=youtu.be
Jinak k té Bystrci. Ano jsem na to alergický, protože si myslím, že stejnou pozornost zaslouží třeba křižovatka Kníničská x Veslařská kde by to sneslo posunout šalinu a dodělat nájezdové rampy. Tím by se vyhodila jedna světelná křižovatka.
Stejně tak jsem nepochopil proč se na Žebětínská x Stará dálnice udělali světla. Tam by to sneslo pěknou MUK. Z Kuřimi nechápu proč nejezdíte po 43tce a pak okruhu.
Jinak k té Bystrci. Ano jsem na to alergický, protože si myslím, že stejnou pozornost zaslouží třeba křižovatka Kníničská x Veslařská kde by to sneslo posunout šalinu a dodělat nájezdové rampy. Tím by se vyhodila jedna světelná křižovatka.
Stejně tak jsem nepochopil proč se na Žebětínská x Stará dálnice udělali světla. Tam by to sneslo pěknou MUK. Z Kuřimi nechápu proč nejezdíte po 43tce a pak okruhu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Tak si to zkuste jet v ranni a odpoledni spicce, Warczi, a pochopiteWarcz píše:Veletržní sleduju skoro každý den. Občas tam zažiju bizardní situace: https://www.youtube.com/watch?v=_WAt8fz ... e=youtu.be
Jinak k té Bystrci. Ano jsem na to alergický, protože si myslím, že stejnou pozornost zaslouží třeba křižovatka Kníničská x Veslařská kde by to sneslo posunout šalinu a dodělat nájezdové rampy. Tím by se vyhodila jedna světelná křižovatka.
Stejně tak jsem nepochopil proč se na Žebětínská x Stará dálnice udělali světla. Tam by to sneslo pěknou MUK. Z Kuřimi nechápu proč nejezdíte po 43tce a pak okruhu.
Jinak s tou Kninicskou x Veslarskou a Zebetinskou x Starou dalnici se shodneme, mam naprosto stejny nazor.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: Menší silniční stavby v Brně
Přesně tak, MÚK nejlépe v dálničních parametrech, aspoň přemostění hlavních směrů (Veselka-Bastr a Kohoutovice- Žebětín) se sjezdy od Veselky k Baltisbergerovi, od Bastru do Žebětína a s nájezdy od Žebětína na Veselku a od Kohoutek do Bastru. Místa je tam dost.Warcz píše: Jinak k té Bystrci. Ano jsem na to alergický, protože si myslím, že stejnou pozornost zaslouží třeba křižovatka Kníničská x Veslařská kde by to sneslo posunout šalinu a dodělat nájezdové rampy. Tím by se vyhodila jedna světelná křižovatka.
Stejně tak jsem nepochopil proč se na Žebětínská x Stará dálnice udělali světla. Tam by to sneslo pěknou MUK. Z Kuřimi nechápu proč nejezdíte po 43tce a pak okruhu.
Re: Menší silniční stavby v Brně
MUK tam bude - vznikne v rámci "S73 - napojení na D1". Světla jsou tedy dočasným (a zatím to bohužel vypadá na standardní délku dočasnosti) řešením - uměním možného.Warcz píše: Stejně tak jsem nepochopil proč se na Žebětínská x Stará dálnice udělali světla. Tam by to sneslo pěknou MUK.
Nechalo je tam dát město hlavně kvůli bezpečnosti MHD. Měl jsem tu možnost párkrát tam jet s krátkým busem - rozjezd od Žebětína do mírného kopce, rozhled nic moc a čtyři pruhy, ve kterých se běžně jezdilo hrubě víc než 80. To byl vždycky adrenalin a tepovka jak na 100 m sprint. Naštěstí s kloubem jsem to nikdy jet nemusel - to bych asi vážně nedal.
Světla nejsou ideální, ale myslím si, že pár životů už za tu dobu, co tam jsou, zachránily.
Re: Menší silniční stavby v Brně
Určitě lepší světla než kruháč a stažení do jednoho pruhu. A že takových na podobných místech už vzniklo. Buďme/te rádi za světla.
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 3.2.2018 15:09:56
Re: Menší silniční stavby v Brně
Snad ne další číslo!?ppepe píše: MUK tam bude - vznikne v rámci "S73 - napojení na D1"
R43 -> D43 -> S43 -> I/43 -> I/73 -> S73?
To je teda fofr...