Ostravská radiála
Re: Ostravská radiála
Pravda, taky jsem se s tím moc nesetkal.
Doufám, že až budou dělat nové značení, nebudou tam pak vracet tu "přebytečnou" dodatkovou tabuli
Další zajímavost je, že ve směru od Vyškova je na exitu 203 značka "konec dálnice" (tudíž ze 130 na 90) a teprve po cca 400m je značka SMV (tedy z 90 na 110). Doufám, že se při osazování nového značení ta 90 zruší a bude to rovnou ze 130 na 110.
Doufám, že až budou dělat nové značení, nebudou tam pak vracet tu "přebytečnou" dodatkovou tabuli
Další zajímavost je, že ve směru od Vyškova je na exitu 203 značka "konec dálnice" (tudíž ze 130 na 90) a teprve po cca 400m je značka SMV (tedy z 90 na 110). Doufám, že se při osazování nového značení ta 90 zruší a bude to rovnou ze 130 na 110.
Re: Ostravská radiála
Já si myslím, že je to na tom exitu 203 tak schválně, je tam zatáčka...
Re: Ostravská radiála
Začala soutež na opravu mostu 50.002 přes ulici Černovičky https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/620930
I/50 Brno Ostravská Oprava mostu 50-002
Na úřední desce MMB a kraje visí stanovení přechodné úpravy provozu. V první etapě bude uzavřen jízdní pás ve směru na D1. Provoz bude zachován v režimu 1+1 po jízdním pásu ve směru do centra. Východní přejezd SDP je umístěn až za mostem přes Bělohorskou tudíž není možné zachovat odbočení z Ostravské na Bělohorskou. Ulice Černovičky vedená pod mostem bude uzavřena úplně.
V souběhu s aktuální etapou rekonstrukce MUK Otakara Ševčíka to znamená, že budou uzavřena hned dvě levá odbočení směr město za sebou.
Předběžný termín zahájení je 19. 2. 2024.
V souběhu s aktuální etapou rekonstrukce MUK Otakara Ševčíka to znamená, že budou uzavřena hned dvě levá odbočení směr město za sebou.
Předběžný termín zahájení je 19. 2. 2024.
Re: I/50 Brno Ostravská Oprava mostu 50-002
Nevím jestli se něco změnilo, ale teď je plánován provoz 1+2 - připojovací pruh z Bělohorské směr centrum se ruší a bude tam stopka.
K tomu souběh první etapy opravy s reko vodovodu na Olomoucké, od OK v Černovičkách po most přes vlečku do Zetoru komplet uzavřeno mimo MHD a IZS.
K tomu souběh první etapy opravy s reko vodovodu na Olomoucké, od OK v Černovičkách po most přes vlečku do Zetoru komplet uzavřeno mimo MHD a IZS.
Re: Ostravská radiála
Včera ráno jsem tam jel a kolona byla z Líšně až do Slatiny. V rámci DIO je totiž most na Holzové přes Ostravskou stažen do jednoho pruhu (viz situačka) z důvodu cituji:
No nevím, jestli toto má pozitivní přínos, ale negativní na přímý směr ho má každopádně. Btw, stejná úprava je myslím i na Generála Píky x Porgesova, takže asi je to teď nějaký trend.V návaznosti na předpokládané zvýšení intenzity dopravy na ul. Holzova a zlepšení propustnosti vozidel odbočujících vlevo na sil. I/50, ul. Ostravskou, směr centrum, bude upraveno řazení do jízdních pruhů ve směru od Líšně. Ze stávajících dvou průběžných jízdních pruhů a jednoho odbočovacího, bude vytvořen pouze jeden průběžný jízdní pruh a jeden odbočovací.
Re: Ostravská radiála
městská část Brno-Slatina je letošním vítězem na obkláčení silničáři. Zavřeli hned dva nejdůležitější směry z Brna do této MČ. Zůstavá tak jen možnost jet přes průmyslovou zónu na její konec, nebo jet po ostravské až na poslední sjezd. V obou případech musíte celou MČ objet a přijet z druhé strany než je Brno. Poslední varianta je přes Židenice a Bělohorskou, tam si nezajedete ale podle toho tam provoz vypadá.
Jel jsem tam za poslední 2 týdny 3x a masakr je slavé slovo - z průmyslové zóny se vyrobí kolona při nájezdu na Řípskou, Bělohorská je sebevražda, takže jedině ostravská a z ní zpět.
Kdo vymyslel zakáz odbočení z Ostravské do Slatiny a současně uzavření Olomoucké by zasloužit na pranýř. Co jsem hledal tak Olomoucká by měla být uzavřena do června a sjezd z Ostravské do podzimu.
Pro nemístní Slatina má 11 tis. obyvatel tedy jako malé okresní město, tak si představte že vjezd do něj reálně omezíte jen na směr z východu. To je zhruba to co se jim povedlo..... (a to hlavní cíl 400 tis. obyvatel je na západě)
Jel jsem tam za poslední 2 týdny 3x a masakr je slavé slovo - z průmyslové zóny se vyrobí kolona při nájezdu na Řípskou, Bělohorská je sebevražda, takže jedině ostravská a z ní zpět.
Kdo vymyslel zakáz odbočení z Ostravské do Slatiny a současně uzavření Olomoucké by zasloužit na pranýř. Co jsem hledal tak Olomoucká by měla být uzavřena do června a sjezd z Ostravské do podzimu.
Pro nemístní Slatina má 11 tis. obyvatel tedy jako malé okresní město, tak si představte že vjezd do něj reálně omezíte jen na směr z východu. To je zhruba to co se jim povedlo..... (a to hlavní cíl 400 tis. obyvatel je na západě)
Re: Ostravská radiála
Sjezd z Ostravské je taky uzavřen do června, kdy končí první etapa opravy mostu.
V druhé etapě bude uzavřen sjezd od Vyškova, v souběhu s tím přestavba OK Hviezdoslavova x Bedřichovická.
Takže pro Slatinu prakticky přes kopírák, jen opačně
V druhé etapě bude uzavřen sjezd od Vyškova, v souběhu s tím přestavba OK Hviezdoslavova x Bedřichovická.
Takže pro Slatinu prakticky přes kopírák, jen opačně
Re: Ostravská radiála
Došlo k přeznačení (přinejmenším) MÚK Ostravská x Holzova. Osazení značek odpovídá projektu ze zrušeného tendru na Přeznačení silnic v JmK
Re: Ostravská radiála
Ano, to bylo zadáno v rámci rekonstrukce mostu na Ostravské.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Ostravská radiála
Dík za info. To je dobře, to značení tu bylo už hodně historické.