VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Taky by mně zajímalo jak je to se 100-letou vodou, jestli se nepletu, tak ty žabovřeské louky za obslužkou jsou zaplavovým územím.
Pokud má někdo PD, tak zkuste mrknout, jestli jsou na dešťovce zpětné klapky. Čistě přeliv řeky bude chránit ta obslužka co je o dost výš.
Jinak souhlas, že to bude alespoň méně hlučné, což je dobře
Pokud má někdo PD, tak zkuste mrknout, jestli jsou na dešťovce zpětné klapky. Čistě přeliv řeky bude chránit ta obslužka co je o dost výš.
Jinak souhlas, že to bude alespoň méně hlučné, což je dobře
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
JJ zemní fréza, probíhalo zlepšení kvality podloží vápnem.goldfinger píše:Zemní fréza - to by mohlo být. Je to taková ludra na čtyřech obrovských kolech, uprostřed bedna a sype se z toho šedý prášek, tedy asi cement. Díky za doplnění vzdělání.
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Prakticky celé území stavby podél Žabovřeských luk se nachází v oblasti rozlivu hladinyttc píše:Taky by mně zajímalo jak je to se 100-letou vodou, jestli se nepletu, tak ty žabovřeské louky za obslužkou jsou zaplavovým územím.
Pokud má někdo PD, tak zkuste mrknout, jestli jsou na dešťovce zpětné klapky. Čistě přeliv řeky bude chránit ta obslužka co je o dost výš.
Jinak souhlas, že to bude alespoň méně hlučné, což je dobře
Q100 neovlivněné, která je definována v Generelu odvodnění města Brna. Jako ochrana proti této hladině jsou v GOMB navržena komplexní protipovodňová opatření. Část z těchto
opatření, protipovodňová zeď mezi VMO a obslužnou komunikací (SO C260), byla
zahrnuta do stavby VMO Žabovřeská I již ve fázi DÚR. V DÚR bylo také konstatováno, že
tento objektu, který byl navržen pouze v rozsahu stavby, bude plnit svoji funkci pouze za
předpokladu realizace komplexních protipovodňových opatření v rozsahu, který výrazně
přesahuje rozsah stavby VMO Žabovřeská I (jedná se minimálně o opatření v rozsahu
celých Žabovřeských luk).
S ohledem na vzdálený horizont realizace těchto komplexních úprav, nebyl objekt
protipovodňové zdi zahrnut do etapy I připravované stavby, nicméně pro jeho pozdější
realizaci je ponechána ve stavbě prostorová rezerva.
Možnost vedení nivelety VMO nad hladinou Q100 neovlivněné byla prověřována a vyhodnocena
jako nereálná vzhledem ke stávajícím poměrům v území. Jako částečná ochrana (do doby
provedení komplexní protipovodňových opatření) VMO před rozlivem je v návrhu
uvažována nová obslužná komunikace, jejíž niveleta je navržena nad úrovní Q100 ovlivněné
(původně uvažovaná Q100 před zpracováním GOMB). Tímto opatřením budou minimálně
zachovány
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Dneska a zítra se udělá MZK a příští týden se jedou bomby, postřik a asflty (pokládka středa - pátek).
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Diky za aktuální info !
Všiml jsem si, že na jednom místě jsou přerušeny obrubáky: https://www.screencast.com/t/592Uu0oIe
Bude se tam dělat dočasný sjezd na doprovodnou komunikaci ? Jak na doprovodce, tak na hlavní trase chybí v tom místě obrubáky, ale zase výškově je to docela rozdíl...
Všiml jsem si, že na jednom místě jsou přerušeny obrubáky: https://www.screencast.com/t/592Uu0oIe
Bude se tam dělat dočasný sjezd na doprovodnou komunikaci ? Jak na doprovodce, tak na hlavní trase chybí v tom místě obrubáky, ale zase výškově je to docela rozdíl...
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 16.10.2009 17:04:03
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Neví někdo, jak to vypadá se stavbou lávky? Zatím nevypadá, že by měl být brzy postavena. Podle vizualizace by měla mít ještě 2 pilíře, které tam momentálně nejsou. Ti pěší to tam strašně zdržují, takže čím dříve dojde k převedení pěších na lávku, tím lépe pro dopravu tam!
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Ano zrušeni chodcu pomuže. Aby se zrušil přechod musi byt lavka. Aby byla lavka musi byt piliře. Na piliře potřebujeme prostor a to nejde s auty. Tedy nejdřive musime udělat novou cestu pro auta, pak pilire a nakonec lavku.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Balená od středy mi přijde hooodně optimistická. Zdaleka ne všude jsou osazeny obrubníky, navíc propojka z Fanderlíkovy nemá hotové ani podkladní vrstvy, nikde nejsou osazeny vpustě na dešťovou kanalizaci a u středového pásu jsou vedle obrubníků dlaždice jen na pár metrech. Za dva dny nemožné stihnout.
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Dneska k večeru jsem projížděl a už měli uválcovaný podklad. Je pravda že posledních několik dní jedou jako by je píchla včela...
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
JJ, tam se bude dělat provizorní komunikace.... cca od 1.6. bude převeden provoz od Dobrovského tunelu na obslužku... a na novou komunikaci se přede směr z Pisoárek...Warcz píše:Diky za aktuální info !
Všiml jsem si, že na jednom místě jsou přerušeny obrubáky: https://www.screencast.com/t/592Uu0oIe
Bude se tam dělat dočasný sjezd na doprovodnou komunikaci ? Jak na doprovodce, tak na hlavní trase chybí v tom místě obrubáky, ale zase výškově je to docela rozdíl...
Fanderlíkova by se měla opět uzavřít od cca 1.6.goldfinger píše:Balená od středy mi přijde hooodně optimistická. Zdaleka ne všude jsou osazeny obrubníky, navíc propojka z Fanderlíkovy nemá hotové ani podkladní vrstvy, nikde nejsou osazeny vpustě na dešťovou kanalizaci a u středového pásu jsou vedle obrubníků dlaždice jen na pár metrech. Za dva dny nemožné stihnout.
Další podpěry lávky se budou dělat, jak bude převeden provoz na novou komunikaci, teď se tam nevejde vrtná souprava pro vrtání pilot pod 2 podpěrami...marecek.ch píše:Neví někdo, jak to vypadá se stavbou lávky? Zatím nevypadá, že by měl být brzy postavena. Podle vizualizace by měla mít ještě 2 pilíře, které tam momentálně nejsou. Ti pěší to tam strašně zdržují, takže čím dříve dojde k převedení pěších na lávku, tím lépe pro dopravu tam!
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Tak balená až kolem 20.5. Ne že by nestíhali, ale "balenáři" jsou vytížení na jiných stavbách...
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Mohu potvrdit, něco málo jsem nafotil z auta, když jsem jel kolem ve čtvrtek:
https://mara96.rajce.idnes.cz/Zabovreska_I./
https://mara96.rajce.idnes.cz/Zabovreska_I./
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
když už se bavíme u Nové Dukelské veřejné projednání 10.6
viz
http://www.bosonohy.cz/urednideska/down ... ojovka.pdf
viz
http://www.bosonohy.cz/urednideska/down ... ojovka.pdf
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Každý malý krůček vpřed je dobrý ?
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Warczi, hodně luxusní fotka ! Čerstvý a voňavý asfalt, ještě nepodupaný ani od přebíhajících lidí či tam pracujících dělníků. O to větší a nesmyslnější facka je to rozhodnutí od ÚHOSu...
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Dnes jsem se tam byl podívat, jeli jak motorový myši. Dva finišery, hafo trucků s balenou včetně dlouhých návěsů, pěkně to odsypávalo. Pokládali taky povrch na dočasnou spojku hlavní trasy a obslužky. Akorát nechápu, proč nedodělali těch cca 50 m mezi novým napojením od Bastru a od Fanderlíkovy. A odbočení od tunelu doprava na Bastr je nově vykolíkováno, bude očividně širší.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Náhodou jsem jel dnes okolo, tak jsem si udělal krátkou procházku přes tam, odkud je foto. Už se byť nesměle pracuje na propojce od Fanderlíkovy, první stabilizační vrstva na části je zhutněná, když jsem tama procházel, tak zrovna Bitunova stříkala nějaký sajfrajt (tér?). A krátce na to nějaká vyžilá blondýna v medvědu vjela na nově budovaný (nastříkaný) úsek a bezradně zastavila zhruba na místě, odkud je ta fotka. Pak začala couvat, málem při tom porazila pajduláky, zastavila provoz a pak se konečně vymanévrovala do správného směru. Blbka jak vyšitá. Antikorozní nátěr spodku má grátis.
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Jinak od 1.6 čekám dopravní peklo tady. Ze 3 pruhu do jednoho + je to objízdná trasa Pisárky -> Bystrc...
- Přílohy
-
- 2020-05-23_2148.png (505.45 KiB) Zobrazeno 5706 x
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Proč se dělalo provizorium s napojením na obslužku pro směr do Šrajbecu, nnapadá mne jenom kvůli místu pro vrtací soupravu, která bude zakládat podpěru pro lávku z Bráfovy na žabovřeské louky. Jinak mi to moc nedává smysl. Ztížení příjezdu do Bastru vnímám pozitivně jako pokračování trestu místním kverulantům proti D43. Přestavba druhého pásu by mohla být rychlejší. Nevidím tam žádné práce, které by tuto etapy měly výrazně držet. Odvodnění komunikace tam už je, ale asi preventivně trubky vymění. Takže vybagrovat a položit.
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Ano je to především kvůli vrtací soupravě a vůbec celkové kvůli prostoru, do toho Bastru je to na prd, ale jinak by se nedalo pracovat na PHS a komunikaci při ul. Fanderlíkova. A odvodnění se bude dělat nové, kvůli úpravě nivelety vozovky.goldfinger píše:Proč se dělalo provizorium s napojením na obslužku pro směr do Šrajbecu, nnapadá mne jenom kvůli místu pro vrtací soupravu, která bude zakládat podpěru pro lávku z Bráfovy na žabovřeské louky. Jinak mi to moc nedává smysl. Ztížení příjezdu do Bastru vnímám pozitivně jako pokračování trestu místním kverulantům proti D43. Přestavba druhého pásu by mohla být rychlejší. Nevidím tam žádné práce, které by tuto etapy měly výrazně držet. Odvodnění komunikace tam už je, ale asi preventivně trubky vymění. Takže vybagrovat a položit.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Doufám, že se při omezení opraví taky nájezd z Fanderlíkovy. Ten povrch je fakt totální rozpad.
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Vím, že po bitvě je každý generál, ale ta Fandrlíkova byla uzavřená docela dlouho a nic se tam nedělalo a teď znovu, když se to nejméně hodí ( Kurňa kdyby to dokázali udělat v nějakém zrychleném modu a otevřít na 2 pruhy. Už teď jsou kolony až do tunelu a to jezdíme na 2 pruhy ( jeden Pisárky, jeden Bystrc ) takhle to bude 1 pruh pro Pisárky, Bystrc a ještě z Pisárek do Bystrce.linkik píše:Ano je to především kvůli vrtací soupravě a vůbec celkové kvůli prostoru, do toho Bastru je to na prd, ale jinak by se nedalo pracovat na PHS a komunikaci při ul. Fanderlíkova. A odvodnění se bude dělat nové, kvůli úpravě nivelety vozovky.goldfinger píše:Proč se dělalo provizorium s napojením na obslužku pro směr do Šrajbecu, nnapadá mne jenom kvůli místu pro vrtací soupravu, která bude zakládat podpěru pro lávku z Bráfovy na žabovřeské louky. Jinak mi to moc nedává smysl. Ztížení příjezdu do Bastru vnímám pozitivně jako pokračování trestu místním kverulantům proti D43. Přestavba druhého pásu by mohla být rychlejší. Nevidím tam žádné práce, které by tuto etapy měly výrazně držet. Odvodnění komunikace tam už je, ale asi preventivně trubky vymění. Takže vybagrovat a položit.