VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I.
Aktualizovaný stav vlastnictví pozemků:
plné rozlišení:
stav k 12.3.2017
stav k 22.2.2016
stav k 1.3.2015
poloviční rozlišení:
stav k 12.3.2017
stav k 22.2.2016
stav k 1.3.2015
náhled:
legenda barev:
světle modrá: ŘSD
tmavě modrá: ČR - ostatní správci (ÚZSVM, Lesy ČR, Povodí Moravy)
žlutá: Statutární město Brno, Dopravní podnik města Brna, SÚSJMK
zelená: spoluvlastnictví s podílem ŘSD
červená: spoluvlastnictví bez podílu ŘSD
fialová: vlastnictví fyzických nebo právnických osob
bez barvy: nezjišťováno
seznam zkratek
plné rozlišení:
stav k 12.3.2017
stav k 22.2.2016
stav k 1.3.2015
poloviční rozlišení:
stav k 12.3.2017
stav k 22.2.2016
stav k 1.3.2015
náhled:
legenda barev:
světle modrá: ŘSD
tmavě modrá: ČR - ostatní správci (ÚZSVM, Lesy ČR, Povodí Moravy)
žlutá: Statutární město Brno, Dopravní podnik města Brna, SÚSJMK
zelená: spoluvlastnictví s podílem ŘSD
červená: spoluvlastnictví bez podílu ŘSD
fialová: vlastnictví fyzických nebo právnických osob
bez barvy: nezjišťováno
seznam zkratek
Re: VMO: Žabovřeská I.
Nový leták: https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553e ... 288954.pdf
Problémy v přípravě: DSP (I. etapa) odevzdáno v 03/2014 – nemožnost podání žádosti o vydání SP z důvodu nedořešené majetkoprávní přípravy s jedním vlastníkem (společnost LOGIN
TALK). Probíhá vyvlastňovací řízení na Městském úřadě Tišnov (zahájeno 4/2014). Městu Brnu se v březnu 2017 po několika letech jednání podařilo dohodnout se soukromým
vlastníkem na odkupu posledních chybějících pozemků, které stavbu širší silnice v tomto místě blokovaly.
EIA: V současnosti řešeno v rámci problematiky staveb s vydaným stanoviskem EIA dle zák. 244/1992 Sb. Žádosti o ověřovací a verifikační stanovisko byla podána na MŽP v 11/2015 –
dosud nevydáno. Již byl dokončen aktualizační/revizní biologický průzkum. Zpracovává se nová dokumentace EIA.
Problémy v přípravě: DSP (I. etapa) odevzdáno v 03/2014 – nemožnost podání žádosti o vydání SP z důvodu nedořešené majetkoprávní přípravy s jedním vlastníkem (společnost LOGIN
TALK). Probíhá vyvlastňovací řízení na Městském úřadě Tišnov (zahájeno 4/2014). Městu Brnu se v březnu 2017 po několika letech jednání podařilo dohodnout se soukromým
vlastníkem na odkupu posledních chybějících pozemků, které stavbu širší silnice v tomto místě blokovaly.
EIA: V současnosti řešeno v rámci problematiky staveb s vydaným stanoviskem EIA dle zák. 244/1992 Sb. Žádosti o ověřovací a verifikační stanovisko byla podána na MŽP v 11/2015 –
dosud nevydáno. Již byl dokončen aktualizační/revizní biologický průzkum. Zpracovává se nová dokumentace EIA.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Našel jsem tenhle dokument: https://www.brno.cz/dokumenty/soubor.ph ... 2564&typ=3
ZMB schvaluje nabytí pozemků Žabovřesky včetně součástí a příslušenství z vlastnictví společnosti LOGIN TALK s. r. o. do vlastnictví statutárního města Brna za dohodnutou kupní cenu ve výši 5.163.500,- Kč a za podmínek uvedených v kupní smlouvě, která tvoří přílohu č. 79 těchto usnesení.
Nevíte jestli už to bylo podepsáno ?
ZMB schvaluje nabytí pozemků Žabovřesky včetně součástí a příslušenství z vlastnictví společnosti LOGIN TALK s. r. o. do vlastnictví statutárního města Brna za dohodnutou kupní cenu ve výši 5.163.500,- Kč a za podmínek uvedených v kupní smlouvě, která tvoří přílohu č. 79 těchto usnesení.
Nevíte jestli už to bylo podepsáno ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
Co presne brani tomu, aby se zacalo s razbou salinovyho tunel? Ta stavba je z meho pohledu do znacne miry nezavisla na prestavbe silnice a uz se davno mohlo razit....
Nevite nekdo nejake podrobnosti? Diky
Nevite nekdo nejake podrobnosti? Diky
Re: VMO: Žabovřeská I.
Stavba se ovšem bere jako celek i s tunelem, takže to všechno musí být tip ťop.
Usnesení nevím jestli je podepsané, ale může někdo dohledat vyvlastňovací řízení na zmíněný pozemek.
Jak již bylo řečeno, toto řízení se zastaví, až se vše podepíše a pozemek bude v majetku města.
Usnesení nevím jestli je podepsané, ale může někdo dohledat vyvlastňovací řízení na zmíněný pozemek.
Jak již bylo řečeno, toto řízení se zastaví, až se vše podepíše a pozemek bude v majetku města.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Ještě chybí EIA a zhotovitel!!!
Re: VMO: Žabovřeská I.
Poslední změna se udála dva dny zpět:
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV7162
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV7162
Re: VMO: Žabovřeská I.
No podle meho nazoru to byla chyba nerozdelit to na dve samstatne stavby tedy salinovaj tunel a silnice...Salina uz dnes skoro mohla jezdit tunelem a prestavba silnice by byla o to rychlejsi....
Re: VMO: Žabovřeská I.
Když se podíváte o pár řádků výše na mapu, tak stejně to rozdělení by nebylo možné, protože v té trase je ten inkriminovaný pozemek kvůli kterému byl ten spor, který se až teď povedlo vyřešit.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jiste, komplikace s pozemkem chapu. Nicmene tunel se mohl bez problemu stavet. V soucasne dobe uz se treba mohla blizit ke konci razba atd., a usetril by se rok, dva, kdo vi. Tahle myslenka me vytaci pokazde, kdyz se vlecu v kolone kolem toho vyklizeneho placu u budouciho severniho portalu.xcav8 píše:Když se podíváte o pár řádků výše na mapu, tak stejně to rozdělení by nebylo možné, protože v té trase je ten inkriminovaný pozemek kvůli kterému byl ten spor, který se až teď povedlo vyřešit.
No a kdyby se nedarilo problematicky pozemek ziskat (podarilo se, nastesti), pak by se stale mohlo jezdit ve stavajici trase. Koneckoncu, ten problematicky pozemek je zcela mimo tu nejpotrebnejsi cast cele stavby.
Ostatne nechapu, proc se provizorni 2+2 neudelalo uz davno az ke Kamenomlyskemu mostku (inspiraci budyz Kninicska - neni to ideal, ale predstavte si, ze by se do Bystrce jezdilo 1+1!). V pripade tohoto useku VMO je jakekoliv prozorium lepsi nez soucasny stav. Nekolik let se uz mohlo alespon o fous lepe jezdit, namisto balamuceni lidi, nez uz uz se dockate a my uz brzy zacneme stavet.
Holt, kdo chce, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody. A kdo chce moc, nedostane nic...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Myslel jsem si to same, ale když se detailně podíváš na ty dokumenty tak pochopíš, že ty lidi co tam bydli asi nechtějí aby jim pod domy jezdili naklaďáky. Proto se bude podle mě začínat 1 etapou, která vybuduje protihlukový val a až bude hotova 1 etapa začne 2 kde je ražba.
Obecně mě ty dokumenty z EIA zaujali je tam třeba hluková mapa s 3D modelem.
Obecně mě ty dokumenty z EIA zaujali je tam třeba hluková mapa s 3D modelem.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jojo, dokumenty jsou pekneWarcz píše:Myslel jsem si to same, ale když se detailně podíváš na ty dokumenty tak pochopíš, že ty lidi co tam bydli asi nechtějí aby jim pod domy jezdili naklaďáky. Proto se bude podle mě začínat 1 etapou, která vybuduje protihlukový val a až bude hotova 1 etapa začne 2 kde je ražba.
Obecně mě ty dokumenty z EIA zaujali je tam třeba hluková mapa s 3D modelem.
Jinak, jake nakladaky mate na mysli? Ty ktere by zabezpecovali razbu tunelu? Neznam presne parametry tunelu (tedy plochu vyrubu, predpokladani denni postup atd.), nicmene nemyslim si, ze by to predstavovalo nejaky razantni narust hlucnosti.
A dale, jake domy a jejich obyvatele mate na mysli? Nejblizsi jsou na Petrvaldske ulici, coz je 400m od severniho portalu. Pak uz jsou pouze garaze a na druhe strane silnice zahradni domky.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: VMO: Žabovřeská I.
Dobrý den, mám velkou prosbu na znalce silniční výstavby Brně - marně pátrám po následující informaci:
Před několika lety (3, 4, 5) proběhla tiskem zpráva, že v průběhu nějaké významné dopravní stavby v Brně (snad to byl úsek VMO mezi Pisárkami a Žabovřeskami, ale mohlo to být klidně i úplně jinde - vůbec si nejsem jistý) byl zastižen nějaký blíže neurčený podzemní objekt typu kryt nebo bunkr z dob Studené války, který byl následně demolován. Bylo to snad plánované, žádná senzace s neznámým objektem, akorát v novinách to líčili trochu jako senzaci, byly tam k tomu i nějaké fotky ...
Absolutně to teď nemohu nikde najít, prosím proto ty z Vás, kdo se v brněnské dopravní výstavbě posledních let orientují, zda si na něco takového nevzpomenou - předem moc díky!
---
PS pro admina: v případě silného off-topic prosím o "úklid" tohoto příspěvku na patřičné místo (ale ne aby ho tam nikdo pak nenašel-)))
Před několika lety (3, 4, 5) proběhla tiskem zpráva, že v průběhu nějaké významné dopravní stavby v Brně (snad to byl úsek VMO mezi Pisárkami a Žabovřeskami, ale mohlo to být klidně i úplně jinde - vůbec si nejsem jistý) byl zastižen nějaký blíže neurčený podzemní objekt typu kryt nebo bunkr z dob Studené války, který byl následně demolován. Bylo to snad plánované, žádná senzace s neznámým objektem, akorát v novinách to líčili trochu jako senzaci, byly tam k tomu i nějaké fotky ...
Absolutně to teď nemohu nikde najít, prosím proto ty z Vás, kdo se v brněnské dopravní výstavbě posledních let orientují, zda si na něco takového nevzpomenou - předem moc díky!
---
PS pro admina: v případě silného off-topic prosím o "úklid" tohoto příspěvku na patřičné místo (ale ne aby ho tam nikdo pak nenašel-)))
Re: VMO: Žabovřeská I.
Nový leták: https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa- ... 6b480c5f43
Problémy v přípravě: DSP (I. etapa) odevzdáno v 03/2014 – nemožnost podání žádosti o vydání SP z důvodu nedořešené majetkoprávní přípravy s jedním vlastníkem (společnost LOGINTALK). Probíhá vyvlastňovací řízení na Městském úřadě Tišnov (zahájeno 4/2014). Městu Brnu se v březnu 2017 po několika letech jednání podařilo dohodnout se soukromým
vlastníkem na odkupu posledních chybějících pozemků, které stavbu širší silnice v tomto místě blokovaly.
EIA: V současnosti řešeno v rámci problematiky staveb s vydaným stanoviskem EIA dle zák. 244/1992 Sb. Žádosti o ověřovací a verifikační stanovisko byla podána na MŽP v 11/2015 –
dosud nevydáno. Již byl dokončen aktualizační/revizní biologický průzkum. Zpracovává se nová dokumentace EIA.
Problémy v přípravě: DSP (I. etapa) odevzdáno v 03/2014 – nemožnost podání žádosti o vydání SP z důvodu nedořešené majetkoprávní přípravy s jedním vlastníkem (společnost LOGINTALK). Probíhá vyvlastňovací řízení na Městském úřadě Tišnov (zahájeno 4/2014). Městu Brnu se v březnu 2017 po několika letech jednání podařilo dohodnout se soukromým
vlastníkem na odkupu posledních chybějících pozemků, které stavbu širší silnice v tomto místě blokovaly.
EIA: V současnosti řešeno v rámci problematiky staveb s vydaným stanoviskem EIA dle zák. 244/1992 Sb. Žádosti o ověřovací a verifikační stanovisko byla podána na MŽP v 11/2015 –
dosud nevydáno. Již byl dokončen aktualizační/revizní biologický průzkum. Zpracovává se nová dokumentace EIA.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Mimochodem, pokud jsem v pátek cestou kolem dobře viděl, tak ten problematický sloup na megaboard byl právě odstraňován....
Re: VMO: Žabovřeská I.
Kdo najde dva rozdíly ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
Ta druhá fotka je ostřejší a má hezčí, pěkně modrou oblohu
Jj, už tam ty megacosi nejsou
Jj, už tam ty megacosi nejsou
Re: VMO: Žabovřeská I.
Ano, ale moc mne to nepřekvapilo, když jsou odstraněny bilboardy, tak už bylo vše jasné.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Navíte jaký je aktuálně stav ? Stále se čeká na EIA ? Našel jsem pře Google v registru smluv toto: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/2667614 kde je termín dodání 2 měsíce, takže už by to mělo byt zpracováno.
Re: VMO: Žabovřeská I.
planovaný rozpočet SFDI pro rok 2018
I/42 Brno, VMO Žabovřeská I
termín 04/18 - 12/23
celkem 2 878 004 tis. Kč
čerpání 2017 - 21 738 tis. Kč
2018 SFDI - 237 394 tis. Kč
2019 SFDI - 2 000 tis. Kč
2020 SFDI - 2 000 tis. Kč
2018 OPD - 88 250 tis. Kč
2019 OPD - 1 027 676 tis. Kč
2020 OPD - 502 279 tis. Kč
2018 OPD spol - 15 574 tis. Kč
2019 OPD spol - 181 354 tis. Kč
2020 OPD spol - 88 638 tis. Kč
Tak to vypadá, že příští rok prostaví jen 100 MKč - takže to ta stavba zrovna rychle nezačne (když letos utrácí 20 MKč a nic se neděje).
I/42 Brno, VMO Žabovřeská I
termín 04/18 - 12/23
celkem 2 878 004 tis. Kč
čerpání 2017 - 21 738 tis. Kč
2018 SFDI - 237 394 tis. Kč
2019 SFDI - 2 000 tis. Kč
2020 SFDI - 2 000 tis. Kč
2018 OPD - 88 250 tis. Kč
2019 OPD - 1 027 676 tis. Kč
2020 OPD - 502 279 tis. Kč
2018 OPD spol - 15 574 tis. Kč
2019 OPD spol - 181 354 tis. Kč
2020 OPD spol - 88 638 tis. Kč
Tak to vypadá, že příští rok prostaví jen 100 MKč - takže to ta stavba zrovna rychle nezačne (když letos utrácí 20 MKč a nic se neděje).
Re: VMO: Žabovřeská I.
Co se na tom má stavět 5,5 roku? Vždyť je to 2 km silnice a tunel pro šalinu délky 500 metrů.
Re: VMO: Žabovřeská I.
no taky na to hledím 5 let - to je dobrý žert, v Japonsku by to bylo tak 5 a 5 měsíce a to ještě po vlně tsunami ... a tady 5 a 5 roku, to aby už začali, abychom se toho vůbec dožili ... podle mě překlep v letáku, 5.5 roku je naprosto absurdní!
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: Žabovřeská I.
bumbik, čo také si predstavuješ pod slovom absurdní ?