VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I.
Dneska jsem projížděl stavbou a byl čilý ruch na doprovodné komunikaci. Jestli tam někdo půjdete zkuste něco nafotit já jsem časově hrozně zasekaný (
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 3.2.2018 15:09:56
Re: VMO: Žabovřeská I.
Odbočení u Opla vypadá funkční.
- Přílohy
-
- IMG_20190904_161039.jpg (166.24 KiB) Zobrazeno 9572 x
Re: VMO: Žabovřeská I.
dnes vyvěšeno Oznámení o zahájení zadávacího řízení na II.etapu.
základní termín pro podání nabídek je 13.11.2019
základní termín pro podání nabídek je 13.11.2019
Re: VMO: Žabovřeská I.
a SP je již platné? Nebo se potopilo do tetčického rybníka ?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Je platné, v zadávačce je i s doložkou nabytí právní moci.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: VMO: Žabovřeská I.
https://zabovreska.webnode.cz/l/rok-od-zahajeni-stavby/
Tak rok od zahájení stavby. Udělal jsem pár srovnávacích fotek. Je to +- stejné místo. Jdeme kupředu. Poslední týden se maká na více frontách.
Tak rok od zahájení stavby. Udělal jsem pár srovnávacích fotek. Je to +- stejné místo. Jdeme kupředu. Poslední týden se maká na více frontách.
Re: VMO: Žabovřeská I.
letak z 16/9/2019
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/312 ... vreska.pdf
Detail:
První etapa stavby získala v polovině prosince 2017 kladné posouzení vlivů na životní prostředí. V I. etapě jsou překládány inženýrské sítě, budují se valy a staví nový jízdní pruh ve směru na Pisárky. Dále je rekonstruována silnice ve směru na Královo Pole, buduje se lávka u zastávky Bráfova a opravuje se most na Bystrc. I. etapa byla zahájena v roce 2018 a hotová bude do 06/2020. V roce 2019 má začít stavba druhé etapy, jejíž dokončení je naplánováno na konci roku 2023. Ve II. etapě (délka cca 900 m) bude proražen tunel pro tramvaj pod Wilsonovým lesem, přeloží se tramvajová trať a rozšíří se stávající silnice. Na II.etapu je zpracován koncept PDPS a probíhá kontrola GŘ. Zahájení stavby blokoval spolek Voda z Tetčic, který proti stavbě podal na poslední chvíli rozklad. Dne 31. 5. 2019 vydalo MD rozhodnutí, kterým odvolání spolku zamítlo. Proti tomuto rozhodnutí se již nelze dále odvolat či podat rozklad. Stavba byla zahájena přípravnými pracemi 3. 10. 2018. Zprovozňovat se bude postupně, kdy se prvně rozšíří a zprovozní komunikace ve směru na Pisárky a následně se bude rozšiřovat směr na Královo Pole, který se následně zprovozní. Termín dokončení I. etapy je 20 měsíců od zahájení stavebních prací. Dne 17. 7. 2019 vydal Odbor dopravy KÚ JmK stavební povolení na II. etapu stavby. SP se týká celkem 19 stavebních objektů zahrnujících např. protihlukové stěny, odvodnění, galerii VMO, opěrné a zárubní zdi. Dne 16. 9. 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na zhotovitele II. etapy. Nabídky lze podávat do poloviny listopadu, ovšem nelze vyloučit prodloužení této lhůty.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/312 ... vreska.pdf
Detail:
První etapa stavby získala v polovině prosince 2017 kladné posouzení vlivů na životní prostředí. V I. etapě jsou překládány inženýrské sítě, budují se valy a staví nový jízdní pruh ve směru na Pisárky. Dále je rekonstruována silnice ve směru na Královo Pole, buduje se lávka u zastávky Bráfova a opravuje se most na Bystrc. I. etapa byla zahájena v roce 2018 a hotová bude do 06/2020. V roce 2019 má začít stavba druhé etapy, jejíž dokončení je naplánováno na konci roku 2023. Ve II. etapě (délka cca 900 m) bude proražen tunel pro tramvaj pod Wilsonovým lesem, přeloží se tramvajová trať a rozšíří se stávající silnice. Na II.etapu je zpracován koncept PDPS a probíhá kontrola GŘ. Zahájení stavby blokoval spolek Voda z Tetčic, který proti stavbě podal na poslední chvíli rozklad. Dne 31. 5. 2019 vydalo MD rozhodnutí, kterým odvolání spolku zamítlo. Proti tomuto rozhodnutí se již nelze dále odvolat či podat rozklad. Stavba byla zahájena přípravnými pracemi 3. 10. 2018. Zprovozňovat se bude postupně, kdy se prvně rozšíří a zprovozní komunikace ve směru na Pisárky a následně se bude rozšiřovat směr na Královo Pole, který se následně zprovozní. Termín dokončení I. etapy je 20 měsíců od zahájení stavebních prací. Dne 17. 7. 2019 vydal Odbor dopravy KÚ JmK stavební povolení na II. etapu stavby. SP se týká celkem 19 stavebních objektů zahrnujících např. protihlukové stěny, odvodnění, galerii VMO, opěrné a zárubní zdi. Dne 16. 9. 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na zhotovitele II. etapy. Nabídky lze podávat do poloviny listopadu, ovšem nelze vyloučit prodloužení této lhůty.
Re: VMO: Žabovřeská I.
O víkendu jsem se byl projít. V některých místech se maká na 100%. Například obslužná komunikace ( https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR0733.JPG ), začalo se kopat u tramvajových zastávek. Naopak MUK Kníničská no nevím tempo vlažné. Už i ŘSD přiznává, že termín otevření 1.10.2019 je ohrožen.
https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR0765.JPG
Pod mostem už mají složeno staveniště. Klasicky tam zůstal po nich bordel ( https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR0717.JPG ) nějaké nezakrytované kanály a zbytky. Snad to někdo dočistí.
https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR0765.JPG
Pod mostem už mají složeno staveniště. Klasicky tam zůstal po nich bordel ( https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR0717.JPG ) nějaké nezakrytované kanály a zbytky. Snad to někdo dočistí.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tudíž se nestíhá nejspíš ani "papírové" a šutrklep v 2019 na druhou etapu .. není tím ohrožen termín dokončení celé Žabovřeské do konce roku 2023 ? Nebo původní zahájení 2019 bylo myšleno na listopad/prosinec ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
Lhůta pro podání nabídek pro II etapu je 13.11.2019 tak pořád je šance se zhotovitelem poklepat na Vánoce na základní kámen
a tady je hromada dokumentu na dlouhé zimní večery: https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=276398
a tady je hromada dokumentu na dlouhé zimní večery: https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=276398
Re: VMO: Žabovřeská I.
Posunutí termínu na 18.11.2019
Re: VMO: Žabovřeská I.
Oujee dik za info. Pred zimou zacali navazet zeminu, tak snad si to pekne sedne
- Přílohy
-
- 20191015_152927-1008x756.jpg (235.24 KiB) Zobrazeno 7351 x
Re: VMO: Žabovřeská I.
Samé dobré zprávy: https://zabovreska.webnode.cz/l/podzim-na-stavbe/
- Nový leták
- Platné stavebko
- Tento měsíc otevřou MUK z Pisárek na Bystrc
- V letáku je dokončení 06/2020 ale tomu moc nevěřím.
- Nový leták
- Platné stavebko
- Tento měsíc otevřou MUK z Pisárek na Bystrc
- V letáku je dokončení 06/2020 ale tomu moc nevěřím.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Paráda, takže je to tak, jak jsem slyšel na ŘSD Akorát bych řekl, že by se mohlo začít ihned, jak počasí dovolí proč duben, i kdyby otevřeli obálky v listopadu, tak leden únor je času dost na všechny papíry, ne ? Co je brzdou, ještě nějaké dokumentace ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
18.11.2019 dostaneš obálky.
pak se sejde komise a vybere vítěze
Ten kdo nevyhraje může podat odvolání.
Předáš stavbu
Začínáš.
Někde mezi tím si musí ještě odvézt zeminu stavební firma co dělá Ičku a ma ji tam dočasně uskladněnu.
pak se sejde komise a vybere vítěze
Ten kdo nevyhraje může podat odvolání.
Předáš stavbu
Začínáš.
Někde mezi tím si musí ještě odvézt zeminu stavební firma co dělá Ičku a ma ji tam dočasně uskladněnu.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jo no samozřejmě jsem to počítal, pokud nebude odvolání, které bych tedy zrovna neočekával v současné situaci .. To by možná zase nebyl "ani" duben Snad k tomu nedojde.
Nejde mi samozřejmě o to, proč duben a ne březen, je to skoro jedno, ale jen mě zajímalo, co je potřeba ještě udělat, dík za objasnění
Nejde mi samozřejmě o to, proč duben a ne březen, je to skoro jedno, ale jen mě zajímalo, co je potřeba ještě udělat, dík za objasnění
Re: VMO: Žabovřeská I.
Už bez pár minut za 12 dní otvíračka obálek. Že by opravdu ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
posun termínu pro odevzdání obálek. Nový termín je 21.11.
Re: VMO: Žabovřeská I.
posun č.3 nově 22.11.2019
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jel jsem tama včera a ten val mezi budoucím 4-pruhem a budoucími kolejemi vypadal téměř hotový
Jinak trošku mě zamrzela zpráva, že dokončení vypadá až na 12/2023, měl jsem za to, že když bude výluka té tramvaje (šaliny), tak to bude dříve, přecejen 4 stavební sezony mě přijde docela dost, ale hlavní bude, když se snad na jaře začne
PS: jinak Warczi, bez urážky, ale jak máš na stránkách vyfocené ty komentáře ohledně toho tramvajového tunelu, tak oni ti lidé mají v mnohém bohužel pravdu. Opravdu jsme mohli už třeba 10 let jezdit, když by se rozhodlo před 10 lety. Mít např. 2 jízdní pásy nad sebou není žádný nesmysl. Tak, jak je to navrženo teď, je dle mého názoru dražší, k přírodě a občanům nejpřívětivější řešení a myslím si, že dovedené k dokonalosti, to ovšem nijak nevyvrací myšlenku, že ten tunel je svým způsobem nadbytečný
Jinak trošku mě zamrzela zpráva, že dokončení vypadá až na 12/2023, měl jsem za to, že když bude výluka té tramvaje (šaliny), tak to bude dříve, přecejen 4 stavební sezony mě přijde docela dost, ale hlavní bude, když se snad na jaře začne
PS: jinak Warczi, bez urážky, ale jak máš na stránkách vyfocené ty komentáře ohledně toho tramvajového tunelu, tak oni ti lidé mají v mnohém bohužel pravdu. Opravdu jsme mohli už třeba 10 let jezdit, když by se rozhodlo před 10 lety. Mít např. 2 jízdní pásy nad sebou není žádný nesmysl. Tak, jak je to navrženo teď, je dle mého názoru dražší, k přírodě a občanům nejpřívětivější řešení a myslím si, že dovedené k dokonalosti, to ovšem nijak nevyvrací myšlenku, že ten tunel je svým způsobem nadbytečný
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tak mi ukažte někde cestu kde se tohle realizuje ? Tedy 2 pruhy pro auta nad sebou. Já si to neumím představit. To by muselo mít 10m výšky. Bylo by to nevzhledný a komplet betonový. Dolu jít nemůžeš tam se tlačí spodní voda.
Jinak 12/2023 je podle mě bez uzavírky tunelu. Podle mě to uzavřou a budou mít nějaký harmonogram prací a jakmile uzavřou trať tak se pojede "paraelně"
Jinak 12/2023 je podle mě bez uzavírky tunelu. Podle mě to uzavřou a budou mít nějaký harmonogram prací a jakmile uzavřou trať tak se pojede "paraelně"
Re: VMO: Žabovřeská I.
Kde to je nyní, nevím, beztak někde v zahraničí, u nás o žádném místě nevím, až na ten patrový most, ale jinak se takhle plánovala nemalá část pražského městského okruhu, resp. to byla jedna z variant toho vedení v tom úzkém místě také u řeky, aby se nemusel kopat tunel .. nové vedení to šouplo do tunelu rovnou celé
Re: VMO: Žabovřeská I.
O ca. 500 metru jizne na Hlinkach... A 10m na vysku to tam nema ani omylem....Napr.odtud to ani neni videt: https://mapy.cz/letecka?x=16.5690576&y= ... itch=0.245Warcz píše:Tak mi ukažte někde cestu kde se tohle realizuje ? Tedy 2 pruhy pro auta nad sebou. Já si to neumím představit. To by muselo mít 10m výšky. Bylo by to nevzhledný a komplet betonový. Dolu jít nemůžeš tam se tlačí spodní voda.
No a dolu se jit taky da, alespon metr dva, jako napr. v UL pod Benesovym mostem. https://mapy.cz/zakladni?x=14.0451763&y ... itch=0.314
Ono resit se da technicky vsechno, problem jenom je, jestli se chce, nebo nechce. A v Brne se vetsinou nechce, a nebo se hlede nejake pompezni resei. Salinovej tunel je blbost odpocatku. Resit se to dalo elegantne polouzavrenou galerii pro salinu a jeden jizdni pruh, ovsem to by bylo malo nobl. Precijen tunel pro tramvaje v CR nikdo nema, takze je fajn byt prvni, ze...Ovsem na ukor obcanu a ridicu, kteri kvuli nekonecnym dohadum o reseni prutahu kolem Svratky roky a roky trci v kazdodennich kolonach....
No, a kdyz uz tedy tunel, tak opravdu nepochopim, proc uz davno nestoji. Cela faze I uz mohla byt davno hotova, vcetne te obri gabionove lavky, doprovodne komunikace v miste byvalych zahradek, protihlukoveho valu na ulici Brafova i celeho tunelu... Ale to bychom nesmeli byt v Brne, ze....
Re: VMO: Žabovřeská I.
Na Hlinkách je MÚK a tam to nešlo udělat jinak, ne?
Pokud by se šlo dolů, tak by zase mohl být problém při povodních.
Když už jsme u toho, mě by se zase líbilo vytvořit místo posunutím řečiště na západ. Ty budovy na pravém břehu asi nemají velkou hodnotu. Připadá mi to jako míň šílený řešení než tunel a myslím, že by to bylo o kus levnější. Ten tunel má stát miliardu, pokud si vzpomínám.
Pokud by se šlo dolů, tak by zase mohl být problém při povodních.
Když už jsme u toho, mě by se zase líbilo vytvořit místo posunutím řečiště na západ. Ty budovy na pravém břehu asi nemají velkou hodnotu. Připadá mi to jako míň šílený řešení než tunel a myslím, že by to bylo o kus levnější. Ten tunel má stát miliardu, pokud si vzpomínám.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Já si zase myslím, že takovéhle stavby do tohoto století patří dělat tak, jak se teď dělat bude, čili galerie alespoň kousek přes oba směry, v Praze městský okruh vypadá také určitě lépe teď po novu (i když tam stačilo tunel prodloužit jen na pár místech, tohle je zas opačný extrém) a ne dělat tam totální bariéru. To propojení lesa a řeky bude určitě super pro lidi, že se za to musí zaplatit, je jasné, ale raději vidím ty miliardy v takovýhle stavbách, než ve slevách na jízdné a dalších srágorách pro voliče.