VMO: Žabovřeská I, I. etapa

VMO a jiné
Odpovědět
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od kot »

Jak si konci každého nového letáku přečtu o ověřovacím stanovisku či nové EIA, tak mám hned po náladě a další stavba má nejmíň rok odklad.
xcav8
Příspěvky: 519
Registrován: 27.5.2010 11:00:52
Bydliště: Brno

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od xcav8 »

Vyjádření z ŘSD:

Dobrý den,

k termínu realizace a stavu přípravy sdělujeme, že již probíhají práce na vyhotovení konečných stupňů projektové dokumentace, pobíhá dokončování majetkoprávní činnosti pro potřebu získání stavebního povolení a v rámci trvalého záboru stavby již došlo k provedení přípravných prací v podobě demolice objektů.

K předpokládanému termínu zahájení uvádíme, že i s ohledem na složitost dokončení přípravy u takto technologicky náročné stavby vedené v intravilánu města Brna, je i nadále naší snahou zajištění výběru zhotovitele s případným zahájením prací ve IV. Q 2016.

S pozdravem

Bc. Marie Soldatova
samostatné oddělení komunikace
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA
tel: 241 084 262
www.rsd.cz, marie.soldatova@rsd.cz
Likas
Příspěvky: 808
Registrován: 21.9.2011 10:08:48

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Likas »

V této stavební akci se opět angažuje profesionální rýpal a kverulant pan Štěpaník. Jako účastník již vstoupil do procesu přípravy. Jako jeden z požadavků zmíním, že požadoval do projektu zapracovat vyřešení tvorby mlhy na loukách u Svratky.
Myslím, že se máme v průběhu stavby na co těšit.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Sosa »

Likas píše:V této stavební akci se opět angažuje profesionální rýpal a kverulant pan Štěpaník. Jako účastník již vstoupil do procesu přípravy. Jako jeden z požadavků zmíním, že požadoval do projektu zapracovat vyřešení tvorby mlhy na loukách u Svratky.
Myslím, že se máme v průběhu stavby na co těšit.
Neměl by být spíše někde na psychiatrii?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Lenny »

Vodník Kebule bude vařit mlhu. :jidlo:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od kot »

... a stane se zaměstnancem ŘSD.
Warcz
Příspěvky: 2081
Registrován: 14.3.2009 14:50:43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Warcz »

Foto: https://www.dropbox.com/sh/17qxr58s5jht ... WQ6ma?dl=0

By jsem se projít a mam jeden dotaz. Nevíte jak přesně povede dálnice kolem toho stromořadí ? Jde to na nějakém nákresu poznat ?
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od vondr »

TY práce patří k přípravě území nebo už se to týká přímo některých stavebních objektů (například k přeložkách sítí)?
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Jirka L »

aktualizovaný leták
Opraveny překlepy ve stavu přípravy a datech o stavbě
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od kot »

No, přiznám se, že 62 měsíců realizace mě dost zaskočilo...
xcav8
Příspěvky: 519
Registrován: 27.5.2010 11:00:52
Bydliště: Brno

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od xcav8 »

Myslím, že je to jistá rezerva.
Víme jak to vypadá s termíny a potom se vyskytne nějaký problém a stavba se o rok zpozdí.
Takhle pokud půjde všechno jak má, tak se otevření dočkáme i dříve.
bumbik
Příspěvky: 7942
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od bumbik »

tak především si myslím, že dost v tom hraje roli tramvajový tunel pod Wilsonovým lesem, který se musí nejprve postavit, což trvá dlouho, zprovoznit pro tramvaje, aby nedošlo ke kolapsu či odstřihnutí bystrce komína jundrova atd. od spojení s Brnem a teprve následně se dá začít likvidovat stará tramvajová trať a začít budovat 4 pruh, pak je tu výstavba galerie - žabovřeského tunelu, takže další náročná stavba i s navazujícími SO, takže těch 62 měsíců bych řekl není nijak nadnesená ... a pokud je v tom i časová rezerva pro možné zprůjezdnění dříve, tak super
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od siesa »

Co prosim? 500m jednotubusovy tunel pro salinu (pouze 330m razeno), to by mela byt prace tak na jeden rok vcetne vystrojeni a polozeni koleji... Na Dobrovskeho tunelu se postupovalo 1-2m za den, a to tam byly zcela jine, narocnejsi geotechnicke podminky...
Dale nechapu, jakym zpusobem bude upravena MUK Kninicska radiala? Podle letaku tam neni zadna zmena patrna. (Napada me snad jenom jedno zlepseni, a to prilepeni samostatneho odbocovaciho pruhu z ulice Fanderlikova smer Bystrc, aby nedochazelo ke kolizi s vozidly odbocujicimi od Dobraku na Bystrc - btw. to se melo udelat uz davno, misto tam na to je...). Oprava tramvajoveho mostu uz probehla. S cim souhlasim, je oprava silnicniho mozu smer Bystrc, ta je nutna.
Realizace 62 mesicu je vysmech vsem ridicum, kteri se denne (a to i nekolikrat) potykaji se zacpami na Zabovreske a v Pisarkach...
Warcz
Příspěvky: 2081
Registrován: 14.3.2009 14:50:43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Warcz »

Pořád řešíme povolení stavby, ale ŘSD pořád nemá 100% pozemku a ten Billboard ten majitel dobrovolně neodstraní. Dokud nebude vykoupeno 100% tak se bojím že ten stav bude trvat ještě dlouho.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od vondr »

oznámení předběžných informací
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/650757
Rekonstrukce sil. I/42 Žabovřeská (km 2,946-3,900) spočívající v rozšíření 2-pruhové sil. VMO na dělený 4-pruh, až do prostoru MÚK Kníničská. Rekonstrukce stávajících větví a úprava připojení komunikace od ul. Fanderlíkovy na MÚK Kníničská, nové napojení komunikace Žabovřeská na krátký průpletový úsek, vybudování přímé rampy na VMO a oprava stávajícího silničního mostu vč. výměny a doplnění PHO.
mzik
Příspěvky: 184
Registrován: 14.11.2012 10:47:03

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od mzik »

Zajištěním rekonstrukce silnice bude naplněna potřeba bezpečnosti provozu na pozemní komunikaci a dopravy v daném úseku.Předmětem veřejné zakázky je rozšíření silnice I/42 v úseku o délce 954 m.

Mě ta celková délka vychází kolem 1200 metrů. Ale jsem rad že se něco děje.
bumbik
Příspěvky: 7942
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od bumbik »

no podle ceny 400 mil. Kč je vidět, že to zdaleka není celý úsek, jak je naznačen v letáku ke stavbě, zbytek (žabovřeský tunel - galerie, tramv. tunel pod wils. lesem) jsou zdá se II. etapa
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
ppepe
Příspěvky: 279
Registrován: 26.12.2015 0:02:23

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od ppepe »

podle kilometráže jde pouze o I. etapu, viz Lenny 24.12.2015 9:36:12:
"Etapa I – úsek podél Žabovřeských luk, od spojovací komunikaci (přes řeku Svratku na ulici Veslařskou) po MÚK Kníničskou, cca km 3,0 – km 3,9 projektového staničení"
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od siesa »

Tak jestli se jedna o zkapacitneni mezi MUK Kninicska radiala a mostem pres Svratku, pak je to jedine dobre... Na druhou stranu zcela dobre nechapu, proc se toto neudelalo uz pred mnoha lety. Urcite by tak odpadly zacpy v prostori MUK....
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Lenny »

Zácpy by se přesunuly jen o kousek dál.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od siesa »

Lenny píše:Zácpy by se přesunuly jen o kousek dál.
To je pravda, samozrejme...jenze prave tech nekolikset metru by bylo rozhodujicich, nebot by nedochazelo k zuzeni ze tri pruhu do jednoho na nejakych padesati metrech, nybrz na nekolika stovkach metru. Vysledkem toho by mohlo byt:

1/ kolona aut v rannich spickach ve smeru Bystrc-Pisarky by se posunula a nestala by az k prechodu u sokola na Svratecke, mozna by se posunula az za krizovatku u vozovny Komin.

2/ kolona ve smeru Dobrovskeho tunel-Pisarky by se take posunula a odlehcilo by se pripojovacimu/odpojovacimu pruhu pod mostem pro salinu.

V kombinaci s dodelanim kratkeho primeho odbocovanku Zabiny-Bystrc pod tramvajovym mostem by se celkove lokalite dost odlehcilo.

No nezbyva nez doufat, ze se alespon toto kratke zkapacitneni povede, a to brzo!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od Lenny »

Škoda, že neprošla varianta na odsun řeky bez tramvajového tunelu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od _jan91 »

Tak v Brně asi chtěli podzemní dráhu, když ji mají v Praze :).
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od JirkaS »

siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: VMO: Žabovřeská I.

Příspěvek od siesa »

_jan91 píše:Tak v Brně asi chtěli podzemní dráhu, když ji mají v Praze :).
Je to v podstate dedictvi "velkodusnosti" byvaleho pana primatora. Po nejvyssim mrakodrapu v CR take prvni tramvajovy tunel v CR... To, ze je to ta nejdrazsi a nejzbytcnejsi varianta, to tady v Brne vedi snad uplne vsichni. Nestastne na tom neni to, ze to je drahe, ale to, ze priprava, potazmo realizace tva neumerne dlouho v porovnanim s jinymi variantami...
Odpovědět

Zpět na „Brno“