VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jak si konci každého nového letáku přečtu o ověřovacím stanovisku či nové EIA, tak mám hned po náladě a další stavba má nejmíň rok odklad.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Vyjádření z ŘSD:
Dobrý den,
k termínu realizace a stavu přípravy sdělujeme, že již probíhají práce na vyhotovení konečných stupňů projektové dokumentace, pobíhá dokončování majetkoprávní činnosti pro potřebu získání stavebního povolení a v rámci trvalého záboru stavby již došlo k provedení přípravných prací v podobě demolice objektů.
K předpokládanému termínu zahájení uvádíme, že i s ohledem na složitost dokončení přípravy u takto technologicky náročné stavby vedené v intravilánu města Brna, je i nadále naší snahou zajištění výběru zhotovitele s případným zahájením prací ve IV. Q 2016.
S pozdravem
Bc. Marie Soldatova
samostatné oddělení komunikace
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA
tel: 241 084 262
www.rsd.cz, marie.soldatova@rsd.cz
Dobrý den,
k termínu realizace a stavu přípravy sdělujeme, že již probíhají práce na vyhotovení konečných stupňů projektové dokumentace, pobíhá dokončování majetkoprávní činnosti pro potřebu získání stavebního povolení a v rámci trvalého záboru stavby již došlo k provedení přípravných prací v podobě demolice objektů.
K předpokládanému termínu zahájení uvádíme, že i s ohledem na složitost dokončení přípravy u takto technologicky náročné stavby vedené v intravilánu města Brna, je i nadále naší snahou zajištění výběru zhotovitele s případným zahájením prací ve IV. Q 2016.
S pozdravem
Bc. Marie Soldatova
samostatné oddělení komunikace
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA
tel: 241 084 262
www.rsd.cz, marie.soldatova@rsd.cz
Re: VMO: Žabovřeská I.
V této stavební akci se opět angažuje profesionální rýpal a kverulant pan Štěpaník. Jako účastník již vstoupil do procesu přípravy. Jako jeden z požadavků zmíním, že požadoval do projektu zapracovat vyřešení tvorby mlhy na loukách u Svratky.
Myslím, že se máme v průběhu stavby na co těšit.
Myslím, že se máme v průběhu stavby na co těšit.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Neměl by být spíše někde na psychiatrii?Likas píše:V této stavební akci se opět angažuje profesionální rýpal a kverulant pan Štěpaník. Jako účastník již vstoupil do procesu přípravy. Jako jeden z požadavků zmíním, že požadoval do projektu zapracovat vyřešení tvorby mlhy na loukách u Svratky.
Myslím, že se máme v průběhu stavby na co těšit.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Vodník Kebule bude vařit mlhu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: Žabovřeská I.
... a stane se zaměstnancem ŘSD.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Foto: https://www.dropbox.com/sh/17qxr58s5jht ... WQ6ma?dl=0
By jsem se projít a mam jeden dotaz. Nevíte jak přesně povede dálnice kolem toho stromořadí ? Jde to na nějakém nákresu poznat ?
By jsem se projít a mam jeden dotaz. Nevíte jak přesně povede dálnice kolem toho stromořadí ? Jde to na nějakém nákresu poznat ?
Re: VMO: Žabovřeská I.
TY práce patří k přípravě území nebo už se to týká přímo některých stavebních objektů (například k přeložkách sítí)?
Re: VMO: Žabovřeská I.
aktualizovaný leták
Opraveny překlepy ve stavu přípravy a datech o stavbě
Opraveny překlepy ve stavu přípravy a datech o stavbě
Re: VMO: Žabovřeská I.
No, přiznám se, že 62 měsíců realizace mě dost zaskočilo...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Myslím, že je to jistá rezerva.
Víme jak to vypadá s termíny a potom se vyskytne nějaký problém a stavba se o rok zpozdí.
Takhle pokud půjde všechno jak má, tak se otevření dočkáme i dříve.
Víme jak to vypadá s termíny a potom se vyskytne nějaký problém a stavba se o rok zpozdí.
Takhle pokud půjde všechno jak má, tak se otevření dočkáme i dříve.
Re: VMO: Žabovřeská I.
tak především si myslím, že dost v tom hraje roli tramvajový tunel pod Wilsonovým lesem, který se musí nejprve postavit, což trvá dlouho, zprovoznit pro tramvaje, aby nedošlo ke kolapsu či odstřihnutí bystrce komína jundrova atd. od spojení s Brnem a teprve následně se dá začít likvidovat stará tramvajová trať a začít budovat 4 pruh, pak je tu výstavba galerie - žabovřeského tunelu, takže další náročná stavba i s navazujícími SO, takže těch 62 měsíců bych řekl není nijak nadnesená ... a pokud je v tom i časová rezerva pro možné zprůjezdnění dříve, tak super
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Co prosim? 500m jednotubusovy tunel pro salinu (pouze 330m razeno), to by mela byt prace tak na jeden rok vcetne vystrojeni a polozeni koleji... Na Dobrovskeho tunelu se postupovalo 1-2m za den, a to tam byly zcela jine, narocnejsi geotechnicke podminky...
Dale nechapu, jakym zpusobem bude upravena MUK Kninicska radiala? Podle letaku tam neni zadna zmena patrna. (Napada me snad jenom jedno zlepseni, a to prilepeni samostatneho odbocovaciho pruhu z ulice Fanderlikova smer Bystrc, aby nedochazelo ke kolizi s vozidly odbocujicimi od Dobraku na Bystrc - btw. to se melo udelat uz davno, misto tam na to je...). Oprava tramvajoveho mostu uz probehla. S cim souhlasim, je oprava silnicniho mozu smer Bystrc, ta je nutna.
Realizace 62 mesicu je vysmech vsem ridicum, kteri se denne (a to i nekolikrat) potykaji se zacpami na Zabovreske a v Pisarkach...
Dale nechapu, jakym zpusobem bude upravena MUK Kninicska radiala? Podle letaku tam neni zadna zmena patrna. (Napada me snad jenom jedno zlepseni, a to prilepeni samostatneho odbocovaciho pruhu z ulice Fanderlikova smer Bystrc, aby nedochazelo ke kolizi s vozidly odbocujicimi od Dobraku na Bystrc - btw. to se melo udelat uz davno, misto tam na to je...). Oprava tramvajoveho mostu uz probehla. S cim souhlasim, je oprava silnicniho mozu smer Bystrc, ta je nutna.
Realizace 62 mesicu je vysmech vsem ridicum, kteri se denne (a to i nekolikrat) potykaji se zacpami na Zabovreske a v Pisarkach...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Pořád řešíme povolení stavby, ale ŘSD pořád nemá 100% pozemku a ten Billboard ten majitel dobrovolně neodstraní. Dokud nebude vykoupeno 100% tak se bojím že ten stav bude trvat ještě dlouho.
Re: VMO: Žabovřeská I.
oznámení předběžných informací
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/650757
Rekonstrukce sil. I/42 Žabovřeská (km 2,946-3,900) spočívající v rozšíření 2-pruhové sil. VMO na dělený 4-pruh, až do prostoru MÚK Kníničská. Rekonstrukce stávajících větví a úprava připojení komunikace od ul. Fanderlíkovy na MÚK Kníničská, nové napojení komunikace Žabovřeská na krátký průpletový úsek, vybudování přímé rampy na VMO a oprava stávajícího silničního mostu vč. výměny a doplnění PHO.
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/650757
Rekonstrukce sil. I/42 Žabovřeská (km 2,946-3,900) spočívající v rozšíření 2-pruhové sil. VMO na dělený 4-pruh, až do prostoru MÚK Kníničská. Rekonstrukce stávajících větví a úprava připojení komunikace od ul. Fanderlíkovy na MÚK Kníničská, nové napojení komunikace Žabovřeská na krátký průpletový úsek, vybudování přímé rampy na VMO a oprava stávajícího silničního mostu vč. výměny a doplnění PHO.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Zajištěním rekonstrukce silnice bude naplněna potřeba bezpečnosti provozu na pozemní komunikaci a dopravy v daném úseku.Předmětem veřejné zakázky je rozšíření silnice I/42 v úseku o délce 954 m.
Mě ta celková délka vychází kolem 1200 metrů. Ale jsem rad že se něco děje.
Mě ta celková délka vychází kolem 1200 metrů. Ale jsem rad že se něco děje.
Re: VMO: Žabovřeská I.
no podle ceny 400 mil. Kč je vidět, že to zdaleka není celý úsek, jak je naznačen v letáku ke stavbě, zbytek (žabovřeský tunel - galerie, tramv. tunel pod wils. lesem) jsou zdá se II. etapa
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: Žabovřeská I.
podle kilometráže jde pouze o I. etapu, viz Lenny 24.12.2015 9:36:12:
"Etapa I – úsek podél Žabovřeských luk, od spojovací komunikaci (přes řeku Svratku na ulici Veslařskou) po MÚK Kníničskou, cca km 3,0 – km 3,9 projektového staničení"
"Etapa I – úsek podél Žabovřeských luk, od spojovací komunikaci (přes řeku Svratku na ulici Veslařskou) po MÚK Kníničskou, cca km 3,0 – km 3,9 projektového staničení"
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tak jestli se jedna o zkapacitneni mezi MUK Kninicska radiala a mostem pres Svratku, pak je to jedine dobre... Na druhou stranu zcela dobre nechapu, proc se toto neudelalo uz pred mnoha lety. Urcite by tak odpadly zacpy v prostori MUK....
Re: VMO: Žabovřeská I.
Zácpy by se přesunuly jen o kousek dál.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: Žabovřeská I.
To je pravda, samozrejme...jenze prave tech nekolikset metru by bylo rozhodujicich, nebot by nedochazelo k zuzeni ze tri pruhu do jednoho na nejakych padesati metrech, nybrz na nekolika stovkach metru. Vysledkem toho by mohlo byt:Lenny píše:Zácpy by se přesunuly jen o kousek dál.
1/ kolona aut v rannich spickach ve smeru Bystrc-Pisarky by se posunula a nestala by az k prechodu u sokola na Svratecke, mozna by se posunula az za krizovatku u vozovny Komin.
2/ kolona ve smeru Dobrovskeho tunel-Pisarky by se take posunula a odlehcilo by se pripojovacimu/odpojovacimu pruhu pod mostem pro salinu.
V kombinaci s dodelanim kratkeho primeho odbocovanku Zabiny-Bystrc pod tramvajovym mostem by se celkove lokalite dost odlehcilo.
No nezbyva nez doufat, ze se alespon toto kratke zkapacitneni povede, a to brzo!
Re: VMO: Žabovřeská I.
Škoda, že neprošla varianta na odsun řeky bez tramvajového tunelu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tak v Brně asi chtěli podzemní dráhu, když ji mají v Praze .
Re: VMO: Žabovřeská I.
Je to v podstate dedictvi "velkodusnosti" byvaleho pana primatora. Po nejvyssim mrakodrapu v CR take prvni tramvajovy tunel v CR... To, ze je to ta nejdrazsi a nejzbytcnejsi varianta, to tady v Brne vedi snad uplne vsichni. Nestastne na tom neni to, ze to je drahe, ale to, ze priprava, potazmo realizace tva neumerne dlouho v porovnanim s jinymi variantami..._jan91 píše:Tak v Brně asi chtěli podzemní dráhu, když ji mají v Praze .