VMO: MÚK Ostravská radiála
VMO: MÚK Ostravská radiála
Na stránkách ŘSD byla zveřejněna vizualizace stavby (dole ve fotogalerii).
ŘSD údajně plánuje začátkem příštího roku požádat o územní rozhodnutí.
ŘSD údajně plánuje začátkem příštího roku požádat o územní rozhodnutí.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
To se mi jen zdá, nebo tam fakt není větev pro směr Ostrava-Svitavy?
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
není, v letáku je to tak dlouho, osobně to vnímám jako nedostatek
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Prostorově to tam asi fakt nevychází. Ostrava - Svitavy tedy projede přes upravenou Bělohorskou.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Ano. Větev Ostrava-Svitavy se tam prostě nedá prostorově dostat, taky jsem se na to ptal, projektant tam zkoušel něco vložit, ale nikdo nedokázal přijít s variantou, která by byla lepší než co nejvíce bezkolizní průjezd po Bělohorské...
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
A to ony se tam neočekávají v tomhle směru žádné intenzity, že ani neřešili tu Bělohorskou nějakým kolektorem mezi těma dvěma múk? Nebo tam žádné kolizní místo nehrozí, protože od Juliánova nepůjde odbočit na rampu směr Svitavy? A tudíž to svým způsobem přímé napojení je, i když pro jedno odbočení na VMO bude potřeba 2x odbočení a 2x zařazení se do pruhu?
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Taky mi to připadá neúnosné. Podle vizualizace nebude na Bělohorské žádný kolektor pro tranzit Ostrava-Svitavy, takže ten se bude míchat s místní dopravou a MHD... Viz toto:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vska07.jpg
Možná se počítá s tím, že tranzit od Ostravy zůstane na D1 a bude pokračovat dál až na křižovatku s S43 (která je ve hvězdách), takže objede Brno ze západu?
michal: Podle vizualizace to vypadá, že nad VMO bude na Bělohorské velká OK, z které půjde od Juliánova sjet na Svitavy. Viz tato vizualizace:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vska04.jpg
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vska07.jpg
Možná se počítá s tím, že tranzit od Ostravy zůstane na D1 a bude pokračovat dál až na křižovatku s S43 (která je ve hvězdách), takže objede Brno ze západu?
michal: Podle vizualizace to vypadá, že nad VMO bude na Bělohorské velká OK, z které půjde od Juliánova sjet na Svitavy. Viz tato vizualizace:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vska04.jpg
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Tak tohle je úlet...
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Fakt bych chtěl vidět blázna, který pojde z Ostravy do Svitav přes Brno. Přes Bělohorskou to vezme akorát místní frekvence s cílem v Šimicích, Líšni, na Vinohradech, blekfildu, Lesné, Kéniku,Řečkovicích a to je tak všechno. Ausgerechnet tahle část okruhu je vyřešená řekl bych velmi zdařile. S peáží by neměl být problém - žádný směr se neikříží, akorát dě pravé odbočení.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Nebral bych tu vizualizaci zase tak "doslova". Bělohorská bude upravena - podle letáku např. bude odbočení do Podstránské zrušeno, zatímco ve vizualizaci je vypěkněno.
Bělohorská je a bude dvojka, takže NAD tam město/kraj nepustí.
Bělohorská je a bude dvojka, takže NAD tam město/kraj nepustí.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Pardon, poněkud trapně jsem myslel na občany Brna a okolí, pro které se to hlavně staví. Hanba mi! Ale jo, když si někdo dokáže zdůvodnit, proč nemusí být přímé napojení v múk z hlavní východní radiály na severní část okruhu, který vyjde na desítky miliard, tak pak je má účast v další diskuzi fakt zbytečná
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
michale, klídek... Dneska nejsi v náladě. O víkendu se vyklidníš.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Naopak, jsem v zenu, milý kote! Ta trocha jízlivosti jistě nikoho neurazí Velkou porci si totiž nechávám na výstavbu brněnského metra
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Tak to je jiná káva michale !
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Nikdo přece netvrdí, že se z Ostravy do Svitav jezdí přes Brno. Bavíme se jenom o směrech v té křižovatce.goldfinger píše:Fakt bych chtěl vidět blázna, který pojde z Ostravy do Svitav přes Brno. Přes Bělohorskou to vezme akorát místní frekvence s cílem v Šimicích, Líšni, na Vinohradech, blekfildu, Lesné, Kéniku,Řečkovicích a to je tak všechno. Ausgerechnet tahle část okruhu je vyřešená řekl bych velmi zdařile. S peáží by neměl být problém - žádný směr se neikříží, akorát dě pravé odbočení.
Tak nevím, jezdíte těmi místy někdy? Kdykoliv jedu po Ostravské na západ, tak velké množství aut odbočuje na Otakara Ševčíka. Neumím dohledat intenzity, ale pěkných pár tisíc denně to bude. A tohle všechno potom bude sjíždět na Bělohorskou.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
goldfinger: Neviem čo presne sa myslí pojmom miestna frekvencia, ale na sever Brna (univerzity, Technologický park, Královopolská, všetok priemysel v Adamově, Blansku, Kuřimi, Tišnově,... a napokon aj do toho Zetoru) určite pôjde dosť diaľkovej frekvencie, vrátane TIR.
KarelLer: Ja si myslím (ale tiež nemám presné intenzity), že tento smer konkuruje intenzitou smeru D1 <> Centrum a je silnejší než Otakara Ševčíka <> Černovická.
KarelLer: Ja si myslím (ale tiež nemám presné intenzity), že tento smer konkuruje intenzitou smeru D1 <> Centrum a je silnejší než Otakara Ševčíka <> Černovická.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Hlásím se k pravidelným uživatelům Ostrava - Svitavy. Otázka bude až otevřou Žabovřeskou, ale myslím si, že pořád bude nastejno jezdit přes Tomkáč. Jezdím do Žabin.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Zaujímavý bude aj medzistav medzi realizáciou tejto stavby a tunelom na Vinohrady. Po dokončení asi dosť ľudí začne jazdiť túto trasu skrz Jedovnickú, Žarošickú a Rokytovu, čo nebude asi úplne optimálne. Takže sa možno bude to odbočovanie aj nejakú dobu zakazovať.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Až otevřou Žabovřeskou, měla by na pár let být ve stavu rozšiřování D1, takže vyhodnocení asi bude chtít odložit.Warcz píše:Hlásím se k pravidelným uživatelům Ostrava - Svitavy. Otázka bude až otevřou Žabovřeskou, ale myslím si, že pořád bude nastejno jezdit přes Tomkáč. Jezdím do Žabin.
-
- Příspěvky: 432
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Toho se děsím nejvíc. Už teď se měly dělat stavební úpravy na křižovatkách Žarošická-Jedovnická, u Unicornu a Penny (bezkolizní hlaní směr). Ale co by člověk mohl chtít od současných konšelů.asdf píše:Zaujímavý bude aj medzistav medzi realizáciou tejto stavby a tunelom na Vinohrady. Po dokončení asi dosť ľudí začne jazdiť túto trasu skrz Jedovnickú, Žarošickú a Rokytovu, čo nebude asi úplne optimálne. Takže sa možno bude to odbočovanie aj nejakú dobu zakazovať.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Tak možná se to ukáže ještě dřív. Už letos by měla začít oprava mostů v MUK Ostravská - Ot. Ševčíka. Při omezeních, která podle letáku budou, je alespoň pro mne Bělohorská ve směru od Ostravy jasná volba.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Intenzity dopravy jsou zde:
https://www.rsd.cz/silnice-a-dalnice/scitani-dopravy
https://www.rsd.cz/silnice-a-dalnice/scitani-dopravy
Zedňa
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
To zní logicky. Akorát teda podle vizualizace ten průjezd po Bělohorské moc bezkolizní nebude, když tam je přechod pro chodce a křižovatka s MK.mapman píše:Ano. Větev Ostrava-Svitavy se tam prostě nedá prostorově dostat, taky jsem se na to ptal, projektant tam zkoušel něco vložit, ale nikdo nedokázal přijít s variantou, která by byla lepší než co nejvíce bezkolizní průjezd po Bělohorské...
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
Viděl jsem někde nějaké výkresy (nevím které a kde) a tam to bylo řešeno pěkně. Ostrava>Svitavy měla komplet sólo rampu/pruh v celé délce a ta křižovatka s přechodem byly zrušeny. Čili sjedete z I/50, rampa přechází v nový pravý průběžný pruh, který pak odbočením na VMO na Jedovnickou končí. Takže maximálně k vám přibude pár místních aut, jinak bezkolizní. A samozřejmě to pravé ostřejší odbočení, ale to se snad přežije. Nicméně to je asi jediná věc, která se mohla řešit kulantněji a udělat tam plynulejší zatáčku.
Umístit tam další rampu bude asi problémové hlavně kvůli té další rampě centrum>Svitavy. Sice by mě zajímalo, co to znamená "prostorově dostat", ale věřím v tomto projektantovi, jelikož je právě docela přijatelná alternativa, takže je to jedno. Postavit jde téměř všechno, pokud to je na povrchu a není tam voda, takže "prostorově dostat" je trochu úsměvné. Každopádně tohle řešení je mnohem lepší skrze průplet vozidel, jinak by se muselo do odbočovacího pruhu nacpat doprava Ostrava>Svitavy+Ostrava>VMO jih naráz a pak se teprve rozdělit. Za mě takhle Tato křižovatka na mě jinak působí naopak velmi povedeně.
Umístit tam další rampu bude asi problémové hlavně kvůli té další rampě centrum>Svitavy. Sice by mě zajímalo, co to znamená "prostorově dostat", ale věřím v tomto projektantovi, jelikož je právě docela přijatelná alternativa, takže je to jedno. Postavit jde téměř všechno, pokud to je na povrchu a není tam voda, takže "prostorově dostat" je trochu úsměvné. Každopádně tohle řešení je mnohem lepší skrze průplet vozidel, jinak by se muselo do odbočovacího pruhu nacpat doprava Ostrava>Svitavy+Ostrava>VMO jih naráz a pak se teprve rozdělit. Za mě takhle Tato křižovatka na mě jinak působí naopak velmi povedeně.
Re: VMO: MÚK Ostravská radiála
To "prostorově dostat" chápu tak, že ta přímá větev Ostrava-Svitavy by musela brutálně stoupat nad tu železniční vlečku. Nebo udělat dlouhý tunel pod šalinou, ale to by neprošlo.
https://mapy.cz/s/cufupavuva
https://mapy.cz/s/cufupavuva