VMO: Bauerova
VMO: Bauerova
Myslím, že si tento záměr zaslouží samostatné téma. Úprava současného okruhu kolem výstaviště je v plánu a teď to dokazuje i leták (zmíněný již i někde jinde).
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/568 ... uerova.pdf
Na první pohled se mi úpravy velice zamlouvají, četl jsem o úpravách už v souvislosti s novou halou na výstavišti, tudíž jsem rád za přesnější info od ŘSD v letáku.
Vypadá to, že zůstanou pouze 2 připojení přímo na VMO, nicméně obě umožní pouze pravá odbočení, v tom bych neviděl žádný problém. Navíc to nemá být podle všeho vůbec pro IAD, ale pro hasiče, policii, ...
Čeho se hrozím a co nechápu, je vyznačený BUS pruh na, podle malůvky, stávající části okruhu a to v tunelu Hlinky (směr Žabovřeská).
A poté mi vrtá hlavou ještě jedna věc a to jak se v budoucnu dostanou auta od nové haly na VMO směr Opuštěná/Heršpická. Zatím vidím jako jedinou možnou cestu po nové obslužce kolem BVV a napojení až v té MÚK s kruhovým objezdem. To mi nepřijde úplně kapacitní, i když sám také nevím, jak jinak to řešit (most přes VMO je nejspíš mimo hru kdekoli).
A také by mě zajímalo, jestli se po těch úpravách dosáhne zrušení světelné křižovatky u brány 9. Za mě by to chtělo průjezd po VMO bez světel
Závěrem bych řekl (pro Brněnské), že jsem osobně velkým fandou nové haly na výstavišti. Už když se mluvilo o té v Lužánkách nebo kde, tak jsem si to nedovedl ani za nic představit. Tahle lokalita bude mít naprosto luxusní napojení na VMO a především na D1 čili na všechny dálnice co okolo Brna jsou. Tohle beru jako super třešničku na dortu
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/568 ... uerova.pdf
Na první pohled se mi úpravy velice zamlouvají, četl jsem o úpravách už v souvislosti s novou halou na výstavišti, tudíž jsem rád za přesnější info od ŘSD v letáku.
Vypadá to, že zůstanou pouze 2 připojení přímo na VMO, nicméně obě umožní pouze pravá odbočení, v tom bych neviděl žádný problém. Navíc to nemá být podle všeho vůbec pro IAD, ale pro hasiče, policii, ...
Čeho se hrozím a co nechápu, je vyznačený BUS pruh na, podle malůvky, stávající části okruhu a to v tunelu Hlinky (směr Žabovřeská).
A poté mi vrtá hlavou ještě jedna věc a to jak se v budoucnu dostanou auta od nové haly na VMO směr Opuštěná/Heršpická. Zatím vidím jako jedinou možnou cestu po nové obslužce kolem BVV a napojení až v té MÚK s kruhovým objezdem. To mi nepřijde úplně kapacitní, i když sám také nevím, jak jinak to řešit (most přes VMO je nejspíš mimo hru kdekoli).
A také by mě zajímalo, jestli se po těch úpravách dosáhne zrušení světelné křižovatky u brány 9. Za mě by to chtělo průjezd po VMO bez světel
Závěrem bych řekl (pro Brněnské), že jsem osobně velkým fandou nové haly na výstavišti. Už když se mluvilo o té v Lužánkách nebo kde, tak jsem si to nedovedl ani za nic představit. Tahle lokalita bude mít naprosto luxusní napojení na VMO a především na D1 čili na všechny dálnice co okolo Brna jsou. Tohle beru jako super třešničku na dortu
Re: VMO: Bauerova
Tak jsem se ještě hrabal ve studiích KAM Brno a vypadá to, že by ta světla opravdu měla zmizet a díky tomu by tam mělo být 2-pruhové připojování z kruháče z BVV A podle všeho to vypadá, že opravdu doprava mířící dál po současném VMO na jih/východ pojede po nové komunikaci do té MÚK s OK.
Re: VMO: Bauerova
Podle mě zbytečné. Až bude Žabovřeská tak tahle cesta bude minimálně využívaná. Kdo ji dneska používá.
- Lidi směr Jundrov. V budoucnu bude rychlejší proletět Žabovřeskou.
- Lidi směr Kraví Hora. Ti si zkracují cestu kvůli kolonám na VMO
- Lidi směr centrum mohou jet prvním výjezdem na Poříčí a do centra.
Jediný důvod proč to dělat je ta hokejová hala, která by zase zvedla intenzity.
- Lidi směr Jundrov. V budoucnu bude rychlejší proletět Žabovřeskou.
- Lidi směr Kraví Hora. Ti si zkracují cestu kvůli kolonám na VMO
- Lidi směr centrum mohou jet prvním výjezdem na Poříčí a do centra.
Jediný důvod proč to dělat je ta hokejová hala, která by zase zvedla intenzity.
Re: VMO: Bauerova
Já vidím velké plus i právě v tom, že zmizí ta světla u 9.brány. Ty tam nemají co dělat, bral jsem to jako dočasné řešení.
A jinak bych řekl, že i po dokončení Žabovřeské bude pořád dost lidí jezdit právě tudy, i když samozřejmě o něco méně. Každopádně ta hala (teď už v ni docela věřím) potřebovala jednoznačně zkapacitnění toho napojení, tohle to z velké části splňuje.
Když se stavěla ta nová hala u Mnichova, tak se rozšiřovaly i okolní dálnice
A jinak bych řekl, že i po dokončení Žabovřeské bude pořád dost lidí jezdit právě tudy, i když samozřejmě o něco méně. Každopádně ta hala (teď už v ni docela věřím) potřebovala jednoznačně zkapacitnění toho napojení, tohle to z velké části splňuje.
Když se stavěla ta nová hala u Mnichova, tak se rozšiřovaly i okolní dálnice
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Bauerova
Lávky OK, aspoň zmizí SSZ, ale nepochopil jsem, jak se dostane bus ve směru na Mendlák z vratné rampy na novou Křížkovského.
Re: VMO: Bauerova
Z které vratné rampy ? Jestli myslíš jako BUS od haly, tak ten se na novou Křížkovského dostane přes tu OK, která je na obrázku. Výjezd v jihovýchodním rohu vede do další OK do které je napojena nová Křížkovského.
A jinak si teď zpětně odpovídám na tu poznámku o BUS pruhu .. podle všeho bych řekl, že je v letáku jen špatně zakreslena a má být zakreslena na silnici, která vede právě nad tunelem Hlinky, čili na té místní komunikaci. Tam to i dává smysl.
A jinak si teď zpětně odpovídám na tu poznámku o BUS pruhu .. podle všeho bych řekl, že je v letáku jen špatně zakreslena a má být zakreslena na silnici, která vede právě nad tunelem Hlinky, čili na té místní komunikaci. Tam to i dává smysl.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Bauerova
Když přijede okružka a44 od Jundrova, tak se bude muset dostat přes protisměr na novou Křížkovského. Dnes k tomu využívá kruháč u Voroněže. Pochopil jsem, že po naznačené úpravě pojede v obou směrech po nové komunikaci.
Re: VMO: Bauerova
Na novou obslužku se v tom případě určitě dostane tudy https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... F.VxExIQAL
Je tam proto i plánován nový odbočovací pruh vlevo v těchto místech:
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... N2NdSNMqRU
Je tam proto i plánován nový odbočovací pruh vlevo v těchto místech:
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... N2NdSNMqRU
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Bauerova
Tvl to je teda dost hard core. Vůbec to nepovažuju za dobrej nápad. Bude tam další SSZ navíc a to propustnosti křižovatky vůbec neprospěje.
Re: VMO: Bauerova
Kde budou další světla ? Naopak jedny ubydou a to pro oba směry na VMO. I kdyby jinde na vedlejších dvoje přibyly, tak je to krok správným směrem, ale žádné nové mě nikde nenapadají. Na tom místě, o kterém jsem psal, už stejně jsou
Re: VMO: Bauerova
Omlouvám se, ale nevidím to napojení NA Křižíkovu. Směr Mendlák.
Pokud by na okruhu neměla být SSZ, tak jako že by "kloubák", nedejbože plynový, odbočoval doleva na čtyřproudovku bez světel na T-křižovatce?
Asi by to chtělo obrázek se šiřšími souvislostmi...
Pokud by na okruhu neměla být SSZ, tak jako že by "kloubák", nedejbože plynový, odbočoval doleva na čtyřproudovku bez světel na T-křižovatce?
Asi by to chtělo obrázek se šiřšími souvislostmi...
Re: VMO: Bauerova
Moc nechapu proč by autobus najížděl na VMO. Pojede po obslužce ( Bauerova ) a kolem Výstaviště jak teď jezdí.
Re: VMO: Bauerova
Moc tě nechápu. Bus podle mě pojede přes půlku výstaviště po nové obslužce a dál po stávající obslužce až k Mendláku. Na VMO nemá důvod vůbec najíždět.RVi píše:Omlouvám se, ale nevidím to napojení NA Křižíkovu. Směr Mendlák.
Pokud by na okruhu neměla být SSZ, tak jako že by "kloubák", nedejbože plynový, odbočoval doleva na čtyřproudovku bez světel na T-křižovatce?
Asi by to chtělo obrázek se šiřšími souvislostmi...
Re: VMO: Bauerova
Bus podle mě pojede přes půlku výstaviště po nové obslužce - to je odpoveď ...Aram96 píše: Moc tě nechápu. Bus podle mě pojede přes půlku výstaviště po nové obslužce a dál po stávající obslužce až k Mendláku. Na VMO nemá důvod vůbec najíždět.
Ale nějak tomu zatím úplně nevěřím. Uvidíme. Jak se to týká hokeje a/nebo cyklistů, tak je velmi pravděpodobné, že se bude něco skutečně dít.
Re: VMO: Bauerova
Kolem půlky výstaviště po nové obslužce ty hnidopichu...
Nevím jak víc polopaticky už to napsat, tak tady:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... gNNXWgOD-i
https://www.brno.cz/fileadmin/user_uplo ... etapa2.pdf
Nevím jak víc polopaticky už to napsat, tak tady:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... gNNXWgOD-i
https://www.brno.cz/fileadmin/user_uplo ... etapa2.pdf
Re: VMO: Bauerova
A po zrušení světel na VMO si myslím, že by se ještě mohl prodloužit tenhle připojovák. Ten je tragicky krátký.
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... 7rLgCrMqDx
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... 7rLgCrMqDx
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Bauerova
No on ani připojovák z tunelu na Bauerovu neoplývá nadměrnou délkou.
Re: VMO: Bauerova
Ten se prodloužit ale podle návrhu právě má. Nechápu, proč ne ten, o kterém jsem psal, tam stačí vybetonovat pár metrů a poté využít současný pruh pro odbočení vlevo na světlech
Re: VMO: Bauerova
To je jen dočasná stavba do doby postavení tunelu pod Červeným kopcem, pak se bude přestavovat na směrově dělený čtyřpruh. Celé to souvisí s přípravou multifunkční haly.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: Bauerova
Ale i tak to podle mě dost pomůže. Odpadnou přechody, světla u 9.brány, snad se zvýší i rychlost. Bude to takové "dočasné" čili na minimálně 15 let, spíše mnohem víc.
Re: VMO: Bauerova
Omlouvám se, ale věřit že se i po patřičných opatřeních někde v Brně zvýší rychlost?? To mi přijde HODNĚ odvážné.
Okruh kolem Zvonařky k Výstavišti - dříve prakticky všude 60, dnes 60 místy až od Vídeňské (možnost jet 60 v souvislosti s Plotní je jiná).
Příjezd po Vídeňské do centra - dříve 80, dnes od křížení s D1 60 - vzhledem k délce připojovacích pruhů pochopitelné v oblasti křížení. Ovšem zpomalit na 60 znamená mít strach že člověka smete kamion.
Nemluvě o situaci po odbočení směr hřbitov - na pár stech metrech platná omezení 60/70/50
A směr Vídeň se stejnou "délkou" připojovacích pruhů - (zatím) beze změny.
Samostatná kapitola jsou výměny SSZ - v Brně je základním stavebním kamenem řízení dopravy sloup na kterém jsou "semafory" (omlouvám se, neznám přesný termín). Všechny sloupy se musí co pár let vyměnit.
A výsledky po výměnách, na které přiteklo z EU skoro 200milionu? "Cíl dotace: SC 2.3 - Zlepšení řízení dopravního provozu a zvyšování bezpečnosti dopravního provozu"
Navazující křižovatky na okruhu, které šlo dříve (při patřičné intenzitě provozu) projet plynule? Dnes po rozjezdu na zelenou naskočí na další křižovatce- na kterou je jasně vidět- červená. (příklad: Úvoz x Tvrdého a Úvoz x Údolní - podotýkám, že po této trase jezdí i páteřní trolejbusové linky, které takto vesele poskakují také.
Křižovatka Poříčí x Nové Sady- Renneská (hned vedle sídla Brněnských komunikací)? Po "zlepšení řízení" cca 7 vteřin, kdy mají všichni červenou (od konce zelené z Renneské po začátek zelené na okruhu). Mám neblahé tušení, že v tom hraje roli délka přechodu na východní straně této křižovatky plus opět neschopnost zesynchronizovat následující křižovatku s Heršpickou (ono teda synchronizace je podle mého i tak nyní dělaná na rychlost koňského dvojspřeží asi).
Byl jsem zde nazván hnidopichem- na tom asi něco bude, ale já bych rád alespoň trochu porozuměl, proč se změny dějí. V Brně se mi to podaří maximálně 2x 10let... (s výjimkou důvodu "proinvestovat, využít dotace"). Je chyba ve mně??
Okruh kolem Zvonařky k Výstavišti - dříve prakticky všude 60, dnes 60 místy až od Vídeňské (možnost jet 60 v souvislosti s Plotní je jiná).
Příjezd po Vídeňské do centra - dříve 80, dnes od křížení s D1 60 - vzhledem k délce připojovacích pruhů pochopitelné v oblasti křížení. Ovšem zpomalit na 60 znamená mít strach že člověka smete kamion.
Nemluvě o situaci po odbočení směr hřbitov - na pár stech metrech platná omezení 60/70/50
A směr Vídeň se stejnou "délkou" připojovacích pruhů - (zatím) beze změny.
Samostatná kapitola jsou výměny SSZ - v Brně je základním stavebním kamenem řízení dopravy sloup na kterém jsou "semafory" (omlouvám se, neznám přesný termín). Všechny sloupy se musí co pár let vyměnit.
A výsledky po výměnách, na které přiteklo z EU skoro 200milionu? "Cíl dotace: SC 2.3 - Zlepšení řízení dopravního provozu a zvyšování bezpečnosti dopravního provozu"
Navazující křižovatky na okruhu, které šlo dříve (při patřičné intenzitě provozu) projet plynule? Dnes po rozjezdu na zelenou naskočí na další křižovatce- na kterou je jasně vidět- červená. (příklad: Úvoz x Tvrdého a Úvoz x Údolní - podotýkám, že po této trase jezdí i páteřní trolejbusové linky, které takto vesele poskakují také.
Křižovatka Poříčí x Nové Sady- Renneská (hned vedle sídla Brněnských komunikací)? Po "zlepšení řízení" cca 7 vteřin, kdy mají všichni červenou (od konce zelené z Renneské po začátek zelené na okruhu). Mám neblahé tušení, že v tom hraje roli délka přechodu na východní straně této křižovatky plus opět neschopnost zesynchronizovat následující křižovatku s Heršpickou (ono teda synchronizace je podle mého i tak nyní dělaná na rychlost koňského dvojspřeží asi).
Byl jsem zde nazván hnidopichem- na tom asi něco bude, ale já bych rád alespoň trochu porozuměl, proč se změny dějí. V Brně se mi to podaří maximálně 2x 10let... (s výjimkou důvodu "proinvestovat, využít dotace"). Je chyba ve mně??
Re: VMO: Bauerova
Celé ne. Asi 1/3 bude už přestavba na VMO (MÚK Pražská radiála a dál za lávku). Je to vidět i z mapy v letáku.Lenny píše:To je jen dočasná stavba do doby postavení tunelu pod Červeným kopcem, pak se bude přestavovat na směrově dělený čtyřpruh. Celé to souvisí s přípravou multifunkční haly.
Re: VMO: Bauerova
dnešní procházka mne zavedla do prostoru této (budoucí) stavby.
https://ppepe-rajce.rajce.idnes.cz/VMO_Brno_-_Bauerova
https://ppepe-rajce.rajce.idnes.cz/VMO_Brno_-_Bauerova
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31.7.2020 11:39:44
Re: VMO: Bauerova
Super foto i s dokumentací, myslíte že to reálně začne dle harmonogramu příští rok?
Jak to je s těmi bránami? Asi nebudou nějak památkově chráněné či tak, že se vybudují úplně nové nebo se to jen rozmontuje a přesune? Jejich konstrukce trochu odkazuje na autobusák a bývalý zimák za Lužánkami.
Dále jsem netušil, že se areál trochu posune od Křižíkovského, připadalo mi, že místa je tam habaděj i dnes ...
Jak to je s těmi bránami? Asi nebudou nějak památkově chráněné či tak, že se vybudují úplně nové nebo se to jen rozmontuje a přesune? Jejich konstrukce trochu odkazuje na autobusák a bývalý zimák za Lužánkami.
Dále jsem netušil, že se areál trochu posune od Křižíkovského, připadalo mi, že místa je tam habaděj i dnes ...