No když se jim nepodařilo prošustrovat těch pětadvacet miliard přesunem nádraží, tak to musej rozfrcat aspoň v malymMarty píše:Z těch megalomanských brněnských investic mi jde hlava kolem...
Jinak k OT, jedna věc je, jak jsou koleje kroucený, a druhá, v jakym jsou stavu, jen proto že se někdo už třicet let těší že je jednou velmi výhodně vytrhá. A nemusí se dojíždět stovkou, to je proti padesátce z okraje města rozdíl maximálně pár minut. Koukněte třeba namátkou na mapu Prahy, kudy na Wilson dojížděj rychlíky od Drážďan (Aussig) nebo od Norimberka (Pilsen). Když Tachau má prázdniny Akorát by to chtělo začít místo malování vzdušnejch zámků uvažovat s nohama na zemi.
Mmch v Praze se postavilo za těžký miliardy NS s rychlostí stovka skrz Vítkov, a vedlejšim efektem vlaky od Libně jezděj na Masnu dýl než předtím, protože stavaři dělali co mohli, ale nějaký pako naprosto nesmyslně navrhlo členění (přesněji, nečlenění) staničních obvodů a zabezpečovačku. A to ještě fírové riskujou, protože podle regulí by tam v obvodu stanice měli drandit jen třicet či "dle rozhledu".