VMO: obecné info
Re: VMO: obecné info
Z těch megalomanských brněnských investic mi jde hlava kolem... Já bych viděl brněnské infrastrukturní priority zhruba takto:
1. VMO Žabovřeská,
2. propojenou síť cyklostezek,
3. VMO Tomkovo nám. plus Rokytova
4. nový sjezd z D1čky na Černovické terasy
5. prodloužení tramvajových linek (Campus, Bosonohy, Majdalenky, Tesco-Ikea ...)
6. šesti pruhová D1 kolem Brna
7. vlaková zastávka Brno-letiště
8. severojižní vlakový diametr
9. R43 tunelem pod Bystrcí
dalšího se asi současným tempem investic 100% nedožiju (anebo jo, ale na úkor potřebnějších staveb), takže naše děti snad zažijí i věci jako Bratislavskou radiálu, přestavbu nádraží, VMO - Vinohradský tunel a celou jižní část VMO, síť P&R parkovišť...
1. VMO Žabovřeská,
2. propojenou síť cyklostezek,
3. VMO Tomkovo nám. plus Rokytova
4. nový sjezd z D1čky na Černovické terasy
5. prodloužení tramvajových linek (Campus, Bosonohy, Majdalenky, Tesco-Ikea ...)
6. šesti pruhová D1 kolem Brna
7. vlaková zastávka Brno-letiště
8. severojižní vlakový diametr
9. R43 tunelem pod Bystrcí
dalšího se asi současným tempem investic 100% nedožiju (anebo jo, ale na úkor potřebnějších staveb), takže naše děti snad zažijí i věci jako Bratislavskou radiálu, přestavbu nádraží, VMO - Vinohradský tunel a celou jižní část VMO, síť P&R parkovišť...
Re: VMO: obecné info
A teď si čistě teoreticky představte, že všechno co je zde vypsáno by bylo hotové.
Tak o čem bychom potom diskutovali?
Tak o čem bychom potom diskutovali?
Re: VMO: obecné info
Nechápu proč prostě SŽDC nemůže odkoupit a zbourat Tesco u hlavního nádraží a postavit tam místo toho novou nádražní budovu, i na nějaké to nové nástupiště by místo zbylo. Beztak je ta budova hnusná a okolo se zdržují podivné existence.
Re: VMO: obecné info
Tak lukrativního místa by se Tesco jen tak nevzdalo, ale myšlenka hezká.
Ta budova se mi taky nelíbí.
Ta budova se mi taky nelíbí.
Re: VMO: obecné info
Je zvláštní, že se mezi lidma periodicky objevují zvěstí, že se má ta budova bourat. Zajímalo by mě odkud se to bere. Možná jen pořád dokola obíhá ta samá fáma.
Re: VMO: obecné info
Tady jeden starší článek:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10120.html
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10120.html
Re: VMO: obecné info
A je po roce a půl znám nějaký posun?xcav8 píše:Tady jeden starší článek:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10120.html
Re: VMO: obecné info
Ne žádné další novinky nevím.
Re: VMO: obecné info
Protože to pravděpodobně nebude nutné, místa je tam dost.multi píše:Nechápu proč prostě SŽDC nemůže odkoupit a zbourat Tesco u hlavního nádraží a postavit tam místo toho novou nádražní budovu, i na nějaké to nové nástupiště by místo zbylo. Beztak je ta budova hnusná a okolo se zdržují podivné existence.
Zde je jeden zajímavý (i když už neaktuální) dokument, zabývající se možnostmi přestavby a(nebo) odsunu hl. nádraží
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... HAHnHlHfAA
Re: VMO: obecné info
Tak i v tomto roce se dočkáme kousku novéhé povrchu na stávající trase VMO. V následujících 2 týdnech je plánována výměna povrchu na I/42 od židenických kasáren po odbočku na Maloměřice ... asi bych se tomuto místu ve špičce vyhnul
- Přílohy
-
- i42.jpg (65.12 KiB) Zobrazeno 11850 x
Re: VMO: obecné info
Co brání investorovi dohodnout se s Teskem, že mu pod nádražím postaví 3-patrový podzemní obchoďák?xcav8 píše:Tak lukrativního místa by se Tesco jen tak nevzdalo, ale myšlenka hezká.
Ta budova se mi taky nelíbí.
Re: VMO: obecné info
Kdy už konečně dojde k pochopení, že nejde o budovu nádraží, ale o koleje v okolí.
Já nejsem rodilý brnák, ale studoval jsem tu a přijížděl vlakem. Zkuste si to od Vyškova vlakem (to je celý Olomoucký a Moravskoslezký kraj i část Zlínského, mj. z Ostravy a celé oblasti Jeseníků bez ohledu na kraj je to pro studenty rychlejší a levnější než autobus)
Výsledek je že na kraji brna jste rychlíkem tak 30-40 minut před tím, než dorazíte na nádraží a po cestě si prohlédnete velkou část města (existují 2 ruzné koleje jinými částmi Brna).
Dnes už vlakem nejezdím a mám trvalý pobyt v Brně, ale vždy když si vzpomenu, že vysoupit ve Slatině, nebo v Chrlicích, tak bych byl pomocí MHD se spoustou zastávek výrazně rychlejší než rychlíkem či expresem bez zastávky mne dost irituje.
Klidně bych budovu nechal kde je a ani ji nerozšiřoval, ale jak ty koleje dostat tak aby rychlík dokázal v rychlosti cca 100 km/h dojet až na současné hlavní nádraží !!! Na toto nikdo kdo chce nádraží v centru doposud neodpověděl!!!!
Posunout jej o par set metrů a postavit těch parset metrů nové koleje tramvaje mi přijde daleko logičtější, než protáhnout do historického centra koleje celým brnem tak aby byly rovné a jezdilo se na nich alespon tou 100 kou.....
Navíc tím získá Zvonařka pro autobusy lepší spojení na MHD....
Já nejsem rodilý brnák, ale studoval jsem tu a přijížděl vlakem. Zkuste si to od Vyškova vlakem (to je celý Olomoucký a Moravskoslezký kraj i část Zlínského, mj. z Ostravy a celé oblasti Jeseníků bez ohledu na kraj je to pro studenty rychlejší a levnější než autobus)
Výsledek je že na kraji brna jste rychlíkem tak 30-40 minut před tím, než dorazíte na nádraží a po cestě si prohlédnete velkou část města (existují 2 ruzné koleje jinými částmi Brna).
Dnes už vlakem nejezdím a mám trvalý pobyt v Brně, ale vždy když si vzpomenu, že vysoupit ve Slatině, nebo v Chrlicích, tak bych byl pomocí MHD se spoustou zastávek výrazně rychlejší než rychlíkem či expresem bez zastávky mne dost irituje.
Klidně bych budovu nechal kde je a ani ji nerozšiřoval, ale jak ty koleje dostat tak aby rychlík dokázal v rychlosti cca 100 km/h dojet až na současné hlavní nádraží !!! Na toto nikdo kdo chce nádraží v centru doposud neodpověděl!!!!
Posunout jej o par set metrů a postavit těch parset metrů nové koleje tramvaje mi přijde daleko logičtější, než protáhnout do historického centra koleje celým brnem tak aby byly rovné a jezdilo se na nich alespon tou 100 kou.....
Navíc tím získá Zvonařka pro autobusy lepší spojení na MHD....
Re: VMO: obecné info
Plne souhlasim TTC, ale myslim, ze to je tema a uplne jinou debatu do uplne jineho fora... :/
Re: VMO: obecné info
Postupující práce na Svatoplukově ...
Re: VMO: obecné info
A už se jezdí po opravené části ...
Re: VMO: obecné info
v dopoledni spicce to musi byt "zidenicky masakr" ..
Re: VMO: obecné info
No jelikož půlka Brna a okolí měla v min. týdnu dovolenou, tak pro některé to bude v pondělí skutečně překvápko
Re: VMO: obecné info
Dnešní "průjezdní" video bych tipoval tak na 25minVeronss píše:v dopoledni spicce to musi byt "zidenicky masakr" ..
Re: VMO: obecné info
A je hotovo ... chybí jen drobné dodělávky VDZ.
OT: Nový dopravní masakr začal na Kolišti mezi Cejlem a Křenovou ... http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20716.html
OT: Nový dopravní masakr začal na Kolišti mezi Cejlem a Křenovou ... http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20716.html
Re: VMO: obecné info
btw. dali tam alespon "tichy" asfalt??
Re: VMO: obecné info
Povrch vypadá hodně kvalitně. Snad budou pokračovat i na dalších přiléhajících úsecích.
Re: VMO: obecné info
Prý se tam dává protihlukový koberec, snížení hluku až o 6 dB.
Re: VMO: obecné info
To je velmi dobra zprava... Snad se dockame vymeny za tichy asfalt i na dalsich mistech Brna....multi píše:Prý se tam dává protihlukový koberec, snížení hluku až o 6 dB.
Re: VMO: obecné info
Nevím jak v Husovicích, ale na Kolišti budou dávat tichej asfalt
Re: VMO: obecné info
No ja doufam, ze se to stane standardem a v intravilanech se bude davat vsude.... Jakej je vubec cenovej rozdil mezi normalnim a tim tichym asfaltem??