České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

VMO: obecné info
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=15&t=99
Stránka 9 z 12

Autor:  Warcz [ 19.10.2017 9:53:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

kecám ta 70tka tam zustavá. Blbě jsem se podíval.

Autor:  Lenny [ 20.10.2017 21:01:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Je to návrh, můžeš k tomu napsat svoje připomínky.

Autor:  Warcz [ 24.10.2017 14:59:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

https://www.screencast.com/t/BOIHAODMgzJ
Stavba: „Silnice I/42 Brno, VMO Dobrovského B“ – Dodatečná protihluková opatření
V následujících měsících proběhnou stavební práce a rychlostní komunikaci, které částečně omezí provoz. Měření hluku z dopravy na hlavních komunikacích Velkého městského okruhu stavby „Silnice I/42 Brno, VMO Dobrovského B“, a to především na rychlostní komunikaci Hradecká a přilehlých nájezdových rampách totiž ukázalo, že hladina hluku je stále vysoká. Ředitelství silnic a dálnic ČR jako majetkový správce zadal vypracování projektové dokumentace na doplnění protihlukových opatření pro snížení účinků hluku z dopravy (provozu) stavby. Konkrétně budou realizována tato stavební opatření:
• nadvýšení čtyř stávajících úseků „pohltivých“ PH stěn v celkové délce 676 m
• osazení 9 úseků transparentních odrazivých PH stěn na mostní kotvená svodidla mostů a opěrných zdí v celkové délce 964 m
• výstavba dvou nových úseků PH stěn na zemních valech v celkové délce 234 m. Tato opatření by měla chránit před účinky hlukových emisí z dopravy. Podrobnější informace o této stavbě najdete na našem webu www.zabovresky.cz v sekci Úřední deska – dlouhodobá sdělení.

Autor:  Hanpav [ 24.10.2017 20:18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Zde najdete novou vizualizaci projektu výstavby Velkého městského okruhu na ulici Žabovřeská (silnice I/42 Brno):

https://www.youtube.com/watch?v=IGVMSUSlLyQ

Stavba VMO Žabovřeská I je projektována v kategorii MR4d 20,25/20,25/80(60) a měří 1,800 km. Stavba se nachází ve velmi stísněných podmínkách, stavba je z jedné strany omezena Svratkou a z druhé tramvajovou tratí a Wilsonovým lesem, právě z důvodu omezeného prostoru je stavba neobvykle řešena. Uvažovalo se o třech způsobech, a to o převedení tramvajové dopravy do tunelu, posunutí koryta řeky, vedení VMO po estakádě nebo vystavění dvoupruhových silnic nad sebou na estakádě. Po veřejném projednání dokumentace EIA byla vybrána varianta, kde tramvajová trať bude odsunuta do tunelu a jedna polovina vozovky bude překryta galerii.

Autor:  belkolam [ 24.10.2017 23:25:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Hezká vizualizace, akorát mi není jasné kam dál pojedou autobusy co přijedou od jihu na vyobrazenou zastávku Bráfova. Severnějc se silnice totiž napojuje na větev Kníničská->Pisárky což je jaksi v protisměru. (čas videa 3:50)

Autor:  Warcz [ 25.10.2017 9:48:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Myslíš tohle ?
https://www.screencast.com/t/2oHRJs59GG
https://www.screencast.com/t/eXwYytJe

Je to docela vtipny no :-)

Autor:  P_V [ 25.10.2017 11:15:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

U té červené šipky můžou zahnout na polní cestu. :)

Autor té vizualizace je nějaký maniak do zdí. Nemá rád svažitý terén, samá zárubní zeď. Obehnat kapličku zdí.

Autor:  belkolam [ 25.10.2017 22:43:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Warcz píše:


ano , to místo označené šipkou je vlastně
konec jednosměrky od komína.

Beru, že tam je ta zastávka autobusu jen jako rezerva pro případ výluky tramvaje , ale chybí tam dál prostě točna nebo napojení na Veslařskou podél Kníničské

Autor:  xcav8 [ 31.7.2018 11:19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Nechci plevelit diskuzi, ale objevil jsem odkaz na aktuální i staré ortofotomapy z Brna.
http://gis.brno.cz/mapa/historicka-orto ... =ofakt&ly=

Ortofoto z roku 1953 zná asi každý, kdo se o to trošku zajímá, ale roky 1976 a 1990 jsou opravdová chuťovka.

Autor:  Lenny [ 31.7.2018 18:02:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Zdá se mi to, anebo je v roce 1976 ve stavbě tzv. Stará dálnice?

Autor:  JirkaS [ 31.7.2018 18:31:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Asi ano. Zrovna se stavěla polovina sídliště a nějak ji obsloužit museli.

Autor:  Sauce [ 31.7.2018 20:40:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Doporučuji tuto stránku - z ní se dá leccos vyčíst.

Stará dálnice - tj. postavený mimodálniční úsek exteritoriální dálnice byl pouze dostaven na základech připravených již za protektorátu. Pokud vím, tak žádný z úseků exteritoriální dálnice nebyl dokončen během války.

Kdyžtak se omlouvám pokud se mýlím.

Autor:  Santana2 [ 31.7.2018 20:56:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Z roku 1990 mě hlavně zaujala dostavba MÚK Brno-centrum D1 x I/52. :) Měl jsem za to, že stála už se zprovozněním tahu Praha-Brno-Bratislava v roce 1980... Každopádně díky xcav8 za odkaz!

Autor:  JirkaS [ 31.7.2018 20:57:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Stála, ale jako neúplná. V podstatě fungovala jen ve směrech Praha - Vídeň.

Autor:  Lenny [ 1.8.2018 16:26:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

To byly stavby "VO ulice Kratochvílovy v Brně, 1.-4. stavba", v rámci kterých byla MÚK Brno-centrum přestavěna na čtyřlístek.

Autor:  vondr [ 10.1.2019 22:06:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dopr ... &source=hp

Autor:  Aram96 [ 10.1.2019 22:52:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Citace:
Druhá a hlavní etapa za dvě miliardy korun, která zahrnuje i ražbu tramvajového tunelu, má podle optimistického scénáře startovat na konci roku a potrvá pět let

Takže stavba má být dokončena až v roce 2024 ? ŘSD má na stránkách 2023 a mluvilo se i o "nejdříve v roce 2022" - ještě loni.

Autor:  xipecko [ 11.1.2019 7:17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

To ale bylo za předpokladu, že se začne s první etapou, jestli si dobře vzpomínám, na přelomu července a srpna 2018. Už to se zdrželo a dělají se práce, na které je stavební povolení. Což předpokládám že taky bylo poskládané jinak. S druhou etapou měli začít v průběhu té první, jak to teď ale bude, to asi nikdo neví.

Autor:  Aram96 [ 11.1.2019 23:31:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

No jinak ta druhá etapa je také docela otázka. Nikde není pořádné jisté info. Protože přece je nelogické začínat druhou etapu s raženým tunelem až například po dokončení první etapy. Toho se snad nedočkáme, pokud to nebude vinou dědka z Tetčic. Často tou vesnicí projíždím a nebydlím vůbec v okolí, přemýšlím, že bych se stavil na návštěvu se zeptat, proč je takovej idiot ... :lol:

Autor:  ttc [ 14.1.2019 8:32:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Tak se tam zastav.... ja myslim, ze jej navsteva potesi :-)

Mozna kdyby to udelal kazdy co ma cestu kolem, tak by mu nezbyl cas na psani.... (nebo alespon sem tam nestihl lhutu)

Autor:  xipecko [ 14.1.2019 9:08:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

já si myslím, že návštěv tam od srpna měl víc než dost a dobře se nad tím baví...

Autor:  Warcz [ 14.1.2019 13:09:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Maká se na Ičce. Proč se dělá nejdříve 1čka a potom 2ka ? Protože místní nechtějí kamiony co budou vozit odtěženou zeminu kolem baráku. Já to vidím pozitivně i když termín kompletního otevření je tak 2025 a to jsem optimista.

Jinak v Sobotu přivezli nějaké roury ( asi kanalizace ? )
https://zabovreska.webnode.cz/_files/20 ... PR4607.JPG
https://zabovreska.webnode.cz/a01-2019/

Autor:  Harold [ 15.1.2019 11:19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Druhá etapa Žabovřeské by měla začít v září 2019. Letos taky mají probíhat přípravné práce u Tomkova náměstí (demolice, asi těch malých domků pod kopcem). Zdroj - Brněnský deník: Velký městský okruh: letos odstartují práce hned na dvou jeho úsecích

Autor:  xcav8 [ 25.1.2019 15:07:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90124.html

Autor:  Aram96 [ 25.1.2019 20:14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

xcav8 píše:
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/test-kralovopolskych-tunelu-polovina-aut-jede-rychleji-nez-dovoluje-limit-20190124.html

A já to naprosto chápu. Je to stejný nesmysl, jako jezdit na dálnicích v tunelech 80, když máme jedny z nejbezpečnějších tunelů. Časová úspora není velká, jde o to, že z obou stran je 80, proč v tunelu zpomalovat na 60 :? A pardon, odpověď typu, protože tam je 60 jsou v této souvislosti jaksi mimo, to doufám uznáte :D

Stránka 9 z 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/