České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

VMO: obecné info
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=15&t=99
Stránka 11 z 11

Autor:  Aram96 [ 11.6.2019 10:49:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

2027-2033. Rok ukončení stavby beru jako dokončení celé východní části VMO. :)

Autor:  Jirka L [ 12.6.2019 21:26:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

jeden obrázek vydá za tisíc slov
Příloha:
Ostravská radiála.PNG
Ostravská radiála.PNG [ 368.11 KiB | Zobrazeno 2660 krát ]

EDIT: k těm termínům: Termíny v letáku se shodují jen s úsekem MÚK Ostravská radiála, třebaže i to je nereálné. Pro Vinohrady se zatím počítá s realizací 2026-2029 a Bratislavská radiála ještě ani žádný termín nemá...

Autor:  Aram96 [ 13.6.2019 18:33:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Díky za info k termínům a za obrázek ! Jen jsem zvědav, jak se na tohle budou tvářit místní, na to zrušení připojení :D
Ty tvoje termíny jsou určitě reálnější, bohužel moc nevěřím tomu, že to bude realita. Je však jedině dobře, že je úsek Ostravská radiála napřed, to jsem z letáku nepochopil :oops: :ok:

Autor:  Warcz [ 17.6.2019 13:05:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Nevím kam to hodit tak to dám sem:
[url]https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOK9Pb09DZ2cDbzdjQ0MDRzNXFyNTX1CDAwMDIEKIoEKnN0dPUzMfYAiJhZGBp4uTh4u5pa-BgaeZsTpN8ABHA0I6Q_XjwIrwecCsAI8VhTkhkYYZDoqAgCJ8XUV/#/stavby/I42/i42-i50-most-42-011..1-2-otakara-sevcika?filters[]=StavbyRealizace&filters[]=StavbyPriprava&page=0[/url]
Most 42 – 011..1, 2 - Otakara Ševčíka
"Orientační předpoklad doby výstavby jsou čtyři roky. Částečný průjezd po mostech v režimu 1+1 jízdní pruhy"

Autor:  xcav8 [ 17.6.2019 13:53:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

4 roky?!? Sním či bdím. :shock:

Autor:  poradce [ 17.6.2019 20:40:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

…..sousední most nad Olomouckou se opravuje již druhý rok, minulý rok jeden směr, letos druhý směr.....každý den si říkám, jestli by to nešlo udělat rychleji....díky tomu je zahuštěná doprava na rampě směr Ostravská:-(

Autor:  Warcz [ 19.6.2019 12:59:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Včera jsem byl na povídání o Brněnské dopravě. Člověk si tak uvědomí jaká je realita v Brně. Jsou tady vlastně 4 subjekty:
- RŠD
- Jihomoravský kraj
- Magistrát Brna
- Městské části

Vždy, když se něco řeší tak si házejí korunou kdo bude za obětního beránka a obecního vola. Naposledy se řešilo zavření Husovického tunelu, teď se řeší další stavby. Každý má své fondy, které potřebuje vyčerpat, své termíny a své voliče...

Autor:  LibBr [ 20.9.2019 2:13:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: VMO: obecné info

Aram96 píše:
mapman píše:
siesa píše:
Na toto jsem se kdysi ptal, když jsem prvně viděl projekt. Bylo mi řečeno, že výškový rozdíl a prostorové poměry mezi odpojením z radiály a připojením na VMO jsou tak nepříznivé, že se tam ta větev nedá vecpat. Tudíž se za účelem tohoto dopravního vztahu využije Bělohorská, kde půjde o dvě pravá odbočení s preferencí...

Aha. Já myslel, že to tam opravdu jen chybí namalovat :D
Tak pokud je tomu tak, tak to tam musí vzniknout zcela určitě další pruh, aby se to dalo projet bez omezení, jinak to jaksi postrádá smysl. Tenhle směr - Olomouc>I/43 a obráceně - bude pravděpodobně tím nejvytíženějším v celém uzlu, takže zastavovat tyhle auta na světlech nebo je muset někam připojovat si nedovedu představit.
Navíc tahle část VMO bude pro tento směr sloužit i po kompletní dostavbě D43, minimálně pro OA, pochybuju, že bude rychlejší jet dál po D1 až na D43, když tady povede mnohem kratší cesta s 80+110 km/h rychlostí. :?
Jinak je to zajímavé, podle obrázku bych řekl, že se tam to místo na tu rampu přímo nabízí, právě v té "díře" mezi rampou Olomouc>jih a rampou centrum>Vinohrady. Ta první zmíněná rampa se začíná bez pochyby zvedat nahoru, tudíž nevidím problém dát tam rampu i směrem na VMO směr Vinohrady. I kdyby ta rampa neměla být na 50 km/h ale třeba na 30, tak bych řekl, že by to bylo lepší řešení než zacpávat jinou křižovatku a "uliční" prostory :?

Pokud to opravdu nejde technicky realizovat, tak jak říkám, alespoň přidat pruh na ulici Jedovnická a připojení v MÚK Bělohorská udělat směrem na Svitavy dvoupruhové. :kladivo:


Na tomto místě jezdím skoro každý den, jsem místní :D . A vidí to zcela jednoznačně.

I kdyby tam byla sebevětší preference směru Olomouc - VMO směr Vinohrady, tak to určitě nebude stačit. Kdybyste se podívali na výškový diagram, tak uvidíte, že se jede extrémně dolů z Ostravské, doprava - nyní s dáním přednosti, nájezd na hlavní silnici od Slatiny, křižovatka s ulicí Podstránská, kde se špatně vyjíždí, PŘECHOD - docela rizikový, silnice II/373 jdoucí hodně vzhůru nyní v havarijním stavu a pravoúhlé odbočení doprava směr Vinohrady / Líšeň.

Pokud chce ŘSD zvyšovat exhalace brzdících a akcelerujících řidičů včetně kamionů, které po nové I/42 nutně budou jezdit, pak by byla na sorávné cestě.

Zvláštní kolektor nebo rameno křižovatky jsou tam NUTNÉ (byť o kus dále na samostatném nájezdu/mostu). Jinak by se vytvořila analogie MUK Pisárky odbočení směr Kohoutovice.

Stránka 11 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/