Stránka 3 z 7

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 28.11.2010 14:08:06
od viky
Při pohledu na tuto silnici v Tanzanii zjišťuji,že to z CL do NB není tak hrozné... :P

http://forum.ceskedalnice.cz/download/file.php?id=878

...ikdyž se tam v případě potřeby 3-4 auta vedle sebe vejdou

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 29.11.2010 3:54:44
od Marooned17
Tak Bárta včera v OVM říkal, že práce se znovu rozjedou příští rok. sice prý pomaleji, ale ano. Hurá!

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 29.11.2010 13:52:46
od Dr.Fe1
Aby to mělo trošku smysl, tak by měli dotáhnout alespoň tohle:

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf

Tohle ovšem zřejmě jen tak nebude:

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 2.12.2010 3:54:35
od Marooned17
Dr.Fe1:
Jako promiňte, ale za 836 mil. se dá postavit sto mnohem důležitějších staveb, než je tato. Ta 2. etapa po tu dvojku bude mít smysl stavět až v momentě, kdy budou prachy i na rozjezd poslední a nejdražší části.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 4.12.2010 20:16:21
od martini
Nicméně je velký tlak alespoň po tu II/262... O smysluplnosti celé akce lze pochybovat, to je jasné :-(. Snad se to vysoutěží za lepší cenu než je předpokládaná.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Napsal: 21.12.2010 13:55:06
od hovi
Informace z odpovědi získané na Ministerstvu dopravy:
...
Ve věci uvedeného projektu "I/9 Sosnová MÚK" (dále jen "projekt") je zásadním problémem skutečnost, že v současné době nejsou finanční prostředky na dokončení celého obchvatu a nebude tak naplněn ekonomický cíl projektu, což byla podmínka financování z evropských zdrojů. Z tohoto důvodu bylo nezbytné projekt z financování z evropských zdrojů vyjmout. Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR podniklo kroky, aby minimalizovalo ekonomické ztráty plynoucí ze zastavení realizace uvedeného projektu do doby, než budou v rozpočtu SFDI nalezeny potřebné prostředky k dokončení stavby I/9 Sosnová MÚK. Stavba I/9 Sosnová MÚK bude dokončena v redukovaném rozsahu v roce 2011 tak, aby umožnila bezpečný a plynulý provoz. V jednání je také prodloužení hlavní trasy do křižovatky Litoměřická x Dubická s cílem bezkolizně připojit křižovatku na silnici III. třídy číslo 2624 a uliční síť České Lípy. Tato stavební úprava by se měla realizovat také v příštím roce. Dostavba této stavby a další výstavba obchvatu České Lípy závisí opět na finančních možnostech rozpočtu SFDI v následujících letech.
...
jj, peníze prostě nejsou a dlouho nebudou :O(

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.5.2011 12:39:10
od Lenny
Na stavbě žádný pohyb, pouze hlídač pod estakádou a nic víc. Před nedávnem byl provoz na I/9 převeden na novou větev Česká Lípa - Jestřebí.

I ta informační cedule je zastaralá.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 11.5.2011 10:03:46
od hovi
V aktualizovaném letáku:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... va-muk.pdf
je posun zprovoznění na 11/2011, ale protože se na stavbě nic moc neděje a peníze na ni "prý" v rozpočtu nejsou, bůh ví, kdy to zprovoznění skutečně bude...

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 16.7.2011 17:48:53
od Lenny
Stavba oproti poslední návštěvě hodně pokročila. Už se jezdí oběma větvemi, pravá má už skoro kompletní vodorovné značení. Estakáda má na 2/3 osazeny zábradlí, chybí dobetonovat poslední kus říms, na úseku za mostem chybí obrusná vrstva.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 7:45:01
od vaclav
•OTÁZKA: Dobrý den pane ministře, myslíte si, že se stále budou dopravně ignorovat pohraniční okresy? Např. Českolipsko?
•ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jde o MD, příhraniční oblasti nejsou ignorovány. V příštím roce počítáme se zahájením realizace obchvatu České Lípy.

to je hloupy vtip?

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 10:00:41
od mapman
Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 15:33:29
od vaclav
aha - http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf


ptal jsem se proto, ze jsem do CL opet zavital a co by se melo prioritne udelat je rozsirit stavajici I/9 mezi CL a NB a je na dalsich 20 let vystarano. tranzit je na moste a kolem zlatyho burta minimalni, vetsina je podle mne regionalni CL-NB doprava.

tohle http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf je proste cele spatne. kdyz uz tak by se to melo na severu CL stocit a vratit nekde u burta zpatky na modernizovanou stavajici I/9.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 15:35:34
od vaclav
mapman píše:Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...
co znamena prosim ze je na letaku preskrtnuto VZ?

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 15:42:53
od mapman
Není znám ani předpokládán žádný termín. U SP a UdP jsou to data, která odpovídají realným časovým možnostem bez ohledu na finance.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 8.8.2011 15:49:44
od mapman
Jinak k té koncepci přeložek u ČL a NB. Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina, kde je na to už připravený i východní konec mostu. Křižovatka z 9kou má být někde u Manušic. Pro samostatnou trasu I/9ky by to bezpochyby příliš smysl nemělo, sm přeloženou 13kou už to jistou logiku má. Přeložky v současné trase I/13 totiž vyšly vzhledem k terénu a chráněným územím jako mnohem problematičtější než celý tenhle nový ypsilon.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 10:05:43
od siesa
mapman píše:Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina
Aha. To jsem nevedel - zajimava informace. Potom uz chapu i tohle zversto http://old.mapy.cz/#mm=Z@x=133357376@y=138365696@z=14
Jsem si rikal, ze si s tim odpojenim I/13 dela nekdo srandu...A ona v budoucnu pofrci jeste dolu.. No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 10:47:55
od mapman
Z návrhu ZUR Usteckeho kraje:
ZUR-UK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg
ZUR-UK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg (334.97 KiB) Zobrazeno 28913 x
a Libereckého kraje:
ZUR-LK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg
ZUR-LK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg (214.77 KiB) Zobrazeno 28910 x

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 10:57:23
od jonáš
siesa píše: No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...
Předpokládám že to se bude teprve zjišťovat ;) a jako obvykle pod tlakem "už to jinudy postavit nejde". Kde bychom bez salámový metody byli?

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 11:03:50
od mapman
To se musí posuzovat už ve výše uvedených ZÚRkách, v rámci SEA. konkrétní projektové řešení pak v rámci EIA v trase dle schválených ZÚR. V čem je tady "salám"?

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 11:22:56
od jonáš
V tý křižovatce u Boru, například, a pravděpodobně i v plánu obchvatu Leipy. No jsem zvědav, až dojde na tu EIA, ale po shlédnutí "záměru" myslim, že další ekologisticko-betonistická válka vypukne zrovna tady. Von je trochu problém, že ty detailní posudky se pak dělaj v úplně jiný době a situaci než nějakej "rámcovej".

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 13:03:19
od dd
Tak se postaví nejdřív přeložka I/9, pak přivaděč z Benešova do Děčína a pak už bude škoda těch pár km nedodělat :-)

Ale fakticky se s touto variantou počítá už leta - viz. děčínský most, tam je to plánované pokračování jasné.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 14:08:00
od jonáš
dd: ve vašem podání je to dokonce něco mezi mortadelou a pravym uherákem ;-)

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 9.8.2011 14:44:09
od Bobek
Ať si o salámu myslíme cokoliv, tak je snad všem jasné, jaká je asi tak pravděpodobnost, že by se najednou povedlo postavit nějakých 35km silnic.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 10.8.2011 9:06:42
od dd
Při právech, jaká dnes různá sdružení mají, a při vědomí toho, že jim většinou nejde o konstruktivní kritiku, ale o blokádu výstavby dálnic jako takových, je salámová metoda jediná účinná. A stejně to všichni vědí.

Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Napsal: 10.8.2011 9:36:20
od siesa
No bude to zajimave sledovat pocinani ekologickych aktivit pri posuzovani a vystabe vyse zminene prelozky I/13 skrz CHKO... Podle meho skromneho chapani ekologistickych postoju by v tom nemel byt zadnej problem. Jde jim prece o to, aby se odstranily zateze a dostatecne zkapacitnila sit jednicek, aby potom nemuselo dochazet k vystavbe tech obludnych dlnic, ne?!
Dobra taktika by potom byla navrhout i stavbu paralelni dalnice, a postavit je pred rozhodnuti, bud to, nebo to... Oni vyberou tu "vice" ekologickou variantu (cti: mensi zlo) a nebudou kolem ni vymejslet ruzne voloviny...Vlk se nazere a koza zustane cela :D No ale to uz jsem asi v pohadce Jak sla astronavigeace na vandr...