České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=150&t=1647
Stránka 3 z 5

Autor:  viky [ 28.11.2010 14:08:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Při pohledu na tuto silnici v Tanzanii zjišťuji,že to z CL do NB není tak hrozné... :P

download/file.php?id=878

...ikdyž se tam v případě potřeby 3-4 auta vedle sebe vejdou

Autor:  Marooned17 [ 29.11.2010 3:54:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Tak Bárta včera v OVM říkal, že práce se znovu rozjedou příští rok. sice prý pomaleji, ale ano. Hurá!

Autor:  Dr.Fe1 [ 29.11.2010 13:52:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Aby to mělo trošku smysl, tak by měli dotáhnout alespoň tohle:

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf

Tohle ovšem zřejmě jen tak nebude:

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf

Autor:  Marooned17 [ 2.12.2010 3:54:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Dr.Fe1:
Jako promiňte, ale za 836 mil. se dá postavit sto mnohem důležitějších staveb, než je tato. Ta 2. etapa po tu dvojku bude mít smysl stavět až v momentě, kdy budou prachy i na rozjezd poslední a nejdražší části.

Autor:  martini [ 4.12.2010 20:16:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Nicméně je velký tlak alespoň po tu II/262... O smysluplnosti celé akce lze pochybovat, to je jasné :-(. Snad se to vysoutěží za lepší cenu než je předpokládaná.

Autor:  hovi [ 21.12.2010 13:55:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)

Informace z odpovědi získané na Ministerstvu dopravy:
...
Ve věci uvedeného projektu "I/9 Sosnová MÚK" (dále jen "projekt") je zásadním problémem skutečnost, že v současné době nejsou finanční prostředky na dokončení celého obchvatu a nebude tak naplněn ekonomický cíl projektu, což byla podmínka financování z evropských zdrojů. Z tohoto důvodu bylo nezbytné projekt z financování z evropských zdrojů vyjmout. Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR podniklo kroky, aby minimalizovalo ekonomické ztráty plynoucí ze zastavení realizace uvedeného projektu do doby, než budou v rozpočtu SFDI nalezeny potřebné prostředky k dokončení stavby I/9 Sosnová MÚK. Stavba I/9 Sosnová MÚK bude dokončena v redukovaném rozsahu v roce 2011 tak, aby umožnila bezpečný a plynulý provoz. V jednání je také prodloužení hlavní trasy do křižovatky Litoměřická x Dubická s cílem bezkolizně připojit křižovatku na silnici III. třídy číslo 2624 a uliční síť České Lípy. Tato stavební úprava by se měla realizovat také v příštím roce. Dostavba této stavby a další výstavba obchvatu České Lípy závisí opět na finančních možnostech rozpočtu SFDI v následujících letech.
...
jj, peníze prostě nejsou a dlouho nebudou :O(

Autor:  Lenny [ 8.5.2011 12:39:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Na stavbě žádný pohyb, pouze hlídač pod estakádou a nic víc. Před nedávnem byl provoz na I/9 převeden na novou větev Česká Lípa - Jestřebí.

I ta informační cedule je zastaralá.

Přílohy:
DSC_3206.jpg
DSC_3206.jpg [ 209.7 KiB | Zobrazeno 20174 krát ]

Autor:  hovi [ 11.5.2011 10:03:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

V aktualizovaném letáku:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... va-muk.pdf
je posun zprovoznění na 11/2011, ale protože se na stavbě nic moc neděje a peníze na ni "prý" v rozpočtu nejsou, bůh ví, kdy to zprovoznění skutečně bude...

Autor:  Lenny [ 16.7.2011 17:48:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Stavba oproti poslední návštěvě hodně pokročila. Už se jezdí oběma větvemi, pravá má už skoro kompletní vodorovné značení. Estakáda má na 2/3 osazeny zábradlí, chybí dobetonovat poslední kus říms, na úseku za mostem chybí obrusná vrstva.

Autor:  vaclav [ 8.8.2011 7:45:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

•OTÁZKA: Dobrý den pane ministře, myslíte si, že se stále budou dopravně ignorovat pohraniční okresy? Např. Českolipsko?
•ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jde o MD, příhraniční oblasti nejsou ignorovány. V příštím roce počítáme se zahájením realizace obchvatu České Lípy.

to je hloupy vtip?

Autor:  mapman [ 8.8.2011 10:00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...

Autor:  vaclav [ 8.8.2011 15:33:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

aha - http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf


ptal jsem se proto, ze jsem do CL opet zavital a co by se melo prioritne udelat je rozsirit stavajici I/9 mezi CL a NB a je na dalsich 20 let vystarano. tranzit je na moste a kolem zlatyho burta minimalni, vetsina je podle mne regionalni CL-NB doprava.

tohle http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf je proste cele spatne. kdyz uz tak by se to melo na severu CL stocit a vratit nekde u burta zpatky na modernizovanou stavajici I/9.

Autor:  vaclav [ 8.8.2011 15:35:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

mapman píše:
Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...


co znamena prosim ze je na letaku preskrtnuto VZ?

Autor:  mapman [ 8.8.2011 15:42:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Není znám ani předpokládán žádný termín. U SP a UdP jsou to data, která odpovídají realným časovým možnostem bez ohledu na finance.

Autor:  mapman [ 8.8.2011 15:49:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Jinak k té koncepci přeložek u ČL a NB. Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina, kde je na to už připravený i východní konec mostu. Křižovatka z 9kou má být někde u Manušic. Pro samostatnou trasu I/9ky by to bezpochyby příliš smysl nemělo, sm přeloženou 13kou už to jistou logiku má. Přeložky v současné trase I/13 totiž vyšly vzhledem k terénu a chráněným územím jako mnohem problematičtější než celý tenhle nový ypsilon.

Autor:  siesa [ 9.8.2011 10:05:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

mapman píše:
Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina

Aha. To jsem nevedel - zajimava informace. Potom uz chapu i tohle zversto http://old.mapy.cz/#mm=Z@x=133357376@y=138365696@z=14
Jsem si rikal, ze si s tim odpojenim I/13 dela nekdo srandu...A ona v budoucnu pofrci jeste dolu.. No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...

Autor:  mapman [ 9.8.2011 10:47:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Z návrhu ZUR Usteckeho kraje:
Příloha:
ZUR-UK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg
ZUR-UK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg [ 334.97 KiB | Zobrazeno 19598 krát ]

a Libereckého kraje:
Příloha:
ZUR-LK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg
ZUR-LK-S13-Decin-CeskaLipa.jpg [ 214.77 KiB | Zobrazeno 19595 krát ]

Autor:  jonáš [ 9.8.2011 10:57:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

siesa píše:
No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...

Předpokládám že to se bude teprve zjišťovat ;) a jako obvykle pod tlakem "už to jinudy postavit nejde". Kde bychom bez salámový metody byli?

Autor:  mapman [ 9.8.2011 11:03:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

To se musí posuzovat už ve výše uvedených ZÚRkách, v rámci SEA. konkrétní projektové řešení pak v rámci EIA v trase dle schválených ZÚR. V čem je tady "salám"?

Autor:  jonáš [ 9.8.2011 11:22:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

V tý křižovatce u Boru, například, a pravděpodobně i v plánu obchvatu Leipy. No jsem zvědav, až dojde na tu EIA, ale po shlédnutí "záměru" myslim, že další ekologisticko-betonistická válka vypukne zrovna tady. Von je trochu problém, že ty detailní posudky se pak dělaj v úplně jiný době a situaci než nějakej "rámcovej".

Autor:  dd [ 9.8.2011 13:03:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Tak se postaví nejdřív přeložka I/9, pak přivaděč z Benešova do Děčína a pak už bude škoda těch pár km nedodělat :-)

Ale fakticky se s touto variantou počítá už leta - viz. děčínský most, tam je to plánované pokračování jasné.

Autor:  jonáš [ 9.8.2011 14:08:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

dd: ve vašem podání je to dokonce něco mezi mortadelou a pravym uherákem ;-)

Autor:  Bobek [ 9.8.2011 14:44:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Ať si o salámu myslíme cokoliv, tak je snad všem jasné, jaká je asi tak pravděpodobnost, že by se najednou povedlo postavit nějakých 35km silnic.

Autor:  dd [ 10.8.2011 9:06:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

Při právech, jaká dnes různá sdružení mají, a při vědomí toho, že jim většinou nejde o konstruktivní kritiku, ale o blokádu výstavby dálnic jako takových, je salámová metoda jediná účinná. A stejně to všichni vědí.

Autor:  siesa [ 10.8.2011 9:36:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L

No bude to zajimave sledovat pocinani ekologickych aktivit pri posuzovani a vystabe vyse zminene prelozky I/13 skrz CHKO... Podle meho skromneho chapani ekologistickych postoju by v tom nemel byt zadnej problem. Jde jim prece o to, aby se odstranily zateze a dostatecne zkapacitnila sit jednicek, aby potom nemuselo dochazet k vystavbe tech obludnych dlnic, ne?!
Dobra taktika by potom byla navrhout i stavbu paralelni dalnice, a postavit je pred rozhodnuti, bud to, nebo to... Oni vyberou tu "vice" ekologickou variantu (cti: mensi zlo) a nebudou kolem ni vymejslet ruzne voloviny...Vlk se nazere a koza zustane cela :D No ale to uz jsem asi v pohadce Jak sla astronavigeace na vandr...

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/