Postřehy bohužel potvrzuji s tím že po 9:00 ráno už délka kolony rapidně klesá (ale ne každý den lze jezdit tak pozdě do práce).
Dříve se auta v těchto relacích (Praha-Neratovice/Mělník) rozdělila na dva proudy - přes Břežiněves a přes D8-Zdiby. To pomohlo i zátěži "D8" (vím, ještě to není D8) mezi exity Břežiněves a Zdiby, který je narozdíl od třípruhového zbytku dvoupruhový. A bohužel jsme v situaci, kdy se u D8-Zdiby kříží oba směry I/9.
Před otevřením obchvatu dost aut včetně mne jezdila přes Břežiněves, takže se to rozložilo. Teď je to přes Břežiněves a vnitřní Líbeznici hodně pomalé (jednopruhový provoz a semafor), navíc by se popřel smysl obchvatu, takže se vše koncentruje k D8-Zdiby, kde se ta úzká místa (kruhák, křízení směrů a dvoupruh na D8) hodně zvýraznila.
Tyto obavy se už zde před nedávnem řešily (na předchozích stranách jsou i návrhy, jak je řešit) a bohužel se potvrdily.
Ad STOPka na výjezdu z Líbeznic: řidiči i někdy zastaví a podívají se, ale pak tam stejně vjedou těsně před čumák auta na hlavní, aby pak zvolna zrychlovali z 50 na 70km/h v průběhu následujících dvou kilometrů
Vůbec je na celé I/9 do Mělníka zvykem jezdit maximálně 70 km/h, což mi přijde trochu škoda (jde o mé pravidelné pozorování, ne náhodný dojem z jedné jízdy). Jsou tam samozřejmě nebezpečná místa a křižovatky, ale na většině přimých rovných úseků bez odbočení je 90 km/h IMO bez problémů. Je něco, co jsem přehlédl?