|
|
Zaregistrujte se – napište požadovanou přezdívku na info [zavináč] ceskedalnice [tečka] cz
|
|
Právě je 18.1.2021 18:35:58
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ElWapp
Příspěvky: 1141 Bydliště: Praha 4
|
 I/9 Liběchov - Dubá
Je nějaký plán něco provést s průjezdem Kokořínskem, nebo ho nějak bajpásnout? Jízda to vskutku není komfortní, nějaká kvalitní jednička na sever by se určitě neztratila.
|
30.1.2017 18:51:34 |
|
 |
Honey72
Příspěvky: 2879 Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Velice těžko se staví přeložky v chráněné oblasti. I kvůli jednomu stromu u silnice je milion obstrukcí od správy CHKO. Navíc se jako významově lepší upřednostňuje trasa přes Boleslav po D10 a Doksy. Z centra Prahy je jen o 16 km delší, časově však nastejno. Do některých částí Prahy dokonce kratší nebo stejná. Dálková doprava a kamiony už trasu po I/9 víceméně opustili a využívají nový přechod v Hrádku, ke kterému vede z Prahy dálnice nebo rychlostní komunikace. Takže devítka mezi I/16 a I/38 zůstane asi navždy bez větších změn v trasování. Buďme rádi za obchvat Dubé, který ochranářům nevadil, protože vede u hranic CHKO a po polích 
_________________ 82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020
|
30.1.2017 19:21:38 |
|
 |
Lynx
Příspěvky: 2677
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Kokořínsko je kraj pískovcových skal, rozeklaných úzkých údolí. Skrz takové území nelze žádnou silnici vést, jedině to území obejít
|
31.1.2017 11:48:59 |
|
 |
Gejza
Příspěvky: 247
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Přesně jak píše Honey. Přeložky by byly technicky možné, ale pokud by měly mít smysl, znamenaly by nepřípustný zásah do krajinného rázu, biotopů, skalních útvarů a dalších předmětů ochrany CHKO. I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní ze sídel mezi Liběchovem a Dubou a lufťáci z Prahy, když nechtějí jet na chalupu po dálnici. I ten obchvat Dubé chápu jako ekonomicky "na hraně", kde nižší dopravní význam vyvažovaly závadné parametry průjezdu Dubou. Podle mě by to spíše chtělo nějaký přivaděč od D8 na Liběšicko/Úštěcko, resp. přestavbu II/240 s obchvatem Roudnice (a novým mostem přes Labe) a případně i Polep, ale k tomu se vlastník komunikace, resp. Ústecký kraj moc nemá.
|
8.3.2017 15:04:25 |
|
 |
vaclav
Příspěvky: 1682
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Gejza píše: I/9 využívají spíše místní ze sídel mezi Liběchovem a Dubou a lufťáci z Prahy, když nechtějí jet na chalupu po dálnici. + motorkari.
|
9.3.2017 9:02:16 |
|
 |
Jaroslav
Příspěvky: 343
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Gejza píše: ....I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní ..... Myslím, že by sis měl jít poslechnout zastupitelstvo Liběchova, jehož myší dírou projede X tisíc kamionů denně (Opravdu něšťastná kombinace relativně velkého počtu vozidel s naprosto nedostatečnými parametry komunikace). V Liběchově je to navíc kumulace I/9 s 261 na Štětí do jehož papíren se valí obrovské množství kamionů surovin a následné expedice. To je asi jediný obchvat na trase, který by dával smysl...
|
9.3.2017 14:24:34 |
|
 |
Gejza
Příspěvky: 247
|
 Re: I/9 Liběchov - Dubá
Jaroslav píše: Gejza píše: ....I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní ..... Myslím, že by sis měl jít poslechnout zastupitelstvo Liběchova, jehož myší dírou projede X tisíc kamionů denně (Opravdu něšťastná kombinace relativně velkého počtu vozidel s naprosto nedostatečnými parametry komunikace). V Liběchově je to navíc kumulace I/9 s 261 na Štětí do jehož papíren se valí obrovské množství kamionů surovin a následné expedice. To je asi jediný obchvat na trase, který by dával smysl... Tam je spíše potřeba obchvatu na II/261, ne? V ZÚR je ta přeložka zanesena, ale jsem zvědavý, jak se do záměru promítnou požadavky památkářů.
|
15.3.2017 9:58:32 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|