Právě je 23.9.2018 22:35:39




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 I/9 Liběchov - Dubá 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 537
Bydliště: Praha 4
Příspěvek I/9 Liběchov - Dubá
Je nějaký plán něco provést s průjezdem Kokořínskem, nebo ho nějak bajpásnout? Jízda to vskutku není komfortní, nějaká kvalitní jednička na sever by se určitě neztratila.

_________________
Galerie realizovaných IS20: http://bit.ly/galerieIS20
Galerie dopravního značení: http://bit.ly/znackomania
Galerie detailů dopravních staveb: http://bit.ly/doprava_detaily


30.1.2017 19:51:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1560
Bydliště: v Trutnově, 53 km od nejbližší dálnice, 29 km od rozestavěné české a 49 km od té polské
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Velice těžko se staví přeložky v chráněné oblasti. I kvůli jednomu stromu u silnice je milion obstrukcí od správy CHKO. Navíc se jako významově lepší upřednostňuje trasa přes Boleslav po D10 a Doksy. Z centra Prahy je jen o 16 km delší, časově však nastejno. Do některých částí Prahy dokonce kratší nebo stejná. Dálková doprava a kamiony už trasu po I/9 víceméně opustili a využívají nový přechod v Hrádku, ke kterému vede z Prahy dálnice nebo rychlostní komunikace. Takže devítka mezi I/16 a I/38 zůstane asi navždy bez větších změn v trasování. Buďme rádi za obchvat Dubé, který ochranářům nevadil, protože vede u hranic CHKO a po polích :)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


30.1.2017 20:21:38
Profil
 

Příspěvky: 1323
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Kokořínsko je kraj pískovcových skal, rozeklaných úzkých údolí. Skrz takové území nelze žádnou silnici vést, jedině to území obejít


31.1.2017 12:48:59
Profil
 

Příspěvky: 129
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Přesně jak píše Honey. Přeložky by byly technicky možné, ale pokud by měly mít smysl, znamenaly by nepřípustný zásah do krajinného rázu, biotopů, skalních útvarů a dalších předmětů ochrany CHKO. I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní ze sídel mezi Liběchovem a Dubou a lufťáci z Prahy, když nechtějí jet na chalupu po dálnici. I ten obchvat Dubé chápu jako ekonomicky "na hraně", kde nižší dopravní význam vyvažovaly závadné parametry průjezdu Dubou.
Podle mě by to spíše chtělo nějaký přivaděč od D8 na Liběšicko/Úštěcko, resp. přestavbu II/240 s obchvatem Roudnice (a novým mostem přes Labe) a případně i Polep, ale k tomu se vlastník komunikace, resp. Ústecký kraj moc nemá.


8.3.2017 16:04:25
Profil
 

Příspěvky: 1551
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Gejza píše:
I/9 využívají spíše místní ze sídel mezi Liběchovem a Dubou a lufťáci z Prahy, když nechtějí jet na chalupu po dálnici.


+ motorkari.


9.3.2017 10:02:16
Profil
 

Příspěvky: 334
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Gejza píše:
....I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní .....

Myslím, že by sis měl jít poslechnout zastupitelstvo Liběchova, jehož myší dírou projede X tisíc kamionů denně (Opravdu něšťastná kombinace relativně velkého počtu vozidel s naprosto nedostatečnými parametry komunikace). V Liběchově je to navíc kumulace I/9 s 261 na Štětí do jehož papíren se valí obrovské množství kamionů surovin a následné expedice.
To je asi jediný obchvat na trase, který by dával smysl...


9.3.2017 15:24:34
Profil
 

Příspěvky: 129
Příspěvek Re: I/9 Liběchov - Dubá
Jaroslav píše:
Gejza píše:
....I/9 je sice nejkratší cestou z Prahy na sever, ale dopravně zastíněnou alternativními trasami (D10+I/38, resp. I/35). Dálková a nákladní doprava zpravidla využívá jiné trasy a I/9 využívají spíše místní .....

Myslím, že by sis měl jít poslechnout zastupitelstvo Liběchova, jehož myší dírou projede X tisíc kamionů denně (Opravdu něšťastná kombinace relativně velkého počtu vozidel s naprosto nedostatečnými parametry komunikace). V Liběchově je to navíc kumulace I/9 s 261 na Štětí do jehož papíren se valí obrovské množství kamionů surovin a následné expedice.
To je asi jediný obchvat na trase, který by dával smysl...


Tam je spíše potřeba obchvatu na II/261, ne? V ZÚR je ta přeložka zanesena, ale jsem zvědavý, jak se do záměru promítnou požadavky památkářů.


15.3.2017 10:58:32
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz