I/9 D8 - Líbeznice
I/9 D8 - Líbeznice
Nevíte někdo, proč se v tomto úseku nepřipravuje klasický 4 pruh ale jen rozšíření na 2+1? Vždyť s rozšířující se zástavbou v okolí Prahy to bude už po dokončení na další přestavbu...
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Neboť předpokládaný růst dopravy nenastal a pro spojení s Mělníkem se více využívá spojením po I/16.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 D8 - Líbeznice
On si taky každý druhý rozmyslí sjezd a nájezd na dálnici ve Zdibech. Tak pitomé a nekapacitní řešení není snad nikde v republice.
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Tak jasně, že si lidi mířící na Mělník musí zajíždět na I/16, protože ta I/9 ve stávajícím uspořádání je nepoužitelná. Je to jako stavět I/35 ve třípruhu protože lidi z Ostravy do Prahy stejně jezdí přes Brno... Jakmile bude ve Zdibech sjezd a udělají se ty úseky se třemi pruhy tak se zas podstatně zvednou intenzity, protože silnice bude použitelnější.Lenny píše:Neboť předpokládaný růst dopravy nenastal a pro spojení s Mělníkem se více využívá spojením po I/16.
Nesouhlasím ani s tím, že 17tis. vozidel si nezaslouží 4 pruh. Na Prahu ten počet není nic moc, ale takové intenzity nemá ani D48 a jak usilovně se tam budují dálnice. Nebo třeba I/11 kolem Třince.
Nemluvím o tom, jak dlouho u nás trvá příprava stavby a jak rychle se střední Čechy zalidňují.
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Pro 17 000 se snad všude plánují 4-pruhy kromě míst, kde má nastat výrazný úbytek dopravy díky nějaké jiné novostavbě. Pokud tohle není ten případ, je absence 4-pruhu naprostá kravina, přesně jak píšete - D48, D7, D6...
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Před pár dny jsem jel po obchvatu Líbeznic a přesně tohle jsem řešil - proč tam neudělali 4-pruh rovnou ? ! Oba směry plné, bržděné nějákým náklaďákem, který se nedal předjet .....
Naprostá kravina stavět polovičaté řešení, které je už v den zprovoznění poddimenzované.
Naprostá kravina stavět polovičaté řešení, které je už v den zprovoznění poddimenzované.
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Minulý týden jsem zaregistroval vrtačku na Zilu co vrtala kolem I9 mezi D8 a Libeznicí. že by něco?
Nerolama
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Taky jsem si všiml, že by předběžný geotechnický průzkum viz Tenderarena?
Popis: Provedení předběžného geotechnického průzkumu dle TP 76 jako podkladu pro DÚR stavby I/9 Zdiby – Líbeznice – rozšíření na 2+1.
Odůvodnění: Stavba má schválený záměr projektu a ukončené zjišťovací řízení EIA. V rámci dalšího stupně přípravy bude proveden PřGTP, který poslouží jako podklad pro zpracování DÚR. PřGTP bude proveden dle projektu PřGTP zpracovaného společností SUDOP PRAHA a.s. v 01/2021.
Stav zakázky: Zadána
Popis: Provedení předběžného geotechnického průzkumu dle TP 76 jako podkladu pro DÚR stavby I/9 Zdiby – Líbeznice – rozšíření na 2+1.
Odůvodnění: Stavba má schválený záměr projektu a ukončené zjišťovací řízení EIA. V rámci dalšího stupně přípravy bude proveden PřGTP, který poslouží jako podklad pro zpracování DÚR. PřGTP bude proveden dle projektu PřGTP zpracovaného společností SUDOP PRAHA a.s. v 01/2021.
Stav zakázky: Zadána
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Mě na téhle silnici vždycky zaujme, tedy když jedu ve směru od D8 směr Líbeznice, jak je to klasický příklad stavění silnice směrem na kostel. Když se podíváte tak v dálce je vidět Líbeznický kostel v ose silnice
https://mapy.cz/s/gonagamala
Je fakt, že dvoupruh směr Praha bude určitě využitý. Za mě by neškodilo postavit rovnou čtyřpruh, ale k tomu asi není vůle. Bohužel.
https://mapy.cz/s/gonagamala
Je fakt, že dvoupruh směr Praha bude určitě využitý. Za mě by neškodilo postavit rovnou čtyřpruh, ale k tomu asi není vůle. Bohužel.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Dělá se vyhledávací studie až k Mělníku, na 2+1 od Líbeznic do Větrušic. Takže 2+2 od D8 je asi passé. Každopádně je třeba prvně vyřešit vlastní větví sjezd na I/9 od Prahy, teď je to šílený, ve špičkách auta stojí na dálnici a vzniká nemálo nebezpečných situací. Takovou bídu jsem snad nikde jinde neviděl.
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Ta křižovatka resp. její přestavba se tam plánuje už hodně dlouho a nevím na čem to drhne, že ani tu jednu rampu stále nepostavili ? Mluví se o tom přitom už řadu let, že se to "brzy" bude stavět.
Přitom stavebně by to nemělo být nic tak složitého, terén je tam plus minus rovina a jedná se o pouhou jednu rampu, která by přitom zásadně pomohla. V podstatě jednoduchá stavba pár stovek metrů silnice.
Přitom stavebně by to nemělo být nic tak složitého, terén je tam plus minus rovina a jedná se o pouhou jednu rampu, která by přitom zásadně pomohla. V podstatě jednoduchá stavba pár stovek metrů silnice.
Re: I/9 D8 - Líbeznice
V letáku nebo i zde na fóru jsou důvody čekání popsány.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Netušil jsem, že to má leták. Je povzbuzující, že se to má stavět za rok, ale ty důvody proč to trvalo cca 10 let jsme tam nicméně nenašel. Asi už je taková doba standard i u těch nejjednodušších staveb ....
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Zajímalo by mě, o kolik se zvedla intenzita provozu na tomto úseku po otevření přímé větve od D8. Spousta lidí mířících na Mělník, když uviděla kolony na MÚK tak raději pokračovala dál po dálnici a dojela na Mělník po I/16... Nyní mi přijde, že na I/9 sjíždí směr Mělník více vozidel než v minulosti. Možná by to na 4 pruhy už bylo...
A v podstatě sem začali jezdit i Ti, kteří kvůli kolonám na MÚK Zdiby si to zkracovali přes Líbeznice (třeba jako já na skútru )
A v podstatě sem začali jezdit i Ti, kteří kvůli kolonám na MÚK Zdiby si to zkracovali přes Líbeznice (třeba jako já na skútru )
Re: I/9 D8 - Líbeznice
nemohu jednoznačně posoudit, každopádně nový sjezd hodnotím pozitivně, za dobu existence sjezdu se mi stalo jen jednou (ranní příjezd do Prahy) že jsem stal na Zdibským kopci(což dříve bylo pravidlem a objiždel jsem přes Březiněves), jinak dojedu až k dálnici k prvnímu křížení. Naopak se mi stalo, že za stejnou dobu byla cca 3x zácpa od Mělníka na KO u Líbeznice už od sjezdu na Novou Ves.Mario píše: ↑21.9.2023 6:00:49 Zajímalo by mě, o kolik se zvedla intenzita provozu na tomto úseku po otevření přímé větve od D8. Spousta lidí mířících na Mělník, když uviděla kolony na MÚK tak raději pokračovala dál po dálnici a dojela na Mělník po I/16... Nyní mi přijde, že na I/9 sjíždí směr Mělník více vozidel než v minulosti. Možná by to na 4 pruhy už bylo...
A v podstatě sem začali jezdit i Ti, kteří kvůli kolonám na MÚK Zdiby si to zkracovali přes Líbeznice (třeba jako já na skútru )
Odpoledne se občas stane, že směrem na Mělník stojí u KO u Libeznice už pod mostem na Bášt.
Smutné je at bude 2+1 nebo 2+2 tak KO u Líbeznice bude špunt. a podle mě 2+1 nebo 2+2 nevejde pod most nebo na most na obchvatu
Nerolama
Re: I/9 D8 - Líbeznice
Řekl bych, že zrovna tohle je silnice, jejíž jakákoli modernizace povede k přímému nárůstu dopravy do Prahy.
Osobně bych raději viděl pořádné přeložky na 16. Kdyby se i tak 9 přecpala auty, tak to chce rovnou 4-pruh. Nebo je to 2+1 plánováno vyloženě kvůli stoupacímu pruhu ?
Osobně bych raději viděl pořádné přeložky na 16. Kdyby se i tak 9 přecpala auty, tak to chce rovnou 4-pruh. Nebo je to 2+1 plánováno vyloženě kvůli stoupacímu pruhu ?
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/9 D8 - Líbeznice
I/9 by bylo dobré vést jako S6 za Mělník.
I/16 by měla být S16 od D6 až za Novou Paku.
jedině takhle ta oblast dostane dobrou, kapacitní obsluhu.
A opět, bylo by fajn, kdyby tohle nebylo potřeba. Bohužel ale je a bude.
I/16 by měla být S16 od D6 až za Novou Paku.
jedině takhle ta oblast dostane dobrou, kapacitní obsluhu.
A opět, bylo by fajn, kdyby tohle nebylo potřeba. Bohužel ale je a bude.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/9 D8 - Líbeznice
NDV: Souhlas. Ta OK severně od L je nesmysl od počátku, má malý průměr. Jinak dvoupruh s ohledem na místní neumětely raději ne.