|
Právě je 5.3.2021 19:57:16
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
I/45 Východní obchvat Bruntálu
Autor |
Zpráva |
Honey72
Příspěvky: 2990 Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Copak, jižní křižovatka zdržovat provoz nebude, ale ta severní hrůza. Pofrčíte po obchvatu od jihu a najednou Vám tam najede naložená Tatra.
_________________ 82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020
|
11.8.2019 18:18:19 |
|
 |
Sauce
Příspěvky: 540 Bydliště: Egerland
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Ještě je možné, že se bude MÚK Oborná stavět až s I/11 severní obchvat. V tom letáku stavba ještě vidět je, je možné, že po vydání nového letáku už součástí I/11 bude.
|
11.8.2019 19:31:31 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9843 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Tato stavba má problém s ekonomikou, proto se hledali úspory.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
11.8.2019 19:50:01 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 4079 Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Lenny píše: Tato stavba má problém s ekonomikou, proto se hledali úspory. Přesně tyhle úspory absolutně nechápu, buď stavím obchvat na silnici první třídy nebo nestavím, pokud tam jezdí málo řidičů. Jako pardon, ale jestli s vypuštěním jedné MÚK už stavba projde, a s její realizací by ekonomika nevyšla, tak je lepší se na to celé vysrat, pardon.  Něco jiného je kategorie, tunely, a nebo všechny křižovatky úrovňové vs mimoúrovňové, podle intenzit, a podle toho, "jakou silnici z přeložky chci mít". Ale jednu MÚK udělat a druhou ne, to je pěkně na hlavu, kór když má v budoucnu připojovat další část obchvatu.
|
11.8.2019 23:42:10 |
|
 |
Honey72
Příspěvky: 2990 Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Já bych se tak neunáhloval. Ano, každé zjednodušení křižovatky je nepříjemné a i já jsem příznivce toho, aby první třída byla vždy mimoúrovňová. Jenže při pohledu na intenzity dopravy v této oblasti je vidět, že to tam nebude tak hrozné. Nejdůležitější křížení dvou prvních tříd zůstalo zachováno a ta dvě na konci města budou sloužit jen pro sjezd místních a dojíždějících, tedy ne tranzit. A co se týče severní křižovatky, lze jí při výstavbě severního obchvatu upravit na mimoúrovňovou. Třeba sousední Krnov je na tom s tím křížením 45/57 mnohem hůř.
_________________ 82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020
|
12.8.2019 7:03:27 |
|
 |
petsheny
Příspěvky: 317 Bydliště: u Zubatých žab
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Jako bruntalák se k této změně raději vyjadřovat nebudu, protože by můj příspěvek museli administrátoři smazat a přístup na portál zablokovat. No prostě to vymyslel nejaký duševně nemocný člověk Stoupání od Oborné je ve dvou prozích, najednou to tam zakřižují vjezdem z města, výhledově do toho ještě napojí severní obchvat, no prostě to bude něco úžasného. Pokud by už byl udělaný průjezd "Žlutý kopec" (tam bude alespoň MÚK), tak by to nějak šlo, ale museli by veškerý provoz nasměrovat sem, aby tahle nebezpečná křižovatka se moc nepoužívala.
|
12.8.2019 7:30:55 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 4079 Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Honey72 píše: Já bych se tak neunáhloval. Ano, každé zjednodušení křižovatky je nepříjemné a i já jsem příznivce toho, aby první třída byla vždy mimoúrovňová. Jenže při pohledu na intenzity dopravy v této oblasti je vidět, že to tam nebude tak hrozné. Nejdůležitější křížení dvou prvních tříd zůstalo zachováno a ta dvě na konci města budou sloužit jen pro sjezd místních a dojíždějících, tedy ne tranzit. A co se týče severní křižovatky, lze jí při výstavbě severního obchvatu upravit na mimoúrovňovou. Třeba sousední Krnov je na tom s tím křížením 45/57 mnohem hůř. Že se MÚK dostaví se severním obchvatem je tak nějak jediné světlo na konci tunelu, jinak to budou vyhozené peníze. Neříkám, že vše na první třídě musí být mimoúrovňové, samozřejmě je to plus. Nechápu však žádnou průsečnou úrovňovou křižovatku, tam má být na první třídě most, aby se vozidla, která nechtějí na hlavní tah, vůbec nepotkala s auty na první třídě. A udělat k tomu jednu větev rádoby MÚK, a na první třídě odbočovací a připojovací pruhy. Pokud do první třídy vedlejší silnice ústí, tak ano, někde by mohlo jít o stykovou křižovatku, kde bude odbočovat málo aut. Tahle křižovatka však bude docela dost aut, je to připojení I/11, kdežto z druhé strany na to MÚK je. Ale hlavně místo toho aby udělali jeden most u Oborné a tu jednu větev, tak tam dají úrovňovou křižovatku a celou silnici přeloží do velké "zajížďky", aby vvyužili most pro vlak. 
|
12.8.2019 10:22:59 |
|
 |
Vorel
Příspěvky: 10
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
|
16.11.2020 18:06:35 |
|
 |
martas
Příspěvky: 1475 Bydliště: Choceň
|
 Re: I/45 Východní obchvat Bruntálu
Celá trasa obchvatu Bruntálu je zakreslena v katastrálních mapách.
|
14.12.2020 22:57:56 |
|
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|