Příspěvky: 806 Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
I/45 Krnov, západní obchvat
K této stavbě zatím ŘSD leták nevydalo, ale je vidět ve výhledu na letáku věnujícímu se SV obchvatu Krnova I/57. Tato přeložka vytěsní z centra Krnova tranzitní dopravu směřující od Olomouce na hraniční přechod v Krnově právě přes vybudovanou přeložku I/57.
Ve variantě výsledné je celková délka přeložky silnice I/45 (po odečtení ramp mimoúrovňových křižovatek) 2,345 km, spolu s rampami mimoúrovňových křižovatek je pak délka 4,04 km. Silnice I/45 je v této variantě navržena jako dvoupruhová, směrově nerozdělená komunikace kategorie S 9,5/80 (šířka 9,5 m, návrhová rychlost 80 km.h-1). V úseku km 1,860-1,525 pro jízdu ve směru od Města Albrechtice na Bruntál a v km 1,665-2,420 pro jízdu od Bruntálu na Město Albrechtice je navrženo zvětšení počtu jízdních pruhů ve stoupání.
Ve variantě alternativní je v drtivé většině své trasy silnice I/45 řešena obdobně jako u varianty výsledné. Rozdílné je pouze napojení křižovatek na stávající silnice I/57 a I/45, které je navrženo pomocí úrovňových jednopruhových okružních křižovatek. Celková délka úpravy (trasy) je 3,2 km. Jsou navrženy také stoupací pruhy, stejně jako ve výše uvedené variantě.
Řešení křižovatek jako okružních naráží na skutečnost, že v křižovatkách dochází ke styku dvou poměrně významných komunikací a nejkritičtější manévr z hlediska kapacity křižovatek – levé odbočení z vedlejší komunikace - má poměrně významné intenzity.
Nedostatečná kapacita okružních křižovatek je hlavním důvodem, proč byla varianta s okružními křižovatkami pracovně rozpracována pouze jako varianta alternativní, a není dále řešena ani posuzována.
Škoda že v dokumentaci se objevilo slovo, že západní část je možno postavit i bez SV obchvatu, který si myslím je pro město důležitější. Protože ten tranzit I/57 <-> I/45 je podstatně menší. A podle toho návrhu to vypadá i na menší náklady než na SV obchvat, tak aby to neskončilo hlavně nějaký paskvilem na té přeložce I/57. Podle návrhu i na letáku SV obchvatu bude ta přeložka na I/57 klasická světelná křižovatka?
_________________ BMW E61 530d Ex. Ford Mondeo 2.0 TDCI
VZ0086294: 101 - I/45 Krnov - západní obchvat, předběžný GTP Základní údaje Název101 - I/45 Krnov - západní obchvat, předběžný GTP Stručný popis Předmětem této veřejné zakázky je realizace stavebních prací za účelem zpracování předběžného geotechnického průzkumu pro stavbu I/45 Krnov - západní část. Cílem předběžné etapy geotechnického průzkumu je inženýrskogeologické a hydrogeologické posouzení trasy s geotechnickou interpretací, posouzení technické realizovatelnosti pozemní komunikace včetně posouzení staveniště mostních objektů. Výsledky průzkumu budou zpracovány v Závěrečné zprávě (včetně digitálního zpracování dle Datového předpisu C4), vyhodnocující geotechnické vlastnosti zemin v zájmovém území, dle TP 76A a TP 76B. Výsledky průzkumu budou podkladem pro zpracování DÚR (dokumentace pro územní rozhodnutí).https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=319852
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru