Přeložka silnice v Plzni Pila - Na Pile - Panelárna bude, co nevidět zprovozněna. Už je zde provedno VDZ na části stavby. Chybí dodělat kus před nadjezdem přes železniční trať.
Re: I/26
Napsal: 29.6.2019 23:23:20
od matus
"... Stavba kromě vyšších nákladů přináší i další komplikace. Konkrétně jde o nový silniční nadjezd, kde došlo ke zvlnění asfaltové vrstvy vozovky. „Po provedení sond bylo zjištěno, že došlo k chemické reakci mezi podkladovou epoxidovou vrstvou a izolací a tím došlo k odtržení izolace. Podle aktuálních informací se zřejmě jedná o vadu materiálu. Vzhledem k závažnosti problému bylo rozhodnuto, že zhotovitel provede opravu v celé ploše nadjezdu,“ uvedla Pistorisuová. Dojde tak ke kompletnímu odfrézování všech vrstev až na beton. Dokončení je plánováno na 8.7. ..."
S izolacemi je stále problém, otevření odloženo minimálně o týden...
Re: I/26
Napsal: 8.7.2019 19:03:44
od Lenny
Bude stačit tento úsek ve dvoupruhu anebo by bylo lepší ho postavit rovnou ve čtyřpruhu?
Re: I/26
Napsal: 9.7.2019 7:58:37
od vodouch2000
Pokud je Domažlická před novým přemostěním 4-pruhová a o 2 km dál je před OK opět 4-pruhová, pak se odpověď trochu nabízí
Re: I/26
Napsal: 9.7.2019 9:43:31
od Martin_L
Původní záměr, podle kterého byl upraven úsek Vejprnická - Emingerova v roce 1995 a výjezd z okružní křižovatky v Zátiší v roce 2001 skutečně počítal s tím, že se postupně silnice I/26 přebuduje na čtyřpruh. Nicméně za posledních patnáct let tady značně poklesly intenzity, což je dáno zejména zprovozněním dálničního obchvatu Plzně a také tím, že velká část dopravy (včetně linkových autobusů) už nejezdí tudy, ale přes průmyslovou zónu v Borských polích. Zbytkový tranzit Rozvadov/Domažlice - Most, který tudy ještě jezdí, převezme za tři roky západní segment vnějšího okruhu a zdrojová doprava v oblasti vymizela s tím, jak se kvůli napřimování železniční trati celá čtvrť zdemolovala. Takže i na tom stávajícím čtyřpruhu doslova chcípl pes a zkapacitňovat zbylé úseky nemá žádný smysl. Spíše se bude časem uvažovat o humanizaci toho čtyřpruhového úseku s možností nějaké nové bytové zástavby v okolí.
Re: I/26
Napsal: 9.7.2019 9:55:39
od vodouch2000
Martine, děkujeme za objasnění situace.
Re: I/26
Napsal: 16.7.2019 10:07:10
od dd
Vysvětlení dává smysl.
Jen bych nesouhlasil s tou humanizací Domažlické. To je vzhledem k areálu Škodovky, kde je za plotem hned huť a teplárna, železnicí a dostatku jiných míst po Plzni strašně neatraktivní lokalita. Jestli by nebylo lepší zde vybudovat nový hlavní vjezd do areálu Škodovky s lepším napojením jak k dálnici tak pro zaměstnance do města.
Re: I/26
Napsal: 17.7.2019 18:47:27
od Majkii
Ani tady neproběhlo, že někdy od minulého týdne je nadjezd v provozu
Tak zde máme zase o něco modernější vizualizaci než bývá zvykem.
Jinak za mě je naprosto super, že se plánují pruhy pro předjíždění, konečně. Lepší než obyč S 11,5. V letáku je S 9,5, což se použitím těch přídatných pruhů na velké části obchvatu prakticky změní na S 11,5. Úrovňové křižovatky pouze stykové, když přeložka kříží jinou komunikaci > most s "jednou větví MÚK", za mě ideální řešení pro takovéhle přeložky/intenzity. Jsem dojat
Malinko jsem naštvaný těmi řečmi z letáku o tom, že obchvat neudělal před lety ekonomiku, když pár kilometrů za hranicemi jsou 2 tunely z toho jeden cca 700 metrů Ale jinak super práce, je vidět, že někde ŘSD umí, když se chce Jen škoda (a připadá mi skoro mimo) termín zahájení stavby 2023, když stavba má pravomocné UR od 3.3.2018 a nyní se již dělá DSP. Pokud budou peníze, tak i ten pesimistický termín by měl být 2022 jaro.