|
Právě je 5.3.2021 2:24:53
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Autor |
Zpráva |
Adam108
Příspěvky: 178 Bydliště: Praha
|
 I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
|
13.9.2015 11:01:24 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1418
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Aktualizovaný leták: I/26 Stod - průtahVe druhé polovině roku 2015 bylo vypsáno poptávkové řízení na zpracovatele dokumentaci ve stupni PDPS. Zahájení 2017, provoz 2018 (obojí +1rok)
|
25.12.2015 16:14:01 |
|
 |
ada031
Příspěvky: 1875
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Oznámení o zakázce - I/26 D5 - Stod, DÚR/IČ: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/647303Předmětem plnění veřejné zakázky jsou projektové práce ve stupni DÚR/IČ k ÚR na akci „I/26 D5 - Stod".
|
3.3.2016 20:17:20 |
|
 |
ada031
Příspěvky: 1875
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
|
29.7.2016 21:51:48 |
|
 |
ada031
Příspěvky: 1875
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
|
27.10.2017 21:35:03 |
|
 |
Trucker
Příspěvky: 119
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Koukám, že se u Stodu plánuje oboustranná odpočívka. To se teď budou odpočívky navrhovat i na silnicích I.tř. nebo zde jde o výjimku?
|
27.2.2018 17:46:45 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1418
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
mestostod.cz píše: provoz na objízdné trase přes Mantov byl spuštěn v úterý 15.5.2018 v ranních hodinách s tím, že stavební práce na průtahu Stod byly zahájeny rovněž v úterý 15.5.2018. http://www.mestostod.cz/tiskova-zprava-c-3-k-nbsp-akci-i-26-stod-prutah/d-10683
|
26.5.2018 20:48:08 |
|
 |
vondr
Příspěvky: 1889 Bydliště: vodňany
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
|
5.2.2020 9:50:55 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 4078 Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Á, někdo mě předběhl, šel jsem to sem pochválit, že je paráda, že se chystá směrově dělený 3-pruh, ale pak moji radost naprosto otočil záběr z vizualizace v čase 5:56-6:05.. to nemohou myslet vážně toto, ukázkový příklad pirátského pojetí zklidňování dopravy  Proboha, nenapadlo někoho, že je lepší ten 2-pruhový směr jednak v MÚK začínat a ne končit  ale hlavně takhle prasácky to ukončit, nacpat do jednoho a pak udělat odbočovací pruh, to už chce fakt fištróna.  Proč by jako nemohl, když už je to navrženo naopak, levý pokračovat a pravý odbočovat, stejně jak je v Česku na hromadě míst  A v čase 7:28 navrhoval PHS také nějaký manták, v místech, kde vozidla nabírají rychlost, dokonce do mírného kopce, PHS nedá  Proč také že, zbytečně vyhozené peníze za těch 50 m PHS. Jinak celkově stavba  více takových, po doladění.
|
6.2.2020 22:03:31 |
|
 |
kollma
Příspěvky: 136
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Podle mě je to tím, že teď se silnice projektují tak, že rychlejší pruh se napojuje do pomalejšího. Kdyby dva pruhy končily přímo odbočovacím pruhem, tak se pomalejší auta a kamiony musí rvát do rychlejšího pruhu a to (asi?) zvyšuje nehodovost. Jinak by ale bylo lepší mít zúžení až za odbočovacím pruhem, to je jasný.
|
6.2.2020 23:12:28 |
|
 |
michal
Příspěvky: 2446
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
No... Tuhle jsem jel po upravené I/3 a průběžný byl levý...
|
6.2.2020 23:39:38 |
|
 |
_jan91
Příspěvky: 795 Bydliště: D1
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Osobně z toho moc odvázaný nejsem: - kruháč na začátku stavby - proč to nevzít komplexně a neprovázat MÚK na D5 - takhle vznikne stykovka, kruháč a pak MÚK - trochu škoda, když už děláme takto velkou stavbu - kategorie S15,25 - třípruhy bych dával pouze na dlouhé tahy jedniček pro možnost předjíždění kamionů nebo na příhraniční úseky a preferoval bych S13,5 - tohle je už skoro stejně široké a stavebně náročné jako S21,5 vedle na I/27 - tady je potřeba řešit to jako přivaděč do města a zvýšit do budoucna kapacitu silnice, kde se míchá tranzit do Německa a denní dojížďka - u I/3 chápu, že to bylo jednoduché přeznačit na třípruh (řešení "alespoň něco") ale tady jako novostavbu za mě určitě ne
|
7.2.2020 9:27:33 |
|
 |
cawez
Příspěvky: 65
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
_jan91 píše: Osobně z toho moc odvázaný nejsem: - kruháč na začátku stavby - proč to nevzít komplexně a neprovázat MÚK na D5 - takhle vznikne stykovka, kruháč a pak MÚK - trochu škoda, když už děláme takto velkou stavbu - kategorie S15,25 - třípruhy bych dával pouze na dlouhé tahy jedniček pro možnost předjíždění kamionů nebo na příhraniční úseky a preferoval bych S13,5 - tohle je už skoro stejně široké a stavebně náročné jako S21,5 vedle na I/27 - tady je potřeba řešit to jako přivaděč do města a zvýšit do budoucna kapacitu silnice, kde se míchá tranzit do Německa a denní dojížďka - u I/3 chápu, že to bylo jednoduché přeznačit na třípruh (řešení "alespoň něco") ale tady jako novostavbu za mě určitě ne Uplně přesně mě napadly tyhle dvě věci, když jsem to viděl. Jakože buduju mimoúrovňovou cestu a napojím to na dálnici kruháčem? To už je takový problém to vymyslet celé mimoúrovňově? Třeba tak, aby se to pak dalo v jednom tahu přeznačit na SMV od dálnice? A s tím třípruhem, já třeba jeho existenci všeobecně moc nechápu. Musí to být přece šířkově i nákladově hrozně podobné tomu, kdyby to byl čtyřpruh (teď myslím v těch parametrech toho třípruhu, tzn. úzký středový pás a žádný odstavný, pokud jsou na té straně dva pruhy). Vždyť třípruh neumožňuje plynulou jízdu a pak ve chvíli, kdy se rozšíří, tak se všichni začnou tlačit do levého a honem předjíždět (protože pak zase dlouho nebudou moct předjet) a na konci zase brzda a řazení mezi pomalá auta.
|
7.2.2020 12:24:24 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 4078 Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
kollma píše: Podle mě je to tím, že teď se silnice projektují tak, že rychlejší pruh se napojuje do pomalejšího. Kdyby dva pruhy končily přímo odbočovacím pruhem, tak se pomalejší auta a kamiony musí rvát do rychlejšího pruhu a to (asi?) zvyšuje nehodovost. Jinak by ale bylo lepší mít zúžení až za odbočovacím pruhem, to je jasný. Má to být jednoznačně tak, že zúžení do jednoho pruhu (určitě pravého, aby rychlá auta musela do pomalejšího, jak píšeš) má být třeba 0,5-1 km před MÚK a tam udělat normální odbočovák a za křižovatkou má vedení ve 2 pruzích začínat. Ale když už končí před MÚK, tak je ve všech ohledech lepší mít řešení, že pravý odbočuje a levý pokračuje. Je to tak všude a všude to funguje, to je jen idiotský trend posledních let, kdy se vše "zabezpečuje" a vymýšlí se nesmyslná řešení, která generují více brzdění, zmatků a tím pádem riziko nehod. A jinak ten kruháč na začátku stavby mě také štve, ale to už jsem si zvykl, to už radši ani nekomentuji. Logika ŘSD jako na jiných stavbách je: postavme drahou stavbu s MÚK a na obou koncích kruháč, vždyť se podívejte, takových staveb najdeme desítky po celé republice.  Tady ten kruháč napojuje alespoň dostatek větví, takže jde snadněji pochopit  Někde jsou plánované i pro propojení jen 3 silnic. A souhlas, že zde mohl určitě stačit 3-pruh nedělený, protože je to jen krátký úsek, ale já jsem rád, že se konečně chystá nějaký směrově rozdělený a snad se to rozšíří i do jiných krajů, na směrově nerozděleném by těžko mohlo být 110, tady věřím, že bude možné dát SMV a 110, aby osobáky ty kamiony nepředjížděly dlouho, takže za mě 
|
7.2.2020 19:37:41 |
|
 |
ElWapp
Příspěvky: 1143 Bydliště: Praha 4
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
To že se z pravého pruhu stane odbočovací bych určitě nedával jako vzor dobrého řešení. Naopak, jen to lidi učí jezdit v levém pruhu. Viz D35 u Hradce, D1 před D0 apod. Správně by se měl odbočovák oddělit vpravo a pak oba průběžné spojit do jednoho (přičemž se ukončí levý).
Edit: Po shlédnutí videa musím říct, že mě zvolené řešení nijak neuráží a rozhodně by mi mnohem víc vadilo to, co navrhuje aram. Není to žádná klíčová křižovatka, kde by se vozidla dělila rovnoměrně rovně a vpravo. Tedy většina aut se stejně musí zazipovat, tedy kapacitně to problém není. Takhle je aspoň jasné, kde přesně se zipuje. Naopak, mít pravý pruh odbočovací, kde by se zipovalo? U první cedule? Tam kde by začala silná přerušovaná čára? Nebo až na konci, kde by pravý pruh odbočoval? Ne, díky, to coje navrženo je stokrát lepší než popsaná alternativa.
Naposledy upravil ElWapp dne 7.2.2020 22:37:38, celkově upraveno 1
|
7.2.2020 22:24:14 |
|
 |
Aram96
Příspěvky: 4078 Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
|
 Re: I/26 D5 - Chotěšov - Stod - Holýšov - Staňkov
Ano, nebo tak, ale to už bychom chtěli zase příliš komfortní řešení, řekl bych, když to nemáme ani na některých dálničních křižovatkách A jinak, když tady vedou 2 pruhy už odpočívky směrem na Plzeň a délka je dost dlouhá, tak tady nehrozí, že by někdo jel zbytečně v levém, to většinou řidiči dělají čistě ze "strachu" že se tam pak nedostanou.
|
7.2.2020 22:31:31 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|