I/30
I/30
V sobotu jsem jel do Německa a zvolil jsem cestu po podél Labe. V úseku mezi Lovosicemi a Ústím silničáři opravovali vozovku. Nakonec to vypadalo tak, že dopoledne odfrézovali, odpoledne zalili asfaltem a na opravená místa dali ty přenosné, svislé, 1 m vysoké "plácačky".
Musím říct, naprosto se jim to povedlo. Bez označení práce na silnici, bez snížení rychlosti, uprostřed silnice. Kdybych to tam dopoledne neviděl, jak to tam dávají, tak mám dneska takovou jednu značku zaseklou uprostřed kapoty. Stačí chytit před sebou kamion a na reakci na takouvou věc máte v devadesátce pár vteřin. Takový šlendrián jsem už dlouho neviděl!!
Musím říct, naprosto se jim to povedlo. Bez označení práce na silnici, bez snížení rychlosti, uprostřed silnice. Kdybych to tam dopoledne neviděl, jak to tam dávají, tak mám dneska takovou jednu značku zaseklou uprostřed kapoty. Stačí chytit před sebou kamion a na reakci na takouvou věc máte v devadesátce pár vteřin. Takový šlendrián jsem už dlouho neviděl!!
Zkapacitnění silnice I/30
Frekventovaná Přístavní ulice se změnila v tankodrom
Ústí nad Labem /AKTUALIZOVÁNO/ - Oraniště. Tankodrom. Cesta do pekel. I těmito slovy řidiči popisují totálně „rozmlácenou“ dopravní tepnu v Přístavní ulici. Přičemž nejhorší je to ve směru na Prahu...
Stavba v Přístavní ulici jinak již dost pokročila. Hotová je už třeba přeložka páteřní kanalizace.
Cílem je co nejrychlejší dostavba poloviny vozovky této silnice přilehlé k řece, aby na ni mohl být převeden silniční provoz a mohla být dokončena i druhá část protipovodňové vany, mostu přes Bílinu a dalších objektů na stavbě.
Ředitelství silnic a dálnic se stále nevzdává myšlenky, že stavbu zprovozní do konce tohoto roku.
S tím, že v roce příštím budou stavební práce probíhat, ale neměly by omezovat provoz. Stavba se na začátku zpozdila kvůli problémům s financováním a také kvůli zvýšené hladině Labe.
Ústí nad Labem /AKTUALIZOVÁNO/ - Oraniště. Tankodrom. Cesta do pekel. I těmito slovy řidiči popisují totálně „rozmlácenou“ dopravní tepnu v Přístavní ulici. Přičemž nejhorší je to ve směru na Prahu...
Stavba v Přístavní ulici jinak již dost pokročila. Hotová je už třeba přeložka páteřní kanalizace.
Cílem je co nejrychlejší dostavba poloviny vozovky této silnice přilehlé k řece, aby na ni mohl být převeden silniční provoz a mohla být dokončena i druhá část protipovodňové vany, mostu přes Bílinu a dalších objektů na stavbě.
Ředitelství silnic a dálnic se stále nevzdává myšlenky, že stavbu zprovozní do konce tohoto roku.
S tím, že v roce příštím budou stavební práce probíhat, ale neměly by omezovat provoz. Stavba se na začátku zpozdila kvůli problémům s financováním a také kvůli zvýšené hladině Labe.
Re: I/30
FOTOGALERIE: Jízda Přístavní se zlepší v létě
Ústí nad Labem - Protipovodňová vana uchrání hlavní silniční tepnu Ústí před pětiletou vodou. Ani sedmimetrové Labe nemá šanci.
Dobrá zpráva pro řidiče. Nejpozději v červenci otevře Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) právě opravovanou silnici v Přístavní ulici. Respektive tu polovinu, jež je teď uzavřená.
Ta bude mnohem širší než dva úzké pruhy, po nichž se jezdí nyní a také v mnohem lepším stavu. I stavba protipovodňové vany, s níž je rekonstrukce a rozšíření silnice I/30 podél Labe spojeno, je již skoro hotová.
Informaci ohledně silnice potvrdil Pavel Eisenhammer, inženýr stavby. „V létě pak uzavřeme polovinu silnice, po níž se jezdí dnes,“ vysvětloval. „Oba pruhy chceme mít hotové do konce tohoto roku. Po dokončení se silnice změní z dvouproudové na čtyřproudovou, šířka bude 15,5 metru.“
Stavba má i vlastní web.
Ústí nad Labem - Protipovodňová vana uchrání hlavní silniční tepnu Ústí před pětiletou vodou. Ani sedmimetrové Labe nemá šanci.
Dobrá zpráva pro řidiče. Nejpozději v červenci otevře Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) právě opravovanou silnici v Přístavní ulici. Respektive tu polovinu, jež je teď uzavřená.
Ta bude mnohem širší než dva úzké pruhy, po nichž se jezdí nyní a také v mnohem lepším stavu. I stavba protipovodňové vany, s níž je rekonstrukce a rozšíření silnice I/30 podél Labe spojeno, je již skoro hotová.
Informaci ohledně silnice potvrdil Pavel Eisenhammer, inženýr stavby. „V létě pak uzavřeme polovinu silnice, po níž se jezdí dnes,“ vysvětloval. „Oba pruhy chceme mít hotové do konce tohoto roku. Po dokončení se silnice změní z dvouproudové na čtyřproudovou, šířka bude 15,5 metru.“
Stavba má i vlastní web.
Re: I/30
Objekt za nádražím se začíná rýsovat. Bude stát 150 milionů
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ - Vyrostou tam obchůdky a parkoviště pro 106 automobilů, které u vlakového nádraží chybí...
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ - Vyrostou tam obchůdky a parkoviště pro 106 automobilů, které u vlakového nádraží chybí...
Re: I/30
Řidiči si oddechnou, Přístavní se částečně otevře
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Dobrá zpráva pro ústecké řidiče! Otevření právě opravovaného úseku silnice v Přístavní ulici se podstatně přiblížilo...
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Dobrá zpráva pro ústecké řidiče! Otevření právě opravovaného úseku silnice v Přístavní ulici se podstatně přiblížilo...
Re: I/30
Přívalové deště zaplavily opravenou Přístavní ulici
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Vydatný přívalový déšť uzavřel nový úsek Přístavní ulice pod Benešovým mostem. Stříbrnický potok ústící pod komunikací do řeky Labe nepojal dešťovou vodu, ta se vylila na silnici...
Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Vydatný přívalový déšť uzavřel nový úsek Přístavní ulice pod Benešovým mostem. Stříbrnický potok ústící pod komunikací do řeky Labe nepojal dešťovou vodu, ta se vylila na silnici...
Re: I/30
Dnes pozdě odpoledne, nejpozději v pátek ráno mohla by být otevřena Přístavní ulice v srpnu dokončená polovina této nejdůležitější ústecké dopravní tepny.
Jak ale včera uvedla Ivana Solničková z kanceláře ústeckého primátora, ještě to není jisté. „Zítra bude ještě kontrolní den. Když bychom našli nějaké nedostatky na stavbě, budeme muset uzavírku ještě prodloužit.“
Přístavní ulice je uzavřena od 27. srpna kvůli dokončení nového silničního mostu přes řeku Bílinu.
Odkaz: http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... jiste.html
Jak ale včera uvedla Ivana Solničková z kanceláře ústeckého primátora, ještě to není jisté. „Zítra bude ještě kontrolní den. Když bychom našli nějaké nedostatky na stavbě, budeme muset uzavírku ještě prodloužit.“
Přístavní ulice je uzavřena od 27. srpna kvůli dokončení nového silničního mostu přes řeku Bílinu.
Odkaz: http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... jiste.html
Re: I/30
Tak postřeh ze včerejška, práce v Ústí rychle pokračují, omezeně se jezdí na polovině komunikace. Dodělává se svislé a vodorovné dopravní značení, dělají se chodníky a upravuje okolní terén.
I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Dc I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Dc I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Pha
I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Dc I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Dc I/30 Ústí n/L - Přístavní ulice pohled směr Pha
Re: I/30
Nedávno jsem tam jel a jednu výtku mám: Na poslední fotce je vidět nadchod - lávka z ocelové konstrukce - a hned pod ní je přechod a semafory. Lávka má schody a není bezbarierová, proto asi ten přechod. Ale většina lidí tak půjde po přechodu a lávka zůstane jen na ozdobu. Vážně nechápu, jak to někdo mohl schválit. Asi bylo potřeba utratit víc peněz.
Re: I/30
Řekl bych že je to tím, že lávka od nábřeží vede k nádraží které se na noc touto stranou zavírá a bude asi zřejmě sloužit jen pro oddych a nákupy, ale zatím není ani jeden obchod obsazen.dd píše:Nedávno jsem tam jel a jednu výtku mám: Na poslední fotce je vidět nadchod - lávka z ocelové konstrukce - a hned pod ní je přechod a semafory. Lávka má schody a není bezbarierová, proto asi ten přechod. Ale většina lidí tak půjde po přechodu a lávka zůstane jen na ozdobu. Vážně nechápu, jak to někdo mohl schválit. Asi bylo potřeba utratit víc peněz.
Tady je starší fotka se semafory z 11.6. když ještě nebyla doprava převedena na novou část. [
Re: I/30
Lávka je bezbariérová.
a na tom přechodu pro chodce bude uprostřed u svodidel trampolína,nebo žebřík?
a na tom přechodu pro chodce bude uprostřed u svodidel trampolína,nebo žebřík?
Re: I/30
Aha,já jsem z té předchozí fotky nepochopil,že ty betonové svodidla jsou dočasné
Re: I/30
Proč? Je to městká silnice (i když 50 tam asi nikdo nejezdí) a navíc jsou tam semafory, takže většinou přejdete celou silnici. Podobných míst je plno, např. většina starších tramvajových ostrůvků v Praze nebo tady a taky tady.RACH píše:No hlavně to bude přechod smrti a ani bych nechtěl stát na tom malém nechráněném ostrůvku jak jde vidět z této fotky.
To bylo jako vtip? Z jedné strany jsou schody, takže je ta lávka jen "částečně bezbarierová"?viky píše:Lávka je bezbariérová.
a na tom přechodu pro chodce bude uprostřed u svodidel trampolína,nebo žebřík?
A to platilo ŘSD? To už je horší vtip.RACH píše:Řekl bych že je to tím, že lávka od nábřeží vede k nádraží které se na noc touto stranou zavírá
Re: I/30
No řekl bych, že je docela rozdíl sunout se Resslovou na Jiráskův most, nebo porovnávat přechody v hraně křižovatky Nad Štolou a Veletržní (s hustým provozem) a semafor v Ústí kde rozjetá auta budou brzdit. Natož až na večer vypnou semafory. Možná je to jen můj názor, ale tam bude dost nehod včetně tragických.dd píše:Proč? Je to městká silnice (i když 50 tam asi nikdo nejezdí) a navíc jsou tam semafory, takže většinou přejdete celou silnici. Podobných míst je plno, např. většina starších tramvajových ostrůvků v Praze nebo tady a taky tadyRACH píše:No hlavně to bude přechod smrti a ani bych nechtěl stát na tom malém nechráněném ostrůvku jak jde vidět z této fotky.
A to platilo ŘSD? To už je horší vtipRACH píše:Řekl bych že je to tím, že lávka od nábřeží vede k nádraží které se na noc touto stranou zavírá
Na druhou otázku „lávka pro pěší“ je (stavba „Revitalizace městského centra UL“), propojující zrekonstruované nádraží ČD s nábřežní pěší trasou. V rámci stavby „Dopravní řešení – povodňová hráz UL“ (od ŘSD) pouze základová konstrukce. Celé to máš tady.
Zdroj: http://www.povodnovavanausti.cz/o-projektu
Re: I/30
Tak Přístavní ulice v Ústí je zprovozněna.
V článku mne zaujalo:
Součástí obnoveného silničního úseku je také semafor pod lávkou pro pěší, která vede od hlavního nádraží k přístavišti výletních lodí na břehu Labe. Přechod pro chodce ale zatím na vozovce není namalovaný a dopravní značky jsou přelepené oranžovými páskami.
"Takhle to chtěla Policie České republiky, takže takhle je to správně. Přechod pro chodce funguje v momentě, kdy svítí semafor a chodec může přejít. To, že není namalovaná zebra, ještě nic neznamená. Když jsem tam ráno byl, semafor svítil a přechod normálně fungoval. Předpokládám, že bude spouštěn operativně, není součástí našeho majetku," poznamenal provozní náměstek chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic Zdeněk Mařík.
No vypadá to na 6 fotce zajímavě jak přejíždějí cyklisté komunikaci.
Zdroj: http://usti.idnes.cz/usti-otevrelo-po-d ... zpravy_alh
V článku mne zaujalo:
Součástí obnoveného silničního úseku je také semafor pod lávkou pro pěší, která vede od hlavního nádraží k přístavišti výletních lodí na břehu Labe. Přechod pro chodce ale zatím na vozovce není namalovaný a dopravní značky jsou přelepené oranžovými páskami.
"Takhle to chtěla Policie České republiky, takže takhle je to správně. Přechod pro chodce funguje v momentě, kdy svítí semafor a chodec může přejít. To, že není namalovaná zebra, ještě nic neznamená. Když jsem tam ráno byl, semafor svítil a přechod normálně fungoval. Předpokládám, že bude spouštěn operativně, není součástí našeho majetku," poznamenal provozní náměstek chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic Zdeněk Mařík.
No vypadá to na 6 fotce zajímavě jak přejíždějí cyklisté komunikaci.
Zdroj: http://usti.idnes.cz/usti-otevrelo-po-d ... zpravy_alh
tunely Ústí
Nevím, kam to dát jinam, diskutovalo se tu o tom?
http://usti.idnes.cz/v-usti-nad-labem-s ... zpravy_oks
http://www.galerie-ne.cz/profily/detail ... tnim-domem
http://usti.idnes.cz/v-usti-nad-labem-s ... zpravy_oks
http://www.galerie-ne.cz/profily/detail ... tnim-domem
Re: tunely Ústí
Myslím že ne ... alespoň já to nezaznamenal.Pavel Q píše:Nevím, kam to dát jinam, diskutovalo se tu o tom?
Koukám že to nejsou žádní troškaři ... 3 tunely, celkem 6 kilometrů a dva mosty přes Labe.
Tohel mluví za vše: http://stoptunelum.cz/foto/5_18.jpg
U odpůrců projektu je k tomu více informací: http://stoptunelum.cz/
Re: I/30
Fungovala prý do 9:15, pak už se to přelilo.
Což ale přesně odpovídá projektovaným číslům:
Což ale přesně odpovídá projektovaným číslům:
- v letáku se píše:
leták ŘSD píše:Protipovodňová vana zabraňující zaplavování komunikace při zvýšení hladiny labe je postavena jako uzavřená železobetonová konstrukce s šířkou komunikace 15,5 metru mezi obrubníky a výškou přelivných hran 138,22/138,11 Bpv. to je vodočet Ú.l. asi 710 cm, tj. na úroveň pětileté vody, obsahující sníženou niveletu komunikace.
- Výška hladiny se po deváté hodině dostala přes 7 metrů. Zdroj.
- Přílohy
-
- Průtok Ústí nad Labem 3.6.2013
- Schránka 02.jpg (86.46 KiB) Zobrazeno 25364 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!